Ikke kall meg fin!

Svar
Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Re: Ikke kall meg fin!

Legg inn av 4pLaY »

Mehell skrev: ons jun 22, 2022 2:04 pm
4pLaY skrev: ons jun 22, 2022 12:54 pm "Var jeg ikke fin før? Er det vektnedgangen som er grunnen til at du omsider anerkjenner meg og gir meg oppmerksomhet?"

Neida kjære. Du var vakker også før du fikk bort kosekiloene.
Og husk at det uansett er det indre som teller <3
Not really og øl vommen er enda inntakt.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

4pLaY skrev: ons jun 22, 2022 2:06 pm
Mehell skrev: ons jun 22, 2022 2:04 pm
4pLaY skrev: ons jun 22, 2022 12:54 pm "Var jeg ikke fin før? Er det vektnedgangen som er grunnen til at du omsider anerkjenner meg og gir meg oppmerksomhet?"

Neida kjære. Du var vakker også før du fikk bort kosekiloene.
Og husk at det uansett er det indre som teller <3
Not really og øl vommen er enda inntakt.
Kan jo ikke kvitte seg med noe som har kostet så mye i tid og penger å bygge opp :lol:

Mehell

Legg inn av Mehell »

KongOlav2 skrev: ons jun 22, 2022 2:03 pm
Mehell skrev: ons jun 22, 2022 2:01 pm Haha. Hva?
Kjenner at litt mer info om den der kunne vært utrolig artig.
Tror det var denne saken:

https://p3.no/meninger/mening/36f4032d- ... 5debd3e20e
Fra artikkelen: Du tenker kanskje «Herregud, det er jo bare hår. Slutt å bli så krenka!» Problemet her er at det er mer enn *bare* hår. Det er stjålen identitet og kampen for menneskerettigheter.

Jepp, hun tok meg på kornet der. Hun mistet meg igjen rett etterpå da..
Fletter.... kampen for menneskerettigheter :shock: :roll: :? :lol:

BigJilm
Innlegg: 310

Legg inn av BigJilm »

Selv muskelbunten Therese Johaug veier bare 45 kilo. Muskler er som kjent tyngre enn fett.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Mehell skrev: ons jun 22, 2022 2:07 pm Fra artikkelen: Du tenker kanskje «Herregud, det er jo bare hår. Slutt å bli så krenka!» Problemet her er at det er mer enn *bare* hår. Det er stjålen identitet og kampen for menneskerettigheter.

Jepp, hun tok meg på kornet der. Hun mistet meg igjen rett etterpå da..
Fletter.... kampen for menneskerettigheter :shock: :roll: :? :lol:
Merk at dette funker kun en vei. Tenk om jeg som etnisk norsk hadde beskyldt ei svart dame for kulturell appropriasjon om hun tok på seg en bunad. Da ville det blitt baluba!

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

Rainmaker skrev: ons jun 22, 2022 2:07 pm
4pLaY skrev: ons jun 22, 2022 2:06 pm
Mehell skrev: ons jun 22, 2022 2:04 pm

Neida kjære. Du var vakker også før du fikk bort kosekiloene.
Og husk at det uansett er det indre som teller <3
Not really og øl vommen er enda inntakt.
Kan jo ikke kvitte seg med noe som har kostet så mye i tid og penger å bygge opp :lol:
Joda, dagen da jeg ikke kunne se rett ned for å skimte hele junior, er dagen jeg bestemte meg for å begynne å ta meg sammen ;).

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

Justice 97 skrev: ons jun 22, 2022 2:07 pm
4pLaY skrev: ons jun 22, 2022 12:54 pm "Var jeg ikke fin før? Er det vektnedgangen som er grunnen til at du omsider anerkjenner meg og gir meg oppmerksomhet?"

Les mer hos Tv2
Vanskelig å kalle noen fin som ikke er det.
Tenkte vel egentlig det samme selv.

Mehell

Legg inn av Mehell »

BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 2:08 pm Selv muskelbunten Therese Johaug veier bare 45 kilo. Muskler er som kjent tyngre enn fett.
Hvilke preferanser folk har til sine eventuelle partnere får bli deres sak. Noen liker dem tynne, noen liker dem store, noen liker utovertiss, noen liker innovertiss. Noen liker streker, noen liker former. Noen er kresne, noen liker det meste.

Så lenge man holder seg til Kardemommeloven (Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill. Og for øvrig kan man gjøre som man vil) så skal det vel være greit? Er bra at man er forskjellige, er det ikke?

Bilde

BigJilm
Innlegg: 310

Legg inn av BigJilm »

Rainmaker skrev: ons jun 22, 2022 2:04 pm
BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 1:54 pm
KongOlav2 skrev: ons jun 22, 2022 1:46 pm
Kvinnfolk som er omtrent like små som barn altså. Da har vi fastslått dine preferanser.
Så du har altså aldri møtt en vakker og ikke-overvektig kvinne? Synd for deg da!
For at en kvinne skal regnes som overvektig dersom hun veier 50 kg må hun være ca 138 cm høy....
Som sagt: Synd for deg at du har hat absolutt 0 omgang med vakre ikke-overvektige kvinner.

BigJilm
Innlegg: 310

Legg inn av BigJilm »

Mehell skrev: ons jun 22, 2022 2:14 pm
BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 2:08 pm Selv muskelbunten Therese Johaug veier bare 45 kilo. Muskler er som kjent tyngre enn fett.
Hvilke preferanser folk har til sine eventuelle partnere får bli deres sak. Noen liker dem tynne, noen liker dem store, noen liker utovertiss, noen liker innovertiss. Noen liker streker, noen liker former. Noen er kresne, noen liker det meste.

Så lenge man holder seg til Kardemommeloven (Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill. Og for øvrig kan man gjøre som man vil) så skal det vel være greit? Er bra at man er forskjellige, er det ikke?

Bilde
Har du noe poeng du skal frem til her, eller?

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 2:04 pm
Trolljegeren skrev: ons jun 22, 2022 2:03 pm Skummelt.
Huff, ja. Det beste er nok om du låser deg inn på soverommet ditt og drar ut nettkabelen. Da er du KANSKJE trygg for alt det skumle.
Tvert imot tenker jeg det er deg og sine som burde logge av internett og komme dere ut i frisk luft og solskinn.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 2:15 pm
Rainmaker skrev: ons jun 22, 2022 2:04 pm
BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 1:54 pm

Så du har altså aldri møtt en vakker og ikke-overvektig kvinne? Synd for deg da!
For at en kvinne skal regnes som overvektig dersom hun veier 50 kg må hun være ca 138 cm høy....
Som sagt: Synd for deg at du har hat absolutt 0 omgang med vakre ikke-overvektige kvinner.
Du får tro hva du vil.

Slike ting biter ikke på meg.

Mehell

Legg inn av Mehell »

KongOlav2 skrev: ons jun 22, 2022 2:10 pm
Mehell skrev: ons jun 22, 2022 2:07 pm Fra artikkelen: Du tenker kanskje «Herregud, det er jo bare hår. Slutt å bli så krenka!» Problemet her er at det er mer enn *bare* hår. Det er stjålen identitet og kampen for menneskerettigheter.

Jepp, hun tok meg på kornet der. Hun mistet meg igjen rett etterpå da..
Fletter.... kampen for menneskerettigheter :shock: :roll: :? :lol:
Merk at dette funker kun en vei. Tenk om jeg som etnisk norsk hadde beskyldt ei svart dame for kulturell appropriasjon om hun tok på seg en bunad. Da ville det blitt baluba!
Akkurat her skulle det dog vært mulig å bruke hennes egne ord mot henne i en slik diskusjon. Kunne blitt artig.

Fra artikkelen: Fletter har spilt en stor rolle i den afrikanske kulturen. De ulike flettene kunne være for å vise hvor man hører til i samfunnet, som sivilstatus, alder og familiens velstand. De ulike stilene og metodene gikk i arv fra generasjon til generasjon.

BigJilm
Innlegg: 310

Legg inn av BigJilm »

Trolljegeren skrev: ons jun 22, 2022 2:17 pm
BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 2:04 pm
Trolljegeren skrev: ons jun 22, 2022 2:03 pm Skummelt.
Huff, ja. Det beste er nok om du låser deg inn på soverommet ditt og drar ut nettkabelen. Da er du KANSKJE trygg for alt det skumle.
Tvert imot tenker jeg det er deg og sine som burde logge av internett og komme dere ut i frisk luft og solskinn.
Nå var det vitterlig du selv som syntes alt var så skummelt. Så da må du jo ta konsekvensen av det og gå å gjemme deg.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Rainmaker skrev: ons jun 22, 2022 2:17 pm
BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 2:15 pm
Rainmaker skrev: ons jun 22, 2022 2:04 pm

For at en kvinne skal regnes som overvektig dersom hun veier 50 kg må hun være ca 138 cm høy....
Som sagt: Synd for deg at du har hat absolutt 0 omgang med vakre ikke-overvektige kvinner.
Du får tro hva du vil.

Slike ting biter ikke på meg.
Lett å se hvem som er reale menn her inne.

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

KongOlav2 skrev: ons jun 22, 2022 2:03 pm
Mehell skrev: ons jun 22, 2022 2:01 pm Haha. Hva?
Kjenner at litt mer info om den der kunne vært utrolig artig.
Tror det var denne saken:

https://p3.no/meninger/mening/36f4032d- ... 5debd3e20e
Den saken forsvant fort fra forsiden til nrk etter hun hadde fått noen skikkelige tilbakemeldinger fra andre mørke om at den holdninga kunne hun stappe opp ett visst sted

BigJilm
Innlegg: 310

Legg inn av BigJilm »

Eksempel på kvinne på 164 cm og 50 kilo.

https://bma.moda/en/198-yuliia

Som man ser av bildene kan hun ikke kalles slank. Ikke ille, men hun er faktisk smått overvektig og ikke veldig sexy.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Nattevakt skrev: ons jun 22, 2022 2:22 pm Den saken forsvant fort fra forsiden til nrk etter hun hadde fått noen skikkelige tilbakemeldinger fra andre mørke om at den holdninga kunne hun stappe opp ett visst sted
Hehe, gjorde hun det? Det hadde ikke jeg fått med meg. Ellers er det jo et makkverk av et innlegg. Sammensausing av afrofletter med argumenter som dette "Vi ser svarte mennesker som mister jobber, blir utestengt fra utdanningsinstitusjoner og daglig blir diskriminert når de går med de samme flettene. Ikke bare i USA, men over hele verden. Dette er grunnen til at det går under begrepet kulturell appropriasjon."

Fullstendig kokkelimonke......

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 2:24 pm Eksempel på kvinne på 164 cm og 50 kilo.

https://bma.moda/en/198-yuliia

Som man ser av bildene kan hun ikke kalles slank. Ikke ille, men hun er faktisk smått overvektig og ikke veldig sexy.
Så Therese Johaug totalt uten pupper er bra? Mens damer som Catherine Zeta Jones eller Jennifer Lopez i sin prime var ikke bra?

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 2:24 pm Eksempel på kvinne på 164 cm og 50 kilo.
Som er innenfor spennet av "idealvekt" for den høyden.

Mehell

Legg inn av Mehell »

BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 2:16 pm
Mehell skrev: ons jun 22, 2022 2:14 pm
BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 2:08 pm Selv muskelbunten Therese Johaug veier bare 45 kilo. Muskler er som kjent tyngre enn fett.
Hvilke preferanser folk har til sine eventuelle partnere får bli deres sak. Noen liker dem tynne, noen liker dem store, noen liker utovertiss, noen liker innovertiss. Noen liker streker, noen liker former. Noen er kresne, noen liker det meste.

Så lenge man holder seg til Kardemommeloven (Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill. Og for øvrig kan man gjøre som man vil) så skal det vel være greit? Er bra at man er forskjellige, er det ikke?

Bilde
Har du noe poeng du skal frem til her, eller?
Beklager. Trodde poenget mitt kom greit frem.
Skal prøve igjen.

Det er fullstendig uvesentlig hvilke preferanser andre mennesker har når det kommer til partnere.
Hvis du liker tynne damer så får det være din greie, og hverken jeg eller andre skal kunne rakke ned på eller dømme deg for det.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

KongOlav2 skrev: ons jun 22, 2022 2:24 pm
Nattevakt skrev: ons jun 22, 2022 2:22 pm Den saken forsvant fort fra forsiden til nrk etter hun hadde fått noen skikkelige tilbakemeldinger fra andre mørke om at den holdninga kunne hun stappe opp ett visst sted
Hehe, gjorde hun det? Det hadde ikke jeg fått med meg. Ellers er det jo et makkverk av et innlegg. Sammensausing av afrofletter med argumenter som dette "Vi ser svarte mennesker som mister jobber, blir utestengt fra utdanningsinstitusjoner og daglig blir diskriminert når de går med de samme flettene. Ikke bare i USA, men over hele verden. Dette er grunnen til at det går under begrepet kulturell appropriasjon."

Fullstendig kokkelimonke......
Innlegget virker på meg som et resultat av "overthink" og det å ha snakket for mye kun i et ekkokammer

BigJilm
Innlegg: 310

Legg inn av BigJilm »

KongOlav2 skrev: ons jun 22, 2022 2:25 pm
BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 2:24 pm Eksempel på kvinne på 164 cm og 50 kilo.

https://bma.moda/en/198-yuliia

Som man ser av bildene kan hun ikke kalles slank. Ikke ille, men hun er faktisk smått overvektig og ikke veldig sexy.
Så Therese Johaug totalt uten pupper er bra? Mens damer som Catherine Zeta Jones eller Jennifer Lopez i sin prime var ikke bra?
Johaug har fine små pupper. De kommer ikke så godt frem når hun bruker sports-BH. Ikke body-shame Johaug, takk.

Queenie

Legg inn av Queenie »

KongOlav2 skrev: ons jun 22, 2022 2:25 pm
BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 2:24 pm Eksempel på kvinne på 164 cm og 50 kilo.

https://bma.moda/en/198-yuliia

Som man ser av bildene kan hun ikke kalles slank. Ikke ille, men hun er faktisk smått overvektig og ikke veldig sexy.
Så Therese Johaug totalt uten pupper er bra? Mens damer som Catherine Zeta Jones eller Jennifer Lopez i sin prime var ikke bra?
Heldigvis nok av menn som liker pupper og normale kvinner, vi kan la Jimmy få ha sine fantasier i fred og ønsker han lykke til i sin evige tilværelse som enslig.

Mehell

Legg inn av Mehell »

KongOlav2 skrev: ons jun 22, 2022 2:24 pm
Nattevakt skrev: ons jun 22, 2022 2:22 pm Den saken forsvant fort fra forsiden til nrk etter hun hadde fått noen skikkelige tilbakemeldinger fra andre mørke om at den holdninga kunne hun stappe opp ett visst sted
Hehe, gjorde hun det? Det hadde ikke jeg fått med meg. Ellers er det jo et makkverk av et innlegg. Sammensausing av afrofletter med argumenter som dette "Vi ser svarte mennesker som mister jobber, blir utestengt fra utdanningsinstitusjoner og daglig blir diskriminert når de går med de samme flettene. Ikke bare i USA, men over hele verden. Dette er grunnen til at det går under begrepet kulturell appropriasjon."

Fullstendig kokkelimonke......
Haha. Jeg sliter faktisk med å komme meg gjennom artikkelen.
Er jo hysterisk morsomt. Hun kunne enkelt tatt seg jobb som komiker.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 2:27 pm Johaug har fine små pupper. De kommer ikke så godt frem når hun bruker sports-BH. Ikke body-shame Johaug, takk.
Bittesmå tror jeg heller vi sier. Hun er tilnærmet skrapa. Lysår bak de to andre jeg nevnte når de var i sine beste år i 20- og tidlig 30-åra.

BigJilm
Innlegg: 310

Legg inn av BigJilm »

Rainmaker skrev: ons jun 22, 2022 2:26 pm
BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 2:24 pm Eksempel på kvinne på 164 cm og 50 kilo.
Som er innenfor spennet av "idealvekt" for den høyden.
Har du noe poeng her innbiller du deg? Var jo du som reagerte så kraftig og hylte og skrek som den feministen du er om at "kvinner på under 50 kilo er småbarn" etc. Troll

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

KongOlav2 skrev: ons jun 22, 2022 2:25 pm
BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 2:24 pm Eksempel på kvinne på 164 cm og 50 kilo.

https://bma.moda/en/198-yuliia

Som man ser av bildene kan hun ikke kalles slank. Ikke ille, men hun er faktisk smått overvektig og ikke veldig sexy.
Så Therese Johaug totalt uten pupper er bra? Mens damer som Catherine Zeta Jones eller Jennifer Lopez i sin prime var ikke bra?
De er jo overvektige, må vite.

Kate Upton med sine 64 kg (ca 30% over 50 kg) er vel sykelig overvektig for Jimmy

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 2:29 pm
Rainmaker skrev: ons jun 22, 2022 2:26 pm
BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 2:24 pm Eksempel på kvinne på 164 cm og 50 kilo.
Som er innenfor spennet av "idealvekt" for den høyden.
Har du noe poeng her innbiller du deg? Var jo du som reagerte så kraftig og hylte og skrek som den feministen du er om at "kvinner på under 50 kilo er småbarn" etc. Troll
Jenter som er overvektige ved 50 kg er småbarn.
Jenter som er på normalvekt ved 50 kg er rundt 14 år. Normalvekt ved 18 år (når de fleste er sluttet å vokse) er ca 54 kg.
Sist redigert av Rainmaker den ons jun 22, 2022 2:36 pm, redigert 1 gang totalt.

BigJilm
Innlegg: 310

Legg inn av BigJilm »

Queenie skrev: ons jun 22, 2022 2:28 pm
KongOlav2 skrev: ons jun 22, 2022 2:25 pm
BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 2:24 pm Eksempel på kvinne på 164 cm og 50 kilo.

https://bma.moda/en/198-yuliia

Som man ser av bildene kan hun ikke kalles slank. Ikke ille, men hun er faktisk smått overvektig og ikke veldig sexy.
Så Therese Johaug totalt uten pupper er bra? Mens damer som Catherine Zeta Jones eller Jennifer Lopez i sin prime var ikke bra?
Heldigvis nok av menn som liker pupper og normale kvinner, vi kan la Jimmy få ha sine fantasier i fred og ønsker han lykke til i sin evige tilværelse som enslig.
Jeg er nok gift med en kvinne på under 50 kilo, dessverre for deg. Faktisk med omtrent samme høyde og vekt som Therese Johaug, men med betraktelig mindre muskelmasse.
Sist redigert av BigJilm den ons jun 22, 2022 2:37 pm, redigert 1 gang totalt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»