Strømsgodset

Svar
thomassim

Re: Strømsgodset 2022

Legg inn av thomassim »

Fredag har en nærteknikk og ro ingen kan matche, synd han er ræva på det en spiss faktisk skal gjøre og har kroppsspråket og arbeidsviljen til en bøyd spiker.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

thomassim skrev: lør sep 10, 2022 7:59 pm Fredag har en nærteknikk og ro ingen kan matche, synd han er ræva på det en spiss faktisk skal gjøre og har kroppsspråket og arbeidsviljen til en bøyd spiker.
Og mentaliteten til ja si. Enten får du Fred som ser ut som 1 million dollars ellers så får du Fred som du har lyst å klaske i huet og be om å ta seg sammen. Helt bingo bango humlret hans som setter premisset i stor grad for hva han leverer.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Men problemet er nå at Friday er en viktig spiller i troppen.

Men tenk at Tokstad faktisk har TI starter i ES i ES 2022. Er han verst av alle med spelletid i mer enn 100 min i ES? Hva bidrar han med? Og vi har en trenerduo hvor den ene prater mye uten å si noe og en ikke sier noe. Vi har en sportssjef i Flo som knapt er i media, Magne prater mye når man vinner, gjerne om hvor mye man satser på unggutter. Da lurer jeg på hvilke unggutter som EGENTLIG får spelletid uten at de må? Gullik og Hove seff, men det er nesten og fordi de må. Hvor er de unggutta man prater om? Fabian fikk en start grunnet skader på Leif, Lars OG suspensjon på Stenevik. Thorsen får noen innhopp ved skader på offensive folk. Ellers er det knapt en unggutt på banen. DT skriver INGENTING. EVER. NOENSINNE. Det er sjokkerende at man faktisk har sponsorer mtp hvor jævla lite tilstede man er. Det finnes ikke en Godsetpodcast i regi av Godset, ikke noe i regi av DT.

DET ER INGENTING. Det er så jævla anonymt. Er Godset den mest anonyme klubben i ES? Det kan faan ikke være langt unna

Scout Fotball

Legg inn av Scout Fotball »

Salihovic91 skrev: lør sep 10, 2022 11:03 pm Men problemet er nå at Friday er en viktig spiller i troppen.

Men tenk at Tokstad faktisk har TI starter i ES i ES 2022. Er han verst av alle med spelletid i mer enn 100 min i ES? Hva bidrar han med? Og vi har en trenerduo hvor den ene prater mye uten å si noe og en ikke sier noe. Vi har en sportssjef i Flo som knapt er i media, Magne prater mye når man vinner, gjerne om hvor mye man satser på unggutter. Da lurer jeg på hvilke unggutter som EGENTLIG får spelletid uten at de må? Gullik og Hove seff, men det er nesten og fordi de må. Hvor er de unggutta man prater om? Fabian fikk en start grunnet skader på Leif, Lars OG suspensjon på Stenevik. Thorsen får noen innhopp ved skader på offensive folk. Ellers er det knapt en unggutt på banen. DT skriver INGENTING. EVER. NOENSINNE. Det er sjokkerende at man faktisk har sponsorer mtp hvor jævla lite tilstede man er. Det finnes ikke en Godsetpodcast i regi av Godset, ikke noe i regi av DT.

DET ER INGENTING. Det er så jævla anonymt. Er Godset den mest anonyme klubben i ES? Det kan faan ikke være langt unna

Scout Fotball

Legg inn av Scout Fotball »

Scout Fotball skrev: lør sep 10, 2022 11:09 pm
Salihovic91 skrev: lør sep 10, 2022 11:03 pm Men problemet er nå at Friday er en viktig spiller i troppen.

Men tenk at Tokstad faktisk har TI starter i ES i ES 2022. Er han verst av alle med spelletid i mer enn 100 min i ES? Hva bidrar han med? Og vi har en trenerduo hvor den ene prater mye uten å si noe og en ikke sier noe. Vi har en sportssjef i Flo som knapt er i media, Magne prater mye når man vinner, gjerne om hvor mye man satser på unggutter. Da lurer jeg på hvilke unggutter som EGENTLIG får spelletid uten at de må? Gullik og Hove seff, men det er nesten og fordi de må. Hvor er de unggutta man prater om? Fabian fikk en start grunnet skader på Leif, Lars OG suspensjon på Stenevik. Thorsen får noen innhopp ved skader på offensive folk. Ellers er det knapt en unggutt på banen. DT skriver INGENTING. EVER. NOENSINNE. Det er sjokkerende at man faktisk har sponsorer mtp hvor jævla lite tilstede man er. Det finnes ikke en Godsetpodcast i regi av Godset, ikke noe i regi av DT.

DET ER INGENTING. Det er så jævla anonymt. Er Godset den mest anonyme klubben i ES? Det kan faan ikke være langt unna
Dette er hovedproblemet til godset, bare prat og ingen handling.
Dater ikke på unge spillere, de har flere som kunne gjort en mye bedre jobb en den faste 11 eren som alltid starter.
De sover og er utdatert og ingen gjennomførings kraft.
Brunes er kun en middelmådig obos spiller som ingen andre klubber ville kjøpe.
Godset sine unge talenter får ikke muligheten, bare prat og lovnader.
Godset er dessverre ikke en utviklings klubb for unge spillere.
De beviser ingen ting og ligger lagt ned på statistikker på og bruke unge spillere samt inbytte statistikk.
Her må det endringer til.

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Tenker at podmarkedet for rene Godset-pods er metta med GU-poden, eller? Utenom den knallharde kjernen, altså.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Det var bare et forslag altså. Det er jo INGENTING i media fra Godset. Absolutt ingenting

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Scout Fotball skrev: lør sep 10, 2022 11:16 pm [
Brunes er kun en middelmådig obos spiller som ingen andre klubber ville kjøpe.
Det stemmer ikke. Jeg vet om minst 2 ES klubber som begge sjekket muligheten hvorav den ene strandet på økonomi og den andre kom for sent på mtp interesse og sistnevnte har eller hadde større handlingsrom i sommervinduet enn Godset.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Men man må finne ut at Braut Brunes ikke er LJS 2.0. Man kan ikke spille de likt. Da blir Braut Brunes en flopp da

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Salihovic91 skrev: søn sep 11, 2022 3:21 pm Men man må finne ut at Braut Brunes ikke er LJS 2.0. Man kan ikke spille de likt. Da blir Braut Brunes en flopp da
Vi klarer jo ikke det med Fred så hva tilsier vi gjør det med Brauten? Håper jeg tar feil men syns angrepsspillet våres er ekstremt forutsigbart. Slå innlegg fra høyre som skal forbi en førsteforsvarer 90% av gangeme og de resterende 10 er innlegg fra Grøgaard og Gullik som trekker inn og skyter eller prøver stikker om det ikke ender opp i spillvending til høyre og nytt innlegg.

Ikke noe feil med innlegg men da må de komme fra bedre posisjoner, mer folk i bols, ha et grunnspill slik vi får dratt forsvarsspillere ut av posijon og variasjon i innlegga. Har vi slått et hardt og lavt innlegg i år? Hvor mange 45? 2-3 ganger?

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

For rett over 1 år siden satt vi alle og håpte på Furtado fra Jerv. 2 mill ble lagt på bordet men Jerv skulle ha 4.
I dag bekrefter Sandstø Furtado er ferdig. Trur ikke han er meldt inn for spill videe i sesongen pga for mange utlendinger.

thomassim

Legg inn av thomassim »

Synker som en stein på tabellen.

Trodde faktisk kontrakten var sikret, men vi ser jo så ræva ut at kvalik kiler oss lit på pungen.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

thomassim skrev: søn sep 11, 2022 8:00 pm Synker som en stein på tabellen.

Trodde faktisk kontrakten var sikret, men vi ser jo så ræva ut at kvalik kiler oss lit på pungen.
KBK ser fæle ut. Tipper vi ryker der.

Brukeravatar
Trakksjekk
Innlegg: 274
Sted: Somewhere in Time

Legg inn av Trakksjekk »

Det burde startes et opprop eller noe. Har for moroskyld satt sammen litt statistikk her:

Spiller | Scoringer | Assist | Gule kort | Spilte minutter

Kristoffer Tokstad --- | 1 | 0 | 2 | 1034
Ernest Boahene -------| 1 | 0 | 3 | 120
Hermann Stengel ---- | 3 | 7 | 2 | 1980
Gustav Valsvik ---------| 2 | 1 | 1 | 1980
Lars Vilsvik --------------| 2 | 2 | 5 | 1484
Ole Enersen -------------| 1 | 0 | 0 | 462
Johan Hove -------------| 8 | 1 | 0 | 1928
Fred Friday --------------| 4 | 2 | 1 | 980
Ipalibo Jack ------------| 4 | 2 | 1 | 1047

Bare et lite utvalg selvfølgelig, men det er spennende å se at Ole Enersen og Ernest Boahene begge er like produktive som Kristoffer Tokstad, med henholdsvis 50% og 10% av spilletiden.
Gustav Valsvik og Hermann Stengel på akseptabelt nivå offensivt, samme kan sies om Vilsvik. Hove skiller seg ut.

Men Tokstad er ikke bare rævva på banen, han er rævva på papiret og.

Hadde det ikke vært for Mai-måned, hadde vi rykka ner. Tap mot Tromsø, to tap mot AaFK, tap mot Jerv, 5-1 i sekken mot Sarpsborg, 5-0 mot Sandefjord, og gutta driver å skryter på Gulskogen?

Nei, detta er bøtte ræv. Og jeg som andre er lei. Den kvalikkplassen kommer nærmere og nærmere.

petterpan

Legg inn av petterpan »

Scout Fotball skrev: lør sep 10, 2022 11:16 pm
Scout Fotball skrev: lør sep 10, 2022 11:09 pm
Salihovic91 skrev: lør sep 10, 2022 11:03 pm Men problemet er nå at Friday er en viktig spiller i troppen.

Men tenk at Tokstad faktisk har TI starter i ES i ES 2022. Er han verst av alle med spelletid i mer enn 100 min i ES? Hva bidrar han med? Og vi har en trenerduo hvor den ene prater mye uten å si noe og en ikke sier noe. Vi har en sportssjef i Flo som knapt er i media, Magne prater mye når man vinner, gjerne om hvor mye man satser på unggutter. Da lurer jeg på hvilke unggutter som EGENTLIG får spelletid uten at de må? Gullik og Hove seff, men det er nesten og fordi de må. Hvor er de unggutta man prater om? Fabian fikk en start grunnet skader på Leif, Lars OG suspensjon på Stenevik. Thorsen får noen innhopp ved skader på offensive folk. Ellers er det knapt en unggutt på banen. DT skriver INGENTING. EVER. NOENSINNE. Det er sjokkerende at man faktisk har sponsorer mtp hvor jævla lite tilstede man er. Det finnes ikke en Godsetpodcast i regi av Godset, ikke noe i regi av DT.

DET ER INGENTING. Det er så jævla anonymt. Er Godset den mest anonyme klubben i ES? Det kan faan ikke være langt unna
Dette er hovedproblemet til godset, bare prat og ingen handling.
Dater ikke på unge spillere, de har flere som kunne gjort en mye bedre jobb en den faste 11 eren som alltid starter.
De sover og er utdatert og ingen gjennomførings kraft.
Brunes er kun en middelmådig obos spiller som ingen andre klubber ville kjøpe.
Godset sine unge talenter får ikke muligheten, bare prat og lovnader.
Godset er dessverre ikke en utviklings klubb for unge spillere.
De beviser ingen ting og ligger lagt ned på statistikker på og bruke unge spillere samt inbytte statistikk.
Her må det endringer til.
Helt enig i det du sier angående unge spillere som hadde gjort en bedre jobb. Har sett TEAM fast på direktesport etter ferien, og de spiller faktisk fotball som er langt mer morsom og spennende enn A-laget. Skal ta meg en tur på stadion imorgen, så håper å se mer av det samme da.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

petterpan skrev: søn sep 11, 2022 9:51 pm
Scout Fotball skrev: lør sep 10, 2022 11:16 pm
Scout Fotball skrev: lør sep 10, 2022 11:09 pm
Dette er hovedproblemet til godset, bare prat og ingen handling.
Dater ikke på unge spillere, de har flere som kunne gjort en mye bedre jobb en den faste 11 eren som alltid starter.
De sover og er utdatert og ingen gjennomførings kraft.
Brunes er kun en middelmådig obos spiller som ingen andre klubber ville kjøpe.
Godset sine unge talenter får ikke muligheten, bare prat og lovnader.
Godset er dessverre ikke en utviklings klubb for unge spillere.
De beviser ingen ting og ligger lagt ned på statistikker på og bruke unge spillere samt inbytte statistikk.
Her må det endringer til.
Helt enig i det du sier angående unge spillere som hadde gjort en bedre jobb. Har sett TEAM fast på direktesport etter ferien, og de spiller faktisk fotball som er langt mer morsom og spennende enn A-laget. Skal ta meg en tur på stadion imorgen, så håper å se mer av det samme da.
Team-SIF spiller langt mer spennende enn A-laget og gjort det i de 5 siste åra minst. Ser dog ikke noen som kunne bidra inn mot A.laget. Therkelsen kanskje den som er nærmest om vi tenker de uten proffkontrakt som Blikstad, Sørum, Skjold etc men trur ikke han blir noe. Farji sett alright ut men usikker på fysikken hans men vil ikke avskrive han enda ellers er det 05 kullet jeg er mest spent på, Lampinen Skaug, Selliah, Silalahi og Drange Hansen spesielt.Blir skuffet som f om ikke minst 1 av disse ender på a.laget.

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Salihovic91 skrev: lør sep 10, 2022 11:24 pm Det var bare et forslag altså. Det er jo INGENTING i media fra Godset. Absolutt ingenting
Var ikke retorisk ment fra min side, var et reelt spørsmål. Har leika med tanken om podcast, men mistenker at GU-poden, et utmerket initiativ forøvrig, fyller det som nok tross alt ikke er et enormt marked.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Daniel skrev: man sep 12, 2022 11:50 am
Salihovic91 skrev: lør sep 10, 2022 11:24 pm Det var bare et forslag altså. Det er jo INGENTING i media fra Godset. Absolutt ingenting
Var ikke retorisk ment fra min side, var et reelt spørsmål. Har leika med tanken om podcast, men mistenker at GU-poden, et utmerket initiativ forøvrig, fyller det som nok tross alt ikke er et enormt marked.
All ære til GU podden og klubb for donasjon/lån av utstyr og imo er podden bra. Litt for mye hopping fram og tilbake og kunne trengt en kjøreplan men bare glad for at noen gidder så blir det sikkert bedre når man blir vant med det. Men er tynn suppe at DT ikke klarer å ha en podcast.

Jerv, Godset og Sandefjord har ikke podcaster i regi byens lokalavis. Faktisk usikker på sistnevnte da SF-podden var i regi/sammarbeid med Sandefjord Blad men det er sekundært.

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Det som slår meg av de statsa @Trakksjekk så fint leverer her er hvor lite vingene generelt leverer. Ikke bare Tokstad, men også Gulliksen og Stenevik har lite sluttprodukt! Også Hove, 8 mål er helt suverent, men en eneste assist. Det mangler noe i den siste tredjedelen på taktikk, samhandling og pasningskvalitet!

Brukeravatar
Trakksjekk
Innlegg: 274
Sted: Somewhere in Time

Legg inn av Trakksjekk »

Idrettsforeningen skrev: man sep 12, 2022 8:49 pm Det som slår meg av de statsa @Trakksjekk så fint leverer her er hvor lite vingene generelt leverer. Ikke bare Tokstad, men også Gulliksen og Stenevik har lite sluttprodukt! Også Hove, 8 mål er helt suverent, men en eneste assist. Det mangler noe i den siste tredjedelen på taktikk, samhandling og pasningskvalitet!
Ja nei, vi er vel bare generelt ræv. Og jeg har jævla lite konstruktivt å bidra med, er for mye følelser involvert tror jeg.

Om noe, må det være at vi virker fullstendig planløse. Mer avhengig av at motstanderne feiler enn vår egen dyktighet. Spillmessig, ser det ut som om vi har samme mønster vi hadde på Spa/Bra G16 den gang i tiden, slå innlegg fra kant til Tometeren i boks, eller la han kjappe løpe inn fra midtbanen og score.

Og om alt annet feiler, bare skyt så fort vi nærmer oss 16. Noe må da gå inn.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Godset er gode på straffer da. Det er noe

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

stc887 skrev: søn sep 11, 2022 6:56 pm For rett over 1 år siden satt vi alle og håpte på Furtado fra Jerv. 2 mill ble lagt på bordet men Jerv skulle ha 4.
I dag bekrefter Sandstø Furtado er ferdig. Trur ikke han er meldt inn for spill videe i sesongen pga for mange utlendinger.
Langt bak i køen av de offensive spillerne av rent sportslige grunner sier Sandstø.
Toppscorer i fjor, kan han ha falt så voldsomt i kvalitet, eller er det egentlig skjedd noe ala Friday hos oss, som aldri har blitt rettet opp igjen mellom spiller og trener?
Jeg vet ikke, stiller kun spørsmålet.

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Er ikke den enkleste grunnen at det er nok en OBOS-helt som faller igjennom i ES?

petterpan

Legg inn av petterpan »

stc887 skrev: søn sep 11, 2022 10:12 pm
petterpan skrev: søn sep 11, 2022 9:51 pm
Scout Fotball skrev: lør sep 10, 2022 11:16 pm

Dette er hovedproblemet til godset, bare prat og ingen handling.
Dater ikke på unge spillere, de har flere som kunne gjort en mye bedre jobb en den faste 11 eren som alltid starter.
De sover og er utdatert og ingen gjennomførings kraft.
Brunes er kun en middelmådig obos spiller som ingen andre klubber ville kjøpe.
Godset sine unge talenter får ikke muligheten, bare prat og lovnader.
Godset er dessverre ikke en utviklings klubb for unge spillere.
De beviser ingen ting og ligger lagt ned på statistikker på og bruke unge spillere samt inbytte statistikk.
Her må det endringer til.
Helt enig i det du sier angående unge spillere som hadde gjort en bedre jobb. Har sett TEAM fast på direktesport etter ferien, og de spiller faktisk fotball som er langt mer morsom og spennende enn A-laget. Skal ta meg en tur på stadion imorgen, så håper å se mer av det samme da.
Team-SIF spiller langt mer spennende enn A-laget og gjort det i de 5 siste åra minst. Ser dog ikke noen som kunne bidra inn mot A.laget. Therkelsen kanskje den som er nærmest om vi tenker de uten proffkontrakt som Blikstad, Sørum, Skjold etc men trur ikke han blir noe. Farji sett alright ut men usikker på fysikken hans men vil ikke avskrive han enda ellers er det 05 kullet jeg er mest spent på, Lampinen Skaug, Selliah, Silalahi og Drange Hansen spesielt.Blir skuffet som f om ikke minst 1 av disse ender på a.laget.
Er selv ekstremt svak for Therkelsen, syntes han er blant de aller beste på Team og håper å se han på A-laget snart. Ikke sett for mye av 05 kullet som du nevner, men har latt meg imponere av Lampinen Skaug og Selliah på Team. Personlig liker jeg også Vaage?, som har spilt mye stopper ved siden av Blikstad. Offensiv og god i duellspillet, samtidig som han også virker komfortabel på ballen.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

petterpan skrev: tir sep 13, 2022 2:38 pm
stc887 skrev: søn sep 11, 2022 10:12 pm
petterpan skrev: søn sep 11, 2022 9:51 pm

Helt enig i det du sier angående unge spillere som hadde gjort en bedre jobb. Har sett TEAM fast på direktesport etter ferien, og de spiller faktisk fotball som er langt mer morsom og spennende enn A-laget. Skal ta meg en tur på stadion imorgen, så håper å se mer av det samme da.
Team-SIF spiller langt mer spennende enn A-laget og gjort det i de 5 siste åra minst. Ser dog ikke noen som kunne bidra inn mot A.laget. Therkelsen kanskje den som er nærmest om vi tenker de uten proffkontrakt som Blikstad, Sørum, Skjold etc men trur ikke han blir noe. Farji sett alright ut men usikker på fysikken hans men vil ikke avskrive han enda ellers er det 05 kullet jeg er mest spent på, Lampinen Skaug, Selliah, Silalahi og Drange Hansen spesielt.Blir skuffet som f om ikke minst 1 av disse ender på a.laget.
Er selv ekstremt svak for Therkelsen, syntes han er blant de aller beste på Team og håper å se han på A-laget snart. Ikke sett for mye av 05 kullet som du nevner, men har latt meg imponere av Lampinen Skaug og Selliah på Team. Personlig liker jeg også Vaage?, som har spilt mye stopper ved siden av Blikstad. Offensiv og god i duellspillet, samtidig som han også virker komfortabel på ballen.
Enig i at Therkelsen er blant de bedre men han er vel siste års junior? (03) og den midtbanen vår er overbefolket fra før. Har jo vært på benk for a-laget så er jo nærmere enn andre men trur ikke det blir noe mer videre. Men jeg har mer trua på han enn f.eks Skjold som begge er 03 men virker som han er for langt bak i Godset.

Yves Vaage som normalt er makker til Blikstad på Team ja. Aldri tenkt eller sett på han som fremtidig a-lags mann. God overall ferdigheter men mangler det taktiske og har heller ikke mentaliteen som makker Blikstad. Får litt SFH vibber av han kanskje. Har mye men ingenting som stikker seg ut.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Kris Tokstad er på A-laget. Det sier absolutt alt

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Hove linkes til Panathinaikos av et par høyst suspekte twitter kontoer (vindu stenger 16) men siden det ikke er annet å diskutere får vi ta det lille som er.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

stc887 skrev: ons sep 14, 2022 9:23 pm Hove linkes til Panathinaikos av et par høyst suspekte twitter kontoer (vindu stenger 16) men siden det ikke er annet å diskutere får vi ta det lille som er.
Noe som kan snakkes om er at det er syv minutter igjen av dagen til å gratulere meg med dagen på, det er ingen suspekt Twitter konto som melder, hehe

Brukeravatar
Trakksjekk
Innlegg: 274
Sted: Somewhere in Time

Legg inn av Trakksjekk »

seriemester2013 skrev: ons sep 14, 2022 11:54 pm
stc887 skrev: ons sep 14, 2022 9:23 pm Hove linkes til Panathinaikos av et par høyst suspekte twitter kontoer (vindu stenger 16) men siden det ikke er annet å diskutere får vi ta det lille som er.
Noe som kan snakkes om er at det er syv minutter igjen av dagen til å gratulere meg med dagen på, det er ingen suspekt Twitter konto som melder, hehe
Gralla!

Edit; faen, minuttet

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Johan Hove og Gulliksen var i loopen til Glimt men ble lagt bort når Berg ble aktuelt,
Napoleon var klar for Godset men røyk skuldra samme dag/dagen før DLD og dermed ute for sesongen og nevnte Napoleon skulle så være Gulliksen erstatter som skulle til Molde for 15 mill men alt falt i fisk pga skaden på Napoleon.
Dette fra dagens Mercato på fotball.tv
Edit blir ikke overrasket om Hove erstatter Vetlesen om han går fra Glimt i vinter..

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»