Strømsgodset

Svar
stc887
Innlegg: 3684

Re: Strømsgodset 2022

Legg inn av stc887 »

63 min fikk Danso for Team. 2-2 borte mot Lørenskog etter Farji scoret på overtid 90+

Redders

Legg inn av Redders »

stc887 skrev: man sep 19, 2022 9:23 pm 63 min fikk Danso for Team. 2-2 borte mot Lørenskog etter Farji scoret på overtid 90+
Alt ligger til rette for at dette blir spennende helt inn. Kan bli ren opprykksfinale i siste runde.

Gjelleråsen med to tøffe bortekamper mot FUVO og Lørenskog - blir imponert om de får 6 poeng ut av det

Nøkkelkamp for Team mot Lillestrøm 2 borte - de stiller gjerne vesentlig sterkere hjemme enn borte, men kan samtidig være helt sikret på det tidspunktet
Hjemmekampene mot Mjølner, Bossekop og MIF 2 bør være overkommelig med et lite utropstegn ved Mjølner. Mif spiller OBOS-kamp samme dag, så de stiller trolig med tynt mannskap
Ingen a-kamper som står i "veien" for Team - alle team-kampene etter a-kamp

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Men jaggu ikke sikker på hvor bra de et å rykke opp. MJN selv poengtert det kreves bredere og større tropp både på Team og a-lags om man skal være konkurransedyktige.
Frykter vi tar en RBK og rykker ned med 9 poeng maks.
2 til 3 div er kanskje hvor kvaliteten har størst forskjell om man tenker på tverrsnitt mens 3 til 4 størst om man er på enkeltklubber.
Sotra, Træff og Gjøvik-Lyn(?) er vel de unge div som burde vært i 3.div men "overpresterer".

Superteale

Legg inn av Superteale »

Inge André Olsen er arbeidsledig, få tak i den mannen ASAP....

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Superteale skrev: ons sep 21, 2022 6:42 pm Inge André Olsen er arbeidsledig, få tak i den mannen ASAP....
Sparket pga sitt «moralske kompass», bygger opp under mye jeg har hørt om han. Nei takk

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Superteale skrev: ons sep 21, 2022 6:42 pm Inge André Olsen er arbeidsledig, få tak i den mannen ASAP....
Ikke faen. En mann som var et flakse salg unna å sende Stabæk til skifteretten (Dio), sparken i Aab, 2 jævlig dodgy saker med Stengel opsjonen og Okore + den mindre omtalte Boli saken med Drevland og Karadas https://www.josimar.no/artikler/boli-mysteriet/5812/ og er for sluttspill :evil:

Hadde ikke kjøpt bruktbil elleer noe annet fra IAO.

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

IAO som sportsdirektør blr vel være omtrent like uaktuelt som at Frode Olsen og Kristian Sørli tar over damelaget.

Ditmark

Legg inn av Ditmark »

Gulliksen dømt til 21 dagers ubetinget fengsel etter råkjøring tidligere i år. Vedtatt dommen. Kan sones med fotlenke.

https://www.dt.no/tobias-fjeld-gullikse ... 57-1989372

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Ditmark skrev: tor sep 22, 2022 9:20 am Gulliksen dømt til 21 dagers ubetinget fengsel etter råkjøring tidligere i år. Vedtatt dommen. Kan sones med fotlenke.

https://www.dt.no/tobias-fjeld-gullikse ... 57-1989372
Opptak fra rettsforhandlingene

Superteale

Legg inn av Superteale »

AlexandrsJelisejevs skrev: ons sep 21, 2022 9:54 pm IAO som sportsdirektør blr vel være omtrent like uaktuelt som at Frode Olsen og Kristian Sørli tar over damelaget.
Her er det tydeligvis mye som jeg ikke har fått med meg......

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Superteale skrev: tor sep 22, 2022 11:54 am
AlexandrsJelisejevs skrev: ons sep 21, 2022 9:54 pm IAO som sportsdirektør blr vel være omtrent like uaktuelt som at Frode Olsen og Kristian Sørli tar over damelaget.
Her er det tydeligvis mye som jeg ikke har fått med meg......
https://www.tv2.no/sport/fotball/frode- ... /13343140/
Edit: usikker på om det er lov å name så fjernet lenk men velkjent sak som ikke er omtalt med navn pga offeret var mindreårig og niese

Superteale

Legg inn av Superteale »

stc887 skrev: tor sep 22, 2022 12:41 pm
Superteale skrev: tor sep 22, 2022 11:54 am
AlexandrsJelisejevs skrev: ons sep 21, 2022 9:54 pm IAO som sportsdirektør blr vel være omtrent like uaktuelt som at Frode Olsen og Kristian Sørli tar over damelaget.
Her er det tydeligvis mye som jeg ikke har fått med meg......
https://www.tv2.no/sport/fotball/frode- ... /13343140/
Edit: usikker på om det er lov å name så fjernet lenk men velkjent sak som ikke er omtalt med navn pga offeret var mindreårig og niese
Det var forsåvidt mest ift IAO jeg tenkte.
Trodde han var en av de som bidro til å holde Stabæk flytende, men tydeligvis ikke på helt redelig vis....

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

IAO har selv på Discovery sin egen podcast eller nedtelling til seriestart skrytt av at han huslet Dubai klubben Dio kom fra for 5000$ på en papir teknikalitet. Husker ikke hva det var men trur det var standard agent honorar som kjøpende klubb dekker fikk han skrrevet ut av kontrakten eller lignende pga Dubai klubben ikke visste at det var kjøpene klubb som dekker kostnadene.

50k var kostnad som nesten kunne sende Stabæk til skifteretten. Noen vil sikkert si det er bare å utnytte regelverket å være smart. Jeg sier det er skittent og spill på linje med de verste agentene

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

Gjelleråsen ligger under 6-2 mot TIL 2 til pause, litt av en skrell.

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

2-10 rett før slutt, så da er det bare å vinne mot Mjølner på søndag så er tabelltoppen vår.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

AlexandrsJelisejevs skrev: fre sep 23, 2022 6:44 pm 2-10 rett før slutt, så da er det bare å vinne mot Mjølner på søndag så er tabelltoppen vår.
Mjølner uten (dell)toppscorer etter direkte rødt sist kamp,

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

AlexandrsJelisejevs skrev: fre sep 23, 2022 6:44 pm 2-10 rett før slutt, så da er det bare å vinne mot Mjølner på søndag så er tabelltoppen vår.
Fy faen så bedritent det er. Fint for oss, men tenk på Gjelleråsen som har kjempet på hele sesongen og har opprykket i sin hule hånd (ish). Så møter de TIL 2, som ligger 26 poeng og ti plasser bak dem på tabellen, akkurat den helgen det er spillepause i eliteserien.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Idrettsforeningen skrev: fre sep 23, 2022 8:01 pm
AlexandrsJelisejevs skrev: fre sep 23, 2022 6:44 pm 2-10 rett før slutt, så da er det bare å vinne mot Mjølner på søndag så er tabelltoppen vår.
Fy faen så bedritent det er. Fint for oss, men tenk på Gjelleråsen som har kjempet på hele sesongen og har opprykket i sin hule hånd (ish). Så møter de TIL 2, som ligger 26 poeng og ti plasser bak dem på tabellen, akkurat den helgen det er spillepause i eliteserien.
Rent b-lag fra TIL mens de hadde andre keeper Simon Thomas og Mikkel Konradsen Ceide med til Drammen for få uker siden så dette er bare ræva av Gjelleråsen om de kuker det til,

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

stc887 skrev: fre sep 23, 2022 8:36 pm
Idrettsforeningen skrev: fre sep 23, 2022 8:01 pm
AlexandrsJelisejevs skrev: fre sep 23, 2022 6:44 pm 2-10 rett før slutt, så da er det bare å vinne mot Mjølner på søndag så er tabelltoppen vår.
Fy faen så bedritent det er. Fint for oss, men tenk på Gjelleråsen som har kjempet på hele sesongen og har opprykket i sin hule hånd (ish). Så møter de TIL 2, som ligger 26 poeng og ti plasser bak dem på tabellen, akkurat den helgen det er spillepause i eliteserien.
Rent b-lag fra TIL mens de hadde andre keeper Simon Thomas og Mikkel Konradsen Ceide med til Drammen for få uker siden så dette er bare ræva av Gjelleråsen om de kuker det til,
Nå kjenner jeg ikke tromsø sin stall spesielt godt, men det var kun 7 av spillerene som har spilt mer enn 16 av 21 kamper for til2 i år i 11’eren. Jeg sa ikke noe om at de stilte med folk fra a-lags 11’eren, men slik systemet er nå så vil de kunne (og gjorde) stille med andre spillere enn normalt når førstelaget er på pause. Om disse fire «nye» på TIL2 mot gjelleråsen normalt sett er med a-laget på reise/benk eller opptatt med Jr elite vet jeg ikke, men det gir andrelagene mulighet for rotasjon og hente inn spillere de normalt ikke bruker. Som er «uflaks» og en smule ufortjent for Gjelleråsen i dette tilfelle.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Idrettsforeningen skrev: søn sep 25, 2022 1:25 pm
stc887 skrev: fre sep 23, 2022 8:36 pm
Idrettsforeningen skrev: fre sep 23, 2022 8:01 pm

Fy faen så bedritent det er. Fint for oss, men tenk på Gjelleråsen som har kjempet på hele sesongen og har opprykket i sin hule hånd (ish). Så møter de TIL 2, som ligger 26 poeng og ti plasser bak dem på tabellen, akkurat den helgen det er spillepause i eliteserien.
Rent b-lag fra TIL mens de hadde andre keeper Simon Thomas og Mikkel Konradsen Ceide med til Drammen for få uker siden så dette er bare ræva av Gjelleråsen om de kuker det til,
Nå kjenner jeg ikke tromsø sin stall spesielt godt, men det var kun 7 av spillerene som har spilt mer enn 16 av 21 kamper for til2 i år i 11’eren. Jeg sa ikke noe om at de stilte med folk fra a-lags 11’eren, men slik systemet er nå så vil de kunne (og gjorde) stille med andre spillere enn normalt når førstelaget er på pause. Om disse fire «nye» på TIL2 mot gjelleråsen normalt sett er med a-laget på reise/benk eller opptatt med Jr elite vet jeg ikke, men det gir andrelagene mulighet for rotasjon og hente inn spillere de normalt ikke bruker. Som er «uflaks» og en smule ufortjent for Gjelleråsen i dette tilfelle.
Kjenner heller ikke til TIL men det er kjernegruppe som spiller så vil det som med alle rekruttlag være noen forskjeller pga junior elite, u-landslag, skole, skader, karantene, begrenset tropp man reiser med borte, spillere som slutter pga skole osv. Uansett så var bare poenget at TIL2 torpederte ikke opprykket til Gjelleråsen med å tøye reglene. Gjelleråsen var bare krise den matchen.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Fin siste pod med HWL i Blåmandag.
Svarer bra for seg og ærlig uten noe fuzz. Beste imo var ambisjonene og strategiplan til klubb mot 25 at vi må bygge videre mtp på resurser og bedre tropp, fasiliteter og trenerteam osv om det skal være hold i ambisjonene og at vi ikke selger 2-3 mann hvert år ellers er det bare papirambisjon og det er alle fra klubb og styret forstått med ellers er det urealistisk luftslott man holder på med.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Idrettsforeningen skrev: søn sep 25, 2022 1:25 pm
stc887 skrev: fre sep 23, 2022 8:36 pm
Idrettsforeningen skrev: fre sep 23, 2022 8:01 pm

Som er «uflaks» og en smule ufortjent for Gjelleråsen i dette tilfelle.
Er ikke uflaks eller ufortjent å tape 2-10. Det er kollaps.
Selv med noen fra abenk er tallene helt galskap. TIL2 hadde jo absolutt ingenting å spille for heller.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Spent på om den "nye" sponsoren kan hjelpe klubben
https://www.godset.no/nyheter/digital-o ... sif-lauget
- Med hjelp fra Digital Opptur skal Strømsgodset bli mer synlig på tvers av ulike mediekanaler, Vi skal markedsføre oss bredere, bedre og tydeligere mot ulike målgrupper. Dette kommer til å gi oss et kjempeløft både med tanke på økt digital oppmerksomhet og forhåpentligvis vil det også kunne konverteres i flere mennesker og enda mer engasjement på stadion.
0
Eller blir det bare at de hjelper klubben med å sette opp Tik-Tok konto eller annet SoMe ræl?

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Kvartfinale borte i G19 NM.
Vi leder 2-0 borte mot VIF etter de første 45

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

stc887 skrev: tor sep 29, 2022 5:41 pm Kvartfinale borte i G19 NM.
Vi leder 2-0 borte mot VIF etter de første 45
4-1 etter 90.


stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Er redd for at de millionene som kommer ekstra fra medieavtalen neste år bare går i et stort hull uten bunn.

Gulliksen selges og samme Hove. Inn noen fra Obos i u21 alder

Brukeravatar
Trakksjekk
Innlegg: 274
Sted: Somewhere in Time

Legg inn av Trakksjekk »

Det er en smått utrolig følelse jeg sitter med nå. Vet det er kamp ikveld, men jeg har egentlig ikke særlig lyst til å se den.

Tror vi kommer til å få juling.

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

Dagens mest interessante kamp er vel Lørenskog-Gjelleråsen? 😏

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

Fløya taper borte mot Senja og er med det ute av opprykkskampen, får man tro. Og Lørenskog leder 1-0 til pause. Ingen av disse lagene ser ut til å være veldig interessert i opprykk. 🤷‍♂️

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»