Brennpunkt: Thaimassasje

Svar
Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Re: Brennpunkt: Thaimassasje

Legg inn av ehall »

kytec skrev: ons des 07, 2022 10:51 pm
Kul_Djevel skrev: ons des 07, 2022 10:43 pm Så lenge det er frivillig salg av sex, så bryr jeg meg ikke. Deres liv så deres valg.

Jeg vet heller ikke hvor skadelig det er for folk å sitte i kassa på rema dag ut og dag inn, men så lenge de gjør det frivillig så bryr jeg meg ikke. Deres liv så deres valg.
Bedre å suge pikk enn å jobbe på fabrikk.
Haha, åpenbart de her ikke har hørt den.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Corvus skrev: ons des 07, 2022 8:38 pm
ehall skrev: ons des 07, 2022 8:31 pm
DoktorS skrev: ons des 07, 2022 8:29 pm NRK har jobbet i to år for å avdekke noe alle vet... på tide å spare penger, ja.
Åpenbart at det er null problem for NRK å spare de millionene de skal.
Det er garantert null problem. Men de velger selvsagt å kutte noe som skal gjøre endel folk sure og skape litt oppstyr, som Sportsrevyen.
Typisk for offentlige arbeidsplasser, de driver med budsjettforhandlingene i media.

Brukeravatar
Dapre
Innlegg: 248

Legg inn av Dapre »

Queenie skrev: ons des 07, 2022 10:22 pm Menn som kjøper sex er søppel.
Hey! Dette er jo resirkulering i praksis.
De samme kvinnene brukes om og om igjen, til de er helt fyllt opp, og kan selges på nytt.

En manns søppel er en annens manns skatt !

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

dzk skrev: ons des 07, 2022 11:00 pm
Queenie skrev: ons des 07, 2022 10:57 pm
dzk skrev: ons des 07, 2022 10:56 pm

Normale mannfolk synes ikke det er ekkelt med en kvinne som har hatt mange sexpartnere. Det er incel-nivå på den slags kommentarer.
Definerer du deg selv som normal? Basert på hva?
Jeg er nok langt fra normal. Men det er en gjenganger i incelmiljøet at kvinner med mange partnere er ekle og man skal helst ha damer med minst mulig.
En prostituert som har håndtert 4-5-7-8 stk pr dag synes jeg er i overkant. Jeg hadde ikke brukt penger på å ha sex.
Hele greia er jo borte når den ene parten bare er der pga penger.
All vits og tenning er borte...

Har lite, dvs null, med noe incel miljø å gjøre jeg altså :lol:

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

greyserpent skrev: ons des 07, 2022 10:50 pm
fargerik skrev: ons des 07, 2022 10:49 pm
greyserpent skrev: ons des 07, 2022 10:46 pm

Alle som ikke mener det samme som deg får som regel en eller annen merkelapp. Skikkelig redelig fyr du.
Dropp det der, da. Ta persondebatten på PM.
Hva med å forby salg og kjøp av sex, så er det borte.
Kjøp og salg av hasj har alltid vært forbudt her i landet. Suksess!!!
:lol:

Jeg skal droppe persondebatt? Det er da faen ikke jeg som kaller folk moralister!
Du er jo det.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Dapre skrev: ons des 07, 2022 11:16 pm
Queenie skrev: ons des 07, 2022 10:22 pm Menn som kjøper sex er søppel.
Hey! Dette er jo resirkulering i praksis.
De samme kvinnene brukes om og om igjen, til de er helt fyllt opp, og kan selges på nytt.

En manns søppel er en annens manns skatt !
Ikke akkurat en sunn holdning å ha om kvinner...

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Queenie skrev: ons des 07, 2022 11:07 pm
Ormen den lange skrev: ons des 07, 2022 11:05 pm
Queenie skrev: ons des 07, 2022 10:22 pm Menn som kjøper sex er søppel.
Hva har en stakkars ung kåt nordmann å stille opp med, når fristerinnene har rom i samme etasje?
Det kalles vett, men er ikke alle forunt.

Personlig synes jeg det er så turnoff at alt av seriøse relasjoner et helt uaktuelle.
Uansett om en er mann eller kvinne så bør en vel ta en runde med seg selv om en blir tent av å kjøpe sex.

Og det er vel flere ting for disse mennene å tenke over mens de ligger på massasjebordet og blir sugd av en liten gneldrete asiat, deriblant a) hvor mange ganger har hun gjort akkurat dette i dag og b) hvem går pengene til?

Disse thaigreiene bør man holde seg langt unna, uansett om det er prostistusjon eller mat. Det er gjennomsyret av trafficking og mafiavirksomhet fra A til Å.

Svineri.

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

Ormen den lange skrev: ons des 07, 2022 11:05 pm
Queenie skrev: ons des 07, 2022 10:22 pm Menn som kjøper sex er søppel.
Sikkert noen menn som kjøper sex med menn, også. Måtte bare ha det sakt. Så sies det også at prostitusjon er verdens eldste yrke. Om slike Thaimassasje-studioer, så trodde jeg slike nå var blitt myndighetskontrollert. Selv har jeg her i Norge ikke benyttet meg av Thaimassasje en gang. Prostitusjon heller ikke. Men på tjenestereiser i andre verdensdeler, har de påtrengende søte unge kvinnelige fristelsene, overtalt og forført med. Hva har en stakkars ung kåt nordmann å stille opp med, når fristerinnene har rom i samme etasje? Da er det bare å få tredd på komdonen!
Tja, hvis du må betale for en dame og kose deg med, selv om dere er på samme alder, så er du absolutt en "stakkar".
Må da heller være mer spennende å se om du har draget på damene, uten å vifte med penger.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Dapre skrev: ons des 07, 2022 11:16 pm
Queenie skrev: ons des 07, 2022 10:22 pm Menn som kjøper sex er søppel.
En manns søppel er en annens manns skatt !
Det er vel det klokeste som vil komme fra din kant og ganske så åpenbart.

Queenie

Legg inn av Queenie »

GiPazzini_85 skrev: ons des 07, 2022 11:23 pm
Queenie skrev: ons des 07, 2022 11:07 pm
Ormen den lange skrev: ons des 07, 2022 11:05 pm

Hva har en stakkars ung kåt nordmann å stille opp med, når fristerinnene har rom i samme etasje?
Det kalles vett, men er ikke alle forunt.

Personlig synes jeg det er så turnoff at alt av seriøse relasjoner et helt uaktuelle.
Uansett om en er mann eller kvinne så bør en vel ta en runde med seg selv om en blir tent av å kjøpe sex.

Og det er vel flere ting for disse mennene å tenke over mens de ligger på massasjebordet og blir sugd av en liten gneldrete asiat, deriblant a) hvor mange ganger har hun gjort akkurat dette i dag og b) hvem går pengene til?

Disse thaigreiene bør man holde seg langt unna, uansett om det er prostistusjon eller mat. Det er gjennomsyret av trafficking og mafiavirksomhet fra A til Å.

Svineri.
Fin fyr du, Pazzini.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Ormen den lange skrev: ons des 07, 2022 11:05 pm
Queenie skrev: ons des 07, 2022 10:22 pm Menn som kjøper sex er søppel.
Sikkert noen menn som kjøper sex med menn, også. Måtte bare ha det sakt. Så sies det også at prostitusjon er verdens eldste yrke. Om slike Thaimassasje-studioer, så trodde jeg slike nå var blitt myndighetskontrollert. Selv har jeg her i Norge ikke benyttet meg av Thaimassasje en gang. Prostitusjon heller ikke. Men på tjenestereiser i andre verdensdeler, har de påtrengende søte unge kvinnelige fristelsene, overtalt og forført med. Hva har en stakkars ung kåt nordmann å stille opp med, når fristerinnene har rom i samme etasje? Da er det bare å få tredd på komdonen!
Nei, det er det ikke. Er det virkelig så vanskelig å finne seg dame, eller viktig for den del, så får du heller ta deg en runk og så får du rett og slett begynne å skjerpe deg. Litt selvkontroll og selvrespekt bør det være mulig å ha.

Corvus

Legg inn av Corvus »

pfrog567 skrev: ons des 07, 2022 11:30 pm
Ormen den lange skrev: ons des 07, 2022 11:05 pm
Queenie skrev: ons des 07, 2022 10:22 pm Menn som kjøper sex er søppel.
Sikkert noen menn som kjøper sex med menn, også. Måtte bare ha det sakt. Så sies det også at prostitusjon er verdens eldste yrke. Om slike Thaimassasje-studioer, så trodde jeg slike nå var blitt myndighetskontrollert. Selv har jeg her i Norge ikke benyttet meg av Thaimassasje en gang. Prostitusjon heller ikke. Men på tjenestereiser i andre verdensdeler, har de påtrengende søte unge kvinnelige fristelsene, overtalt og forført med. Hva har en stakkars ung kåt nordmann å stille opp med, når fristerinnene har rom i samme etasje? Da er det bare å få tredd på komdonen!
Tja, hvis du må betale for en dame og kose deg med, selv om dere er på samme alder, så er du absolutt en "stakkar".
Må da heller være mer spennende å se om du har draget på damene, uten å vifte med penger.
Det er vel mange som koser seg med damer til vanlig, og som også betaler for det av og til. Trenger ikke være enten eller.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Malacay skrev: tor des 08, 2022 12:01 am
Skraevadottir skrev: ons des 07, 2022 8:26 pm Er det noen som vet om damene pleier å være fine? Spør for en venn.
Du bør først forsikre deg om de er damer, Hilsen en venn.
:lol:

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Malacay skrev: tor des 08, 2022 12:01 am
Skraevadottir skrev: ons des 07, 2022 8:26 pm Er det noen som vet om damene pleier å være fine? Spør for en venn.
Du bør først forsikre deg om de er damer, Hilsen en venn.
Haha!

Så dokumentaren i kveld, som mange andre tydeligvis også gjorde. Altså, man visste jo om dette, men at det var såpass utbredt og ikke minst såpass organisert, det var i hvert fall ikke jeg klar over. Jeg må også si at jeg syns at det er et gigaparadoks over hele sexkjøpsloven, selv om det var noe jeg tenkte også før jeg så dokumentaren. En grunn til at dette fenger meg en del - utover at det er sex involvert, for sex fenger som regel - er at jeg har reagert på en del annonser og reklamer som jeg har fått opp i feeden på Facebook eller lignende, hvor disse ofte har svært pene, unge og oppdolla damer i fokus, uten at det egentlig er så mye annet som kommer fram enn akkurat det. Jeg har også sett at noen av disse stedene, f. eks her i Trondheim, hvor jeg bor, har svært få likes i forhold til hvor mye de annonserer. Slike ting får en til å tenke.

Bra dokumentar, som Brennpunkt-dokumentarer som regel er, og sterkest inntrykk gjorde vel historien om hun dama som hadde levd under kummerlige forhold både i Sverige og i Tromsø, tvunget til å gjøre vederstyggelige ting mot sin vilje. Ellers ganske sjokkerende å tenke på at det er flere mor-/datter-konstellasjoner blant de som selger sex. De tenker vel at noen liker mora og noen liker dattera, og det stemmer nok, men det har virkelig gått langt når man tenker på sin egen datter nærmest som en vare på den måten der.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Malacay skrev: tor des 08, 2022 12:01 am
Skraevadottir skrev: ons des 07, 2022 8:26 pm Er det noen som vet om damene pleier å være fine? Spør for en venn.
Du bør først forsikre deg om de er damer, Hilsen en venn.
Gjør nok lurest i å holde deg borte.
Jeg har sett flere slike steder i Drammen, og med vond rygg tenkte jeg å ta et besøk.
Men fankern om jeg tør etter denne reportasjen, blir jo stigmatisert da om noen kjente skulle se deg komme ut.
Veldig synd for de som kun ønsker vanlig thai massasje, nå tror vel alle at alle som går dit går for noe ekstra.
Kunne spart seg for dette, alle vet det forekommer, men det er jo vanlig massasje de fleste ville gått for

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

dzk skrev: ons des 07, 2022 10:56 pm
Henningsen skrev: ons des 07, 2022 10:53 pm
Kul_Djevel skrev: ons des 07, 2022 10:50 pm

Jeg har ikke behov for å kjøpe sex, men jeg har ikke tenkt å moraliserer over de som har de behovene. Deres liv så deres valg.

Og hvem vet. Kanskje jeg blir så grå og kjedelig at jeg ikke får sjekka opp damer lenger. Da skal du ikke se vekk ifra at jeg slår til å kjøper jeg også. Kan ikke avvise det, men får ta det den dagen det eventuelt kommer :lol: Det er fordi jeg greier ikke se det store problemet.
Som sagt, kos deg med ei godt brukt, ferdig innspurt ei.
Vi normale mannfolk synes det er nasty.
Normale mannfolk synes ikke det er ekkelt med en kvinne som har hatt mange sexpartnere. Det er incel-nivå på den slags kommentarer.
Tror kanskje du børe lese deg opp hva som ligger i begrepet partner. Akkurat disse forholdene kjennetegnes vel neppe av likeverdighet. Men det skal du ha, ikke alle som fikser å innlede kjærlighetsforhold, partnerskap eller kollegiale forhold til prostituerte.

Og menn som ikke tenner på prostituerte definerer du da som incels? Sterkt.

StormEagle
Innlegg: 388

Legg inn av StormEagle »

Henningsen skrev: ons des 07, 2022 11:16 pm
dzk skrev: ons des 07, 2022 11:00 pm
Queenie skrev: ons des 07, 2022 10:57 pm

Definerer du deg selv som normal? Basert på hva?
Jeg er nok langt fra normal. Men det er en gjenganger i incelmiljøet at kvinner med mange partnere er ekle og man skal helst ha damer med minst mulig.
En prostituert som har håndtert 4-5-7-8 stk pr dag synes jeg er i overkant.
8 stk per dag? Skal vi se det blir 2000 kr x 8 x 30 blir en månedslønn på 480 000 kr svart PLUSS den vanlige lønna. Ikke verst for arbeid uten noe som helst kvallifikasjonskrav...

Brukeravatar
dzk
Innlegg: 1597

Legg inn av dzk »

DuncanE skrev: tor des 08, 2022 12:55 am Tror kanskje du børe lese deg opp hva som ligger i begrepet partner. Akkurat disse forholdene kjennetegnes vel neppe av likeverdighet. Men det skal du ha, ikke alle som fikser å innlede kjærlighetsforhold, partnerskap eller kollegiale forhold til prostituerte.

Og menn som ikke tenner på prostituerte definerer du da som incels? Sterkt.
Ja, akkurat det jeg gjorde. Fordi det eneste som kjennertegner en prostituert er at hun har hatt mye sex (dvs "godt brukt"). Bra bruk av stråmann, takk og farvel.

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

Corvus skrev: ons des 07, 2022 11:57 pm
pfrog567 skrev: ons des 07, 2022 11:30 pm
Ormen den lange skrev: ons des 07, 2022 11:05 pm

Sikkert noen menn som kjøper sex med menn, også. Måtte bare ha det sakt. Så sies det også at prostitusjon er verdens eldste yrke. Om slike Thaimassasje-studioer, så trodde jeg slike nå var blitt myndighetskontrollert. Selv har jeg her i Norge ikke benyttet meg av Thaimassasje en gang. Prostitusjon heller ikke. Men på tjenestereiser i andre verdensdeler, har de påtrengende søte unge kvinnelige fristelsene, overtalt og forført med. Hva har en stakkars ung kåt nordmann å stille opp med, når fristerinnene har rom i samme etasje? Da er det bare å få tredd på komdonen!
Tja, hvis du må betale for en dame og kose deg med, selv om dere er på samme alder, så er du absolutt en "stakkar".
Må da heller være mer spennende å se om du har draget på damene, uten å vifte med penger.
Det er vel mange som koser seg med damer til vanlig, og og som også betaler for det av og til. Trenger ikke være enten eller.
Vel, jeg har bedre tro på norske menn enn som så. Tror nok de fleste av dem klarer å kose seg med damer uten å betale for det. Ellers sliter de med ett eller annet. Panikk-alder kanskje?

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

greyserpent skrev: tor des 08, 2022 12:06 am
Malacay skrev: tor des 08, 2022 12:01 am
Skraevadottir skrev: ons des 07, 2022 8:26 pm Er det noen som vet om damene pleier å være fine? Spør for en venn.
Du bør først forsikre deg om de er damer, Hilsen en venn.
:lol:
Denne lo jeg godt av også :)

StormEagle
Innlegg: 388

Legg inn av StormEagle »

pfrog567 skrev: ons des 07, 2022 11:30 pm
Ormen den lange skrev: ons des 07, 2022 11:05 pm
Queenie skrev: ons des 07, 2022 10:22 pm Menn som kjøper sex er søppel.
Sikkert noen menn som kjøper sex med menn, også. Måtte bare ha det sakt. Så sies det også at prostitusjon er verdens eldste yrke. Om slike Thaimassasje-studioer, så trodde jeg slike nå var blitt myndighetskontrollert. Selv har jeg her i Norge ikke benyttet meg av Thaimassasje en gang. Prostitusjon heller ikke. Men på tjenestereiser i andre verdensdeler, har de påtrengende søte unge kvinnelige fristelsene, overtalt og forført med. Hva har en stakkars ung kåt nordmann å stille opp med, når fristerinnene har rom i samme etasje? Da er det bare å få tredd på komdonen!
Tja, hvis du må betale for en dame og kose deg med, selv om dere er på samme alder, så er du absolutt en "stakkar".
Og stakkarer skal som kjent tråkkes ned i søla og kastes i fengsel.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Corvus skrev: ons des 07, 2022 11:57 pm Det er vel mange som koser seg med damer til vanlig, og som også betaler for det av og til. Trenger ikke være enten eller.
Mange har behov for intimitet de ikke får dekket som forever alone, eller er i et ræva ekteskap.

Flere på autismespekteret også som aldri har sjans på noen som helst pga. vanskene med diagnosen man ikke får gjort noe med, og naturlig nok blir deprimerte og ulykkelige.

Livet er for kort til å gå i graven som jomfru i en sånn kjip og uutholdelig situasjon.

Mer nyanser enn at alle menn er fæle og griser for å si det mildt..

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

@StormEagle det stemmer at en del som selger sex, tjener godt med penger. Men så har vi de som har en hallik i dette miljøet og som bor under kummerlige kår. De fortjener det langt bedre. Og jeg lurer på om hvordan kundene kan se forskjell på den lykkelige hora og de som lever under tvang?

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

Hetfield skrev: tor des 08, 2022 2:05 am
Corvus skrev: ons des 07, 2022 11:57 pm Det er vel mange som koser seg med damer til vanlig, og som også betaler for det av og til. Trenger ikke være enten eller.
Mange har behov for intimitet de ikke får dekket som forever alone, eller er i et ræva ekteskap.

Flere på autismespekteret også som aldri har sjans på noen som helst pga. vanskene med diagnosen man ikke får gjort noe med, og naturlig nok blir deprimerte og ulykkelige.
Men kvinner har altså ikke samme behovene altså?

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

vadefugl skrev: tor des 08, 2022 2:08 am @StormEagle det stemmer at en del som selger sex, tjener godt med penger. Men så har vi de som har en hallik i dette miljøet og som bor under kummerlige kår. De fortjener det langt bedre. Og jeg lurer på om hvordan kundene kan se forskjell på den lykkelige hora og de som lever under tvang?
Er nok kunder som innbiller seg selv dette, i tilfelle de får samvittighetskvaler..

StormEagle
Innlegg: 388

Legg inn av StormEagle »

vadefugl skrev: tor des 08, 2022 2:08 am @StormEagle det stemmer at en del som selger sex, tjener godt med penger. Men så har vi de som har en hallik i dette miljøet og som bor under kummerlige kår. De fortjener det langt bedre. Og jeg lurer på om hvordan kundene kan se forskjell på den lykkelige hora og de som lever under tvang?
Hvordan ser du forskjell på om polakken du har betalt for å male huset ditt gjør det frivillig eller under tvang? Hva vet du om bakgrunnshistorien til dama som sitter i kassa på lokalbutikken du handler i? Har du kjøpt en iphone laget av slavearbeidere på foxcon fabrikken i Kina?

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

StormEagle skrev: tor des 08, 2022 2:05 am
pfrog567 skrev: ons des 07, 2022 11:30 pm
Ormen den lange skrev: ons des 07, 2022 11:05 pm
Men på tjenestereiser i andre verdensdeler, har de påtrengende søte unge kvinnelige fristelsene, overtalt og forført med. Hva har en stakkars ung kåt nordmann å stille opp med, når fristerinnene har rom i samme etasje? Da er det bare å få tredd på komdonen!
Tja, hvis du må betale for en dame og kose deg med, selv om dere er på samme alder, så er du absolutt en "stakkar".
Og stakkarer skal som kjent tråkkes ned i søla og kastes i fengsel.
Jeg har ikke sagt noe om straff/fengsel her.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

@StormEagle Det er snakk om prostitusjon og ikke andre tjenester som er lovlig å bruke. Dessuten har vi et arbeidstilsyn som tar stikkprøver og sier ifra når noe er galt. Det med iPhone løser seg litt hvis USA flytter produksjonen hjem til sine stater. Produktet vil da koste mer, men vil noen ta seg råd til å kjøpe?

Ormen den lange

Legg inn av Ormen den lange »

pfrog567 skrev: tor des 08, 2022 2:13 am
StormEagle skrev: tor des 08, 2022 2:05 am
pfrog567 skrev: ons des 07, 2022 11:30 pm

Tja, hvis du må betale for en dame og kose deg med, selv om dere er på samme alder, så er du absolutt en "stakkar".
Og stakkarer skal som kjent tråkkes ned i søla og kastes i fengsel.
Jeg har ikke sagt noe om straff/fengsel her.
Undrer meg over hvilken menighet flere av dere her tilhører. Jeg har aldri, hverken i Norge eller i utlandet, vært inne på et thaistudio. En kan forøvrig ikke sammenligne Norge med den øvrige verden. Har en lite fritid, og har drukket litt, kan det lille mannlige hodet overtale det store. Da skal det ikke mer enn en dans, med en fristelse fra et bord i nærheten på restauranten. De er søte, men beregnende , der de vet hva de er verd. Prostituerte damer finner en også på steder der en aldri skulle tru. Jeg vet at jeg har syndet. Tilgi meg.

StormEagle
Innlegg: 388

Legg inn av StormEagle »

vadefugl skrev: tor des 08, 2022 2:33 am @StormEagle Det er snakk om prostitusjon og ikke andre tjenester som er lovlig å bruke. Dessuten har vi et arbeidstilsyn som tar stikkprøver og sier ifra når noe er galt. Det med iPhone løser seg litt hvis USA flytter produksjonen hjem til sine stater. Produktet vil da koste mer, men vil noen ta seg råd til å kjøpe?
Men er det ikke litt merkelig at disse bekymringene kommer opp når det gjelder prostituerte, mens de er totalt fraværende i alle andre ting og tjenester folk handler?

"De gjør det bare for pengene" er en standard frase som kommer opp når prostitusjon diskuteres. Ja det kan jo godt hende, men jeg kommer jo også bare på mitt arbeid for pengene, og det vil jeg tro at gjelder for de aller fleste arbeidere.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»