Viking FK

Svar
happykjeksbit

Re: Viking FK

Legg inn av happykjeksbit »


Nevi

Legg inn av Nevi »

happykjeksbit skrev: tor jan 26, 2023 9:41 pm
Noe som sier meg at Viking har gjort ett varp her. Har en skremmende bra tro på spilleren.
Og min feeling er at han er hurtigere enn Berisha.

Blir uansett spennende å se.

happykjeksbit

Legg inn av happykjeksbit »

Nevi skrev: tor jan 26, 2023 9:51 pm Og min feeling er at han er hurtigere enn Berisha.
Akkurat det er eg rimeleg sikker på at han er.

Me skal passa oss for å leggja lista for høgt nå, men ja, eg har òg veldig trua på denne karen.

Brukeravatar
Gorgi
Innlegg: 1935

Legg inn av Gorgi »

Kan legge til at jeg vel leste mellom linjene at han andre Australieren blir klar om kort tid. Veldig mye tyder på det.

Fotballidiot

Legg inn av Fotballidiot »

Gorgi skrev: tor jan 26, 2023 10:15 pm Kan legge til at jeg vel leste mellom linjene at han andre Australieren blir klar om kort tid. Veldig mye tyder på det.
Ja var vel en kommentar fra Jensen som tydet på det. I samme forbindelse synes jeg også det virket som om noen utenlandske kunne forsvinne ut ?

Nevi

Legg inn av Nevi »

Gorgi skrev: tor jan 26, 2023 10:15 pm Kan legge til at jeg vel leste mellom linjene at han andre Australieren blir klar om kort tid. Veldig mye tyder på det.
Noen som har lestxseg opp her om spilleren? Sett en skrytevideo?
Om han er tiltenkt rollen som sentral eller indreløper.

Har forstått at det er ett stort talent da.

Brukeravatar
Gorgi
Innlegg: 1935

Legg inn av Gorgi »

Fotballidiot skrev: tor jan 26, 2023 10:19 pm
Gorgi skrev: tor jan 26, 2023 10:15 pm Kan legge til at jeg vel leste mellom linjene at han andre Australieren blir klar om kort tid. Veldig mye tyder på det.
Ja var vel en kommentar fra Jensen som tydet på det. I samme forbindelse synes jeg også det virket som om noen utenlandske kunne forsvinne ut ?
Ja, samme forståelse fikk jeg også. Får ikke håpe midtforsvaret slår sprekker.

Brukeravatar
Gorgi
Innlegg: 1935

Legg inn av Gorgi »

Nevi skrev: tor jan 26, 2023 10:21 pm
Gorgi skrev: tor jan 26, 2023 10:15 pm Kan legge til at jeg vel leste mellom linjene at han andre Australieren blir klar om kort tid. Veldig mye tyder på det.
Noen som har lestxseg opp her om spilleren? Sett en skrytevideo?
Om han er tiltenkt rollen som sentral eller indreløper.

Har forstått at det er ett stort talent da.
Ligger lite videoer ute om ham. Men ut fra beskrivelsen han selv gå i den artikkelen jeg linket til forleden så er han en god ballvinnet, jobber hardt og er en slags box til box spiller. Sentralt har Viking bare Solbskken og Sødal. Ikke utenkelig at Sødal går på nok et utlån. Så sentralt kan han være et alternativ.
Men ut i fra det han selv sa, så virker det som han er kanskje mest indreløper. Vi får se. Spennende spiller i allefall.

Fotballidiot

Legg inn av Fotballidiot »

Gorgi skrev: tor jan 26, 2023 10:22 pm
Fotballidiot skrev: tor jan 26, 2023 10:19 pm
Gorgi skrev: tor jan 26, 2023 10:15 pm Kan legge til at jeg vel leste mellom linjene at han andre Australieren blir klar om kort tid. Veldig mye tyder på det.
Ja var vel en kommentar fra Jensen som tydet på det. I samme forbindelse synes jeg også det virket som om noen utenlandske kunne forsvinne ut ?
Ja, samme forståelse fikk jeg også. Får ikke håpe midtforsvaret slår sprekker.
Ble vel sagt noe om de ville ha spillere som ønsket å spille for Viking. Frykter Brekalo ut, men om noe var nært hadde han vel neppe startet en treningskamp i morgen?

Husker du om Kabran ble nevnt blandt de som skulle spille i morgen? Var han en av dem som skulle inn ved pause?
Sist redigert av Fotballidiot den tor jan 26, 2023 10:40 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Gorgi
Innlegg: 1935

Legg inn av Gorgi »

Fotballidiot skrev: tor jan 26, 2023 10:38 pm
Gorgi skrev: tor jan 26, 2023 10:22 pm
Fotballidiot skrev: tor jan 26, 2023 10:19 pm

Ja var vel en kommentar fra Jensen som tydet på det. I samme forbindelse synes jeg også det virket som om noen utenlandske kunne forsvinne ut ?
Ja, samme forståelse fikk jeg også. Får ikke håpe midtforsvaret slår sprekker.
Husker du om Kabran ble nevnt blandt dexsom skulle spille i morgen? Var han en av dem som skulle inn ved pause?
Ja han var en av de som skulle byttes inn.

kaffi

Legg inn av kaffi »

Gorgi skrev: tor jan 26, 2023 10:22 pm
Fotballidiot skrev: tor jan 26, 2023 10:19 pm
Gorgi skrev: tor jan 26, 2023 10:15 pm Kan legge til at jeg vel leste mellom linjene at han andre Australieren blir klar om kort tid. Veldig mye tyder på det.
Ja var vel en kommentar fra Jensen som tydet på det. I samme forbindelse synes jeg også det virket som om noen utenlandske kunne forsvinne ut ?
Ja, samme forståelse fikk jeg også. Får ikke håpe midtforsvaret slår sprekker.
Blir ikke veldig overrasket om Pattynama forsvinner ganske snart.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Det at de regner Diop som høyre midtstopper. Betyr det at de regner med at Vevatne ligger fremst i køen bak Stensness? Og det samme med Diop bak Brekalo som høyre midtstopper.

Brukeravatar
Gorgi
Innlegg: 1935

Legg inn av Gorgi »

kaffi skrev: tor jan 26, 2023 10:40 pm
Gorgi skrev: tor jan 26, 2023 10:22 pm
Fotballidiot skrev: tor jan 26, 2023 10:19 pm

Ja var vel en kommentar fra Jensen som tydet på det. I samme forbindelse synes jeg også det virket som om noen utenlandske kunne forsvinne ut ?
Ja, samme forståelse fikk jeg også. Får ikke håpe midtforsvaret slår sprekker.
Blir ikke veldig overrasket om Pattynama forsvinner ganske snart.
Mulig. Men de har sagt at de vil beholde ham. En billig spiller for Viking. Men ja. De kan nok slippe ham. Da må det hentes en ny back inn.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Gorgi skrev: tor jan 26, 2023 10:43 pm
kaffi skrev: tor jan 26, 2023 10:40 pm
Gorgi skrev: tor jan 26, 2023 10:22 pm

Ja, samme forståelse fikk jeg også. Får ikke håpe midtforsvaret slår sprekker.
Blir ikke veldig overrasket om Pattynama forsvinner ganske snart.
Mulig. Men de har sagt at de vil beholde ham. En billig spiller for Viking. Men ja. De kan nok slippe ham. Da må det hentes en ny back inn.
Hvor langt bak i nivå ligger Hagen?

Brukeravatar
Gorgi
Innlegg: 1935

Legg inn av Gorgi »

Fotballidiot skrev: tor jan 26, 2023 10:38 pm
Ble vel sagt noe om de ville ha spillere som ønsket å spille for Viking. Frykter Brekalo ut, men om noe var nært hadde han vel neppe startet en treningskamp i morgen?
Ja enig. Men man tenker alltid det værste.
Men så sa Jensen at de måtte bli tøffere mot hverandre. Også fra trenerne og oppover i hirerkiet. Altså at trenerne måtte bli tøffere med å forlange at de må få beholde sine beste spillere lenger.
Blir Brekalo solgt neste uke faller det argumentet litt ut av posen.

Brukeravatar
Gorgi
Innlegg: 1935

Legg inn av Gorgi »

Nevi skrev: tor jan 26, 2023 10:46 pm
Gorgi skrev: tor jan 26, 2023 10:43 pm
kaffi skrev: tor jan 26, 2023 10:40 pm

Blir ikke veldig overrasket om Pattynama forsvinner ganske snart.
Mulig. Men de har sagt at de vil beholde ham. En billig spiller for Viking. Men ja. De kan nok slippe ham. Da må det hentes en ny back inn.
Hvor langt bak i nivå ligger Hagen?
Han har vært langtidsskadet og er i opptrening. De mente han var klar for feltet om en liten måned.
Tror ikke vi kan regne med han før tidligst til høsten i Viking. Tipper han blir lånt ut når han er skadefri.

tokk

Legg inn av tokk »

Brekalo må beholdes.
Beste spilleren vi har.

Og en gang må vise at vi ikke bare selger for moro.

Blirdetgull?

Legg inn av Blirdetgull? »

Tenkte å vurdere årets Vikingstall spiller for spiller. Spent på hva andre folk tenker

Nivå over Eliteserien - Salgsobjekt
- Gunnarsson, Brekalo, Stensness
Topp Eliteserienivå
- Zlatko, HNT i form
Middels ES/Stallfyll
Solbakken, Løkberg, Sandberg, Svendsen, Haugen, Bjørshol, Vevatne
Talent med høyt potensiale
- Auklend, Austbø, Karlsbakk, Kvia, Fiksdal, Ree
Usikker
- Sødal, Hagen, Urbancic, Dagger, Diop, Paulsen

Spillere uten fremtid i klubbeb
Pattynama, Kabran, Østbø

tokk

Legg inn av tokk »

Brekalo må beholdes.
Beste spilleren vi har.

Og en gang må vise at vi ikke bare selger for moro.

tokk

Legg inn av tokk »

Blirdetgull? skrev: tor jan 26, 2023 11:53 pm Tenkte å vurdere årets Vikingstall spiller for spiller. Spent på hva andre folk tenker

Nivå over Eliteserien - Salgsobjekt
- Gunnarsson, Brekalo, Stensness
Topp Eliteserienivå
- Zlatko, HNT i form
Middels ES/Stallfyll
Solbakken, Løkberg, Sandberg, Svendsen, Haugen, Bjørshol, Vevatne
Talent med høyt potensiale
- Auklend, Austbø, Karlsbakk, Kvia, Fiksdal, Ree
Usikker
- Sødal, Hagen, Urbancic, Dagger, Diop, Paulsen

Spillere uten fremtid i klubbeb
Pattynama, Kabran, Østbø
Har egentlig troen på Svendsen.

tokk

Legg inn av tokk »



Virket som om noen av dere andre som var på sportskveld, trodde han ikke ble solgt nå?

Fotballidiot

Legg inn av Fotballidiot »

tokk skrev: fre jan 27, 2023 12:29 am

Virket som om noen av dere andre som var på sportskveld, trodde han ikke ble solgt nå?
Vet ikke hvem du har fått de signalene fra.

Det var ingenting på sportskveld som sa noe ift det. Tvertimot synes jeg signalene tydet på at en utenlandsk spiller kunne være på vei ut. Fryktet det kunne være Brekalo, men ingen klare signaler hverken den ene eller andre vei

Vet ikke hvor Villminken har sine kilder fra
men ikke umulig om det stemmer. Eneste jeg synes er rart er at han starter i morgen om ett salg er nært forestående

Nevi

Legg inn av Nevi »

En tweet, så blir man litt redd.
Håper vi får beholde Brekalo en sesong til.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Blirdetgull? skrev: tor jan 26, 2023 11:53 pm Tenkte å vurdere årets Vikingstall spiller for spiller. Spent på hva andre folk tenker

Nivå over Eliteserien - Salgsobjekt
- Gunnarsson, Brekalo, Stensness
Topp Eliteserienivå
- Zlatko, HNT i form
Middels ES/Stallfyll
Solbakken, Løkberg, Sandberg, Svendsen, Haugen, Bjørshol, Vevatne
Talent med høyt potensiale
- Auklend, Austbø, Karlsbakk, Kvia, Fiksdal, Ree
Usikker
- Sødal, Hagen, Urbancic, Dagger, Diop, Paulsen

Spillere uten fremtid i klubbeb
Pattynama, Kabran, Østbø
Jeg har også troen på Svendsen på h. ving i år. Ellers mangler du YEDL under «stallfyll». Så håper jeg Dåggien og Urbancic går inn i første kategori.

Ziggi76

Legg inn av Ziggi76 »

Selges Brekalo uten en fullgod erstatter inn så er det bare å legge ned. Brekalo er den beste midtstopperen i ligaen og en forutsetning for Vikings medaljeambisjoner. Heggheim, Diop eller hvem andre man eventuelt ser for seg skal tette hullet er langt unna Brekalos nivå. Diop ser foreløpig ut til å være altfor svak teknisk og taktisk.

HNilsen

Legg inn av HNilsen »

Blirdetgull? skrev: tor jan 26, 2023 11:53 pm Tenkte å vurdere årets Vikingstall spiller for spiller. Spent på hva andre folk tenker

Nivå over Eliteserien - Salgsobjekt
- Gunnarsson, Brekalo, Stensness
Topp Eliteserienivå
- Zlatko, HNT i form
Middels ES/Stallfyll
Solbakken, Løkberg, Sandberg, Svendsen, Haugen, Bjørshol, Vevatne
Talent med høyt potensiale
- Auklend, Austbø, Karlsbakk, Kvia, Fiksdal, Ree
Usikker
- Sødal, Hagen, Urbancic, Dagger, Diop, Paulsen

Spillere uten fremtid i klubbeb
Pattynama, Kabran, Østbø
Fem spillere som er topp eliteserienivå eller bedre!!! Seks talenter med høyt potensiale!!! Du fikk med deg at Viking havnet på 11. plass i fjor?

HNilsen

Legg inn av HNilsen »

Ziggi76 skrev: fre jan 27, 2023 9:26 am Brekalo er den beste midtstopperen i ligaen og en forutsetning for Vikings medaljeambisjoner.
Hvor mange mål slapp Brekalos forsvar inn i fjor? Hvor mange kamper tapte det?

Synes folk her inne tar helt av mht til Brekalo. Han er voldsomt oppskrytt! Hadde han vært så god som man vil ha det til, så hadde flere mål vært forhindret og færre kamper tapt.

Jesman

Legg inn av Jesman »

Blirdetgull? skrev: tor jan 26, 2023 11:53 pm Tenkte å vurdere årets Vikingstall spiller for spiller. Spent på hva andre folk tenker

Nivå over Eliteserien - Salgsobjekt
- Gunnarsson, Brekalo, Stensness
Topp Eliteserienivå
- Zlatko, HNT i form
Middels ES/Stallfyll
Solbakken, Løkberg, Sandberg, Svendsen, Haugen, Bjørshol, Vevatne
Talent med høyt potensiale
- Auklend, Austbø, Karlsbakk, Kvia, Fiksdal, Ree
Usikker
- Sødal, Hagen, Urbancic, Dagger, Diop, Paulsen

Spillere uten fremtid i klubbeb
Pattynama, Kabran, Østbø
Syns gjerne du vurderer noen litt for høyt. Gunnarsson ser jeg ikke helt hypen med. En habil keeper, men foreløpig har han ikke vist kjempemye som tyder på at han er klar for mer voksne oppgaver enn Viking. HNT har en god sesong bak seg, i fjor var han direkte svak. Er det en spiller på topp eliteserienivå? Zlatko og Brekalo er klasse, resten er ett eller flere nivå under.

HNilsen

Legg inn av HNilsen »

Jesman skrev: fre jan 27, 2023 10:34 am
Blirdetgull? skrev: tor jan 26, 2023 11:53 pm Tenkte å vurdere årets Vikingstall spiller for spiller. Spent på hva andre folk tenker

Nivå over Eliteserien - Salgsobjekt
- Gunnarsson, Brekalo, Stensness
Topp Eliteserienivå
- Zlatko, HNT i form
Middels ES/Stallfyll
Solbakken, Løkberg, Sandberg, Svendsen, Haugen, Bjørshol, Vevatne
Talent med høyt potensiale
- Auklend, Austbø, Karlsbakk, Kvia, Fiksdal, Ree
Usikker
- Sødal, Hagen, Urbancic, Dagger, Diop, Paulsen

Spillere uten fremtid i klubbeb
Pattynama, Kabran, Østbø
Syns gjerne du vurderer noen litt for høyt. Gunnarsson ser jeg ikke helt hypen med. En habil keeper, men foreløpig har han ikke vist kjempemye som tyder på at han er klar for mer voksne oppgaver enn Viking. HNT har en god sesong bak seg, i fjor var han direkte svak. Er det en spiller på topp eliteserienivå? Zlatko og Brekalo er klasse, resten er ett eller flere nivå under.
Discoverys fotballkommentatorer Asbjørn Myhre og Kenneth Fredheim har vurdert Eliteseriens 50 beste spillere i 2022. Ikke en eneste spiller fra Viking er med på lista! Ikke en! Det er nok mye nærmere sannheten.

https://www.eurosport.no/fotball/elites ... tory.shtml

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

https://www.sandnesposten.no/fredag-ser ... 105-694537

Sandnesposten sender kampen, åpen sending.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»