Generell diskusjon om corona

Låst
Germania
Innlegg: 532

Re: Generell diskusjon om corona

Legg inn av Germania »

HNilsen skrev: tir jan 18, 2022 5:31 pm
Germania skrev: tir jan 18, 2022 5:06 pm Ja der fikk jammen "konspirasjonsteoretikeren" rett igjen.

Mens tråden bare fortsetter å le!
Det verste med deg er ikke at du er konspirasjonsteoretiker. Det er du, men det er verre at du åpenbart er høyreekstrem og støtter ideene til folk som Tore Tvedt, og mener at 22. juliterroristen blir begått urett.
Jeg har aldri sagt at Breivik har blitt begått urett. Skjerp deg. Jeg har null sympati for den mannen eller hans meninger.

Ei er jeg ekstrem. Har aldri gjort eller forfektet noe ekstremt. Moderasjon er mitt livsordtak.
Sist redigert av Germania den tir jan 18, 2022 5:35 pm, redigert 1 gang totalt.

HNilsen

Legg inn av HNilsen »

Germania skrev: tir jan 18, 2022 5:33 pm
HNilsen skrev: tir jan 18, 2022 5:31 pm
Germania skrev: tir jan 18, 2022 5:06 pm Ja der fikk jammen "konspirasjonsteoretikeren" rett igjen.

Mens tråden bare fortsetter å le!
Det verste med deg er ikke at du er konspirasjonsteoretiker. Det er du, men det er verre at du åpenbart er høyreekstrem og støtter ideene til folk som Tore Tvedt, og mener at 22. juliterroristen blir begått urett.
Jeg har aldri sagt at Breivik har blitt begått urett. Skjerp deg. Jeg har null sympati for den mannen eller hans meninger.
Han har jo ikke gjort handlingene han er dømt for, skriver du i en annen tråd. Da må han jo ha blitt begått urett, så lenge han er dømt for dem.

Germania
Innlegg: 532

Legg inn av Germania »

HNilsen skrev: tir jan 18, 2022 5:35 pm
Germania skrev: tir jan 18, 2022 5:33 pm
HNilsen skrev: tir jan 18, 2022 5:31 pm

Det verste med deg er ikke at du er konspirasjonsteoretiker. Det er du, men det er verre at du åpenbart er høyreekstrem og støtter ideene til folk som Tore Tvedt, og mener at 22. juliterroristen blir begått urett.
Jeg har aldri sagt at Breivik har blitt begått urett. Skjerp deg. Jeg har null sympati for den mannen eller hans meninger.
Han har jo ikke gjort handlingene han er dømt for, skriver du i en annen tråd. Da må han jo ha blitt begått urett, så lenge han er dømt for dem.
Har jeg heller aldri sagt.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

I Danmark har de begynt å lempe på koronatiltakene på sykehusene og vil nå behandle korona på samme måte som influensa. Altså vekk med det ressurskrevende smittevernsregimet.

HNilsen

Legg inn av HNilsen »

Germania skrev: tir jan 18, 2022 5:36 pm
HNilsen skrev: tir jan 18, 2022 5:35 pm
Germania skrev: tir jan 18, 2022 5:33 pm

Jeg har aldri sagt at Breivik har blitt begått urett. Skjerp deg. Jeg har null sympati for den mannen eller hans meninger.
Han har jo ikke gjort handlingene han er dømt for, skriver du i en annen tråd. Da må han jo ha blitt begått urett, så lenge han er dømt for dem.
Har jeg heller aldri sagt.
Det var det inntrykket du helt klart etterlot en helt tråd, og du fikk rikelig anledning til å oppklare. Uten at du benyttet deg av muligheten. Jeg registrerer at du heller ikke benytter muligheten her.

Germania
Innlegg: 532

Legg inn av Germania »

HNilsen skrev: tir jan 18, 2022 5:43 pm
Germania skrev: tir jan 18, 2022 5:36 pm
HNilsen skrev: tir jan 18, 2022 5:35 pm

Han har jo ikke gjort handlingene han er dømt for, skriver du i en annen tråd. Da må han jo ha blitt begått urett, så lenge han er dømt for dem.
Har jeg heller aldri sagt.
Det var det inntrykket du helt klart etterlot en helt tråd, og du fikk rikelig anledning til å oppklare. Uten at du benyttet deg av muligheten. Jeg registrerer at du heller ikke benytter muligheten her.
Det kan jeg forstå men det stemmer altså ikke. Jeg sådde tvil om helhetsbildet vi blir fortalt. Det betyr ikke at jeg mener Breivik har blitt begått urett.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Denne pandemien er over, og i løpet av februar burde samfunnet gå tilbake helt som det var før mars 2020.

HNilsen

Legg inn av HNilsen »

Germania skrev: tir jan 18, 2022 5:45 pm
HNilsen skrev: tir jan 18, 2022 5:43 pm
Germania skrev: tir jan 18, 2022 5:36 pm

Har jeg heller aldri sagt.
Det var det inntrykket du helt klart etterlot en helt tråd, og du fikk rikelig anledning til å oppklare. Uten at du benyttet deg av muligheten. Jeg registrerer at du heller ikke benytter muligheten her.
Det kan jeg forstå men det stemmer altså ikke. Jeg sådde tvil om helhetsbildet vi blir fortalt. Det betyr ikke at jeg mener Breivik har blitt begått urett.
Du trenger ikke være sjenert (eller kryptisk). Du skrev at vi, i betydningen hele den norske befolkning, hadde latt oss lure til å tro at denne mannen hadde drept 77 barn og unge. Det var usannsynlig at det hadde skjedd, lot du det skinne gjennom. Og du klarte til og med koble dette til at Tore Tvedt angivelig også har blitt urettferdig behandlet, fordi han ikke har fått nok omtale i mediene. Sjarmerende.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Hei, har et spørsmål til dere som har fulgt covid 19 situasjonen tett. Hvordan stiller andre land i verden seg til en tredje og evt fjerde vaksinedose? Er det bare vi i Norge som kjører på med tre doser?

Germania
Innlegg: 532

Legg inn av Germania »

HNilsen skrev: tir jan 18, 2022 5:47 pm Du trenger ikke være sjenert (eller kryptisk). Du skrev at vi, i betydningen hele den norske befolkning, hadde latt oss lure til å tro at denne mannen hadde drept 77 barn og unge. Det var usannsynlig at det hadde skjedd, lot du det skinne gjennom. Og du klarte til og med koble dette til at Tore Tvedt angivelig også har blitt urettferdig behandlet, fordi han ikke har fått nok omtale i mediene. Sjarmerende.
At en ekte Nazist som Tore Tvedt ikke får noen mediaoppmerksomhet sier seg jo selv. Spørsmålet er da hvorfor denne Breivik får det.

Det tyder på ugler i mosen, men jeg vet jo slike tankerekker er litt høythengende frukt for vanlige folk. Det fører liksom ikke så mye positivt med seg å gå innpå det. Jeg nøyer meg med å si at hele dette mediesirkuset har en kunstig aura over seg.

Germania
Innlegg: 532

Legg inn av Germania »

Statsministeren i Nederland blir fullstendig avkledd av guttunge i parlamentet:


Rexwiller

Legg inn av Rexwiller »

Solvgutt1 skrev: tir jan 18, 2022 3:18 pm 5000 på første oppdatering i dag. Vi bør vel nærme oss 20.000 ved midtnatt hvis Nakstads "dobling hver uke" skal holde mål?
Så lenge man ikke greier å teste flere enn 30k om dagen, kommer det jo aldri til å bli registrert så mange.

Germania
Innlegg: 532

Legg inn av Germania »

Knaxern skrev: tir jan 18, 2022 5:47 pm Denne pandemien er over, og i løpet av februar burde samfunnet gå tilbake helt som det var før mars 2020.
Ikke håp for tidlig:

Bilde

Jeg tror alle forstår at så lenge WHO fortsetter å holde fingeren på knappen så er det null sjanse for å lille Norge skal snakke imot vinden og gå sine egne veier.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Hoppidioten skrev: tir jan 18, 2022 5:57 pm Hei, har et spørsmål til dere som har fulgt covid 19 situasjonen tett. Hvordan stiller andre land i verden seg til en tredje og evt fjerde vaksinedose? Er det bare vi i Norge som kjører på med tre doser?
Israel kjører fire doser. Gyldig pass i mange andre land er forøvrig tre doser, ikke to.

Germania
Innlegg: 532

Legg inn av Germania »

Lite hyggelige tall fra England:

Bilde

Bilde

Men husk boosteren folkens! Ikke hør på denne gale teoretikeren.

LANISTA

Legg inn av LANISTA »

Omikron er ikke siste muterte variant som sprer seg globalt. Langt i fra. At vi ga faen i å vaksinere den tredje verden, betyr at vi alle skal underholdes av vår egen frykt ut dette tiåret.

Germania
Innlegg: 532

Legg inn av Germania »

Knaxern skrev: tir jan 18, 2022 6:24 pm
Hoppidioten skrev: tir jan 18, 2022 5:57 pm Hei, har et spørsmål til dere som har fulgt covid 19 situasjonen tett. Hvordan stiller andre land i verden seg til en tredje og evt fjerde vaksinedose? Er det bare vi i Norge som kjører på med tre doser?
Israel kjører fire doser. Gyldig pass i mange andre land er forøvrig tre doser, ikke to.
Alle land i Vesten kjører 3 doser eller mer. Australia har planlagt 14 doser.

NoDabForYou
Innlegg: 1951

Legg inn av NoDabForYou »

Germania skrev: tir jan 18, 2022 6:01 pm Statsministeren i Nederland blir fullstendig avkledd av guttunge i parlamentet:

Regner med at konsensuskongen rykker ut og tar side med statsministeren i dette tilfellet siden han tidligere har hånet de som har referert til mr Swab.

Germania
Innlegg: 532

Legg inn av Germania »

NoDabForYou skrev: tir jan 18, 2022 6:29 pm
Germania skrev: tir jan 18, 2022 6:01 pm Statsministeren i Nederland blir fullstendig avkledd av guttunge i parlamentet:

Regner med at konsensuskongen rykker ut og tar side med statsministeren i dette tilfellet siden han tidligere har hånet de som har referert til mr Swab.
Legg og merke til hvordan Statsministeren umiddelbart prøvde å koble dette til ufo og elvis bor i månen teorier.

Heldigvis ble han satt GRUNDIG på plass av denne dyktige jyplingen.

startelver

Legg inn av startelver »

Jeg skal ikke ha den tredje dosen, så jeg går litt mot strømmen her. Hvis noen spør meg sier jeg at jeg har tatt den for ikke å virke som en antivakser.

Germania
Innlegg: 532

Legg inn av Germania »

Alle gode ting er 3.

Bilde

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Bør kanskje ta med at jyplingen er 33 år og har bl a jobbet som rådgiver for innenriksdepartementet.

NoDabForYou
Innlegg: 1951

Legg inn av NoDabForYou »

Germania skrev: tir jan 18, 2022 6:33 pm
NoDabForYou skrev: tir jan 18, 2022 6:29 pm
Germania skrev: tir jan 18, 2022 6:01 pm Statsministeren i Nederland blir fullstendig avkledd av guttunge i parlamentet:

Regner med at konsensuskongen rykker ut og tar side med statsministeren i dette tilfellet siden han tidligere har hånet de som har referert til mr Swab.
Legg og merke til hvordan Statsministeren umiddelbart prøvde å koble dette til ufo og elvis bor i månen teorier.

Heldigvis ble han satt GRUNDIG på plass av denne dyktige jyplingen.
Statsministeren ga det innøvde standardsvaret og trodde han var på trygg grunn. Dette hadde vært morsomt om det ikke var så alvorlig.
Nå forutsetter jeg da at dialogen er korrekt oversatt, da dette er et språk jeg ikke forstår

basillen

Legg inn av basillen »

Germania skrev: tir jan 18, 2022 6:47 pm Alle gode ting er 3.
"The virus is hunting down the elderly who have not had a booster shot". Australia har gått fullstendig av hengslene. Goebbels ville vært stolt av fryktpropagandaen vi er vitne til fra landet Down Under.

NoDabForYou
Innlegg: 1951

Legg inn av NoDabForYou »

basillen skrev: tir jan 18, 2022 7:00 pm
Germania skrev: tir jan 18, 2022 6:47 pm Alle gode ting er 3.
"The virus is hunting down the elderly who have not had a booster shot". Australia har gått fullstendig av hengslene. Goebbels ville vært stolt av fryktpropagandaen vi er vitne til fra landet Down Under.
Men dette er ikke unikt for Australia. Listen med land du må boikotte begynner å bli lang.

Germania
Innlegg: 532

Legg inn av Germania »

NoDabForYou skrev: tir jan 18, 2022 6:56 pm Nå forutsetter jeg da at dialogen er korrekt oversatt, da dette er et språk jeg ikke forstår
Nå kan ikke jeg heller nederlandsk men det er jo lett å høre en del germanske og engelske ord her.

Høres riktig ut basert på det. Men kanskje vi har noen flyvende hollendere som kan bekrefte.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Germania skrev: tir jan 18, 2022 5:33 pm
HNilsen skrev: tir jan 18, 2022 5:31 pm
Germania skrev: tir jan 18, 2022 5:06 pm Ja der fikk jammen "konspirasjonsteoretikeren" rett igjen.

Mens tråden bare fortsetter å le!
Det verste med deg er ikke at du er konspirasjonsteoretiker. Det er du, men det er verre at du åpenbart er høyreekstrem og støtter ideene til folk som Tore Tvedt, og mener at 22. juliterroristen blir begått urett.
Jeg har aldri sagt at Breivik har blitt begått urett. Skjerp deg. Jeg har null sympati for den mannen eller hans meninger.

Ei er jeg ekstrem. Har aldri gjort eller forfektet noe ekstremt. Moderasjon er mitt livsordtak.
men i fengsel har du vært.. jadda.

Germania
Innlegg: 532

Legg inn av Germania »

Fringegirl skrev: tir jan 18, 2022 7:20 pm
Germania skrev: tir jan 18, 2022 5:33 pm
HNilsen skrev: tir jan 18, 2022 5:31 pm

Det verste med deg er ikke at du er konspirasjonsteoretiker. Det er du, men det er verre at du åpenbart er høyreekstrem og støtter ideene til folk som Tore Tvedt, og mener at 22. juliterroristen blir begått urett.
Jeg har aldri sagt at Breivik har blitt begått urett. Skjerp deg. Jeg har null sympati for den mannen eller hans meninger.

Ei er jeg ekstrem. Har aldri gjort eller forfektet noe ekstremt. Moderasjon er mitt livsordtak.
men i fengsel har du vært.. jadda.
Har alltid lurt på hvorfor så mange kvinner hater meg. De fleste klasseforstanderne mine la meg for hat, kvinnelige selvsagt.

Har du svar?

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Germania skrev: tir jan 18, 2022 7:23 pm
Fringegirl skrev: tir jan 18, 2022 7:20 pm
Germania skrev: tir jan 18, 2022 5:33 pm

Jeg har aldri sagt at Breivik har blitt begått urett. Skjerp deg. Jeg har null sympati for den mannen eller hans meninger.

Ei er jeg ekstrem. Har aldri gjort eller forfektet noe ekstremt. Moderasjon er mitt livsordtak.
men i fengsel har du vært.. jadda.
Har alltid lurt på hvorfor så mange kvinner hater meg. De fleste klasseforstanderne mine la meg for hat, kvinnelige selvsagt.

Har du svar?
Nei, hvordan tenker du at jeg skal ha et svar på det?

Germania
Innlegg: 532

Legg inn av Germania »

Fringegirl skrev: tir jan 18, 2022 7:24 pm
Germania skrev: tir jan 18, 2022 7:23 pm
Fringegirl skrev: tir jan 18, 2022 7:20 pm

men i fengsel har du vært.. jadda.
Har alltid lurt på hvorfor så mange kvinner hater meg. De fleste klasseforstanderne mine la meg for hat, kvinnelige selvsagt.

Har du svar?
Nei, hvordan tenker du at jeg skal ha et svar på det?
Du er jo en av dem.

Låst

Gå tilbake til «Aktuelt»