Brann Klubbtråd.

Svar
lund

Re: Brann Klubbtråd.

Legg inn av lund »

Investor skrev: fre mai 19, 2023 9:48 pm Fotballen er rar. Denne spilleren var en flopp i VIF og ble utskjelt og latterliggjort:
Brann-spissen herjer før cupfinalen: – Det er høy europeisk klasse
https://www.vg.no/i/l3bGOo
Denne spilleren fikk vel svært sjelden spille der han er best.

Brukeravatar
dzk
Innlegg: 1597

Legg inn av dzk »

Investor skrev: fre mai 19, 2023 9:48 pm Fotballen er rar. Denne spilleren var en flopp i VIF og ble utskjelt og latterliggjort:
Brann-spissen herjer før cupfinalen: – Det er høy europeisk klasse
https://www.vg.no/i/l3bGOo
Flopp?? Han var en av våre beste spillere under Deila. Flest målpoeng flere sesonger.

Passet desverre ikke inn i Fagermo sitt system, så da ble det naturlig at han dro videre.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

dzk skrev: lør mai 20, 2023 1:07 am
Investor skrev: fre mai 19, 2023 9:48 pm Fotballen er rar. Denne spilleren var en flopp i VIF og ble utskjelt og latterliggjort:
Brann-spissen herjer før cupfinalen: – Det er høy europeisk klasse
https://www.vg.no/i/l3bGOo
Flopp?? Han var en av våre beste spillere under Deila. Flest målpoeng flere sesonger.

Passet desverre ikke inn i Fagermo sitt system, så da ble det naturlig at han dro videre.
Nesten Halve cupfinale-laget vårt er tidligere VIF-flopper, så jeg forventet Oslos lojalitet i morgen.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Jan Jönsson ønsker å bli Brann-trener:

https://www.nidaros.no/tidligere-rosenb ... KUf-65IuRc

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Dette er en fotballkamp som kommer til å ende med enten seier eller tap.

Mål preger kamper.

Cup er cup.

Det er viktig å score det første målet.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Helt latterlig kok i toget mot Ullevål. Så ut til at de aller fleste oppfører seg.

Fantastisk stemning.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Lew_Ashby skrev: fre mai 19, 2023 5:10 pm
KTBFFH skrev: fre mai 19, 2023 3:57 pm Koker dere i Oslo @Lew_Ashby @GatlingGun
I motsetning til @GatlingGun har jeg nedverdiget meg til å besøke Oslo i anledning cupfinalen.

Ankommer om 30 min. Rapporteres om fantastisk stemning rundt omkring.
Sinnsykt i 2 dager nå

ablegøye

Legg inn av ablegøye »

Hvor lang tid skal det gå før Hornis setter i gang med skuddtrening? Kamp etter kamp blir motstanderen liggende på 16 meter og innover men siden vi skyter som kråker så klarer vi ikke å straffe det tilstrekkelig.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

GatlingGun skrev: lør mai 20, 2023 1:16 pm Dette er en fotballkamp som kommer til å ende med enten seier eller tap.

Mål preger kamper.

Cup er cup.

Det er viktig å score det første målet.
Ballen var heldigvis rund.

GKH!

TWU

Legg inn av TWU »

Kjekt å være Obos-lag igjen, en tilværelse som fortsetter å levere på høyeste nivå. Er det lov å være Obos-lag i Europa også, så blir det tittel der også?

Boccherini

Legg inn av Boccherini »

Vel og bra med Finne og mål, det er jo bare kos, men jeg bare må skryte litt av Horn Myhre. Ro, overblikk og teknikk. Nesten litt Pirlosk.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Fantastisk dag på St Hanshaugen, i latterlig folksomt tog til Ullevål og cupfinaleseier.

Dagens beste selvsagt Finne, med midtstopperparet og FHM like bak. Wolfe også bra. Horneland magiker

Helt syk bra kok fra Brann-fansen. Nå skal det feires i Oslo.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

Lew_Ashby skrev: lør mai 20, 2023 9:45 pm Dagens beste selvsagt Finne, med midtstopperparet og FHM like bak.
Que?? https://en.m.wikipedia.org/wiki/FHM

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Kalle73 skrev: lør mai 20, 2023 10:19 pm
Lew_Ashby skrev: lør mai 20, 2023 9:45 pm Dagens beste selvsagt Finne, med midtstopperparet og FHM like bak.
Que?? https://en.m.wikipedia.org/wiki/FHM
Vi Menn dagens verste.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Fritt fram for motstandere å pipe på Nystemten på Brann Stadion framover? Ser iallfall ut på twitter som om Brannfans idag syns det var helt greit å pisse på nasjonalsangen.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Rensenbrink82 skrev: lør mai 20, 2023 10:54 pm Fritt fram for motstandere å pipe på Nystemten på Brann Stadion framover? Ser iallfall ut på twitter som om Brannfans idag syns det var helt greit å pisse på nasjonalsangen.
Når det en sjelden gang er såpass mange at man hører bortesupporterne så piper de aller fleste fra før av uansett. Så bare til å kjøre på.

ablegøye

Legg inn av ablegøye »

Rensenbrink82 skrev: lør mai 20, 2023 10:54 pm Fritt fram for motstandere å pipe på Nystemten på Brann Stadion framover? Ser iallfall ut på twitter som om Brannfans idag syns det var helt greit å pisse på nasjonalsangen.
Jeg er usikker på om et bortelag sine supportere noen gang IKKE har pepet under nystemten, hvis vi ser vekk i fra andre lokale lag fra bergensområdet.

Hvis man med overlegg har forsøkt å overdøve nasjonalsangen så synes jeg det er unødvendig, men jeg klarer ikke hisse meg opp over det heller. Jeg har nok ikke et like lidenskapelig forhold til nasjonalsangen som enkelte rabiate twitterbrukere har.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Rensenbrink82 skrev: lør mai 20, 2023 10:54 pm Fritt fram for motstandere å pipe på Nystemten på Brann Stadion framover? Ser iallfall ut på twitter som om Brannfans idag syns det var helt greit å pisse på nasjonalsangen.
Det gjøres hver eneste kamp. Enten piping eller synging.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Gratulerer så mye med NMgull 22.
Sterkt at et første divisjons lag drar hjem kongepokalen selv om der selvfølgelig er et godt eliteserie lag i 23.
Må ha vært gøy å være med på flyten, unner dere virkelig gullet i kveld

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Utladet. God natt.

Gratulerer til hele Bergen.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

ablegøye skrev: lør mai 20, 2023 11:32 pm
Rensenbrink82 skrev: lør mai 20, 2023 10:54 pm Fritt fram for motstandere å pipe på Nystemten på Brann Stadion framover? Ser iallfall ut på twitter som om Brannfans idag syns det var helt greit å pisse på nasjonalsangen.
Jeg er usikker på om et bortelag sine supportere noen gang IKKE har pepet under nystemten, hvis vi ser vekk i fra andre lokale lag fra bergensområdet.

Hvis man med overlegg har forsøkt å overdøve nasjonalsangen så synes jeg det er unødvendig, men jeg klarer ikke hisse meg opp over det heller. Jeg har nok ikke et like lidenskapelig forhold til nasjonalsangen som enkelte rabiate twitterbrukere har.
Man trenger ikke ha noe lidenskapelig forhold til nasjonalsangen for å synes at dette var respektløst.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Sitter egentlig bare og venter på at det skjedde noe på byen igår eller at det var et nytt skandale-nachspiel.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

GatlingGun skrev: søn mai 21, 2023 9:47 am Sitter egentlig bare og venter på at det skjedde noe på byen igår eller at det var et nytt skandale-nachspiel.
Undertegnede shottet jæger for første gang på kanskje 8 år.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Lew_Ashby skrev: søn mai 21, 2023 9:55 am
GatlingGun skrev: søn mai 21, 2023 9:47 am Sitter egentlig bare og venter på at det skjedde noe på byen igår eller at det var et nytt skandale-nachspiel.
Undertegnede shottet jæger for første gang på kanskje 8 år.
Grøss.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Sitter og ser hele sendingen i reprise.

ablegøye

Legg inn av ablegøye »

Rensenbrink82 skrev: søn mai 21, 2023 7:23 am
ablegøye skrev: lør mai 20, 2023 11:32 pm
Rensenbrink82 skrev: lør mai 20, 2023 10:54 pm Fritt fram for motstandere å pipe på Nystemten på Brann Stadion framover? Ser iallfall ut på twitter som om Brannfans idag syns det var helt greit å pisse på nasjonalsangen.
Jeg er usikker på om et bortelag sine supportere noen gang IKKE har pepet under nystemten, hvis vi ser vekk i fra andre lokale lag fra bergensområdet.

Hvis man med overlegg har forsøkt å overdøve nasjonalsangen så synes jeg det er unødvendig, men jeg klarer ikke hisse meg opp over det heller. Jeg har nok ikke et like lidenskapelig forhold til nasjonalsangen som enkelte rabiate twitterbrukere har.
Man trenger ikke ha noe lidenskapelig forhold til nasjonalsangen for å synes at dette var respektløst.
Som sagt så synes jeg det var unødvendig, HVIS det var gjort med overlegg.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Rensenbrink82 skrev: søn mai 21, 2023 7:23 am
ablegøye skrev: lør mai 20, 2023 11:32 pm
Rensenbrink82 skrev: lør mai 20, 2023 10:54 pm Fritt fram for motstandere å pipe på Nystemten på Brann Stadion framover? Ser iallfall ut på twitter som om Brannfans idag syns det var helt greit å pisse på nasjonalsangen.
Jeg er usikker på om et bortelag sine supportere noen gang IKKE har pepet under nystemten, hvis vi ser vekk i fra andre lokale lag fra bergensområdet.

Hvis man med overlegg har forsøkt å overdøve nasjonalsangen så synes jeg det er unødvendig, men jeg klarer ikke hisse meg opp over det heller. Jeg har nok ikke et like lidenskapelig forhold til nasjonalsangen som enkelte rabiate twitterbrukere har.
Man trenger ikke ha noe lidenskapelig forhold til nasjonalsangen for å synes at dette var respektløst.
Respektløst ja, men ingen stor greie.

ablegøye

Legg inn av ablegøye »

Jeg håper Jimmi og Hornis allerede har begynt å kartlegge erstattere på en del posisjoner, for vi klarer vel neppe å beholde det nåværende laget så veldig lenge. I tillegg bør nok Rasmussen få litt konkurranse, han har vært under pari lenge nå.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Grattis med velfortjent cupgull! 😉

TWU

Legg inn av TWU »

ablegøye skrev: søn mai 21, 2023 12:12 pm Jeg håper Jimmi og Hornis allerede har begynt å kartlegge erstattere på en del posisjoner, for vi klarer vel neppe å beholde det nåværende laget så veldig lenge. I tillegg bør nok Rasmussen få litt konkurranse, han har vært under pari lenge nå.
Trenger en skikkelig backup på stopper-plass, en med fart til å kunne løpe opp angripere når forsvaret står høyt. Tank-forsvarer er ikke egentlig det Brann trenger.

Når Wolfe forsvinner er det ganske tynt på back-plass, så bør vurdere noe der om det ikke er gode alternativer blant ungdommen.

Mer dybde på midtbanen vil være nødvendig etterhvert også. Sivert kommer til å stå over kamper etterhvert, og det er ikke mange reelle alternativer til indreløperne.

Strengt tatt burde det være mer dybde fremover også, men Castro tilbake løser jo noe av dette. Håper fremdeles Heggebø kan stå frem, han viser jo glimtvis hva som bor i han.

Ville prioritert forsvaret først.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»