Strømsgodset

Svar
Roedgata

Re: Strømsgodset

Legg inn av Roedgata »

Første omgang i dag var da bra? Kjører over Sandefjord og burde leda med to til pause, minst. Stenevik gjør en kolossal jobb som vingback, særlig i første.

Andre omgang bærer preg av at folk blir slitne, men det holder inn. Alt i alt en fin match, hvor innsatsen var upåklagelig. Jeg ber ikke om mer.

Blei derimot skuffa over arrangementet. Hadde med meg hele ungeflokken på tre for første gang. Alle ville ha burgere - burgergrillen var ødelagt. Stakk bort i supportersjappa og skulle kjøpe Lilleblå-gensere til ungene - tomt, en time før kamp 16. Mai. Fant noe annet etter mye om og men - sjappa aksepterte ikke kredittkort.

Uhell og uforutsette ting skjer, men dette kan og bør gjøres bedre når Godset endelig får 16. maikamp.. Klubben trenger de pengene de kan hanke inn.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Roedgata skrev: tir mai 16, 2023 9:57 pm

Blei derimot skuffa over arrangementet. Hadde med meg hele ungeflokken på tre for første gang. Alle ville ha burgere - burgergrillen var ødelagt. Stakk bort i supportersjappa og skulle kjøpe Lilleblå-gensere til ungene - tomt, en time før kamp 16. Mai. Fant noe annet etter mye om og men - sjappa aksepterte ikke kredittkort.

Uhell og uforutsette ting skjer, men dette kan og bør gjøres bedre når Godset endelig får 16. maikamp.. Klubben trenger de pengene de kan hanke inn.
Forbanna irriterende. At grillen streiker kan jo skje men bare nevner at flere klubber har tønnegrill som aldri streiker. Er sagt at man ikke vil ta inn for mye merch da man brenner inne med det og koster penger men litt krise at det skjer 16.Mai. Siste punktet er bare latskap for det koster rundt 80-90 kroner pr terminal å få mulighet til å betale med kredittkort,

Roedgata

Legg inn av Roedgata »

stc887 skrev: tir mai 16, 2023 10:24 pm
Roedgata skrev: tir mai 16, 2023 9:57 pm

Blei derimot skuffa over arrangementet. Hadde med meg hele ungeflokken på tre for første gang. Alle ville ha burgere - burgergrillen var ødelagt. Stakk bort i supportersjappa og skulle kjøpe Lilleblå-gensere til ungene - tomt, en time før kamp 16. Mai. Fant noe annet etter mye om og men - sjappa aksepterte ikke kredittkort.

Uhell og uforutsette ting skjer, men dette kan og bør gjøres bedre når Godset endelig får 16. maikamp.. Klubben trenger de pengene de kan hanke inn.
Forbanna irriterende. At grillen streiker kan jo skje men bare nevner at flere klubber har tønnegrill som aldri streiker. Er sagt at man ikke vil ta inn for mye merch da man brenner inne med det og koster penger men litt krise at det skjer 16.Mai. Siste punktet er bare latskap for det koster rundt 80-90 kroner pr terminal å få mulighet til å betale med kredittkort,
Når det gjelder merch. Risikoen for å brenne inne med varelager gjelder for alle som driver butikk. Noen gjør det bra, noen gjør det dårlig. Godset må gjøre det bedre, for dette med merch har vært et tilbakevendende tema så lenge jeg kan huske.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Roedgata skrev: tir mai 16, 2023 10:31 pm
stc887 skrev: tir mai 16, 2023 10:24 pm
Roedgata skrev: tir mai 16, 2023 9:57 pm

Blei derimot skuffa over arrangementet. Hadde med meg hele ungeflokken på tre for første gang. Alle ville ha burgere - burgergrillen var ødelagt. Stakk bort i supportersjappa og skulle kjøpe Lilleblå-gensere til ungene - tomt, en time før kamp 16. Mai. Fant noe annet etter mye om og men - sjappa aksepterte ikke kredittkort.

Uhell og uforutsette ting skjer, men dette kan og bør gjøres bedre når Godset endelig får 16. maikamp.. Klubben trenger de pengene de kan hanke inn.
Forbanna irriterende. At grillen streiker kan jo skje men bare nevner at flere klubber har tønnegrill som aldri streiker. Er sagt at man ikke vil ta inn for mye merch da man brenner inne med det og koster penger men litt krise at det skjer 16.Mai. Siste punktet er bare latskap for det koster rundt 80-90 kroner pr terminal å få mulighet til å betale med kredittkort,
Når det gjelder merch. Risikoen for å brenne inne med varelager gjelder for alle som driver butikk. Noen gjør det bra, noen gjør det dårlig. Godset må gjøre det bedre, for dette med merch har vært et tilbakevendende tema så lenge jeg kan huske.
Ja jeg trur det har vært under kritikk siden de første årene etter opprykket hvor man fikk kjøpt alt fra julepynt, mus matter, nøkkelringer, klistremerker, ølglass, snuslokk og nesten fandens oldemor til kun drakter og restelager pluss to forskjellige t-skjorter.

Hadde nesten vært bedre å spille på FOMO å utvidet sortiment og ha et visst antall og etter det slutt men ha det generiske utvalget som man alltid har. Hvor fort hadde ikke 100 stk 10.11.13 t-skjorter gått for å markere 10 år siden gullet?

thomassim

Legg inn av thomassim »

Vi har sett ut som ei bøtte med dritt så langt, men ligger 2p bak RBK med en kamp mindre spilt og vi scorer mer enn de.

Norsk fotball er herlig.

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Røyk på litt jubel på pressetribunen da Sondre putta. Er en sucker for historier om å kjempe seg tilbake.

Tror Ari må sitte litt på benk. Hanssen bommer på litt pasninger men viser en vilje til å spille på fot og forsere ledd jeg tror Isnes vil ha.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Daniel skrev: ons mai 17, 2023 12:03 am Røyk på litt jubel på pressetribunen da Sondre putta. Er en sucker for historier om å kjempe seg tilbake.

Tror Ari må sitte litt på benk. Hanssen bommer på litt pasninger men viser en vilje til å spille på fot og forsere ledd jeg tror Isnes vil ha.
For Ari er vel siste punktet mer manglende ferdigheter enn vilje.
En jeg personlig gjerne kunne tenke meg er Moen Foss i Sandefjord og det var før han kjørte takling med huet i dag.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Pølser, is og annet fortært samtidig som CL ruller i bakgrunnen og praten går mellom mannfolka i familien om runden som var hvor vi kom i prat om tilskuertall.

5800 og dårligst besøkte kamp i runden :/
Riktignok fikk AaFK god trekkraft av Molde som motstander og samme med Tromsø mot Glimt men 5500 i Kristiansand som møtte Sandnes Ulf og 6800 i Fredrikstad som hadde Kåffa uten bortefølge.

Skal sies at jeg kan ikke garantere for at det ikke har vært noen gratisbilletter ute i Kristiansand og Fredrikstad men ikke sett noe om det. Selv om begge Obos laga som jeg nevner ligger bra til har ingen av de importert og missnøyen er absolutt til stede i begge byer. Jeg er nesten litt usikker på om Godset skjønner hvor dårlig det står til med å få folk på kampeog appelere til befolkningen.

Stoddart

Legg inn av Stoddart »

Er fort vekk en del gratisbilletter på Marienlyst hver eneste runde også - det gjelder nok ikke minst 16.Mai.
Og 5800 var det ikke som var innenfor portene i går. Det som hadde vært spennende å visst er hvilke klubber som har størst prosentmessig forskjell på billetter solgt/gitt bort og antall som faktisk er tilstede. Men det er vel en diskusjon for tilskuertråden.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Stoddart skrev: ons mai 17, 2023 11:44 pm Er fort vekk en del gratisbilletter på Marienlyst hver eneste runde også - det gjelder nok ikke minst 16.Mai.
Og 5800 var det ikke som var innenfor portene i går. Det som hadde vært spennende å visst er hvilke klubber som har størst prosentmessig forskjell på billetter solgt/gitt bort og antall som faktisk er tilstede. Men det er vel en diskusjon for tilskuertråden.
Akkurat det gjør meg ikke noe så lenge det går til barn og unge eller foreninger som sørger for at de blir tildelt folk som trenger det og ikke deles ut til gudwog hvermannsen som venter til neste gang det er gratisbilletter eller tilnærmet gratis fordi man har devaluerert produktet kampdag.

Ellers har jo Klubbene call på dette pga det skal rapporteres til NFF ihvertfall reelt oppmøte, mulig også regnskapsfører men det var ikke poenget. Poenget er at 5800 uavhengig er for lite den dagen i året "alle" vil på kamp pluss at været spiller på lag. Eller skal man bare slå seg til ro med endrede vaner pga covid og være fornøyd med 4-5 tusen på hverdagskamper?

Roedgata

Legg inn av Roedgata »

stc887 skrev: tor mai 18, 2023 2:19 pm
Stoddart skrev: ons mai 17, 2023 11:44 pm Er fort vekk en del gratisbilletter på Marienlyst hver eneste runde også - det gjelder nok ikke minst 16.Mai.
Og 5800 var det ikke som var innenfor portene i går. Det som hadde vært spennende å visst er hvilke klubber som har størst prosentmessig forskjell på billetter solgt/gitt bort og antall som faktisk er tilstede. Men det er vel en diskusjon for tilskuertråden.
Akkurat det gjør meg ikke noe så lenge det går til barn og unge eller foreninger som sørger for at de blir tildelt folk som trenger det og ikke deles ut til gudwog hvermannsen som venter til neste gang det er gratisbilletter eller tilnærmet gratis fordi man har devaluerert produktet kampdag.

Ellers har jo Klubbene call på dette pga det skal rapporteres til NFF ihvertfall reelt oppmøte, mulig også regnskapsfører men det var ikke poenget. Poenget er at 5800 uavhengig er for lite den dagen i året "alle" vil på kamp pluss at været spiller på lag. Eller skal man bare slå seg til ro med endrede vaner pga covid og være fornøyd med 4-5 tusen på hverdagskamper?
Akkurat det med billetter til Gud og hvermannsen er litt vanskelig. Åskollen skole, som poden sogner til, fikk utdelt rundt 350 billetter til kampen. Samtlige ble delt ut (maks 2 billetter per husstand).

La oss si at 100 av de 350 som fikk billetter hadde kjøpt uansett. Hva er klubben best tjent med? Å selge de 100 billettene, eller fylle 200-250 seter ekstra med unger som kanskje blir bitt av basillen og maser på å få dra på match neste gang? Jeg er usikker.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Roedgata skrev: tor mai 18, 2023 7:14 pm
stc887 skrev: tor mai 18, 2023 2:19 pm
Stoddart skrev: ons mai 17, 2023 11:44 pm Er fort vekk en del gratisbilletter på Marienlyst hver eneste runde også - det gjelder nok ikke minst 16.Mai.
Og 5800 var det ikke som var innenfor portene i går. Det som hadde vært spennende å visst er hvilke klubber som har størst prosentmessig forskjell på billetter solgt/gitt bort og antall som faktisk er tilstede. Men det er vel en diskusjon for tilskuertråden.
Akkurat det gjør meg ikke noe så lenge det går til barn og unge eller foreninger som sørger for at de blir tildelt folk som trenger det og ikke deles ut til gudwog hvermannsen som venter til neste gang det er gratisbilletter eller tilnærmet gratis fordi man har devaluerert produktet kampdag.

Ellers har jo Klubbene call på dette pga det skal rapporteres til NFF ihvertfall reelt oppmøte, mulig også regnskapsfører men det var ikke poenget. Poenget er at 5800 uavhengig er for lite den dagen i året "alle" vil på kamp pluss at været spiller på lag. Eller skal man bare slå seg til ro med endrede vaner pga covid og være fornøyd med 4-5 tusen på hverdagskamper?
Akkurat det med billetter til Gud og hvermannsen er litt vanskelig. Åskollen skole, som poden sogner til, fikk utdelt rundt 350 billetter til kampen. Samtlige ble delt ut (maks 2 billetter per husstand).

La oss si at 100 av de 350 som fikk billetter hadde kjøpt uansett. Hva er klubben best tjent med? Å selge de 100 billettene, eller fylle 200-250 seter ekstra med unger som kanskje blir bitt av basillen og maser på å få dra på match neste gang? Jeg er usikker.
Skoler og idrettslag er jo helt greit for da et det mulighet for å rekruttere samtidig som man ikke singler ut unger med dårlig råd som får gratisbilletter mens de med peng må kjøpe og det er en fin sosial ting + muligheter for at flere i husstanden tar turen.

Verre når klubbene stiller seg opp på torget i byen å hiver billetter etter folk eller sponsorer som kjøper for å gi bort selv om meningen er god når du gir billetter til folk som egentlig ikke er interessert men kun kommer fordi det kostet ingenting eller tar imot de for så bli hjemme fordi det er for varmt eller kaldt, PL fristet mer påm skjermen, Godset tapte forige kamp, skal klippe plenen osv for da devaluerer man produktet som er kampopplevelse/matchday om du sier det har ingen eller liten verdi.

Husker ikke hvilken kamp man hadde sterkt rabatterte billetter en høst (?) hvor vi holdt på å rykke ned og alle sa nå blir det fullt hus. 4-5: hundre steg snittet med og hadde trolig vært en del ekstra alene pga viktigheten.
Pris har lite å si for om folk går på kamp for de fleste. Støtet må settes inn på å bygge profiler og typer, god arrangement som er alt i fra fornuftige priser, kiosk som ikke er dårligere eller marginalt bedre enn Åssiden og Vestfossen i 4.div, rentøe fadder, hyggelige vakter, atmosfære, profilere seg selv i media, SoMe, bybildet osv.
Jeg forakter i utgangspunktet gateselger som pusher strøm og mobilabonnementet men jeg er overbevist om at om man gikk ut byens kjøpesentre og i sentrum med billetter så hadde det vært mer effektivt enn alle poster i SoMe om billetter.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

En ting er sikkert. Det er NADA profilering av Godset i media. NADA. INGENTING. Da blir de som ikke er hardcore litt mer "tja, la oss se på tv" eller "tjæ, Godsetkamper ekke så viktig, kan lese resultatet etterpå på nett". Man må jo gjøre NOE for å profilere seg selv. Spesielt med en fotball som ikke er sånn ekstremt engasjerende heller, har man underholdende fotball som gir endel poeng er det litt whatever, men når det går som det går nå med Godset og det er nada profilering i media (Si hva man vil om Keita, men han var ihvertfall i media tidvis). Da kommer det få folk på kamp da

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Salihovic91 skrev: fre mai 19, 2023 12:30 am (Si hva man vil om Keita, men han var ihvertfall i media tidvis). Da kommer det få folk på kamp da
Joa men siste stuntet han hadde i media var vel veddemålet med Helland hvor 10 000 skulle gå til Barnekreftforeningen. De penga gikk vel til rosa sko eller Louis Vuitton håndveske. Skal du melde får du nesten fullføre og ikke gjemme deg som ei f***e etterpå når du først har meldt og har ryggraden som en ihjelkokt blomkål for da fremstår du bare som en idiot, klovn og ganske kjip og fæl type når 10 løk fort utgjør 10% av en månedslønn.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Da visste ihvertfall folk OM Godset. Nå er det jo helt knyst. Noen må melde noe dritt. Faan i helvete ass. Drittlei en møkk-kjedelig A4klubb hvor itillegg til at alt er kjedelig er det kjedelig på banen

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Tror det eneste som gjelder for interessen er resultater over tid. Spenningen over å kunne oppnå noe på banen enten på kort eller i det minste overskuelig framtid er jeg sikker på at er den største publikums- og interessemagneten. Tror ikke det hjelper med en og annen som kauker litt i media. Snakk med beina.

Når det er sagt syns jeg ikke ca 6000 (ja ja solgte billetter vs oppmøte osv) på 16. mai er så galt tross alt. Det holder ikke å bare rope fotballens nasjonaldag. Snittet på Marienlyst sålangt i år er dessuten som i 2019. Det året hadde SIF én kamp som skilte seg totalt ut med ca full stadion mens resten bikka rundt 5000. Det var kampen mot MIF forøvrig, selvsagt.

Tatt i betraktning pandemi og vedvarende bunnstrid i mellomtida trodde jeg kanskje det skulle komme færre enn det har gjort. Blir det flere trepoengere fremover så kan det bli litt mer vind i seila.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Sportslig suksess er ikke noe man kan bare bestemme eller bestille. Hverdagen er det som er realiteten og hverdagen tilsier rundt 5000 solgte billetter noe til og med klubben sa ikke var ievbart/fungerende i lengden (fritt sitert) fra RuneM etter covid.

Så da må man enten gjøre faktiske konkrete grep eller nedskalere sportslig satsning pga man ikke har økonomi da man bommer på billettinntekter. Behøver ikke være stappfullt hus men 5500-5800 som var den harde kjernen før verden gikk under bør være innen rekkevidde med litt arbeid og profiler, typer og arrangement som er konkurransedyktigmed andre ting folk bruker tid og penger på.

Behøver ikke å bli gjøglere alle i klubben og kjøre Sarprlona i media og i uttallige SoMe poster men kan du ikke bli best sportslig må man være bedre/appelere på andre måter ellers blir folk bare hjemme. Ingenting er mer drepen er likegyldighet og det er en ikke en stank men eim av det om det ikke er spesielle anledninger.

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Såvidt jeg har forstått er det budsjettert med publikumsinntekter tilsvarende fjorårets resultat, og det er jo et budsjett man har ment å gå rundt med. Dessuten er det forsiktig anslag på spillersalg relativt til pre-covid i det minste.

Ellers er det selvfølgelighet at man ikke kan bestille sportslig suksess, poenget mitt er at selv om det høres besnærende ut med masse utenomkamp-greier som sikkert kan hanke inn noen hundre tilskuere til så er det én ting folk ønsker å få ut av en fotballbillett og det er å følge et fotballag de er spent på om kan få til noe. Med ekstra krydder om det signeres noen kjente navn eller dukker opp noe fantom-talent. 2007-sesongen er det høyeste snittet i moderne tid kun slått av 2015/2016. Så var også serien mindre osv men man svevde på en bølge av suksess fra opprykket er nå min teori. En ble vant til å dra og se på seire.

Tilskuertalla har ellers aldri vært spesielt imponerende mtp bystørrelse, spør du meg, til og med i 2013 var det knapt utsolgt før gullkampen da alle ville være med på fest. Gjsnitt i alle sesonger i ES/TL siden 1990 (minus covid-påvirka 2020 og 2021) er 5400*. Kanskje drammensere bare er litt treige.

*alle tall fra NIFS.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Daniel skrev: fre mai 19, 2023 11:15 pm Såvidt jeg har forstått er det budsjettert med publikumsinntekter tilsvarende fjorårets resultat, og det er jo et budsjett man har ment å gå rundt med. Dessuten er det forsiktig anslag på spillersalg relativt til pre-covid i det minste.
Det har vært planlagt lenge (siden Toro) å drive med mindre risiko mrn det andre du sier så glemmer du i mine øyne noe essensielt og det er at det er MYE mer midler fra ny tv avtale i år kontra tidligere sesonger så dermed er det jo egentlig ikke noe bedre om man øker inntektene i den ene enden (sammen med B2B marked) når alle andre øker inntektene tilsvarende på mediepotten og ifølge NRK i fjor så var det om ikke Klondike meget gode tider for å hente penger ute i B2B markedet for klubbene i Viken (virker å gjelde alle) så man får jo ingen økonomisk edge i møte med de andre når det er tilsvarende trend i andre klubber. Da blir billettinntekter, merch, konferanser/utleie av lokaler osv det som faktisk utgjør forskjellen aka de variable inntektene.

Dermed føler jeg ikke at vi bare kan klappe oss på skuldra når vi "bare" gjør som resten. Dette er ikke ment som kritikk av den jobben og driten administrasjon har hatt som utakknemlig jobb de siste åra men la oss være ærlige. Vi er ikke ute av dritten enda og vi trenger mer inntekter på alle poster.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Cupkamp i morgen. Skal vi tippe på at Sætra står, Stenevik får minutter på vingback? Ari får minutter og samme med Blikstad, Therkelsen og Ekeland? Kresh og Danso 45-30. Litt spent på om Isnes bruker kampen som ren rullering på mannskap minus Stengel/Valsvik eller om han kjører på med de etablerte fra start i et forsøk på å spille de i gang de offensive.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

stc887 skrev: tir mai 23, 2023 7:35 am Cupkamp i morgen. Skal vi tippe på at Sætra står, Stenevik får minutter på vingback? Ari får minutter og samme med Blikstad, Therkelsen og Ekeland? Kresh og Danso 45-30. Litt spent på om Isnes bruker kampen som ren rullering på mannskap minus Stengel/Valsvik eller om han kjører på med de etablerte fra start i et forsøk på å spille de i gang de offensive.
Bare å stille med reserver/jr. Ingen vits å bruke noe som helst energi på køppen når målet må være å overleve i T.ligaen.
Så: ut fortest mulig er resepten.

Ross

Legg inn av Ross »

stc887 skrev: tir mai 23, 2023 7:35 am Cupkamp i morgen. Skal vi tippe på at Sætra står, Stenevik får minutter på vingback? Ari får minutter og samme med Blikstad, Therkelsen og Ekeland? Kresh og Danso 45-30. Litt spent på om Isnes bruker kampen som ren rullering på mannskap minus Stengel/Valsvik eller om han kjører på med de etablerte fra start i et forsøk på å spille de i gang de offensive.
Håper heller på Randen enn Danso

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Ross skrev: tir mai 23, 2023 11:01 am
stc887 skrev: tir mai 23, 2023 7:35 am Cupkamp i morgen. Skal vi tippe på at Sætra står, Stenevik får minutter på vingback? Ari får minutter og samme med Blikstad, Therkelsen og Ekeland? Kresh og Danso 45-30. Litt spent på om Isnes bruker kampen som ren rullering på mannskap minus Stengel/Valsvik eller om han kjører på med de etablerte fra start i et forsøk på å spille de i gang de offensive.
Håper heller på Randen enn Danso
Håper mer på Ardraa enn Randen av de unge. Kanskje får Lacle prøve seg på backen om Vilsvik hviler og Stenevik prioriteres i seriekamp pga lite matching eller brukes høyere i banen. Veldig svak for Lacle.

Ross

Legg inn av Ross »

stc887 skrev: tir mai 23, 2023 5:07 pm
Ross skrev: tir mai 23, 2023 11:01 am
stc887 skrev: tir mai 23, 2023 7:35 am Cupkamp i morgen. Skal vi tippe på at Sætra står, Stenevik får minutter på vingback? Ari får minutter og samme med Blikstad, Therkelsen og Ekeland? Kresh og Danso 45-30. Litt spent på om Isnes bruker kampen som ren rullering på mannskap minus Stengel/Valsvik eller om han kjører på med de etablerte fra start i et forsøk på å spille de i gang de offensive.
Håper heller på Randen enn Danso
Håper mer på Ardraa enn Randen av de unge. Kanskje får Lacle prøve seg på backen om Vilsvik hviler og Stenevik prioriteres i seriekamp pga lite matching eller brukes høyere i banen. Veldig svak for Lacle.
Da er vi enige om at Danso starter ytterst på benken og blir der

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Ross skrev: tir mai 23, 2023 6:10 pm
stc887 skrev: tir mai 23, 2023 5:07 pm
Ross skrev: tir mai 23, 2023 11:01 am

Håper heller på Randen enn Danso
Håper mer på Ardraa enn Randen av de unge. Kanskje får Lacle prøve seg på backen om Vilsvik hviler og Stenevik prioriteres i seriekamp pga lite matching eller brukes høyere i banen. Veldig svak for Lacle.
Da er vi enige om at Danso starter ytterst på benken og blir der
Er ikke et sverd jeg har tenkt å dø for. Mest ren sympati fra min side å nevne Danso.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Lukter en debutant fra start sier Isnes i intervju på klubbens hjemmeside.

Randen og Ardraa ikke debutert. Farji, Thorsen, Skjold, Blikstad ikke debutert fra start av de med proffkontrakt. Ahmadzay, Silalahi, Vaage. Selliah og Simo Lampinen på b-lista og har heller ikke debutert.

Vi får se men alltid morro å se hvem som får muligheten

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Håper å se endel debutere, endel unggutter i troppen som kan komme inn. Spare tyskeren, Gustav og Stengel fra å reise alltogether (maks Stengel på benk hvis en av de tre), Jack må gjerne hviles også

Randommaster1001

Legg inn av Randommaster1001 »

Er Blikstad skadet? Ikke med i kamptroppen.

petterpan

Legg inn av petterpan »

Randommaster1001 skrev: ons mai 24, 2023 10:48 am Er Blikstad skadet? Ikke med i kamptroppen.
Tipper han har hatt eksamen hele uka og ikke fått vært med på fellestreninger. Han er jo 04, så siste året på videregående nå.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Randommaster1001 skrev: ons mai 24, 2023 10:48 am Er Blikstad skadet? Ikke med i kamptroppen.
Kjedelig tropp. Hadde håpet at vi fikk se Ardraa eller Randen men må "ta til takke" med Farji, Thorsen og Skjold. Jack med(!) og ingen back å bytte Vilsvik med (Lacle)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»