Er VGD stengt permanent..?

Låst
GatlingGun

Re: Er VGD stengt permanent..?

Legg inn av GatlingGun »

Morromann skrev: ons jul 20, 2022 6:52 am
GatlingGun skrev: tir jul 19, 2022 11:45 pm Hva skjedde med fyren som skulle bli intervjuet av journalisten.no?
Mulig de har andre prioriteringer fremfor å bruke tid på å skrive om diskusjonsofraer som tross alt, la oss nå være ærlige, er av begrenset interesse. Det er jo mest middelaldrende menn som bruker diskusjonsforum; "kidsa" bruker sosiale medier og skifter fort plattformer og man klarer ikke å følge med. Regner med at Instagram allerede er "ut"; er det TikTok nå eller er det allerede gårsdagens greie? Diskusjonsfora som dette er tross alt mest for "gæmliser" som meg.
Det er mye rasisme mot menn i alderen 30+ for tiden.

#middleagedwhitelivesmatter

MK1

Legg inn av MK1 »

Etter BS stengte var all moroa med VGD borte

Brukeravatar
Zpiff
Innlegg: 663

Legg inn av Zpiff »

Morromann skrev: tir jul 19, 2022 6:00 am
PapaSmurf skrev: lør jul 09, 2022 7:51 pm
SirJames skrev: lør jul 09, 2022 7:48 pm VGD er som denne;
► Show Spoiler
alle vet at den finnes, men ingen gidder å bruke den.
Den der er noe av det mest uhygieniske som finnes.

«Oi! Det sitter visst fast litt bæsj i skåla, la meg ta frem en diger børste og gnure den i bæsjen før jeg setter den fra meg ved siden av doen.»
Hvorfor det? Man vasker seg jo på hendene etter å ha holdt på med driting uansett. Så hvordan fjerner du bremsespor nede i skåla da?
Har et dusjhode med høytrykk(relativt) mulighet/valg, og med lang nok slange til at den når bort til skåla..
Kjører man i tillegg på med varmt vann og såpe, så blir det rent nok til at man også kan bruke børste, og spyle den også etter bruk.
Burde duge, men alt etter hvilke muligheter man måtte ha, og hvor ømfintlig, sensitiv, nevrotisk.. man måtte være. 😱

Brukeravatar
Zpiff
Innlegg: 663

Legg inn av Zpiff »

MK1 skrev: ons jul 20, 2022 11:54 pm Etter BS stengte var all moroa med VGD borte

Faen, da gikk jeg glipp av all moroa (skrev vel kanskje ett eller to innlegg der i løpet av min karriere som VGD'er, som da startet rundt 2002 -mener jeg å huske..).

Morromann
Innlegg: 3386

Legg inn av Morromann »

Zpiff skrev: tor jul 21, 2022 12:14 am
Morromann skrev: tir jul 19, 2022 6:00 am
PapaSmurf skrev: lør jul 09, 2022 7:51 pm

Den der er noe av det mest uhygieniske som finnes.

«Oi! Det sitter visst fast litt bæsj i skåla, la meg ta frem en diger børste og gnure den i bæsjen før jeg setter den fra meg ved siden av doen.»
Hvorfor det? Man vasker seg jo på hendene etter å ha holdt på med driting uansett. Så hvordan fjerner du bremsespor nede i skåla da?
Har et dusjhode med høytrykk(relativt) mulighet/valg, og med lang nok slange til at den når bort til skåla..
Kjører man i tillegg på med varmt vann og såpe, så blir det rent nok til at man også kan bruke børste, og spyle den også etter bruk.
Burde duge, men alt etter hvilke muligheter man måtte ha, og hvor ømfintlig, sensitiv, nevrotisk.. man måtte være. 😱
Mitt dusjhode er desverre for langt unna dassen til at jeg kan gjøre det samme.

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

At denne tråden - som omhandler VGDs død - skulle ende opp med å omhandle dusjhoder som spyler ned drittklatter fra toalettskåler, er ingenting annet enn poetisk.

WP SirJames.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Man bruker selvfølgelig dobørsten hvis det trengs. Er ikke morsomt å komme inn på et do og se at det ligger igjen spor etter andre i skålen.

Jeg ser noen nevner her at de håper innleggene på VGD blir tatt vare på. Jeg mener helt seriøst at de bør det. Selv om det selvfølgelig er mye uinteressante innlegg for ettertiden, er det også en del som jeg synes har historisk verdi. F. eks tråden om 22. juli. Jeg har i løpet av årene siden 2011 lest gjennom innleggene fra den dagen og natten noen ganger.

Ellers har jeg helt glemt VGD. I starten skrev jeg ofte "vgd" i nettleseren ved en feil når jeg skulle inn på fridiskusjon. Jeg var også innom av og til bare for å se hvor drastisk fallet var. Nå er det sikkert over et halvt år siden sist jeg var innom.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

Denne tråden har snart avsluttet seg selv.

Change can be difficult, but we are here to help you take the next steps.

Bilde

Morromann
Innlegg: 3386

Legg inn av Morromann »

trønderen skrev: lør jul 23, 2022 11:54 pm Man bruker selvfølgelig dobørsten hvis det trengs. Er ikke morsomt å komme inn på et do og se at det ligger igjen spor etter andre i skålen.

Jeg ser noen nevner her at de håper innleggene på VGD blir tatt vare på. Jeg mener helt seriøst at de bør det. Selv om det selvfølgelig er mye uinteressante innlegg for ettertiden, er det også en del som jeg synes har historisk verdi. F. eks tråden om 22. juli. Jeg har i løpet av årene siden 2011 lest gjennom innleggene fra den dagen og natten noen ganger.

Ellers har jeg helt glemt VGD. I starten skrev jeg ofte "vgd" i nettleseren ved en feil når jeg skulle inn på fridiskusjon. Jeg var også innom av og til bare for å se hvor drastisk fallet var. Nå er det sikkert over et halvt år siden sist jeg var innom.
Har du sjekket om de er på Wayback Machine?

SanctusUnum

Legg inn av SanctusUnum »

Ale skrev: søn jul 24, 2022 12:07 am Jeg er så sinnsykt over VGD.
Hadde det ikke vært for denne tråden ville det gått måneder mellom hver gang jeg tenkte på VGD. Glemt og ikke savnet.

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

Hadde VGD som bokmerke. Endret URLen i bokmerket til fridiskusjon.no, hadde nevnte "VGD" i en måneds tid før jeg endret navnet til "FD". Ingen misclicks her i gården.

Var faktisk innom VGD i noen minutter i går for å forsøke å lete opp et innlegg som ville vært relevant for en tråd her. Fant det selvfølgelig ikke.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Crynix skrev: tir jul 26, 2022 12:44 pm
Var faktisk innom VGD i noen minutter i går for å forsøke å lete opp et innlegg som ville vært relevant for en tråd her. Fant det selvfølgelig ikke.
Hvorfor brukte du ikke det fine kompasset?

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

GoingKronos skrev: tir jul 26, 2022 12:50 pm
Crynix skrev: tir jul 26, 2022 12:44 pm
Var faktisk innom VGD i noen minutter i går for å forsøke å lete opp et innlegg som ville vært relevant for en tråd her. Fant det selvfølgelig ikke.
Hvorfor brukte du ikke det fine kompasset?
Kompass skal kun brukes for å finne klitoris.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Crynix skrev: tir jul 26, 2022 1:01 pm
GoingKronos skrev: tir jul 26, 2022 12:50 pm
Crynix skrev: tir jul 26, 2022 12:44 pm
Var faktisk innom VGD i noen minutter i går for å forsøke å lete opp et innlegg som ville vært relevant for en tråd her. Fant det selvfølgelig ikke.
Hvorfor brukte du ikke det fine kompasset?
Kompass skal kun brukes for å finne klitoris.
Prøvde det en gang. Siden jeg aldri gikk i speideren endte det hele i katastrofe.

Endte ALT for langt syd.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Crynix skrev: tir jul 26, 2022 1:01 pm
GoingKronos skrev: tir jul 26, 2022 12:50 pm
Crynix skrev: tir jul 26, 2022 12:44 pm
Var faktisk innom VGD i noen minutter i går for å forsøke å lete opp et innlegg som ville vært relevant for en tråd her. Fant det selvfølgelig ikke.
Hvorfor brukte du ikke det fine kompasset?
Kompass skal kun brukes for å finne klitoris.
Den som klarer å finne opp et nøyaktig klitoriskompass, kommer til å bli steinrik.

Kongemannen

Legg inn av Kongemannen »

PapaSmurf skrev: tir jul 26, 2022 5:30 pm
Crynix skrev: tir jul 26, 2022 1:01 pm
GoingKronos skrev: tir jul 26, 2022 12:50 pm

Hvorfor brukte du ikke det fine kompasset?
Kompass skal kun brukes for å finne klitoris.
Prøvde det en gang. Siden jeg aldri gikk i speideren endte det hele i katastrofe.

Endte ALT for langt syd.
Alle kan bomme ,men hull er hull.

startelver

Legg inn av startelver »

Ja det er stengt permanent.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Hvordan går det med VGD i disse dager? Er aktiviteten tilbake på godt, gammelt niveau?

Saliph

Legg inn av Saliph »

Ale skrev: lør sep 03, 2022 7:33 pm Labert nivå. Rundt 20 innlegg om dagen.
Det er ca. 7300 innlegg i året ifølge min kalkulateaur.

Samtidig er FD godt på vei mot 1 000 000 innlegg på litt over et år.

Et imponerende støkke arbe' disse VGD-utviklerne har gjort.

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

«aKtIvItEtEn GiKk IkKe NeD mEd 99 PrOsEnT oVeR nAtTa»

return_of_drakkar
Innlegg: 4967

Legg inn av return_of_drakkar »

Saliph skrev: lør sep 03, 2022 7:35 pm Et imponerende støkke arbe' disse VGD-utviklerne har gjort.
De har lagd en manual: "1000 ways to self destruction"... 8-)

TWU

Legg inn av TWU »

Ikke så mye aktivitet på internasjonal fotball ihvertfall…?

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Ale skrev: lør sep 03, 2022 7:33 pm Labert nivå. Rundt 20 innlegg om dagen.
Da har de jo hatt en dramatisk økning.

Mener på jeg så at det var ca 14 innlegg om dagen for en stund siden. :lol: :lol:

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

Rainmaker skrev: tor sep 08, 2022 10:13 am [quote=Ale post_id=903275 time=<a href="tel:1662226427">1662226427</a> user_id=117]
Labert nivå. Rundt 20 innlegg om dagen.
Da har de jo hatt en dramatisk økning.

Mener på jeg så at det var ca 14 innlegg om dagen for en stund siden. :lol: :lol:
[/


JODDEMM svarer:
🙌🏻(hendene mine opp i været)- må bare tilstå at jeg har vært inne på VGD nå isted! :)

For Farmen-tråden her på forumet har ikke tatt helt av enda med bare 31 innlegg på de to episodene som har vært hvor man har kommet så langt at man har valgt førstekjempe til delvis gråt og tenners gnissel! :D

Så for meg. at jeg kanskje måtte melde om at VGDs Farmen-tråd var lengre enn FDs?

Å nei da! Ved hjelp av kompasset (!) fant jeg da fram til tv-forumet: som stod uten innlegg siden 4.juli :lol: :lol: :lol:

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

JODDEMM skrev: tor sep 08, 2022 10:30 am
Rainmaker skrev: tor sep 08, 2022 10:13 am [quote=Ale post_id=903275 time=<a href="tel:1662226427">1662226427</a> user_id=117]
Labert nivå. Rundt 20 innlegg om dagen.
Da har de jo hatt en dramatisk økning.

Mener på jeg så at det var ca 14 innlegg om dagen for en stund siden. :lol: :lol:
[/


JODDEMM svarer:
🙌🏻(hendene mine opp i været)- må bare tilstå at jeg har vært inne på VGD nå isted! :)

For Farmen-tråden her på forumet har ikke tatt helt av enda med bare 31 innlegg på de to episodene som har vært hvor man har kommet så langt at man har valgt førstekjempe til delvis gråt og tenners gnissel! :D

Så for meg. at jeg kanskje måtte melde om at VGDs Farmen-tråd var lengre enn FDs?

Å nei da! Ved hjelp av kompasset (!) fant jeg da fram til tv-forumet: som stod uten innlegg siden 4.juli :lol: :lol: :lol:
👀 Hmmm ...


Ellers tyder de kanskje på at vi burde ha fått tak i flere av de som var aktive i den tråden?

Brukeravatar
B.E.
Innlegg: 2160
Sted: Langt ut på landet, midt i tjukkeste bibelbeltet

Legg inn av B.E. »

return_of_drakkar skrev: søn sep 04, 2022 12:43 pm
Saliph skrev: lør sep 03, 2022 7:35 pm Et imponerende støkke arbe' disse VGD-utviklerne har gjort.
De har lagd en manual: "1000 ways to self destruction"... 8-)
Men gamle VGD var et synkende skip. Det var bare som en skygge av seg selv sammenlignet med 10-15 år siden.

Så det er ikke sikkert de bryr seg. Kanskje det var meningen å selv-destruere. :D

Sarasate

Legg inn av Sarasate »

B.E. skrev: tor sep 08, 2022 4:35 pm
return_of_drakkar skrev: søn sep 04, 2022 12:43 pm
Saliph skrev: lør sep 03, 2022 7:35 pm Et imponerende støkke arbe' disse VGD-utviklerne har gjort.
De har lagd en manual: "1000 ways to self destruction"... 8-)
Men gamle VGD var et synkende skip. Det var bare som en skygge av seg selv sammenlignet med 10-15 år siden.

Så det er ikke sikkert de bryr seg. Kanskje det var meningen å selv-destruere. :D
De gjorde ikke saken bedre ved å utvise mange av de mest aktive brukerne. Finner igjen mange av dem her.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Sarasate skrev: søn sep 11, 2022 1:18 pm
B.E. skrev: tor sep 08, 2022 4:35 pm
return_of_drakkar skrev: søn sep 04, 2022 12:43 pm

De har lagd en manual: "1000 ways to self destruction"... 8-)
Men gamle VGD var et synkende skip. Det var bare som en skygge av seg selv sammenlignet med 10-15 år siden.

Så det er ikke sikkert de bryr seg. Kanskje det var meningen å selv-destruere. :D
De gjorde ikke saken bedre ved å utvise mange av de mest aktive brukerne. Finner igjen mange av dem her.
Min ekstremt subjektive følelse er at det ble litt som Twitter, kastet ut alle som ikke hadde godkjente meninger.

Luna_mendax

Legg inn av Luna_mendax »

I skrivende stund har Elizabeth-tråden her på FD 376 innlegg.
Den tilsvarende tråden på VGD har 3 innlegg.
Noen tråd om Ukraina kunne jeg ikke se.

Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

La det dø ut..

Låst

Gå tilbake til «Aktuelt»