Strømsgodset

Svar
Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Re: Strømsgodset

Legg inn av seriemester2013 »

Enda godt det kom opp at det er tekniske problemer, restartet telefonen og vært forbanna på casting til tv..ser jo på både hopp på telefonen og kaster kampen til tv.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

stc887 skrev: lør mar 04, 2023 5:07 pm Mistet flere signalet fra Skien?

Edit ja feil på sendinga. Men bilder nå. Greit å slippe kommentator egentlig
Irriterende å høre en så partisk kommentator, når du streamer til flere aviser hadde det vært greit å være delvis nøytral.
Bra trykk for øyeblikket, fine sjanser

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

seriemester2013 skrev: lør mar 04, 2023 5:22 pm
stc887 skrev: lør mar 04, 2023 5:07 pm Mistet flere signalet fra Skien?

Edit ja feil på sendinga. Men bilder nå. Greit å slippe kommentator egentlig
Irriterende å høre en så partisk kommentator, når du streamer til flere aviser hadde det vært greit å være delvis nøytral.
Bra trykk for øyeblikket, fine sjanser
Noe komisk når Wahldsedt omtales som "Vår svenske"

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

seriemester2013 skrev: lør mar 04, 2023 5:22 pm
stc887 skrev: lør mar 04, 2023 5:07 pm Mistet flere signalet fra Skien?

Edit ja feil på sendinga. Men bilder nå. Greit å slippe kommentator egentlig
Irriterende å høre en så partisk kommentator, når du streamer til flere aviser hadde det vært greit å være delvis nøytral.
Bra trykk for øyeblikket, fine sjanser
Hehe.. fikk så øra flagra av en Raufoss-tilhenger etter Årbogen. Det er litt spartansk produksjon og en setter jo mikrofonen på en lokal reporter. Kunne ikke en damn shit om Raufoss. Ble vel samme idag kanskje. Så ikke kampen, var på Emirates 8-)

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Daniel skrev: lør mar 04, 2023 7:17 pm
seriemester2013 skrev: lør mar 04, 2023 5:22 pm
stc887 skrev: lør mar 04, 2023 5:07 pm Mistet flere signalet fra Skien?

Edit ja feil på sendinga. Men bilder nå. Greit å slippe kommentator egentlig
Irriterende å høre en så partisk kommentator, når du streamer til flere aviser hadde det vært greit å være delvis nøytral.
Bra trykk for øyeblikket, fine sjanser
Hehe.. fikk så øra flagra av en Raufoss-tilhenger etter Årbogen. Det er litt spartansk produksjon og en setter jo mikrofonen på en lokal reporter. Kunne ikke en damn shit om Raufoss. Ble vel samme idag kanskje. Så ikke kampen, var på Emirates 8-)
Samme var Skiens mannen som var innom PL, VAR i England, Phil Jones om ikke mer.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Daniel skrev: lør mar 04, 2023 7:17 pm
seriemester2013 skrev: lør mar 04, 2023 5:22 pm
stc887 skrev: lør mar 04, 2023 5:07 pm Mistet flere signalet fra Skien?

Edit ja feil på sendinga. Men bilder nå. Greit å slippe kommentator egentlig
Irriterende å høre en så partisk kommentator, når du streamer til flere aviser hadde det vært greit å være delvis nøytral.
Bra trykk for øyeblikket, fine sjanser
Hehe.. fikk så øra flagra av en Raufoss-tilhenger etter Årbogen. Det er litt spartansk produksjon og en setter jo mikrofonen på en lokal reporter. Kunne ikke en damn shit om Raufoss. Ble vel samme idag kanskje. Så ikke kampen, var på Emirates 8-)
Gratulerer, vel unt, seier på overtid til og med.
Var jo pøkk umulig å få med seg noe etter Odd målet, produksjonen stod i forhold til kommentator.
Det jeg så av godset var helt ok

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Jeg begynner å bli litt bekymret for hedersmannen Idrettsforeningen. Det ser ikke ut som han har vært aktiv siden kaffeinvitasjonen.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

LeSorcier skrev: lør mar 04, 2023 9:51 pm Jeg begynner å bli litt bekymret for hedersmannen Idrettsforeningen. Det ser ikke ut som han har vært aktiv siden kaffeinvitasjonen.
Må sies at den var litt upassende, men er trygg på at den ikke har holdt han tilbake.
Er i grunnen ikke mye å skrive om for tiden, håper vi får liv i tråden når sesongen starter

Superteale

Legg inn av Superteale »

Jeg et skeptisk til at kaster bort preseason med å eksperimentere med tøyseformasjoner.

Det er svært få som lykkes med 3-4-3 og da er stallen og stopperne bygd for dette oppsettet....

(Håper på mer liv i tråden nå)

AustadMessi

Legg inn av AustadMessi »

Superteale skrev: søn mar 05, 2023 9:19 am Jeg et skeptisk til at kaster bort preseason med å eksperimentere med tøyseformasjoner.

Det er svært få som lykkes med 3-4-3 og da er stallen og stopperne bygd for dette oppsettet....

(Håper på mer liv i tråden nå)
Uenig her. Tror det er viktig at vi kan mestre flere formasjoner, og tror også 3-4-3 er en formasjon som passer den stallen vi har godt (skulle helst hatt en stopper til).

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Superteale skrev: søn mar 05, 2023 9:19 am Jeg et skeptisk til at kaster bort preseason med å eksperimentere med tøyseformasjoner.

Det er svært få som lykkes med 3-4-3 og da er stallen og stopperne bygd for dette oppsettet....

(Håper på mer liv i tråden nå)
Halve Eliteserien spiller jo 3-4-3 fast så kan ikke være så mislykket. Viktig å mestre flere ting ellers kan vi bli Fagermo som er one trick pony 4-3-3 med brede indreløpere, dobling på kant og slå innlegg i 90 min.

Kan jo ihvertfall ikke begynne å trene på alternative formasjoner når serien er i gang så det er enten nå i vinter eller gi faen.

Superteale

Legg inn av Superteale »

Da kan vi like gjerne gi faen.

Vi har verken nok spisser eller stoppere til denne formasjonen.....

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Superteale skrev: man mar 06, 2023 2:11 pm Da kan vi like gjerne gi faen.

Vi har verken nok spisser eller stoppere til denne formasjonen.....
Vi har ikke nok spisset uansett formasjon.
Flekka, Valsvik, Blikstad, SFH, Ari er alle stoppere og Jack kan fint funke i stoppertrio. Kvaliteten og komplementære ferdigheter derimot kan jeg si meg enig i ikke er tilstrekkelig for å kjøre 3 stoppere. Kvantitativ har vi folk, kvalitativ fryktelig usikker. Har riktignok ikke stilt toppet lag så skal ikke skrinlegge det som dødfødt riktig enda.

I andre nyheter så Salve til Viking. Får håpe vi har fått alt av klausuler så vi ikke sitter igjen med skjegget til Hamoud i postkassa.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

stc887 skrev: man mar 06, 2023 2:40 pm
Superteale skrev: man mar 06, 2023 2:11 pm Da kan vi like gjerne gi faen.

Vi har verken nok spisser eller stoppere til denne formasjonen.....
Vi har ikke nok spisset uansett formasjon.
Flekka, Valsvik, Blikstad, SFH, Ari er alle stoppere og Jack kan fint funke i stoppertrio. Kvaliteten og komplementære ferdigheter derimot kan jeg si meg enig i ikke er tilstrekkelig for å kjøre 3 stoppere. Kvantitativ har vi folk, kvalitativ fryktelig usikker. Har riktignok ikke stilt toppet lag så skal ikke skrinlegge det som dødfødt riktig enda.

I andre nyheter så Salve til Viking. Får håpe vi har fått alt av klausuler så vi ikke sitter igjen med skjegget til Hamoud i postkassa.
Synd AASS ikke klarte å utkonkurrere akevitt i kampen om å hente MP på sitt 14. opphold i klubben.

Er det for sent å hente hjem legenden Aleksandrs Jeļisejevs?

JIBerget? Thomas Sørum? Keijo Huusko? Petar Rnkovic? Gardar Johannsson? Marvin Ogunjimi? Marco Tagbajumi? Eirik Markegård? Tommy Høiland? Pontus Engblom? Marcus Mølvadgaard? Mos? Moses Mawa? (Glemt noen legendespisser?)

Sikkert noen av disse gutta som er villige til å gjøre comeback i bytte mot en god gammaldags Strømsgodset veldedighets-kontrakt. Så her er det bare å plukke.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Sørum bor i Drammen så bare kjør det. Mølvadgaard har jo klart å komme seg til portugisisk 2.div somehow

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Salihovic91 skrev: man mar 06, 2023 11:18 pm Sørum bor i Drammen så bare kjør det. Mølvadgaard har jo klart å komme seg til portugisisk 2.div somehow
Kontrakten brutt. Havnet i Danmark og spilte faktisk kamp nylig mot Vendsyssel som ha ledes av HP.

Kamara fremdeles uten klubb ;) Kjøre litt promotering i TV-Ruta nå Kamara.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

STRØMSGODSET - SARPSBORG 08
12.03.2023 17:00 Marienlyst stadion
VAR test - 2023

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Kim Andre Madsen inn i styret.
Dette tror jeg er bra
https://www.dt.no/tidligere-spiller-inn ... 57-2095668

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Daniel skrev: tir feb 28, 2023 4:22 pm Setter sjøl snuta utenlands igjen for å intervjue et lokalt talent som flyttet til England for å spille fotball.
Da er det sak ute i blekka både på papir og skjerm. Jeg skal være freidig nok til å anbefale å lese den mellom Bonanza og M*A*S*H eller hva nå enn som går på tv lørdag formiddag.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Voldsomt som TV2 gutta har trua/latt seg imponere av Godset i Power-Ranken de har utarbeidet. Not to be confused with Tabelltips
https://www.tv2.no/sport/fotball/elites ... /15569031/
Skal ikke skryte på meg å sett mer ball i vinter enn Amankwah og Mathiesen pluss min karriere som spiller endte som sisreårs junior i en breddeklubb for mange år siden og enda flere kilo men har vi virkelig sett så skarpe ut?

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Lukter kanskje litt at de er farget av Isnes-drivet rundt SIF og relativt gode resultater innledningsvis. Samt at ca alle andre lag er kjedeligere i forsesongen.

Teit at de ikke gidder finne på et norsk, beskrivende begrep for «power ranking» som bare høres plastikk ut.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Daniel skrev: lør mar 11, 2023 12:08 pm Lukter kanskje litt at de er farget av Isnes-drivet rundt SIF og relativt gode resultater innledningsvis. Samt at ca alle andre lag er kjedeligere i forsesongen.

Teit at de ikke gidder finne på et norsk, beskrivende begrep for «power ranking» som bare høres plastikk ut.
Syns nå ikke vi er fyrverkeri heller jeg da. Helt ok men ikke noe mer. Problemet er vel kanskje at det gjelder omtrent alle laga pr nå når denne ranken ble utarbeidet? Fuck it Isnes hype kjører vi litt på da.

Får sette Lsk-twitter på saken i det å finne godt norsk ord for power rank. Likte når de omdøpte Sillyseason til Fjase-fase og Fjase-farse.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Daniel skrev: lør mar 11, 2023 12:08 pm Lukter kanskje litt at de er farget av Isnes-drivet rundt SIF og relativt gode resultater innledningsvis. Samt at ca alle andre lag er kjedeligere i forsesongen.

Teit at de ikke gidder finne på et norsk, beskrivende begrep for «power ranking» som bare høres plastikk ut.
Kunne bare kalt det "form-rangering" eller noe lignende, men sikkert noen som tenker at "power ranking" høres mye tøffere ut og tror at det er et innarbeidet begrep. Noe jeg mener det aldeles ikke er her til lands generelt eller i det norske språket i det heletatt forsåvidt.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »


Skal tydeligvis trenes forsvar og 3-4-3/5-4-1 i dag.

Randommaster1001

Legg inn av Randommaster1001 »

Litt overraskende at Isnes kjører Vilsvik som tredje midtstopper i dag også. Synes ikke det fungerte bra sist mot Odd. Jeg skjønner at han ønsker å involvere høyre og venstre midtstopper i det offensive spillet, men synes ikke at Vilsvik er god nok mann-mot-mann defensivt til å spille i denne posisjonen.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Randommaster1001 skrev: søn mar 12, 2023 4:26 pm Litt overraskende at Isnes kjører Vilsvik som tredje midtstopper i dag også. Synes ikke det fungerte bra sist mot Odd. Jeg skjønner at han ønsker å involvere høyre og venstre midtstopper i det offensive spillet, men synes ikke at Vilsvik er god nok man-mot-mann defensivt til å spille i denne posisjonen.
Vils 1v1 som back og innlegg/corner på bakerste stolpe er baklengs det. Valsvik ikke i troppen så mulig man er tvunget til å stille som man gjør.

Benk er Ardraa, Therkelsen, SFH, Blikstad, Ernest og Skjold.

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

stc887 skrev: søn mar 12, 2023 4:32 pm Benk er Ardraa, Therkelsen, SFH, Blikstad, Ernest og Skjold.
Blurp. Blir spennende å se hvordan Ekeland klarer seg i sin rolle.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Valsvik med smell på trening. Danso og Jack ute med sjukdom. Resten skadet
https://www.godset.no/nyheter/troppen-t ... eningskamp

thomassim

Legg inn av thomassim »

Ligger under allerede ser jeg..

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

thomassim skrev: søn mar 12, 2023 5:14 pm Ligger under allerede ser jeg..
Ihvertfall ikke dødball.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»