Voldelig pågripelse i Aalesund - døde like etterpå

Svar
12dd

Re: Voldelig pågripelse i Aalesund - døde like etterpå

Legg inn av 12dd »

Texas_John skrev: tir jan 31, 2023 9:52 am
Bantor skrev: tir jan 31, 2023 9:20 am @Fordomsfull Det er selvsagt ikke lett å se om noen har kneet mot halsen av den korte videoen. Hvis vitnet sier det, er det en annen ting.

Men, jeg tror ikke politiet lærer forarm mot halsen, eller kne mot halsen, på Politihøyskolen. Derimot har mange politifolk sivil opplæring i grappling eller jiu-jitsu, i tillegg.
Kne mot halsen er lov men blir sett på som usportslig i bjj, er mer brukt av catch wrestling-folk. Fungerer best til å gjøre motparten forbannet, og ikke så mye annet.
Tull. Kveling er 50% av BJJ, hilsen en som faktisk trener det.

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Her er det mange besserwissere gitt. Så man skal la en utagerende fyr som kanskje har kappet pulsårene og løper og slår i biler i trafikken få styre dette showet selv? Ringe AMK i stedet for politiet, er det et nytt ordens-AMK nå?

Vedkommende ville nok dø, og han fikk det som han ville. Kan ikke skylle på politiet av den grunn med mindre han døde av et knust adamseple e.l.

12dd

Legg inn av 12dd »

B.O.B. skrev: tir jan 31, 2023 5:59 pm Her er det mange besserwissere gitt. Så man skal la en utagerende fyr som kanskje har kappet pulsårene og løper og slår i biler i trafikken få styre dette showet selv? Ringe AMK i stedet for politiet, er det et nytt ordens-AMK nå?

Vedkommende ville nok dø, og han fikk det som han ville. Kan ikke skylle på politiet av den grunn med mindre han døde av et knust adamseple e.l.
Synes det er på tide at disse politihaterne holder kurs for politiet og myndigheter. Jeg ser for meg følgende temaer;

1. Hva er ordentlig kriminalitet? Hvordan gjenkjenne en ordentlig busemann.
2. Hvorfor rusmidler er greit og ikke minst kult?
3. Våpenopplæring: Hvordan skyte krakilske mennesker i psykose i beina mens de kommer løpende mot deg med øks.
4. Hvordan pasifisere psykopater uten bruk av makt
5. Hvordan stoppe en hjullaster som er i ferd med å kjøre over bilen som partneren din er i, uten hjelpemidler og uten at noen kommer til skade.
6. Hvordan forhindre terror uten bruk av hjelpemidler som går på bekostning av personvernet
7. Hvordan være der det skjer, hele tiden.

Fordomsfull

Legg inn av Fordomsfull »

B.O.B. skrev: tir jan 31, 2023 5:59 pm Her er det mange besserwissere gitt. Så man skal la en utagerende fyr som kanskje har kappet pulsårene og løper og slår i biler i trafikken få styre dette showet selv? Ringe AMK i stedet for politiet, er det et nytt ordens-AMK nå?

Vedkommende ville nok dø, og han fikk det som han ville. Kan ikke skylle på politiet av den grunn med mindre han døde av et knust adamseple e.l.
Hvor leser du at mannen hadde kuttet begge pulsårene sine og at han sprang rundt og dunket i bilene? Dikter du opp historier? For vitnet Olsvik Ålesund - han som vi ser i videoen som holder beina på den nå avdøde personen - sier ingenting om dette. Dog vitner Olsvik Ålesund om at politiet - som er de andre som kjemper med å holde mannen nede - de var borti strupen med knærne - på nå avdøde og - at mannen var blå i ansiktet og livløs. Før det visstnok ble liv i han igjen. Det siste her mener jeg også ble hevdet da de drepte George Floyd; at han først lå helt i ro og en av de sa han trodde han var død, men så merket han bevegelse. Kanskje det var krampetrekninger? Begge døde ihvertfall og begge ble holdt nede av politifolk mot sin vilje og begge fikk kne mot strupen.
Sist redigert av Fordomsfull den tir jan 31, 2023 6:55 pm, redigert 1 gang totalt.

Bantor
Innlegg: 1173

Legg inn av Bantor »

12dd skrev: tir jan 31, 2023 6:11 pm
Synes det er på tide at disse politihaterne holder kurs for politiet og myndigheter. Jeg ser for meg følgende temaer;

....3. Våpenopplæring: Hvordan skyte krakilske mennesker i psykose i beina mens de kommer løpende mot deg med øks.....
Det er faktisk ikke så veldig vanskelig, det er lettere enn militæret sin opplæring på Glock. Men det forutsetter omfattende erfaring med slag/spark kampsport. Dessuten at man siler ut de som ikke får til spesielle avtrekksteknikker.

Fordomsfull

Legg inn av Fordomsfull »

12dd skrev: tir jan 31, 2023 6:11 pm
B.O.B. skrev: tir jan 31, 2023 5:59 pm Her er det mange besserwissere gitt. Så man skal la en utagerende fyr som kanskje har kappet pulsårene og løper og slår i biler i trafikken få styre dette showet selv? Ringe AMK i stedet for politiet, er det et nytt ordens-AMK nå?

Vedkommende ville nok dø, og han fikk det som han ville. Kan ikke skylle på politiet av den grunn med mindre han døde av et knust adamseple e.l.
Synes det er på tide at disse politihaterne holder kurs for politiet og myndigheter. Jeg ser for meg følgende temaer;

1. Hva er ordentlig kriminalitet? Hvordan gjenkjenne en ordentlig busemann.
2. Hvorfor rusmidler er greit og ikke minst kult?
3. Våpenopplæring: Hvordan skyte krakilske mennesker i psykose i beina mens de kommer løpende mot deg med øks.
4. Hvordan pasifisere psykopater uten bruk av makt
5. Hvordan stoppe en hjullaster som er i ferd med å kjøre over bilen som partneren din er i, uten hjelpemidler og uten at noen kommer til skade.
6. Hvordan forhindre terror uten bruk av hjelpemidler som går på bekostning av personvernet
7. Hvordan være der det skjer, hele tiden.
For kanskje fire ti-år siden, var det diskusjon om metoder for å uskadeliggjøre/passifisere utagerende/angripende personer og det ble snakket om nett og på den tiden hadde det gått flere TV-serier og TV-program om ville dyr som ble skutt med bedøvelsespil - for veterinærundersøkelse eller behandling. I dag har vi el-pistol i tillegg. Og pepperspray har for eksempel vært brukt for å stoppe angripende bjørner. Altså - alternative metoder.
Jeg kan og skrive litt sleivete om å kaste et flygel midt i trynet på den som angriper eller å bruke en M72, kaste et F35 jagerfly eller en krysser av typen Helge Ingstad - på den angripende. Men det blir jo BARE vås.
Politiet har allerede lagt seg flate her, mener du det var feil, eller?
Sist redigert av Fordomsfull den tir jan 31, 2023 7:04 pm, redigert 1 gang totalt.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Justice 97 skrev: man jan 30, 2023 10:26 pm Jeg aner ikke hva han døde av, jeg reagerer på hvordan de behandler ham. Det er sikkert tilfeldig at han dør etter å ha blitt blå i trynet av politiets helsehjelp.
iflg noen her virker det mer sannsynlig at han hadde en allergisk reaksjon mot asfalt, eventuelt døde av Covid, enn at politiet var den utløsende årsaken til dødsfallet...

Det stinker lang vei av saken, spesielt mtp at den utøvende makt gjorde alt de kunne for å legge lokk på hele tragedien.

Som noen har påpekt; er det ikke i slike tilfeller man skal passifisere vedkommende med bruk av elektrosjokkvåpen?

Brezjnev

Legg inn av Brezjnev »

Justice 97 skrev: tir jan 31, 2023 2:39 pm Det var ikke løgn, kun "en feil" av operasjonsleder. En feil som satte politiet i bedre lys enn fakta fra lydloggen, men det er sikkert bare tilfeldig at operasjonsleder formidlet noe helt annet enn sannheten til Sunnmørsposten, som fikk avisa til å endre overskrift og artikkel.

– Nå har vi gjennomgått lydloggen med samtalene som har foregått. Blant annet til Sunnmørsposten. Det operasjonsleder har formidlet til oss, er ikke det samme som kommer fram i lydloggen. I lydloggen kommer det fram det dere har beskrevet.Operasjonsleder legger seg langflat og har gjort en feil her. Dette er på ingen måte slik håndtering vi ønsker fra våre operasjonsledere. Vi ønsker en åpen og ærlig dialog med journalister, sier Mikalsen.

Sunnmørsposten har forelagt denne saka for den aktuelle operasjonslederen, og han har følgende kommentar: – Det er menneskelig å gjøre en feil. Her har jeg gjort en feil, og jeg tar læring av måten jeg har kommunisert på. Den er ikke slik jeg ønsker den skal være.
Det er ikke "gjort en feil". Noen har løyet her.

Enten så har operasjonsleder og de involverte betjentene løyet til sine overordnede, som da i god tro har foret offentligheten med en usann historie samt unnlatt å rapportere en åpenbart rapporteringsvedig sak til Spesialenheten, eller så lyver ledelsen om hva de har blitt fortalt. Sånn umiddelbart og på magefølelsen heller jeg mot det første, men ledelsen sørger likevel for å ødelegge tilliten til seg selv når de tar så lett på det. Ledere som godtar at underordnede lyver for dem har ikke noe i stillingen å gjøre.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

12dd skrev: tir jan 31, 2023 5:53 pm
Tull. Kveling er 50% av BJJ, hilsen en som faktisk trener det.
Hvor har jeg sagt at (blod)kveling ikke er en del av bjj? Det er fortsatt bare folk jeg vil karakterisere som drittsekker, i hvert fall i treningspartnerforstand, som setter kneet på kjeven eller halsen og tror de oppnår noe.

Cochise
Innlegg: 343

Legg inn av Cochise »

Brezjnev skrev: tir jan 31, 2023 7:07 pm
Justice 97 skrev: tir jan 31, 2023 2:39 pm Det var ikke løgn, kun "en feil" av operasjonsleder. En feil som satte politiet i bedre lys enn fakta fra lydloggen, men det er sikkert bare tilfeldig at operasjonsleder formidlet noe helt annet enn sannheten til Sunnmørsposten, som fikk avisa til å endre overskrift og artikkel.

– Nå har vi gjennomgått lydloggen med samtalene som har foregått. Blant annet til Sunnmørsposten. Det operasjonsleder har formidlet til oss, er ikke det samme som kommer fram i lydloggen. I lydloggen kommer det fram det dere har beskrevet.Operasjonsleder legger seg langflat og har gjort en feil her. Dette er på ingen måte slik håndtering vi ønsker fra våre operasjonsledere. Vi ønsker en åpen og ærlig dialog med journalister, sier Mikalsen.

Sunnmørsposten har forelagt denne saka for den aktuelle operasjonslederen, og han har følgende kommentar: – Det er menneskelig å gjøre en feil. Her har jeg gjort en feil, og jeg tar læring av måten jeg har kommunisert på. Den er ikke slik jeg ønsker den skal være.
Det er ikke "gjort en feil". Noen har løyet her.

Enten så har operasjonsleder og de involverte betjentene løyet til sine overordnede, som da i god tro har foret offentligheten med en usann historie samt unnlatt å rapportere en åpenbart rapporteringsvedig sak til Spesialenheten, eller så lyver ledelsen om hva de har blitt fortalt. Sånn umiddelbart og på magefølelsen heller jeg mot det første, men ledelsen sørger likevel for å ødelegge tilliten til seg selv når de tar så lett på det. Ledere som godtar at underordnede lyver for dem har ikke noe i stillingen å gjøre.
Her synes de ha rotet seg skikkelig bort!
Nå hiver de en inntil nå anonym operasjonsleder under bussen -
han som "ikke kan forstå at han har sagt noe sånt" iflg leder for
operasjonssentralen, Erik Steen Mikalsen.

Men i alle dager - det var da samme Erik Steen Mikalsen som overfor
Sunnmørsposten benektet at de hadde pågrepet noen - de hadde bare
ytt nødvendig helsehjelp. Han underbygget dette med noe tåkeprat om
"Pågripelse er et straffeprosessuelt tvangsmiddel som kan anvendes på visse vilkår der det er mistanke om straffbare forhold. Vedkommende i denne saken har ikke blitt pågrepet av politiet.".

De ikke bare lyver - de går i surr i hvem som har løyet om hva.

cochise-

Brukeravatar
Dapre
Innlegg: 248

Legg inn av Dapre »

Investor skrev: man jan 30, 2023 10:13 pm Men faen, mannen var jo rabiat!
Oppføre seg ordentlig, så slipper man slikt.
Høres ut som en stabil og flott kar dette. Hvorfor gav de ikke heller han bare en klem, og lot han gå ?
For det er jo DET folk vil at politet skal gjøre med mentalt ustabile personer - med eller uten pil og bue ?
La dem gå.

Og skulle man mot formodning arrestere dem, så la være å ta på dem!
Det er fullt mulig å arrestere folk, uten å berøre dem.

Be dem pent om å sette seg i bilen.
Hvis ikke det fungerer, pek bestemt mot åpen dør.
Hvis heller ikke dette, HEV røsten, og pek med BEGGE hender.

Hvis alt feiler, be vedkommende om å gå hjem.
Husk å ønske god tur.

Frode57
Innlegg: 1235

Legg inn av Frode57 »

Så ble norsk politi avslørt. Men Ingen enkel sak. Ikke greit når folk blir så rabiate. Det er så en får medfølelse med politiet.

Så også i USA. Det handler om arbeidskultur.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Dapre skrev: tir jan 31, 2023 8:35 pm
Investor skrev: man jan 30, 2023 10:13 pm Men faen, mannen var jo rabiat!
Oppføre seg ordentlig, så slipper man slikt.
Høres ut som en stabil og flott kar dette. Hvorfor gav de ikke heller han bare en klem, og lot han gå ?
For det er jo DET folk vil at politet skal gjøre med mentalt ustabile personer - med eller uten pil og bue ?
La dem gå.

Og skulle man mot formodning arrestere dem, så la være å ta på dem!
Det er fullt mulig å arrestere folk, uten å berøre dem.

Be dem pent om å sette seg i bilen.
Hvis ikke det fungerer, pek bestemt mot åpen dør.
Hvis heller ikke dette, HEV røsten, og pek med BEGGE hender.

Hvis alt feiler, be vedkommende om å gå hjem.
Husk å ønske god tur.
Jeg tror det folk ønsker er at politiet skal klare å kontrollere personer som ikke utgjør en trussel for andre, uten å drepe dem.

Men det er kanskje for mye å forlange?

Brukeravatar
Dapre
Innlegg: 248

Legg inn av Dapre »

Investor skrev: man jan 30, 2023 10:24 pm
Justice 97 skrev: man jan 30, 2023 10:19 pm
Queenie skrev: man jan 30, 2023 10:18 pm

Ja, sikkert bedre å bare la en rabiat mann gå videre, aldri fare for andre det heller
Ikke lat som eneste alternativ er kne i hals/nakke-region eller la ham gå videre, du trenger ikke å gjøre deg dummere enn du er.
Hvorfor ikke bedøve fyren med kloroform el.l.???
Først Taser så kloroform.
Does the trick, and he lives.
For din skyld håper jeg dette er et forsøk på å være morsom, og noe du faktisk tror er realistisk.

Bantor
Innlegg: 1173

Legg inn av Bantor »

Dapre skrev: tir jan 31, 2023 8:35 pm
Og skulle man mot formodning arrestere dem, så la være å ta på dem!
Det er fullt mulig å arrestere folk, uten å berøre dem.
Det er selvsagt ikke mulig å arrestere folk uten å ta på dem. Men for eksempel bryting kan være en mer skånsom måte å håndtere folk på, en låser og knep.

Det er selvsagt mer mandig og ærefullt å være sterk bryter, enn å være en som bruker knep.

Men politiet må nok bruke knep, dersom vi skal ansette mange...

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Hvor mange har politiet tatt livet av de siste, la oss si 5 årene, kontra de foregående 20? Føles som den pila er idiotbratt.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Dapre skrev: tir jan 31, 2023 8:42 pm
Investor skrev: man jan 30, 2023 10:24 pm
Justice 97 skrev: man jan 30, 2023 10:19 pm

Ikke lat som eneste alternativ er kne i hals/nakke-region eller la ham gå videre, du trenger ikke å gjøre deg dummere enn du er.
Hvorfor ikke bedøve fyren med kloroform el.l.???
Først Taser så kloroform.
Does the trick, and he lives.
For din skyld håper jeg dette er et forsøk på å være morsom, og noe du faktisk tror er realistisk.
Du klarer å skrive dette innlegget etter det du gulpet opp et par tre innlegg over?

Selv - innsikt.

Glem det. Lest 3 av innleggene dine nå... 3 for mye.

Queenie

Legg inn av Queenie »

12dd skrev: tir jan 31, 2023 5:51 pm
Bantor skrev: tir jan 31, 2023 9:20 am @Fordomsfull Det er selvsagt ikke lett å se om noen har kneet mot halsen av den korte videoen. Hvis vitnet sier det, er det en annen ting.

Men, jeg tror ikke politiet lærer forarm mot halsen, eller kne mot halsen, på Politihøyskolen. Derimot har mange politifolk sivil opplæring i grappling eller jiu-jitsu, i tillegg.
Disse hadde absolutt ikke det, da hadde det mest sannsynlig holdt med 1 person.
Du har ikke peiling på hva du snakker om.

Psykose og/eller rus kan kreve 4-5 mann i de verste tilfellene.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Jhinx skrev: man jan 30, 2023 11:48 pm Jeg har sagt dette lenge. Snart vil norsk politi starte å drepe folk slik som i USA. Nå er det minst et drap eller en skyting fra politiet pr måned. Hvis ikke oftere.
Jeg trodde det var bevæpningen som var årsaken.
Men nå banker de opp folk til døde.
Norsk politi begynner å bli livsfarlige. Bokstavelig talt.
Yikes! Hvordan får du sove om natten? Glad jeg ikke lever i den samme verdenen, høres stressende ut

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Queenie skrev: tir jan 31, 2023 8:55 pm
Jhinx skrev: man jan 30, 2023 11:48 pm Jeg har sagt dette lenge. Snart vil norsk politi starte å drepe folk slik som i USA. Nå er det minst et drap eller en skyting fra politiet pr måned. Hvis ikke oftere.
Jeg trodde det var bevæpningen som var årsaken.
Men nå banker de opp folk til døde.
Norsk politi begynner å bli livsfarlige. Bokstavelig talt.
Yikes! Hvordan får du sove om natten? Glad jeg ikke lever i den samme verdenen, høres stressende ut
Kan garantere at antall politidrap prosenvis har økt mer i Norge enn USA de siste årene.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Dapre skrev: tir jan 31, 2023 8:51 pm
Jhinx skrev: man jan 30, 2023 11:48 pm Jeg har sagt dette lenge. Snart vil norsk politi starte å drepe folk slik som i USA. Nå er det minst et drap eller en skyting fra politiet pr måned. Hvis ikke oftere.
Jeg trodde det var bevæpningen som var årsaken.
Men nå banker de opp folk til døde.
Norsk politi begynner å bli livsfarlige. Bokstavelig talt.
Hvis noe, så er det norske politet alt for snille og altfor pinglete.
Jeg er ikke sikker på at den nå avdøde mannen og hans pårørende er helt enig med deg i akkurat det.

Queenie

Legg inn av Queenie »

greyserpent skrev: tir jan 31, 2023 8:56 pm
Queenie skrev: tir jan 31, 2023 8:55 pm
Jhinx skrev: man jan 30, 2023 11:48 pm Jeg har sagt dette lenge. Snart vil norsk politi starte å drepe folk slik som i USA. Nå er det minst et drap eller en skyting fra politiet pr måned. Hvis ikke oftere.
Jeg trodde det var bevæpningen som var årsaken.
Men nå banker de opp folk til døde.
Norsk politi begynner å bli livsfarlige. Bokstavelig talt.
Yikes! Hvordan får du sove om natten? Glad jeg ikke lever i den samme verdenen, høres stressende ut
Kan garantere at antall politidrap prosenvis har økt mer i Norge enn USA de siste årene.
Det skal vel ikke så mye til, vi er et lite land.

Brukeravatar
Dapre
Innlegg: 248

Legg inn av Dapre »

Ostemanden skrev: tir jan 31, 2023 12:20 am Og to privatfolk som skal leke hverdagshelter, var det sånn at de kjente igjen disse "sivilie" politimennene?... Gi alle sammen dommen kroppskrenkelse med døden til følge
Jeg vil heller forslå Kongens Fortjenestemedalje, for å ha baller til å hjelpe politiet med gjøre en vanskelig jobb.
Jeg har også lagt inn en søknad til Medaljen for edel dåd
Takk for at noen bryr seg.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Dapre skrev: tir jan 31, 2023 8:57 pm
Ostemanden skrev: tir jan 31, 2023 12:20 am Og to privatfolk som skal leke hverdagshelter, var det sånn at de kjente igjen disse "sivilie" politimennene?... Gi alle sammen dommen kroppskrenkelse med døden til følge
Jeg vil heller forslå Kongens Fortjenestemedalje, for å ha baller til å hjelpe politiet med gjøre en vanskelig jobb.
Jeg har også lagt inn en søknad til Medaljen for edel dåd
Takk for at noen bryr seg.
Kongens fortjenestemedalje... For drap...
Herremin...

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Fra Wikipedia kan man lese at politiet har løsnet skudd 3 ganger mellom 1975 og 2015.

Fra 2015 til 2022 - 13 ganger.

Eksplosiv økning altså. Da har man ikke tatt med drap uten skytevåpen.

Fulle politimenn har jo lov til å kvele 18 åringer til døde på fritiden i dette landet.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Henningsen skrev: tir jan 31, 2023 9:05 pm
Dapre skrev: tir jan 31, 2023 8:57 pm
Ostemanden skrev: tir jan 31, 2023 12:20 am Og to privatfolk som skal leke hverdagshelter, var det sånn at de kjente igjen disse "sivilie" politimennene?... Gi alle sammen dommen kroppskrenkelse med døden til følge
Jeg vil heller forslå Kongens Fortjenestemedalje, for å ha baller til å hjelpe politiet med gjøre en vanskelig jobb.
Jeg har også lagt inn en søknad til Medaljen for edel dåd
Takk for at noen bryr seg.
Kongens fortjenestemedalje... For drap...
Herremin...
Og idioten spurte om andre spøkte noen få innlegg over... :roll:

Fordomsfull

Legg inn av Fordomsfull »

Queenie skrev: tir jan 31, 2023 8:54 pm
12dd skrev: tir jan 31, 2023 5:51 pm
Bantor skrev: tir jan 31, 2023 9:20 am @Fordomsfull Det er selvsagt ikke lett å se om noen har kneet mot halsen av den korte videoen. Hvis vitnet sier det, er det en annen ting.

Men, jeg tror ikke politiet lærer forarm mot halsen, eller kne mot halsen, på Politihøyskolen. Derimot har mange politifolk sivil opplæring i grappling eller jiu-jitsu, i tillegg.
Disse hadde absolutt ikke det, da hadde det mest sannsynlig holdt med 1 person.
Du har ikke peiling på hva du snakker om.

Psykose og/eller rus kan kreve 4-5 mann i de verste tilfellene.
Kom på bedre tanker.
Sist redigert av Fordomsfull den tir jan 31, 2023 9:13 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Dapre
Innlegg: 248

Legg inn av Dapre »

greyserpent skrev: tir jan 31, 2023 8:52 pm
Dapre skrev: tir jan 31, 2023 8:42 pm
Investor skrev: man jan 30, 2023 10:24 pm
Hvorfor ikke bedøve fyren med kloroform el.l.???
Først Taser så kloroform.
Does the trick, and he lives.
For din skyld håper jeg dette er et forsøk på å være morsom, og noe du faktisk tror er realistisk.
Du klarer å skrive dette innlegget etter det du gulpet opp et par tre innlegg over?

Selv - innsikt.

Glem det. Lest 3 av innleggene dine nå... 3 for mye.
Jeg aner ikke hva du babler om. Mener du kloroform skal være et middel mot rabiate, psykisk ustabile personer på 150 kg ?
Tror dere politi/myndighets-hatere skal begrense inntaket av substanser når dere er på FD.

Queenie

Legg inn av Queenie »

greyserpent skrev: tir jan 31, 2023 9:05 pm Fra Wikipedia kan man lese at politiet har løsnet skudd 3 ganger mellom 1975 og 2015.

Fra 2015 til 2022 - 13 ganger.

Eksplosiv økning altså. Da har man ikke tatt med drap uten skytevåpen.

Fulle politimenn har jo lov til å kvele 18 åringer til døde på fritiden i dette landet.
I 1975 hadde vi knapt innvandring eller psykiatri i den grad vi har i dag, da var mange av dem sperret inne eller lobotomert.

I dag har det gått inflasjon i galninger.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Queenie skrev: tir jan 31, 2023 9:10 pm
greyserpent skrev: tir jan 31, 2023 9:05 pm Fra Wikipedia kan man lese at politiet har løsnet skudd 3 ganger mellom 1975 og 2015.

Fra 2015 til 2022 - 13 ganger.

Eksplosiv økning altså. Da har man ikke tatt med drap uten skytevåpen.

Fulle politimenn har jo lov til å kvele 18 åringer til døde på fritiden i dette landet.
I 1975 hadde vi knapt innvandring eller psykiatri i den grad vi har i dag, da var mange av dem sperret inne eller lobotomert.

I dag har det gått inflasjon i galninger.
Sjokkerende at du kommer med slikt.

Eksplosjon av galninger fra 2006 til nå altså? Svar avgitt?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»