Syvbarnsmor utestengt fra arbeidslivet

Svar
Gårdsdattra

Re: Syvbarnsmor utestengt fra arbeidslivet

Legg inn av Gårdsdattra »

Brezjnev skrev: tor des 08, 2022 10:13 pm
Tjaaah skrev: tor des 08, 2022 8:59 pm
Brezjnev skrev: tor des 08, 2022 6:43 pm Det var egentlig en spøk, men nå ble jeg usikker. Nå må jeg konkludere med at det antakeligvis faktisk er grunnen.
Overvekt må vel vurderes?
Kan godt vurdere den underliggende årsaken her, men konklusjonen er uansett at hun blir diskriminert på det skammeligste.


Det kan du ikke mene, slik hun ser ut.

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

I det her tilfalle er tatoveringene i ansiktet av en så ekstrem art, at det nærmest minner om å ta på en maske fra en skrekkfilm. Jeg har sett mennesker med eksentrisk utsmykking, urbefolkning med ansiktsmaling o.l, men dette var ganske drøyt. Det er visuelt voldsomt, skremmende.

Det finnes nok av jobber hvor man ikke trenger kundekontakt. Og jobber som man kan utføre hjemme. Hvis familien aksepterer henne, så er vel det - det viktigste. Om hun går i et basis jobbintervju med det ansiktet, så er det små sjanser for å bli ansatt. Sånn er det bare.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Gårdsdattra skrev: tor des 08, 2022 10:51 pm
Brezjnev skrev: tor des 08, 2022 10:13 pm
Tjaaah skrev: tor des 08, 2022 8:59 pm

Overvekt må vel vurderes?
Kan godt vurdere den underliggende årsaken her, men konklusjonen er uansett at hun blir diskriminert på det skammeligste.


Det kan du ikke mene, slik hun ser ut.
Nå må du snart forstå at vedkommende kødder..

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Lezah skrev: tor des 08, 2022 6:45 pm De pengene hun har brukt på tatoveringer ville, hvis investert riktig, vært nok til at hun ikke behøvde å jobbe.
Eller at hun har nok penger uten å jobbe, siden hun har råd til tre tatoveringer i uka...

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Henningsen skrev: tor des 08, 2022 6:52 pm
kytec skrev: tor des 08, 2022 6:47 pm Darren blir også utsatt for diskrimminering.

https://www.dagbladet.no/nyheter/hvorfo ... b/77991940
Fra saken :
"- Det er alltid drama. Det spiller ingen rolle om det er i butikken, eller hvor det er. Folk glor på meg, sa hun."

Når det alltid er alle andre det er noe galt med, så burde vedkommende kanskje stoppe opp og tenke.
Ta en grundig titt i speilet ;)
Hva forventer du når du tar tættiser i hele trynet, Hele greia skriker oppmerksomhet og et snev psykiske lidelser, på samme måte med de med begrenset inntekt som starter med å skaffe seg 2-3 katter så et par hunder gjerne store som krever luftegård så et par marsvin. Så skal de ha hest..

Frøkna har 7 unger har tatovert istykker trynet sitt, jobb som telefonselger eller andre yrker der man ikke har kundekontakt kunne gått men fortsatt syv unger da, lov og bruke prevansjon as...

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Brezjnev skrev: tor des 08, 2022 10:13 pm
Tjaaah skrev: tor des 08, 2022 8:59 pm
Brezjnev skrev: tor des 08, 2022 6:43 pm Det var egentlig en spøk, men nå ble jeg usikker. Nå må jeg konkludere med at det antakeligvis faktisk er grunnen.
Overvekt må vel vurderes?
Kan godt vurdere den underliggende årsaken her, men konklusjonen er uansett at hun blir diskriminert på det skammeligste.
Det er jo ikke diskriminering på noen som helst måte..Og ta masse tættiser i trynet med mindre man er noe maorifolk etc blir noe annet..
Blir som jeg skulle ikledd meg høye heler en skimpy kjole og farget håret i noe actionfulle farger. Selvfølgelig ville folk pekt og hvisket det blir en del av pakka...

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Ostemanden skrev: tor des 08, 2022 11:28 pm Det er jo ikke diskriminering på noen som helst måte..Og ta masse tættiser i trynet med mindre man er noe maorifolk etc blir noe annet..
Ja, det er visse sosial normer vi følger her i samfunnet, slikt hører hjemme langt inni jungelen..

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Hetfield skrev: tor des 08, 2022 11:45 pm
Ostemanden skrev: tor des 08, 2022 11:28 pm Det er jo ikke diskriminering på noen som helst måte..Og ta masse tættiser i trynet med mindre man er noe maorifolk etc blir noe annet..
Ja, det er visse sosial normer vi følger her i samfunnet, slikt hører hjemme langt inni jungelen..
Har tatovering bak venstre øre, kun fordi jeg har nedsatt hørsel på den siden og den er liten og diskret..

fargerik

Legg inn av fargerik »

Ostemanden skrev: tor des 08, 2022 11:57 pm
Hetfield skrev: tor des 08, 2022 11:45 pm
Ostemanden skrev: tor des 08, 2022 11:28 pm Det er jo ikke diskriminering på noen som helst måte..Og ta masse tættiser i trynet med mindre man er noe maorifolk etc blir noe annet..
Ja, det er visse sosial normer vi følger her i samfunnet, slikt hører hjemme langt inni jungelen..
Har tatovering bak venstre øre, kun fordi jeg har nedsatt hørsel på den siden og den er liten og diskret..
Jøss! Hjalp det? Jeg har tinnitus.....kunne det hjelpe å få en tatovering bak øret?
Hørt om Pekka, som fikk en kommentar i saunaen?
"Så artig at du har tatovert ADAM på pikken, a!"
"Jag har inte ADAM tatoverad. Jag har AMSTERDAM tatoverad på kuken"

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

seriemester2013 skrev: tor des 08, 2022 11:21 pm
Lezah skrev: tor des 08, 2022 6:45 pm De pengene hun har brukt på tatoveringer ville, hvis investert riktig, vært nok til at hun ikke behøvde å jobbe.
Eller at hun har nok penger uten å jobbe, siden hun har råd til tre tatoveringer i uka...
Har råd til tre tatoveringer i uka? Hvis du har sett på disse tatoveringene, så er det nok ganske sikkert tatoveringer hun har fått gratis :lol: Ser ut som små barn har fått lov å leke seg med å tatovere henne i ansiktet :lol:

fargerik

Legg inn av fargerik »

Kul_Djevel skrev: fre des 09, 2022 8:39 am
seriemester2013 skrev: tor des 08, 2022 11:21 pm
Lezah skrev: tor des 08, 2022 6:45 pm De pengene hun har brukt på tatoveringer ville, hvis investert riktig, vært nok til at hun ikke behøvde å jobbe.
Eller at hun har nok penger uten å jobbe, siden hun har råd til tre tatoveringer i uka...
Har råd til tre tatoveringer i uka? Hvis du har sett på disse tatoveringene, så er det nok ganske sikkert tatoveringer hun har fått gratis :lol: Ser ut som små barn har fått lov å leke seg med å tatovere henne i ansiktet :lol:
Det er mange måter å ødelegge kroppen på.
Jeg har vel ikke nevnt det tidligere i tråden, men jeg personlig syns tatoveringer er stygt. Bare for å presisere det.
Smak og behag...jadda....men jeg syns det er stygt.
Noen jeg kjenner har angret i ettertid. Ærta Bærta.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Kan ikke skjønne hvorfor hun ikke søker jobber på tatoveringssjapper.

Lezah

Legg inn av Lezah »

seriemester2013 skrev: tor des 08, 2022 11:21 pm
Lezah skrev: tor des 08, 2022 6:45 pm De pengene hun har brukt på tatoveringer ville, hvis investert riktig, vært nok til at hun ikke behøvde å jobbe.
Eller at hun har nok penger uten å jobbe, siden hun har råd til tre tatoveringer i uka...
Jepp, men da er det rart å syte over at man ikke får jobb som dassvasker.

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

oddvar_kjempebra skrev: fre des 09, 2022 8:49 am Kan ikke skjønne hvorfor hun ikke søker jobber på tatoveringssjapper.
Hun kan da alltids vurdere prostitusjon. Godt betalt og fleksibel arbeidstid!

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Det mest merkelige her er vel at hun hevder at hun blir diskriminert, samtidig som hun har valgt å se ut som hun gjør.

fargerik

Legg inn av fargerik »

Kul_Djevel skrev: fre des 09, 2022 8:52 am
oddvar_kjempebra skrev: fre des 09, 2022 8:49 am Kan ikke skjønne hvorfor hun ikke søker jobber på tatoveringssjapper.
Hun kan da alltids vurdere prostitusjon. Godt betalt og fleksibel arbeidstid!
Nå fikk jeg bilder i hodet som nesten var litt mer enn jeg takler...

joplina

Legg inn av joplina »

oddvar_kjempebra skrev: fre des 09, 2022 8:49 am Kan ikke skjønne hvorfor hun ikke søker jobber på tatoveringssjapper.
Se for deg henne som resepsjonsdame i en tattoosjappe...folk vil snu i døra når de ser kvaliteten på hennes tatoveringer og løpe ut døra. Den sjappa ville måtte stenge dørene i løpet av en måned eller to :shock:
Men det er jo ikke noe problem for henne å skaffe seg en nettbasert hjemmejobb. Er da ofte nok det tilbys jobber som kan utføres hjemmefra. DVS hvis hun faktisk vil ha en jobb - med sine 7 barn som hun nødvendigvis BØR ta vare på.

Regner med at hun lever på sosialhjelp og barnebidrag og lar "kompiser" tatovere henne (av kvaliteten på tatoveringene å dømme) slik at hun kan nyte oppmerksomheten hun får når hun viser frem "seg selv" og "sitt sanne jeg".
Å la seg intervjue med bilder gir sikkert kjærkommen ekstra oppmerksomhet - og å påberope seg krenket og diskriminert fordi "ingen vil ansette henne" skaper nok ekstra ståhei som hun nyter. Selv negativ oppmerksomhet er for mange bedre enn ingen oppmerksomhet.
Når man har passert 40 og oppfører seg som en unge så kan det ende slik som dette...

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Hun blir ikke bare diskrimert fra arbeidslivet, hun er tydeligvis forfulgt av diskriminering denne dama.
Noen har visst bare hele verden mot seg
https://www.dagbladet.no/nyheter/kastet ... t/78199892

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Hets :D. Ta en titt i speilet du.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»