Rødt + Putin = Sant?

Svar
Fordomsfull

Re: Rødt + Putin = Sant?

Legg inn av Fordomsfull »

erdetslik skrev: fre jan 27, 2023 5:49 pm
greyserpent skrev: fre jan 27, 2023 3:19 pm
PapaSmurf skrev: fre jan 27, 2023 3:13 pm

Nei. Fordi de er ubetydelige. Men det de står for er farlig.

Vi skal prise oss lykkelige for at folk flest ikke vil ha kommunisme som styringsform.Det er ikke slik at det kommer med angrerett. Det blir ikke valg 4 år senere for å si det sånn.
Dobbel oppslutning i 2 valg på rad. Hvilke andre partier kan skilte med noe slikt?
Du mener at han har fått 200% av alle stemmene
Frp hadde da nesten eventyrlige fremganger noen år, med oppslutning på godt over 20% i et par påfølgende valg.

ulefos

Legg inn av ulefos »

Folk_flesk skrev: tir jan 31, 2023 4:33 pm
Ja, voldsomt som de blir straffet. Har kollapset fra 4,9% ved valget til 6,3% i snitt.
jeg er overrasket over at dette standpunktet til Rødt ikke har kostet mer, vi så at FRPs stortingrepresentanter stod i kø for å ta avstand fra Rødts politikk på dette området, det er i seg selv veldig spesielt, og viser nok at disse stortingsrepresentantene også var bekymret for å miste mange velgere

vi får se neste måned om ting justerer seg da

Brukeravatar
JauKaninen
Innlegg: 1655

Legg inn av JauKaninen »

Folk_flesk skrev: tir jan 31, 2023 4:33 pm
Ja, voldsomt som de blir straffet. Har kollapset fra 4,9% ved valget til 6,3% i snitt.
Dette er jo egentlig positivt for oss som stemmer Høyre. For dere stjeler jo bare velgere fra rødgrønt styre. De fleste partier har jo klargjort for lenge siden at regjeringssamarbeid med Rødt er uaktuelt.

Bare det forteller jo mer enn nok.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

JauKaninen skrev: tir jan 31, 2023 9:22 pm
Folk_flesk skrev: tir jan 31, 2023 4:33 pm
Ja, voldsomt som de blir straffet. Har kollapset fra 4,9% ved valget til 6,3% i snitt.
Dette er jo egentlig positivt for oss som stemmer Høyre. For dere stjeler jo bare velgere fra rødgrønt styre.
Jeg har ikke stjålet en eneste stemme og Høyre har ikke noe med saken å gjøre. Bare registrerer at de som hele tiden spår Rødt under sperregrensa sliter å backe det opp med reelle resultater.

Brukeravatar
JauKaninen
Innlegg: 1655

Legg inn av JauKaninen »

Folk_flesk skrev: tir jan 31, 2023 9:27 pm
Jeg har ikke stjålet en eneste stemme. Bare registrerer at de som hele tiden spår Rødt under sperregrensa sliter å backe det opp med reelle resultater.
Nei, det tror jeg ikke vi får se med det første. Litt for mange innbiller seg faktisk at Rødt vil gi lavere strømpriser, at de på en eller annen måte vil kunne omgå avtaler Norge har signert for lang tid tilbake. Bare fordi strømprisene er høye akkurat nå. Populistiske meninger og slagord slår fortsatt ann hos en viss % av befolkningen som ikke evner å sette seg inn i ting.

Men hva er vitsen med å lage en avtale dersom den ikke skal gjelde i dårlige tider?

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

JauKaninen skrev: tir jan 31, 2023 9:29 pm
Folk_flesk skrev: tir jan 31, 2023 9:27 pm
Jeg har ikke stjålet en eneste stemme. Bare registrerer at de som hele tiden spår Rødt under sperregrensa sliter å backe det opp med reelle resultater.
Nei, det tror jeg ikke vi får se med det første. Litt for mange innbiller seg faktisk at Rødt vil gi lavere strømpriser, at de på en eller annen måte vil kunne omgå avtaler Norge har signert for lang tid tilbake. Bare fordi strømprisene er høye akkurat nå. Populistiske meninger og slagord slår fortsatt ann hos en viss % av befolkningen som ikke evner å sette seg inn i ting.

Men hva er vitsen med å lage en avtale dersom den ikke skal gjelde i dårlige tider?
Hva var vitsen med å lage eksportkabler til langt større markeder uansett? Tidligere hadde vi en ganske jevnbyrdige kreftutveksling med nabolandene, helt til de avanserte partiene mente at vi skulle begynne å eksportere til Storbritannia og Tyskland. Rødt var for dumme til å skjønne at vi trengte dette, så da får istedenfor de avanserte partiene bygge videre på denne beste av alle løsninger slik at vi blir avhengig av statlig støtte for å betale regningen.

Brukeravatar
JauKaninen
Innlegg: 1655

Legg inn av JauKaninen »

Folk_flesk skrev: tir jan 31, 2023 9:47 pm
Hva var vitsen med å lage eksportkabler til langt større markeder uansett? Tidligere hadde vi en ganske jevnbyrdige kreftutveksling med nabolandene, helt til de avanserte partiene mente at vi skulle begynne å eksportere til Storbritannia og Tyskland. Rødt var for dumme til å skjønne at vi trengte dette, så da får istedenfor de avanserte partiene bygge videre på denne beste av alle løsninger slik at vi blir avhengig av statlig støtte for å betale regningen.
Uten at jeg er noen ekspert eller egentlig er for/mot på det så har jeg lest mange forklaringer som gir mening.

https://northconnect.no/artikler/utenla ... e%20sammen.

Poenget mitt var: de vurderingene er gjort av folk som kan mer enn oss og Rødt. Og de avtalene kan man ikke bare gå vekk ifra pga dårlige tider for at vi skal sitte og være egoister her og sende problemet videre nedover Europa. Det sier seg jo selv. Nordmenn bør heller oppfordres til å sette av litt penger hver måned slik at man kan håndtere slike perioder.

Jeg betaler gjerne litt mer i strøm for at Putin ikke skal vinne frem med sitt skitne spill. Til neste vinter skal problemet være løst og Putin har ikke mer å komme med.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

JauKaninen skrev: tir jan 31, 2023 10:13 pm
Folk_flesk skrev: tir jan 31, 2023 9:47 pm
Hva var vitsen med å lage eksportkabler til langt større markeder uansett? Tidligere hadde vi en ganske jevnbyrdige kreftutveksling med nabolandene, helt til de avanserte partiene mente at vi skulle begynne å eksportere til Storbritannia og Tyskland. Rødt var for dumme til å skjønne at vi trengte dette, så da får istedenfor de avanserte partiene bygge videre på denne beste av alle løsninger slik at vi blir avhengig av statlig støtte for å betale regningen.
Uten at jeg er noen ekspert eller egentlig er for/mot på det så har jeg lest mange forklaringer som gir mening.

https://northconnect.no/artikler/utenla ... e%20sammen.

Poenget mitt var: de vurderingene er gjort av folk som kan mer enn oss og Rødt. Og de avtalene kan man ikke bare gå vekk ifra pga dårlige tider for at vi skal sitte og være egoister her og sende problemet videre nedover Europa. Det sier seg jo selv. Nordmenn bør heller oppfordres til å sette av litt penger hver måned slik at man kan håndtere slike perioder.
Det er ikke snakk om å være egoister. Vi har rett og slett tabbet oss ut med løsninger som gjør at vi har mistet kontrollen over kraftprisen. Da blir det en mager trøst at "hjernen" bak dette har PhD i business administration fra BI.

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 667
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

Folk_flesk skrev: tir jan 31, 2023 4:33 pm
Fordomsfull skrev: tir jan 31, 2023 1:05 am
Corvus skrev: fre jan 27, 2023 3:23 pm

Fordi befolkningen ikke vet bedre. Men nå har VG og annen media hatt fokus på mye av galskapen Rødt står for, med store fall i meningsmålinger som resultat. Dette fokuset må media selvsagt fortsette med, slik at Rødt blir et mikroparti igjen som er hva de passer til å være i et samfunn som vårt.
Et stort fall i meningsmålingene for Rødt altså
http://www.pollofpolls.no/?cmd=Storting ... sallesnitt
Ja, voldsomt som de blir straffet. Har kollapset fra 4,9% ved valget til 6,3% i snitt.
Med tanke på at etter at galskapen kom frem i mediene rundtomkring den 15. så kan man si at gjennomsnittet før og etter den tiden er forskjellig. Venter vi og ser på snittet for februar så ser du nok kollapsen tydeligere.

mvh

HB.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

HB4596 skrev: tir jan 31, 2023 10:28 pm
Folk_flesk skrev: tir jan 31, 2023 4:33 pm
Fordomsfull skrev: tir jan 31, 2023 1:05 am
Et stort fall i meningsmålingene for Rødt altså
http://www.pollofpolls.no/?cmd=Storting ... sallesnitt
Ja, voldsomt som de blir straffet. Har kollapset fra 4,9% ved valget til 6,3% i snitt.
Med tanke på at etter at galskapen kom frem i mediene rundtomkring den 15. så kan man si at gjennomsnittet før og etter den tiden er forskjellig. Venter vi og ser på snittet for februar så ser du nok kollapsen tydeligere.

mvh

HB.
Enhver idiot skjønner jo at Rødt ikke har 8-9% inne. Over 6% er usedvanlig høyt. Over sperregrensa har inntil nylig vært usedvanlig høyt.

Lurer litt på når enkelte her begynte å følge med på norsk politikk.

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 667
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

Folk_flesk skrev: tir jan 31, 2023 10:34 pm
HB4596 skrev: tir jan 31, 2023 10:28 pm
Folk_flesk skrev: tir jan 31, 2023 4:33 pm

Ja, voldsomt som de blir straffet. Har kollapset fra 4,9% ved valget til 6,3% i snitt.
Med tanke på at etter at galskapen kom frem i mediene rundtomkring den 15. så kan man si at gjennomsnittet før og etter den tiden er forskjellig. Venter vi og ser på snittet for februar så ser du nok kollapsen tydeligere.

mvh

HB.
Enhver idiot skjønner jo at Rødt ikke har 8-9% inne. Over 6% er usedvanlig høyt. Over sperregrensa har inntil nylig vært usedvanlig høyt.

Lurer litt på når enkelte her begynte å følge med på norsk politikk.
Var vel ingen som sa eller trodde at de hadde 8-9% på tinget. Må si at jeg undret meg litt over utsagnet ditt på det, og at de falt fra 4.9 på tinget til 6.3 i snitt.

mvh

HB.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

HB4596 skrev: ons feb 01, 2023 6:05 pm
Folk_flesk skrev: tir jan 31, 2023 10:34 pm
HB4596 skrev: tir jan 31, 2023 10:28 pm

Med tanke på at etter at galskapen kom frem i mediene rundtomkring den 15. så kan man si at gjennomsnittet før og etter den tiden er forskjellig. Venter vi og ser på snittet for februar så ser du nok kollapsen tydeligere.

mvh

HB.
Enhver idiot skjønner jo at Rødt ikke har 8-9% inne. Over 6% er usedvanlig høyt. Over sperregrensa har inntil nylig vært usedvanlig høyt.

Lurer litt på når enkelte her begynte å følge med på norsk politikk.
Var vel ingen som sa eller trodde at de hadde 8-9% på tinget. Må si at jeg undret meg litt over utsagnet ditt på det, og at de falt fra 4.9 på tinget til 6.3 i snitt.

mvh

HB.
Det er du som snakker om "kollaps" når et parti som for første gang greide sperregrensa sist valg nå ligger over 6% på målingene. Og likevel er det du som undrer deg. Undrer du deg over deg selv?

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 667
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

Folk_flesk skrev: ons feb 01, 2023 6:16 pm
HB4596 skrev: ons feb 01, 2023 6:05 pm
Folk_flesk skrev: tir jan 31, 2023 10:34 pm

Enhver idiot skjønner jo at Rødt ikke har 8-9% inne. Over 6% er usedvanlig høyt. Over sperregrensa har inntil nylig vært usedvanlig høyt.

Lurer litt på når enkelte her begynte å følge med på norsk politikk.
Var vel ingen som sa eller trodde at de hadde 8-9% på tinget. Må si at jeg undret meg litt over utsagnet ditt på det, og at de falt fra 4.9 på tinget til 6.3 i snitt.

mvh

HB.
Det er du som snakker om "kollaps" når et parti som for første gang greide sperregrensa sist valg nå ligger over 6% på målingene. Og likevel er det du som undrer deg. Undrer du deg over deg selv?
:D Nei. Det står sort på hvitt at jeg undrer meg over dine utsagn, samtidig som du undrer deg over folk. Jeg undrer meg også på hvordan "folk" klarer å snu på det som står på trykk.
Jeg ser at du er tydelig irritert, så jeg avslutter her før noen går bananas. Har skjønt at Rødts dårlige målinger i de siste 14 dager er et sårt tema.

mvh

HB (som ikke lar seg vippe av pinnen pga. målinger.)

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

HB4596 skrev: ons feb 01, 2023 8:14 pm
Folk_flesk skrev: ons feb 01, 2023 6:16 pm
HB4596 skrev: ons feb 01, 2023 6:05 pm

Var vel ingen som sa eller trodde at de hadde 8-9% på tinget. Må si at jeg undret meg litt over utsagnet ditt på det, og at de falt fra 4.9 på tinget til 6.3 i snitt.

mvh

HB.
Det er du som snakker om "kollaps" når et parti som for første gang greide sperregrensa sist valg nå ligger over 6% på målingene. Og likevel er det du som undrer deg. Undrer du deg over deg selv?
:D Nei. Det står sort på hvitt at jeg undrer meg over dine utsagn, samtidig som du undrer deg over folk. Jeg undrer meg også på hvordan "folk" klarer å snu på det som står på trykk.
Jeg ser at du er tydelig irritert, så jeg avslutter her før noen går bananas. Har skjønt at Rødts dårlige målinger i de siste 14 dager er et sårt tema.

mvh

HB (som ikke lar seg vippe av pinnen pga. målinger.)
Nei, du lar deg ikke vippe av pinnen. Og du leser iallefall ikke hva jeg skriver. Det er IKKE en dårlig måling for Rødt å få 6,3%. 4,5% hadde vært knallbra. Er det forståelig norsk?

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

HB4596 skrev: ons feb 01, 2023 8:14 pm
Folk_flesk skrev: ons feb 01, 2023 6:16 pm
HB4596 skrev: ons feb 01, 2023 6:05 pm

Var vel ingen som sa eller trodde at de hadde 8-9% på tinget. Må si at jeg undret meg litt over utsagnet ditt på det, og at de falt fra 4.9 på tinget til 6.3 i snitt.

mvh

HB.
Det er du som snakker om "kollaps" når et parti som for første gang greide sperregrensa sist valg nå ligger over 6% på målingene. Og likevel er det du som undrer deg. Undrer du deg over deg selv?
:D Nei. Det står sort på hvitt at jeg undrer meg over dine utsagn, samtidig som du undrer deg over folk. Jeg undrer meg også på hvordan "folk" klarer å snu på det som står på trykk.
Jeg ser at du er tydelig irritert, så jeg avslutter her før noen går bananas. Har skjønt at Rødts dårlige målinger i de siste 14 dager er et sårt tema.

mvh

HB (som ikke lar seg vippe av pinnen pga. målinger.)
Hvor?

Brukeravatar
JauKaninen
Innlegg: 1655

Legg inn av JauKaninen »

Neste vinter når Europa har løst energikrisen utløst av Putin så har nok Rødt større problemer, da er det ikke mer populistiske stemmer å hente derfra. Og denne nølingen med våpenhjelp til Ukraina vil straffe seg.
Sist redigert av JauKaninen den ons feb 01, 2023 9:58 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

JauKaninen skrev: ons feb 01, 2023 9:57 pm Neste vinter når Europa har løst energikrisen utløst av Putin så har nok Rødt større problemer. Og denne nølingen med våpenhjelp til Ukraina vil straffe seg.
Rødts vekst startet lenge før Putin gikk idiot.

Brukeravatar
JauKaninen
Innlegg: 1655

Legg inn av JauKaninen »

greyserpent skrev: ons feb 01, 2023 9:58 pm
Rødts vekst startet lenge før Putin gikk idiot.
Moxnes har definitivt gjort det godt og truffet veldig bra på en del av utspillene sine og valgene sine før Putin gikk idiot ja.

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 667
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

Folk_flesk skrev: ons feb 01, 2023 9:39 pm
HB4596 skrev: ons feb 01, 2023 8:14 pm
Folk_flesk skrev: ons feb 01, 2023 6:16 pm

Det er du som snakker om "kollaps" når et parti som for første gang greide sperregrensa sist valg nå ligger over 6% på målingene. Og likevel er det du som undrer deg. Undrer du deg over deg selv?
:D Nei. Det står sort på hvitt at jeg undrer meg over dine utsagn, samtidig som du undrer deg over folk. Jeg undrer meg også på hvordan "folk" klarer å snu på det som står på trykk.
Jeg ser at du er tydelig irritert, så jeg avslutter her før noen går bananas. Har skjønt at Rødts dårlige målinger i de siste 14 dager er et sårt tema.

mvh

HB (som ikke lar seg vippe av pinnen pga. målinger.)
Nei, du lar deg ikke vippe av pinnen. Og du leser iallefall ikke hva jeg skriver. Det er IKKE en dårlig måling for Rødt å få 6,3%. 4,5% hadde vært knallbra. Er det forståelig norsk?
Jeg har leste det også.
Menleste du det jeg skrev? Det har jeg ingen tro på.

MVH

HB.

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 667
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

greyserpent skrev: ons feb 01, 2023 9:54 pm
HB4596 skrev: ons feb 01, 2023 8:14 pm Har skjønt at Rødts dårlige målinger i de siste 14 dager er et sårt tema.
Hvor?
bla. i denne tråden på 17 sider.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

HB4596 skrev: ons feb 01, 2023 11:16 pm
greyserpent skrev: ons feb 01, 2023 9:54 pm
HB4596 skrev: ons feb 01, 2023 8:14 pm Har skjønt at Rødts dårlige målinger i de siste 14 dager er et sårt tema.
Hvor?
bla. i denne tråden på 17 sider.
Rødt er langt over sperregrensa... hvor er de dårlige målingene?

Har du flyttet til et land med høyere skatt enn Norge for å betale mindre skatt ennå?

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

HB4596 skrev: ons feb 01, 2023 11:08 pm
Folk_flesk skrev: ons feb 01, 2023 9:39 pm
HB4596 skrev: ons feb 01, 2023 8:14 pm

:D Nei. Det står sort på hvitt at jeg undrer meg over dine utsagn, samtidig som du undrer deg over folk. Jeg undrer meg også på hvordan "folk" klarer å snu på det som står på trykk.
Jeg ser at du er tydelig irritert, så jeg avslutter her før noen går bananas. Har skjønt at Rødts dårlige målinger i de siste 14 dager er et sårt tema.

mvh

HB (som ikke lar seg vippe av pinnen pga. målinger.)
Nei, du lar deg ikke vippe av pinnen. Og du leser iallefall ikke hva jeg skriver. Det er IKKE en dårlig måling for Rødt å få 6,3%. 4,5% hadde vært knallbra. Er det forståelig norsk?
Jeg har leste det også.
Menleste du det jeg skrev? Det har jeg ingen tro på.

MVH

HB.
Nei, troll vil før eller siden oppleve at folk ikke gidder å lese videre. Nå får du den oppleven. Nyt den.

ulefos

Legg inn av ulefos »

JauKaninen skrev: ons feb 01, 2023 9:57 pm Og denne nølingen med våpenhjelp til Ukraina vil straffe seg.
det er vel grunn til å håpe at folk i vesten ser behovet for å hjelpe Ukraina med våpen og at det manifesterer seg i valg av parti, det er allerede for mange diktaturer i verden

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 667
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

greyserpent skrev: ons feb 01, 2023 11:25 pm
HB4596 skrev: ons feb 01, 2023 11:16 pm
greyserpent skrev: ons feb 01, 2023 9:54 pm
Hvor?
bla. i denne tråden på 17 sider.
Rødt er langt over sperregrensa... hvor er de dårlige målingene?

Har du flyttet til et land med høyere skatt enn Norge for å betale mindre skatt ennå?
Er du så misunnelig med bakgrunn i et regnestykke som Solfiguren satte ut? Du er rett og slett ikke sann.
Jeg skjønner at du har et digert problem, du bør først og fremst skaffe deg hjelp. For det er ikke lov å være så misunnelig basert på et rykt som er satt ut.
For det er ikke noe annet enn et rykte. Da bare mangler vi hovedpersonen selv og at han legger ut regnestykket slik at vi kan se hva jeg "tjener". Regner med at han følger opp.

Men som den misunnelige mannen du er så kan jeg godt svare deg en gang til, men etter det svaret gidder jeg ikke svare mer. Da blir det for dumt og jeg ber deg innstendig om å lese om og om igjen til du forstår.

Svaret er at bl.a. lesning igjennom 17 sider i denne tråden så har jeg forstått at Rødt sliter med målinger.
Da skulle vel det være oppklart forhåpenligvis.

ps.

I motsetning til deg så tør jeg innrømme at jeg er misunnelig på de som kan kjøpe det de peker på. Men jeg unner ikke de mer skatt av den grunn.
Du er åpenbart misunnelig på en som har normal inntekt fra selvstendig næring. Er det vanlig fra Rødts medlemsmasse å være misunnelig på alle?
I så fall er det ennå en grunn til å sky kommunismen som pesten.

mvh.

HB

4200570

Legg inn av 4200570 »

Rødt har fått en utfordrer i FrP.

https://www.solungavisa.no/jan-erik-gau ... -141-21156
- Ordførerkandidat for Våler Frp, Jan Erik Gaup, mener egen stortingsgruppe har blitt fanget i en «anti-russisk massepsykose».

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

4200570 skrev: tor mar 16, 2023 1:34 pm Rødt har fått en utfordrer i FrP.

https://www.solungavisa.no/jan-erik-gau ... -141-21156
- Ordførerkandidat for Våler Frp, Jan Erik Gaup, mener egen stortingsgruppe har blitt fanget i en «anti-russisk massepsykose».
Det finnes lettere måter å fjernes som ordførerkandidat på enn det der.

fargerik

Legg inn av fargerik »

PapaSmurf skrev: tor mar 16, 2023 1:38 pm
4200570 skrev: tor mar 16, 2023 1:34 pm Rødt har fått en utfordrer i FrP.

https://www.solungavisa.no/jan-erik-gau ... -141-21156
- Ordførerkandidat for Våler Frp, Jan Erik Gaup, mener egen stortingsgruppe har blitt fanget i en «anti-russisk massepsykose».
Det finnes lettere måter å fjernes som ordførerkandidat på enn det der.
Litt av en inngang i valgkampen for Våler FrP...

Falcon
Innlegg: 2482

Legg inn av Falcon »

4200570 skrev: tor mar 16, 2023 1:34 pm Rødt har fått en utfordrer i FrP.

https://www.solungavisa.no/jan-erik-gau ... -141-21156
- Ordførerkandidat for Våler Frp, Jan Erik Gaup, mener egen stortingsgruppe har blitt fanget i en «anti-russisk massepsykose».
:lol: Forsåvidt bra at mr. Noldus står fram offentlig

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Falcon skrev: tor mar 16, 2023 1:44 pm
4200570 skrev: tor mar 16, 2023 1:34 pm Rødt har fått en utfordrer i FrP.

https://www.solungavisa.no/jan-erik-gau ... -141-21156
- Ordførerkandidat for Våler Frp, Jan Erik Gaup, mener egen stortingsgruppe har blitt fanget i en «anti-russisk massepsykose».
:lol: Forsåvidt bra at mr. Noldus står fram offentlig
Det har jo vist seg at det ofte er de ytterst til høyre i det politiske landskapet, med fascistiske tendenser, som er de som støtter Putin, og/eller snakker om å ikke støtte Ukraina (som jo i bunn og grunn bare er en måte å uttrykke støtte til Putin uten å eksplisitt si det).

Falcon
Innlegg: 2482

Legg inn av Falcon »

Rainmaker skrev: tor mar 16, 2023 2:26 pm
Falcon skrev: tor mar 16, 2023 1:44 pm
4200570 skrev: tor mar 16, 2023 1:34 pm Rødt har fått en utfordrer i FrP.

https://www.solungavisa.no/jan-erik-gau ... -141-21156
- Ordførerkandidat for Våler Frp, Jan Erik Gaup, mener egen stortingsgruppe har blitt fanget i en «anti-russisk massepsykose».
:lol: Forsåvidt bra at mr. Noldus står fram offentlig
Det har jo vist seg at det ofte er de ytterst til høyre i det politiske landskapet, med fascistiske tendenser, som er de som støtter Putin, og/eller snakker om å ikke støtte Ukraina (som jo i bunn og grunn bare er en måte å uttrykke støtte til Putin uten å eksplisitt si det).
Det stemmer nok i mange tilfeller, men det er mange gammalkommunister og rødstrømper som er glad i putingutten også. Begge sidene går gjerne under «fredsfaner», selv om det aldri vil bli fred med putin

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Politikk - Norsk»