FD 5 år
- JauKaninen
Hipp hipp hurra
Og takk til sjefen her for at han modererer rettferdig 
Ytringsfriheten er fin.
Ytringsfriheten er fin.
Si det. Det blir først og fremst opp til om forumet faktisk blir brukt eller ikke. Plutselig kan jeg også få både lyst og tid til å gjøre mer ut av det.
Det er også litt morsomt når jeg får meldinger om at enkelte gleder seg til forumet blir lagt ned. Det motiverer meg egentlig bare til å holde det oppe, så bare fortsett med det.
- JauKaninen
Fiffig teori enkelte har om at jeg er "sparket ut av alle andre steder enn her" og at det er derfor jeg skriver her.4pLaY skrev: lør jul 18, 2026 7:12 pm
Si det. Det blir først og fremst opp til om forumet faktisk blir brukt eller ikke. Plutselig kan jeg også få både lyst og tid til å gjøre mer ut av det.
Det er også litt morsomt når jeg får meldinger om at enkelte gleder seg til forumet blir lagt ned. Det motiverer meg egentlig bare til å holde det oppe, så bare fortsett med det.
Jeg er altså sparket ut av diskutopia fordi jeg svarte en uegnet moderator med samme mynt tilbake og så ba jeg selv om å få slettet brukeren min på kvinneguiden. "alle andre steder enn her"
Jeg trives de stedene det er høyt under taket, ikke bare for moderatorer eller de moderatorene liker fordi de er politisk samme ståsted som dem selv, men for alle. Derfor er jeg her