Nei der har du rett, jeg har aldri isolert et virus.Hattori_Hanzo skrev: ↑fre mar 29, 2024 2:18 pmSukk.. vel , for siste gang , du har aldri etablert noe forhold mellom tilstanden vi kaller kopper og et faktisk virus fordi du aldri har isolert noe som helst. Så du argumenterer ca en km på sida av hva som er kjerna her og det blir poengløst. Dog ser jeg at du TROR at du har et poeng.Hjulbeint skrev: ↑tor mar 28, 2024 12:23 pm
Stakkars deg, synes virkelig synd på deg.
Kopper er et fantastisk eksempel. På at virus finnes, at det går an å lære kroppen at alt som er likt kopper virus må bekjempes.
Hvis virus ikke finnes, så ville det vært kjempe lett for deg å bevise dette ut fra nettopp forklare hvorfor kopper ikke finnes lenger. Det prøvde du så vidt, så gikk det opp for deg at forklaringen din ikke tålte vann eller saklige spørsmål. Da gikk du over til skjellsord.
Har du glemt at du kalte meg for idiot?
Og her begynner du å snakke om at noen hadde fått placebo istedenfor medisin.
Man kan ikke få placebo.
Og du har aldri isolert en bakterie, og for å holde oss til dine krav, så finnes det ikke bakterier. Du er så smart.
Og, jeg er bare en idiot i følge deg.
Nå trenger jeg ikke å etablere noe forhold mellom kopper og virus. Dette gjorde en kar på slutten av 1700 tallet. Dog viste han ikke noe om virus, men han fant en sammenheng.
MEN DETVAR DU SOM KOM MED PÅSTAND OM AT KOPPER VAR EGENTLIG FEIL KLASSIFISERT. OG IKKE UTRYDDET.
DA MÅ DU KUNNE BEVISE DINE PÅSTANDER. Det har du aldri gjort, men istedenfor tydd til utskjelling og utdriting av meg personlig.
Når man kommer med påstander, om en svært utbrett sykdom, som har tatt millioner av liv siden middelalderen, så bør jo du kunne finne eksempler på denne sykdommen, etter 1980. Uansett hva den heter eller er klassifisert som i dag.
Har du foresten funnet ut hva placebo er for noe?
Siden du der også, istedenfor forklare hva det er, har valgt å gå til personangrep.