Stakkars Julianne og Ulrik Nygård!

Svar
Knaberaps

Re: Stakkars Julianne og Ulrik Nygård!

Legg inn av Knaberaps »

Solvgutt1 skrev: man des 05, 2022 5:18 pm Skummelt at en av idiotene forsørger den andre idioten med å fly fly da.
Tja, han kan jo være like dyktig å fly som hun er å ta spa. Eller sminke seg.

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

Solvgutt1 skrev: man des 05, 2022 5:18 pm
Saliph skrev: man des 05, 2022 5:15 pm Mye hat her inne mot dette paret. Jeg derimot synes det er flott at to så harry, overfladiske og uintelligente vesener har funnet hverandre.
Skummelt at en av idiotene forsørger den andre idioten med å fly fly da.
Ja, jeg vil ha varsel når jeg er ute å reiser hvis han flyr flyet jeg skal ta. Litt skeptisk om han er kompetent NOK til å fly fly :lol:

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Solvgutt1 skrev: man des 05, 2022 5:18 pm
Skummelt at en av idiotene forsørger den andre idioten med å fly fly da.
Det kan jo godt hende kjerringa tjener mer enn det han gjør.

https://www.proff.no/regnskap/julianne- ... IU2Y00000/

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

Knaberaps skrev: man des 05, 2022 5:20 pm
Solvgutt1 skrev: man des 05, 2022 5:18 pm Skummelt at en av idiotene forsørger den andre idioten med å fly fly da.
Tja, han kan jo være like dyktig å fly som hun er å ta spa. Eller sminke seg.
Helt ærlig så finner jeg henne ikke spesielt pen, men hver sin smak som man sier.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Kul_Djevel skrev: man des 05, 2022 5:22 pm Helt ærlig så finner jeg henne ikke spesielt pen, men hver sin smak som man sier.
Ikke min kopp nype-te heller...

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

KongOlav2 skrev: man des 05, 2022 5:21 pm
Solvgutt1 skrev: man des 05, 2022 5:18 pm
Skummelt at en av idiotene forsørger den andre idioten med å fly fly da.
Det kan jo godt hende kjerringa tjener mer enn det han gjør.

https://www.proff.no/regnskap/julianne- ... IU2Y00000/
Men han flyr jo fly og er influencer i tillegg :D

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

Knaberaps skrev: man des 05, 2022 5:23 pm
Kul_Djevel skrev: man des 05, 2022 5:22 pm Helt ærlig så finner jeg henne ikke spesielt pen, men hver sin smak som man sier.
Ikke min kopp nype-te heller...
Godt tegn. Kanskje du har bra smak da :D

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Kul_Djevel skrev: man des 05, 2022 5:23 pm Men han flyr jo fly og er influencer i tillegg :D
Tipper han mest av alt er et vedheng til kjerringa. Det hadde neppe blitt mye action på ham om han nektet plent å være med på noen form for eksponering.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Dette er selvfølgelig noe de har kalkulert kynisk på forhånd. Det har vist seg flere ganger at å havne på Mads Hansens "unfollow charity" ikke nødvendigvis er dumt for karrieren.

Geraldt

Legg inn av Geraldt »

Problemet er jo alle som sitter og følger med og sørger for at disse folkene har en inntekt på millioner... Det er jo fan bare å drite i dem! Problem løst.

Reddington

Legg inn av Reddington »

Solvgutt1 skrev: man des 05, 2022 4:47 pm Den ungen kommer til å utvikle et rusproblem. Hvor er barnevernet i slike saker? Dette er jo klar omsorgssvikt.
Er du seriøs?

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Reddington skrev: man des 05, 2022 5:30 pm
Solvgutt1 skrev: man des 05, 2022 4:47 pm Den ungen kommer til å utvikle et rusproblem. Hvor er barnevernet i slike saker? Dette er jo klar omsorgssvikt.
Er du seriøs?
Absolutt. Å bruke ungen som en rekvisitt i sitt perverse litt show er omsorgssvikt.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Knaberaps skrev: man des 05, 2022 4:36 pm
Kul_Djevel skrev: man des 05, 2022 4:28 pm Og hva faen skal en 2-åring med en iPhone?

Det må være jævlig tøft å være lettere tilbakestående som dette paret tydeligvis er! Vi bør tenne et lys for dem begge!
En 2 åring har selvsagt ingen bruk for en iPhone. De kunne like gjerne kjøpt han/hun en el-sykkel, eller et cruise for én. Snarere hadde de nok selv bruk for å opplyse at den enorme strømregningen ikke betydde noe for økonomien deres, som er den de egentlig fronter. Slikt kan plutselig straffe seg når the shit hits the fan.
I sin tid trodde jeg det var "when the shit hits the fence", det gir mindre mening, men skjer fra tid til annen.

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

Solvgutt1 skrev: man des 05, 2022 5:31 pm
Reddington skrev: man des 05, 2022 5:30 pm
Solvgutt1 skrev: man des 05, 2022 4:47 pm Den ungen kommer til å utvikle et rusproblem. Hvor er barnevernet i slike saker? Dette er jo klar omsorgssvikt.
Er du seriøs?
Absolutt. Å bruke ungen som en rekvisitt i sitt perverse litt show er omsorgssvikt.
Sjelden jeg er enig med deg, men det er dessverre slik at mange av disse "influencerne" bruker barna sine som rekvisitter. Denne eksponeringen mange av de gjør av sine barn er litt kvalmende for å si det rett ut. Barn før få være barn uten å måtte delta på slike creepshow.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Solvgutt1 skrev: man des 05, 2022 5:31 pm
Reddington skrev: man des 05, 2022 5:30 pm
Solvgutt1 skrev: man des 05, 2022 4:47 pm Den ungen kommer til å utvikle et rusproblem. Hvor er barnevernet i slike saker? Dette er jo klar omsorgssvikt.
Er du seriøs?
Absolutt. Å bruke ungen som en rekvisitt i sitt perverse litt show er omsorgssvikt.
Hva er perverse litt show?

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

kytec skrev: man des 05, 2022 5:34 pm
Solvgutt1 skrev: man des 05, 2022 5:31 pm
Reddington skrev: man des 05, 2022 5:30 pm

Er du seriøs?
Absolutt. Å bruke ungen som en rekvisitt i sitt perverse litt show er omsorgssvikt.
Hva er perverse litt show?
Det skulle vel stå perverse sitt show. Du må huske at det for oss ALLE kan gå litt fort i svingene her inne.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Solvgutt1 skrev: man des 05, 2022 5:31 pm
Reddington skrev: man des 05, 2022 5:30 pm
Solvgutt1 skrev: man des 05, 2022 4:47 pm Den ungen kommer til å utvikle et rusproblem. Hvor er barnevernet i slike saker? Dette er jo klar omsorgssvikt.
Er du seriøs?
Absolutt. Å bruke ungen som en rekvisitt i sitt perverse litt show er omsorgssvikt.
Dette har du helt rett i. Men når den tid kommer så har sikkert ungen underveis lært litt av hvert fra foreldrene og saksøker de for å få erstatning for dette :roll:

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

KongOlav2 skrev: man des 05, 2022 5:24 pm
Kul_Djevel skrev: man des 05, 2022 5:23 pm Men han flyr jo fly og er influencer i tillegg :D
Tipper han mest av alt er et vedheng til kjerringa. Det hadde neppe blitt mye action på ham om han nektet plent å være med på noen form for eksponering.
Den dama ser skummel ut, jeg hadde ikke pult henne med annen manns kuk på en lang staur gjennom ei tjukk hesja hes.
Sist redigert av kytec den man des 05, 2022 5:44 pm, redigert 1 gang totalt.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Henningsen skrev: man des 05, 2022 5:37 pm Men når den tid kommer så har sikkert ungen underveis lært litt av hvert fra foreldrene
Kanskje de klarer å fly og ta spa samtidig...

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Kul_Djevel skrev: man des 05, 2022 5:37 pm
kytec skrev: man des 05, 2022 5:34 pm
Solvgutt1 skrev: man des 05, 2022 5:31 pm

Absolutt. Å bruke ungen som en rekvisitt i sitt perverse litt show er omsorgssvikt.
Hva er perverse litt show?
Det skulle vel stå perverse sitt show. Du må huske at det for oss ALLE kan gå litt fort i svingene her inne.
OK, "Å bruke ungen som en rekvisitt i sitt perverse sitt show er omsorgssvikt".

Takk for oppklaringen på andres vegne.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

kytec skrev: man des 05, 2022 5:40 pm Den dama ser skummel ut, jeg hadde ikke pult henne med annen manns kuk på en lang pinne gjennom ei tjukk hesja hes.
For min del ville det vært uproblematisk. Til og med med min egen.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Saliph skrev: man des 05, 2022 5:15 pm Mye hat her inne mot dette paret. Jeg derimot synes det er flott at to så harry, overfladiske og uintelligente vesener har funnet hverandre.
Kan man være uintelligent og likevel bli pilot?

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

kytec skrev: man des 05, 2022 5:44 pm
Kul_Djevel skrev: man des 05, 2022 5:37 pm
kytec skrev: man des 05, 2022 5:34 pm

Hva er perverse litt show?
Det skulle vel stå perverse sitt show. Du må huske at det for oss ALLE kan gå litt fort i svingene her inne.
OK, "Å bruke ungen som en rekvisitt i sitt perverse sitt show er omsorgssvikt".

Takk for oppklaringen på andres vegne.
Hadde med en "sitt" for mye da vettu :D Eller mer riktig er at det har sneket seg inn en "litt" som ikke burde vært der.

"Å bruke ungen som en rekvisitt i sitt perverse show er omsorgssvikt" Var vel det riktige.

Spennnede. Dette må vi oppklare før dagen er omme!

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

kytec skrev: man des 05, 2022 5:46 pm
Saliph skrev: man des 05, 2022 5:15 pm Mye hat her inne mot dette paret. Jeg derimot synes det er flott at to så harry, overfladiske og uintelligente vesener har funnet hverandre.
Kan man være uintelligent og likevel bli pilot?
Går sikkert bra det. Man kan til og med være uintelligent og bli justisminister har jeg sett :D

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Kul_Djevel skrev: man des 05, 2022 5:46 pm "Å bruke ungen som en rekvisitt i sitt perverse show er omsorgssvikt" Var vel det riktige.

Spennnede. Dette må vi oppklare før dagen er omme!
Foreslår "Å bruke ungen som en rekvisitt i sitt perverse shit show er omsorgssvikt."

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

Saliph skrev: man des 05, 2022 5:15 pm Mye hat her inne mot dette paret . Jeg derimot synes det er flott at to så harry, overfladiske og uintelligente vesener har funnet hverandre.
Vet ikke hvem det er engang jeg. Men det er mye rart der ute :)

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Og disse folka og deres likesinnede har fått uendelig mye mer eksponering siden 2010, når sosiale medier kom for fullt og smart-tlf ble allemanns-eie..

Absurd tidslinje vi lever i..

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

sertono skrev: man des 05, 2022 4:59 pm
Kul_Djevel skrev: Men at folk eksponerer sin egen dumskap så ofte og tydelig er faktisk ganske bemerkelsesverdig i seg selv.
Som du selv gjorde i går, tror jeg neppe har lest noe så patetisk noen gang, hvor ble den tråden av egentlig?
Det var vel lørdag eller natt til søndag om du vil, mistenker det er en viktig detalj.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Knaberaps skrev: man des 05, 2022 5:49 pm
Kul_Djevel skrev: man des 05, 2022 5:46 pm "Å bruke ungen som en rekvisitt i sitt perverse show er omsorgssvikt" Var vel det riktige.

Spennnede. Dette må vi oppklare før dagen er omme!
Foreslår "Å bruke ungen som en rekvisitt i sitt perverse shit show er omsorgssvikt."
Den får min stemme men Solvgutt1 får komme inn og avklare denne gåten.

Starstruck

Legg inn av Starstruck »

Trodde flygeren var bussjåfør for Norwegian. Ikke noe galt i det, men ser heller ikke det store skrytepotensialet.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»