Vi har vel knapt spilt med tilnærmet samme ellever i oppkjøringen? Relasjoner bygges gjennom å spille sammen ikke gjennom å se hvilken tallkombinasjon man skal spilleVikingen skrev: ↑tor mar 16, 2023 11:42 pmJeg håper da vitterlig de sitter bedre i 4-3-3, som vi har spilt hele oppkjøringen og mot rbk, enn i 3-5-2? Noe annet ville være rart.Fotballidiot skrev: ↑tor mar 16, 2023 9:13 pmTror du relasjonene sitter nå i mars uavhengig av formasjon?Vikingen skrev: ↑tor mar 16, 2023 9:02 pm
For å slenge meg på diskusjonen - så nei, ikke nødvendigvis. Men vi klarer kanskje ikke utnytte dem godt nok. Det er jo hele problemet med disse formasjonsskiftene. Spillerne vet ikke hvor de har hverandre og kan ikke slå blindt når vi vinner ballen. Relasjonene mangler.
Jeg er faktisk litt usikker på hvordan laget ville stilt i 3-5-2 nå. Tripic og Kabran som vingbacker?
(…)

I oppkjøringen har vi vel hatt mer rotasjon i laget enn på vårt verste i fjor.
Hvilke relasjoner mener du Salvesen (som antagelig er spissen) har bygget i oppkjøringen?
Hvilke relasjoner har Yazbek bygget i oppkjøringen?
Hvor mange kamper har Austbø - Agistono - Tripic sammen? Og hvor mange med den samme midtbane?
Hvor mange kamper har vår forsvarsfirer spilt sammen i oppkjøringen?
Hvor mye har Solbakken spilt sammen med vår antatte angrepstrio?
Det kan godt være spillerne føler seg mer trygge på 4-3-3. Det er ikke usansynlig, men det er ikke relasjonene som er den største gevinsten nå.
I forberedelser til en enkelt kamp tror jeg man kan øve inn mye ift bevegelser