Sian igjen

Låst
Daltrey

Re: Sian igjen

Legg inn av Daltrey »

Folk_flesk skrev: lør jul 02, 2022 10:08 pm
Daltrey skrev: lør jul 02, 2022 10:05 pm
KongOlav2 skrev: lør jul 02, 2022 9:58 pm
Ja, virkelig. For så ille er det.

Jeg tror ikke jeg en eneste gang i mitt 38-årige liv har merket på kroppen negativ innflytelse fra islam. Skremselspropagandaen fra ytre høyre er mildt sagt overdrevet.
For det første, jeg anser meg som plassert rimelig i sentrum, dog konservativ. For det andre, husk hvor lammende Hitlers ideologi var på befolkningen da den først fikk rotfeste. Er du villig til å spille poker med våre kommende generasjoners ve og vel som innsats? Man kan si mye rart og stygt om SIAN, men de kjemper altså for at landet vårt ikke skal falle i hendene på Islam, om 2, 3 4 eller flere generasjoner.

Klovner i dag, helter om 100 år?
Sannsynligvis enda større klovner om 100 år. Eller enda mer sannsynlig: Helt glemt.
Om Islam vinner, ja.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Daltrey skrev: lør jul 02, 2022 10:09 pm
Folk_flesk skrev: lør jul 02, 2022 10:08 pm
Daltrey skrev: lør jul 02, 2022 10:05 pm

For det første, jeg anser meg som plassert rimelig i sentrum, dog konservativ. For det andre, husk hvor lammende Hitlers ideologi var på befolkningen da den først fikk rotfeste. Er du villig til å spille poker med våre kommende generasjoners ve og vel som innsats? Man kan si mye rart og stygt om SIAN, men de kjemper altså for at landet vårt ikke skal falle i hendene på Islam, om 2, 3 4 eller flere generasjoner.

Klovner i dag, helter om 100 år?
Sannsynligvis enda større klovner om 100 år. Eller enda mer sannsynlig: Helt glemt.
Om Islam vinner, ja.
Nei, om vi er et oppegående samfunn der fascister fortsatt blir uglesett.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Hvordan bli folkehelt i dine egne øyne:

Steg 1: Konstruer en trussel
Steg 2: Vie hele ditt liv til å "bekjempe" denne trusselen
Steg 3: Hvis trusselen blir en realiteten, si "Jeg hadde rett". Hvis trusselen ikke blir en realitet, si "Vær så god!".

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Daltrey skrev: lør jul 02, 2022 10:05 pm
KongOlav2 skrev: lør jul 02, 2022 9:58 pm
Daltrey skrev: lør jul 02, 2022 9:55 pm Se hvor viktige disse 5-6 klovnene er, for at vi skal få leve i et samfunn noenlunde likt det vi vokste opp i. Der ørkenideologien råder, er den mektigere enn noe annet.
Ja, virkelig. For så ille er det.

Jeg tror ikke jeg en eneste gang i mitt 38-årige liv har merket på kroppen negativ innflytelse fra islam. Skremselspropagandaen fra ytre høyre er mildt sagt overdrevet.
Klovner i dag, helter om 100 år?
Herregud, er det mulig... :lol:

100% patetiske i dag, glemt om 100 år.
Ikke akkurat menneskehetens stolthet disse hetserne, du må nok nærmere motsatt ende av skalaen...

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

KongOlav2 skrev: lør jul 02, 2022 10:08 pm
Daltrey skrev: lør jul 02, 2022 10:05 pm For det første, jeg anser meg som plassert rimelig i sentrum, dog konservativ. For det andre, husk hvor lammende Hitlers ideologi var på befolkningen da den først fikk rotfeste. Er du villig til å spille poker med våre kommende generasjoners ve og vel som innsats? Man kan si mye rart og stygt om SIAN, men de kjemper altså for at landet vårt ikke skal falle i hendene på Islam, om 2, 3 4 eller flere generasjoner.

Klovner i dag, helter om 100 år?
Bullshit, SIAN er en bitteliten gjeng med stusslige tapere fra ytterste høyre. De representerer på ingen måte en liberalt vestlig demokrati. Å fremstille som som om disse er frihetskjempere på vegne av Norge er omtrent like virkelighetsfjernt som Putins retorikk om at invasjonen i Ukraina er for å befri landet fra en gjeng med fascister.
Hva mener du SIAN skal behandles som, da? Skal de være unntatt for rettssikkerhet og ytringsfrihet? Bures inne på på psykiatrisk? De tolker koranen ordrett, og de vil ikke at du skal bli kappet hodet av fordi du ikke tror på den riktige.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Daltrey skrev: lør jul 02, 2022 10:13 pm Hva mener du SIAN skal behandles som, da? Skal de være unntatt for rettssikkerhet og ytringsfrihet? Bures inne på på psykiatrisk? De tolker koranen ordrett, og de vil ikke at du skal bli kappet hodet av fordi du ikke tror på den riktige.
Jeg har ikke sagt en dritt om rettsikkerhet og ytringsfrihet. Selv idioter har rett på dette. SIAN kan fint fortsette og brenne koranen for min del. Og kvinnfolket som kjørte på Thorsen i kveld skal selvsagt tiltales og bør straffes for i det minste forsøk på grov legemsbeskadigelse. Men det gjør ikke taperne i SIAN til noen jævla frihetsforkjempere av den grunn. De er tapere, intet annet.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Daltrey skrev: lør jul 02, 2022 10:13 pm
KongOlav2 skrev: lør jul 02, 2022 10:08 pm
Daltrey skrev: lør jul 02, 2022 10:05 pm For det første, jeg anser meg som plassert rimelig i sentrum, dog konservativ. For det andre, husk hvor lammende Hitlers ideologi var på befolkningen da den først fikk rotfeste. Er du villig til å spille poker med våre kommende generasjoners ve og vel som innsats? Man kan si mye rart og stygt om SIAN, men de kjemper altså for at landet vårt ikke skal falle i hendene på Islam, om 2, 3 4 eller flere generasjoner.

Klovner i dag, helter om 100 år?
Bullshit, SIAN er en bitteliten gjeng med stusslige tapere fra ytterste høyre. De representerer på ingen måte en liberalt vestlig demokrati. Å fremstille som som om disse er frihetskjempere på vegne av Norge er omtrent like virkelighetsfjernt som Putins retorikk om at invasjonen i Ukraina er for å befri landet fra en gjeng med fascister.
Hva mener du SIAN skal behandles som, da? Skal de være unntatt for rettssikkerhet og ytringsfrihet? Bures inne på på psykiatrisk?
Hvis de fortsetter å reise land og strand rund for å spraye folk i ansiktet og tenne på bøker så kan man vel si at de "jobber med saken".

Corvus

Legg inn av Corvus »

Tullekoppen skrev: lør jul 02, 2022 8:24 pm Hvis bare den samlede norske presse hadde sluttet å opplyse hissige unger om hvor SIAN skal opptre så hadde vi sluppet alt sammen.
Disse hissige ungene er det overalt, så det hadde ikke hjulpet stort.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Daltrey skrev: lør jul 02, 2022 10:13 pm
KongOlav2 skrev: lør jul 02, 2022 10:08 pm
Daltrey skrev: lør jul 02, 2022 10:05 pm For det første, jeg anser meg som plassert rimelig i sentrum, dog konservativ. For det andre, husk hvor lammende Hitlers ideologi var på befolkningen da den først fikk rotfeste. Er du villig til å spille poker med våre kommende generasjoners ve og vel som innsats? Man kan si mye rart og stygt om SIAN, men de kjemper altså for at landet vårt ikke skal falle i hendene på Islam, om 2, 3 4 eller flere generasjoner.

Klovner i dag, helter om 100 år?
Bullshit, SIAN er en bitteliten gjeng med stusslige tapere fra ytterste høyre. De representerer på ingen måte en liberalt vestlig demokrati. Å fremstille som som om disse er frihetskjempere på vegne av Norge er omtrent like virkelighetsfjernt som Putins retorikk om at invasjonen i Ukraina er for å befri landet fra en gjeng med fascister.
Hva mener du SIAN skal behandles som, da? Skal de være unntatt for rettssikkerhet og ytringsfrihet? Bures inne på på psykiatrisk? De tolker koranen ordrett, og de vil ikke at du skal bli kappet hodet av fordi du ikke tror på den riktige.
Det de er. En gjeng paranoide, høyreekstreme og uføretrygdede bøller.

"Statsmakten er sure fordi det koster millionbeløp å beskytte patrioter mot den ondskapen som statsmakten selv har importert mot Folkets vilje."

"Nordmenn som nekter å sitte stille i båten mens stortingsforrædere og globalistmafia kjører skuta mot isfjellet, får kjørt seg i møte med et regime som har forkastet de verdier nasjonen er bygget på. "

"Det er mange skruppelløse lakeier i statsmakten. Politiadvokaten som har håndtert saken, og som syntes det var en god ide å foreslå å gjenoppta politiets politiske forfølgelse heter xxx.(sensurert av meg) Det blir sikkert et hyggelig bekjentskap når vi møtes i domstolene. Hun har åpenbart mye å lære."

https://www.sian.no/artikkel/informasjo ... -dommermat

Corvus

Legg inn av Corvus »

KongOlav2 skrev: lør jul 02, 2022 10:16 pm
Daltrey skrev: lør jul 02, 2022 10:13 pm Hva mener du SIAN skal behandles som, da? Skal de være unntatt for rettssikkerhet og ytringsfrihet? Bures inne på på psykiatrisk? De tolker koranen ordrett, og de vil ikke at du skal bli kappet hodet av fordi du ikke tror på den riktige.
Jeg har ikke sagt en dritt om rettsikkerhet og ytringsfrihet. Selv idioter har rett på dette. SIAN kan fint fortsette og brenne koranen for min del. Og kvinnfolket som kjørte på Thorsen i kveld skal selvsagt tiltales og bør straffes for i det minste forsøk på grov legemsbeskadigelse. Men det gjør ikke taperne i SIAN til noen jævla frihetsforkjempere av den grunn. De er tapere, intet annet.
Visst er de tapere, som alle de som angriper dem. Men de får ihvertfall vist frem aggresjonen som ligger hos veldig mange religiøse.

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Fuck around and find out..
Forsvarer ingen av partene her, men når sian drar rundt og provoserer folk med overlegg kan ting fort eskalere, i dette tilfellet gikk det for langt

La oss ta et eksempel at undertegnede tar seg en tur til grønland og setter i gang og rope jeg hater utlendinger etc, i første omgang får jeg beskjed og holde kjeft og pelle meg vekk derfra, hvis jeg da fortsetter og det kommer en fyr og slår meg regelrett ned så er det ikke greit men samtidig så er det ikke ufortjent heller.

Corvus

Legg inn av Corvus »

Henningsen skrev: lør jul 02, 2022 10:23 pm
KongOlav2 skrev: lør jul 02, 2022 10:17 pm
Ka9nen skrev: lør jul 02, 2022 10:14 pm Sjeldent og sjeldent... hvor mange islam-motiverte terrorangrep har vi hatt i Europa de siste 10 årene? Hvor mange er avverget?

Hvor mange buddhistiske og hinduistiske terrorangrep har vi hatt i den samme perioden? (Ja, vi har noen millioner av dem også i Europa. Så jeg regner med at tallene er sånn nogenlunde like hvis vi tar høyde for befolkningsforskjellen?)
Ja, og hva er poenget her? Selvfølgelig er de religiøse fanatikerne en gjeng med skrullinger som bør stoppes. Det gjør fortsatt ikke SIAN til frontsoldater og helter i kampen for et liberalt vestlig samfunn.
Er man for et fritt demokratisk samfunn så ønsker man hverken å ha grupper som sian eller religiøse fanatikere.
Skjønner virkelig ikke hva folk tenker med når det uttrykkes som det er enten eller mellom disse grupperingene.
Two wrongs, don't make a right.
Enig i det. Begge grupper er ugreie. Men SIAN klarer ihvertfall å vise det norske folk at det er mange muslimske religiøse fanatikere her til lands.

bundetrente

Legg inn av bundetrente »

Henningsen skrev: lør jul 02, 2022 10:23 pm
KongOlav2 skrev: lør jul 02, 2022 10:17 pm
Ka9nen skrev: lør jul 02, 2022 10:14 pm Sjeldent og sjeldent... hvor mange islam-motiverte terrorangrep har vi hatt i Europa de siste 10 årene? Hvor mange er avverget?

Hvor mange buddhistiske og hinduistiske terrorangrep har vi hatt i den samme perioden? (Ja, vi har noen millioner av dem også i Europa. Så jeg regner med at tallene er sånn nogenlunde like hvis vi tar høyde for befolkningsforskjellen?)
Ja, og hva er poenget her? Selvfølgelig er de religiøse fanatikerne en gjeng med skrullinger som bør stoppes. Det gjør fortsatt ikke SIAN til frontsoldater og helter i kampen for et liberalt vestlig samfunn.
Er man for et fritt demokratisk samfunn så ønsker man hverken å ha grupper som sian eller religiøse fanatikere.
Skjønner virkelig ikke hva folk tenker med når det uttrykkes som det er enten eller mellom disse grupperingene.
Two wrongs, don't make a right.
Kanskje det faktumet at vi har grupper som sian og religiøse fanatikere er et symptom på at "et fritt demokratisk samfunn" ikke fortjener å ha den gullkalv statusen det har.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Daltrey skrev: lør jul 02, 2022 10:13 pm
KongOlav2 skrev: lør jul 02, 2022 10:08 pm
Daltrey skrev: lør jul 02, 2022 10:05 pm For det første, jeg anser meg som plassert rimelig i sentrum, dog konservativ. For det andre, husk hvor lammende Hitlers ideologi var på befolkningen da den først fikk rotfeste. Er du villig til å spille poker med våre kommende generasjoners ve og vel som innsats? Man kan si mye rart og stygt om SIAN, men de kjemper altså for at landet vårt ikke skal falle i hendene på Islam, om 2, 3 4 eller flere generasjoner.

Klovner i dag, helter om 100 år?
Bullshit, SIAN er en bitteliten gjeng med stusslige tapere fra ytterste høyre. De representerer på ingen måte en liberalt vestlig demokrati. Å fremstille som som om disse er frihetskjempere på vegne av Norge er omtrent like virkelighetsfjernt som Putins retorikk om at invasjonen i Ukraina er for å befri landet fra en gjeng med fascister.
Hva mener du SIAN skal behandles som, da? Skal de være unntatt for rettssikkerhet og ytringsfrihet? Bures inne på på psykiatrisk? De tolker koranen ordrett, og de vil ikke at du skal bli kappet hodet av fordi du ikke tror på den riktige.
SIAN har mer til felles med ekstem islam enn de tror.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

bundetrente skrev: lør jul 02, 2022 10:26 pm
Henningsen skrev: lør jul 02, 2022 10:23 pm
KongOlav2 skrev: lør jul 02, 2022 10:17 pm
Ja, og hva er poenget her? Selvfølgelig er de religiøse fanatikerne en gjeng med skrullinger som bør stoppes. Det gjør fortsatt ikke SIAN til frontsoldater og helter i kampen for et liberalt vestlig samfunn.
Er man for et fritt demokratisk samfunn så ønsker man hverken å ha grupper som sian eller religiøse fanatikere.
Skjønner virkelig ikke hva folk tenker med når det uttrykkes som det er enten eller mellom disse grupperingene.
Two wrongs, don't make a right.
Kanskje det faktumet at vi har grupper som sian og religiøse fanatikere er et symptom på at "et fritt demokratisk samfunn" ikke fortjener å ha den gullkalv statusen det har.
Godt og tankevekkende argument synes jeg. Men jeg klarer ikke helt se hva som ville vært et bedre alternativ.

Brukeravatar
Karatel
Innlegg: 6692

Legg inn av Karatel »

Henningsen skrev: lør jul 02, 2022 10:23 pm Er man for et fritt demokratisk samfunn så ønsker man hverken å ha grupper som sian eller religiøse fanatikere.
Er ikke det en selvmotsigelse? Kan man på én og samme tid ønske et fritt og demokratisk samfunn og så ønske at meninger man selv ikke liker, ikke skal få slippe til?

bundetrente

Legg inn av bundetrente »

Henningsen skrev: lør jul 02, 2022 10:33 pm
bundetrente skrev: lør jul 02, 2022 10:26 pm
Henningsen skrev: lør jul 02, 2022 10:23 pm

Er man for et fritt demokratisk samfunn så ønsker man hverken å ha grupper som sian eller religiøse fanatikere.
Skjønner virkelig ikke hva folk tenker med når det uttrykkes som det er enten eller mellom disse grupperingene.
Two wrongs, don't make a right.
Kanskje det faktumet at vi har grupper som sian og religiøse fanatikere er et symptom på at "et fritt demokratisk samfunn" ikke fortjener å ha den gullkalv statusen det har.
Godt og tankevekkende argument synes jeg. Men jeg klarer ikke helt se hva som ville vært et bedre alternativ.
Det var ikke først og fremst et argument for å fremme et bedre alternativ. Heller for at vi kan bli litt mer jordnær for hva slags begrensninger og svakheter demokratiet har, i stedet for å nærmest tilbe det og gi det en status som noe hellig, som det på ingen måte fortjener. Noe vi langt på vei gjør nå, etter min mening.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Karatel skrev: lør jul 02, 2022 10:34 pm
Henningsen skrev: lør jul 02, 2022 10:23 pm Er man for et fritt demokratisk samfunn så ønsker man hverken å ha grupper som sian eller religiøse fanatikere.
Er ikke det en selvmotsigelse? Kan man på én og samme tid ønske et fritt og demokratisk samfunn og så ønske at meninger man selv ikke liker, ikke skal få slippe til?
Jo, ut i fra det korte innlegget så kan det se slik ut.
Jeg har ikke ytret ønske om at sian f.eks får ytre seg. Klart de skal få det, om de holder seg innenfor norsk lov. Men rasistiske holdninger, hat, hets og sjikanerende oppførsel er likevel ikke noe å dyrke frem. Holdningsendrende arbeid osv er vel en måte å forhindre at slike grupper får fotfeste.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Daltrey skrev: lør jul 02, 2022 10:38 pm
greyserpent skrev: lør jul 02, 2022 10:36 pm
Daltrey skrev: lør jul 02, 2022 10:36 pm

Hva har SIAN til felles med ekstrem islam?
De tolker koranen som idioter begge to.
Det er det nærmeste du kan komme en påtaleunnlatelse i denne sammenligningen.

Islam dreper, SIAN protesterer.
SIAN gjør litt mer enn å protestere. Nylig ble en av deres "aktivister" dømt for vold. Nå er lederen tiltalt for vold. De hadde jo en narkolanger også som var sentral og ble drept av narkovennene sine. Flere i SIAN har voldsdommer.

Så er jo SIAN en veldig liten gruppe mennesker, i alle fall blant de som er aktive. Utvider du til "islamkritiske" så har du jo både drapsmenn og terrorister i rekkene.
Sist redigert av Solvgutt1 den lør jul 02, 2022 10:46 pm, redigert 1 gang totalt.

Tullekoppen

Legg inn av Tullekoppen »

Greia med demokrati og ytringsfrihet er at alle skal kunne si/uttrykke sin mening - selv om du ikke liker det.
Den dagen folk bare får gjøre det du liker lever vi i et diktatur.

Brukeravatar
Karatel
Innlegg: 6692

Legg inn av Karatel »

Henningsen skrev: lør jul 02, 2022 10:41 pm
Karatel skrev: lør jul 02, 2022 10:34 pm
Henningsen skrev: lør jul 02, 2022 10:23 pm Er man for et fritt demokratisk samfunn så ønsker man hverken å ha grupper som sian eller religiøse fanatikere.
Er ikke det en selvmotsigelse? Kan man på én og samme tid ønske et fritt og demokratisk samfunn og så ønske at meninger man selv ikke liker, ikke skal få slippe til?
Jo, ut i fra det korte innlegget så kan det se slik ut.
Jeg har ikke ytret ønske om at sian f.eks får ytre seg. Klart de skal få det, om de holder seg innenfor norsk lov. Men rasistiske holdninger, hat, hets og sjikanerende oppførsel er likevel ikke noe å dyrke frem. Holdningsendrende arbeid osv er vel en måte å forhindre at slike grupper får fotfeste.
Dette er jeg enig med deg. Så lenge de ikke bryter loven, må både SIAN og religiøse fanatikere fritt få si og gjøre som de vil. De som er uenige med dem og ikke liker deres meninger og handlinger, kan bare la være å oppsøke dem eller gå sin vei for å slippe å se og høre dem. Verre er det ikke.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Solvgutt1 skrev: lør jul 02, 2022 10:44 pm
Daltrey skrev: lør jul 02, 2022 10:38 pm
greyserpent skrev: lør jul 02, 2022 10:36 pm

De tolker koranen som idioter begge to.
Det er det nærmeste du kan komme en påtaleunnlatelse i denne sammenligningen.

Islam dreper, SIAN protesterer.
SIAN gjør litt mer enn å protestere. Nylig ble en av deres "aktivister" dømt for vold. Nå er lederen tiltalt for vold. De hadde jo en narkolanger også som var sentral og ble drept av narkovennene sine. Flere i SIAN har voldsdommer.
"Flere" betyr vel ikke totalt sett så mange av medlemsmassen vil jeg tro.
Det er en gruppe aktivister som jeg selv synes gjør mer skade enn nytte. Støtter ikke deres fremgangsmåte og når sant skal sies er det ikke mennesker jeg ville hatt relasjoner til.
Men vi skal tåle deres meninger og ytringer også uten å unnskylde alvorlig vold mot dem - steinkasting og påkjørsel på landeveien.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Tullekoppen skrev: lør jul 02, 2022 10:47 pm Greia med demokrati og ytringsfrihet er at alle skal kunne si/uttrykke sin mening - selv om du ikke liker det.
Den dagen folk bare får gjøre det du liker lever vi i et diktatur.
Og så er livets realiteter at ikke alle tåler å høre alt. Noen reagerer voldelig. Dette er ikke noe som bare gjelder muslimer. Det gjelder de fleste, og det gjelder definitivt de gruppene som er mest ivrig på "islamkritikk".

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

Viser til dette innlegget.

Tråden stenges for en periode for å rydde unna personfokus.

-mod

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Neptun skrev: lør jul 02, 2022 10:49 pm
Solvgutt1 skrev: lør jul 02, 2022 10:44 pm
Daltrey skrev: lør jul 02, 2022 10:38 pm

Det er det nærmeste du kan komme en påtaleunnlatelse i denne sammenligningen.

Islam dreper, SIAN protesterer.
SIAN gjør litt mer enn å protestere. Nylig ble en av deres "aktivister" dømt for vold. Nå er lederen tiltalt for vold. De hadde jo en narkolanger også som var sentral og ble drept av narkovennene sine. Flere i SIAN har voldsdommer.
"Flere" betyr vel ikke totalt sett så mange av medlemsmassen vil jeg tro.
Det er en gruppe aktivister som jeg selv synes gjør mer skade enn nytte. Støtter ikke deres fremgangsmåte og når sant skal sies er det ikke mennesker jeg ville hatt relasjoner til.
Men vi skal tåle deres meninger og ytringer også uten å unnskylde alvorlig vold mot dem - steinkasting og påkjørsel på landeveien.
Jeg vet ikke så mye om medlemsmassen. Blant aktivistene er det en ganske høy andel voldsdømte, og den øker vel litt når Thorsen blir dømt. Da har man to som er dømt for vold under SIAN-aktiviteter. Det er jo godt gjort når man har sånn åtte aktive aktivister.

Volden skal selvfølgelig ikke unnskyldes, men det er ingen andre enn utøveren av volden som skal holdes ansvarlig for det. Voldelige elementer har man overalt, også i SIAN.

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

103 innlegg. I løpet av i underkant av 7 timer. Det er ny rekord det, folkens. Hvorfor må det være nødvendig at vi gang på gang på gang må be dere droppe personfokus? Eller be dere komme tilbake til tema, som følge av gjentatte avsporinger?

Selv unger klarer å ta slike beskjeder.

Tråden er herved gjenåpnet.

-mod

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

Crynix skrev: søn jul 03, 2022 1:03 am 103 innlegg. I løpet av i underkant av 7 timer. Det er ny rekord det, folkens. Hvorfor må det være nødvendig at vi gang på gang på gang må be dere droppe personfokus? Eller be dere komme tilbake til tema, som følge av gjentatte avsporinger?

Selv unger klarer å ta slike beskjeder.

Tråden er herved gjenåpnet.

-mod
Typisk på en lørdagskveld når man har et så "glødende" emne som SIAN :)

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Jeg ser at mitt enkle spørsmål om denne saken kunne handle om rasisme, er slettet. Dette er altså noe moderator utelukker.

Med denne saken friskt i minne, så synes jeg det er litt rart:

To unge menn, med utenlandsk etnisk bakgrunn, ble lagt inn på sykehus med alvorlige skader. Solem opplyser at begge er utenfor livsfare.

De to er mellom 18 og 20 år gamle. Den pågrepne er en hvit mann i 30-årene.

Politiet har ikke informasjon om at det skal være en relasjon mellom siktede og de fornærmede.

De undersøker om skytingen kan være rasistisk motivert.

– Det er helt klart noe vi undersøker. Det er litt for tidlig å gå ut med hva som er intensjonen.


https://www.tv2.no/a/14165944/

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Henningsen skrev: lør jul 02, 2022 10:41 pm
Jeg har ikke ytret ønske om at sian f.eks får ytre seg.
Neivel...

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Justice 97 skrev: lør jul 02, 2022 4:22 pm
Ser ut som Fanny Bråten som ligger skadet i grøfta etter rundt 2:07:00 her
Tror jeg rett og slett må editere og si at her var det mye interessant før 2:07:00 også. Veldig mye interessant.
Sist redigert av Ka9nen den søn jul 03, 2022 1:34 am, redigert 1 gang totalt.

Låst

Gå tilbake til «Aktuelt»