Jeg bøyer meg i hatten. Dette må vel være ny rekord?
Ordlek
UenighetsdiskusjonsutfalltannlegearbeidsoppgaveBlackEagle skrev: ↑søn feb 11, 2024 11:39 am løsningsarkitekturpatentrettighetstvistutfallskonsekvensuenighetsdiskusjonsutfall
- BlackEagle
- Sted: Vågå
tannlegearbeidsoppgaverotfyllingsnødvendighetsombestennelse
(Jeg er ikke helt sikker på hva det der innebærer for undertegnede)
(Jeg er ikke helt sikker på hva det der innebærer for undertegnede)
Disse oppgavende krever kreativitet og fantasi, de er en utfordring der man må legge hodet i bløt for å tenke ut nye ord som kan kobles på. Jeg personlig synes slike oppgaver er mye bedre enn slike som går på autopilot uten at man trenger å streve litt.
Jeg ser jo at det er svært få som synes det samme, de som før skrev korte svar, er skremt vekk, de må gjerne kommme tilbake. Dess flere som er med, dess bedre.
Rettighetshaversopphavsrettighetsovertredelsesberserksgangsfrifinnelsesårsak
- BlackEagle
* tenke tenke tenke *
opphavsrettighetsovertredelsesberserksgangsfrifinnelsesårsaksfilibusteradvokatkrumspring
opphavsrettighetsovertredelsesberserksgangsfrifinnelsesårsaksfilibusteradvokatkrumspring
- BlackEagle
*Pling!* Du får for den!
tilfeldighetsopplæringsøyemedprinsippjævelrytterselvmotsigelsesfarangspybøttenødvendighetsresultatsoppsummering
(FARANG er altså dialektord (fra flere steder i Gudbrandsdalen - og andre steder også, for alt jeg vet) for omgangssjuke, ofte med spying som resultat)
Jeg synes da at jeg tidligere så et ord som du siterte, som var et annet språk og med andre skriftstegn og langt overgikk mitt lille bidrag. Vi har altså noe strekke oss etter ...
Dette uendelig lange ordet fra sanskrit? Det var ikke noe jeg selv satte sammen, det var et eksempel på et virkelig langt ord, men det var jo ikke jeg som laget ordet.
Nå laget du et skikkelig langt ord. Ja vi har noe å strekke oss etter, så vi får bare stå på.
- BlackEagle
skuespillerrolletolkningspremieutdelingstaleblemmeutkastelsesgrunnlagsunderbyggelse
- BlackEagle
refleksbrekningsfornemmelsekonsekvens
... sånn kan det gå når man forspiser seg
Ja sånn kan det gå.BlackEagle skrev: ↑fre feb 16, 2024 3:12 pm refleksbrekningsfornemmelsekonsekvens
- BlackEagle
Karatel skrev: ↑fre feb 16, 2024 5:27 pmJa sånn kan det gå.BlackEagle skrev: ↑fre feb 16, 2024 3:12 pm refleksbrekningsfornemmelsekonsekvens
Riktig appetittlig!
- BlackEagle
spybøttenødvendighetsartikkelstilgjengelighetspåkrevethetsunnfallenhetsstraffetiltak
- BlackEagle
demonstrasjonsplakatsemantikkrumspingsforfatterfeiltrinnsresultatforvirring
- BlackEagle
Den bryter sammenhengen, dessverre, sjøl om det kunne vært et godt forslag. Poenget er at man begynner med den nye delen i den forrige, f. eks. "-diskusjonsfadese" i mitt innlegg, som er hekta på Karatels innlegg. F. eks.:
diskusjonsfadeseuenighetsresultat
...og dermed kan neste innsender begynne med "uenighetsresultat".
Mvh
BE
Det hadde jeg ikke fått med meg, men tar det til etterettning. Jeg syntes det var et fint ord jeg da, enda jeg bomma.
MVH LIMA
MVH LIMA
- BlackEagle