Strømsgodset

Svar
Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Re: Strømsgodset

Legg inn av Daniel »

Therkelsen nok nærmest som en av to i def mid i 4231. Feks Jack et stykke unna å være klar. Bare Stengel som er bankers.

Blikstad spiller nok bare med forfall på Valsvik/Leifsson.

AustadMessi

Legg inn av AustadMessi »

Takk for svar :)
Blir jo ekstremt viktig hvor bra det fungerer med unggutta i år.
Hadde jo vært moro med både sportslig suksess og et salg av en eller flere av Blikstad, Thorsen, Therkildsen, Enersen og Holst-Larsen.(Anser Kresh og Gullik som etablerte)

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Daniel skrev: fre feb 24, 2023 10:33 am Therkelsen nok nærmest som en av to i def mid i 4231. Feks Jack et stykke unna å være klar. Bare Stengel som er bankers.

Blikstad spiller nok bare med forfall på Valsvik/Leifsson.
Har ikke gjort seg bort Therkelsen hverken i fjor i seriekampene eller i oppkjøring så er nok reelt alternativ til tross for at klubben virker å ha sett på mulighetene for å få inn noe på sentral midtbane. Jack er bare skadet og utilgjengelig for mye. Kresh usikker på når er tilbake for fullt.

Gulliksen som en av to dype eller Ekeland som indreløper er vel det vi kan gjøre av grep på midtbanen for Jack og Enersen kan vi ikke regne med og Kresh usikkert når er 100%. Det er ikke akkurat god dekning der mtp belastning, skader, kor, taktiske grep osv.

Danso den store jokeren om kan bli spiller å regne med. Har litt tendenser men langt fra nok til jeg stoler på han.

Blikstad kan jeg ikke se for meg blir noen A-spiller. Mulig det er bias og forutinntatt fra min side men syns ikke han imponerer særlig for Team i svak 3.div i fjor og virker som en av de svakeste leddene om ikke det svakeste på U-landslag. Håper jeg tar feil for stoppere er jo mer sjelden vare i norsk fotball enn ja....

Everenga

Legg inn av Everenga »

Fitforfight skrev: ons feb 22, 2023 6:38 pm Med de velkomstordene skal det bli gøy her!
Velkommen!

Hilsen Fit
Som outsider er det mulig jeg har lagt sammen to og to og fått fireogtjue men er det her snakk om at nyopprettet bruker er omtalt i idrettsforeningens siste post? I så fall kan jo dette bli artig. Ikke ta det på PM, la oss alle få en popcornstund.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Everenga skrev: fre feb 24, 2023 11:26 am
Fitforfight skrev: ons feb 22, 2023 6:38 pm Med de velkomstordene skal det bli gøy her!
Velkommen!

Hilsen Fit
Som outsider er det mulig jeg har lagt sammen to og to og fått fireogtjue men er det her snakk om at nyopprettet bruker er omtalt i idrettsforeningens siste post? I så fall kan jo dette bli artig. Ikke ta det på PM, la oss alle få en popcornstund.
Ettersom jeg svarer deg blir det vel kaffe invitasjon på meg også! :)

Det er en ny bruker som kaller seg Soerum og med dette ønsker å fremstå som faren til sønnen sin. (kan jo være en dublett).
Sønnen er utvilsomt et talent, men er ofte omtalt her inne pga farens ambisjoner på vegne av....nettopp.....talentet...

Roedgata

Legg inn av Roedgata »

Er det noe hold i ryktene rundt Normann Hansen?

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Soerum skrev: ons feb 22, 2023 6:15 pm Hei, etter tips fra flere her inne så har jeg opprettet en profil her.
Lyst til å invitere en person på en kopp kaffe, for en prat er profilen til IDRETTFORENINGEN, håper du stiller.
Har lagt deg til som venn her inne så håper virkelig du sender meg en melding når det passet for deg, så skal vi ha en prat sammen.
Jeg har noe jeg ønsker å prate med deg om.

Ellers mye bra her inne, par andre som jeg også ønsker og bli kjent med.
Alltid trivelig å stifte bekjentskap med nye mennesker.
Så håper jeg dere ønsker meg velkommen inn i denne spennende chatte loggen om laget vi alle elsker og støtter.
Ble det noe kaffetreff på dere? Og hvor får man den beste kaffen i Drammen?

AustadMessi

Legg inn av AustadMessi »

LeSorcier skrev: lør feb 25, 2023 9:04 pm
Soerum skrev: ons feb 22, 2023 6:15 pm Hei, etter tips fra flere her inne så har jeg opprettet en profil her.
Lyst til å invitere en person på en kopp kaffe, for en prat er profilen til IDRETTFORENINGEN, håper du stiller.
Har lagt deg til som venn her inne så håper virkelig du sender meg en melding når det passet for deg, så skal vi ha en prat sammen.
Jeg har noe jeg ønsker å prate med deg om.

Ellers mye bra her inne, par andre som jeg også ønsker og bli kjent med.
Alltid trivelig å stifte bekjentskap med nye mennesker.
Så håper jeg dere ønsker meg velkommen inn i denne spennende chatte loggen om laget vi alle elsker og støtter.
Ble det noe kaffetreff på dere? Og hvor får man den beste kaffen i Drammen?
Beste kaffen får du i halvliters glass på King’s.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

LeSorcier skrev: lør feb 25, 2023 9:04 pm
Soerum skrev: ons feb 22, 2023 6:15 pm Hei, etter tips fra flere her inne så har jeg opprettet en profil her.
Lyst til å invitere en person på en kopp kaffe, for en prat er profilen til IDRETTFORENINGEN, håper du stiller.
Har lagt deg til som venn her inne så håper virkelig du sender meg en melding når det passet for deg, så skal vi ha en prat sammen.
Jeg har noe jeg ønsker å prate med deg om.

Ellers mye bra her inne, par andre som jeg også ønsker og bli kjent med.
Alltid trivelig å stifte bekjentskap med nye mennesker.
Så håper jeg dere ønsker meg velkommen inn i denne spennende chatte loggen om laget vi alle elsker og støtter.
Og hvor får man den beste kaffen i Drammen?
Du får ikke god kaffe i Drammen.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7744

Legg inn av Big George »

Spent på utviklingen til Tobias Gulliksen. Blir dette siste sesongen i Godset og til en god klubb i utlandet ?

EspenLie

Legg inn av EspenLie »

Fitforfight skrev: fre feb 24, 2023 2:30 pm
Everenga skrev: fre feb 24, 2023 11:26 am
Fitforfight skrev: ons feb 22, 2023 6:38 pm Med de velkomstordene skal det bli gøy her!
Velkommen!

Hilsen Fit
Som outsider er det mulig jeg har lagt sammen to og to og fått fireogtjue men er det her snakk om at nyopprettet bruker er omtalt i idrettsforeningens siste post? I så fall kan jo dette bli artig. Ikke ta det på PM, la oss alle få en popcornstund.
Ettersom jeg svarer deg blir det vel kaffe invitasjon på meg også! :)

Det er en ny bruker som kaller seg Soerum og med dette ønsker å fremstå som faren til sønnen sin. (kan jo være en dublett).
Sønnen er utvilsomt et talent, men er ofte omtalt her inne pga farens ambisjoner på vegne av....nettopp.....talentet...
Masse meningsløse tap ins på youtube . Fin teknikk den ene driblingen som lå der ute, men vi får se.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Henningsen skrev: lør feb 25, 2023 10:53 pm
LeSorcier skrev: lør feb 25, 2023 9:04 pm
Soerum skrev: ons feb 22, 2023 6:15 pm Hei, etter tips fra flere her inne så har jeg opprettet en profil her.
Lyst til å invitere en person på en kopp kaffe, for en prat er profilen til IDRETTFORENINGEN, håper du stiller.
Har lagt deg til som venn her inne så håper virkelig du sender meg en melding når det passet for deg, så skal vi ha en prat sammen.
Jeg har noe jeg ønsker å prate med deg om.

Ellers mye bra her inne, par andre som jeg også ønsker og bli kjent med.
Alltid trivelig å stifte bekjentskap med nye mennesker.
Så håper jeg dere ønsker meg velkommen inn i denne spennende chatte loggen om laget vi alle elsker og støtter.
Og hvor får man den beste kaffen i Drammen?
Du får ikke god kaffe i Drammen.
Tull&tøys!
Flere drammensere har kjøpt mokkamaster de siste årene. Har selv kjøpt en brukt i sort/sølv.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Fitforfight skrev: søn feb 26, 2023 7:42 am
Henningsen skrev: lør feb 25, 2023 10:53 pm
LeSorcier skrev: lør feb 25, 2023 9:04 pm

Og hvor får man den beste kaffen i Drammen?
Du får ikke god kaffe i Drammen.
Tull&tøys!
Flere drammensere har kjøpt mokkamaster de siste årene. Har selv kjøpt en brukt i sort/sølv.
:lol: 👍

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Dere kan mer enn kaffe i Drammen. 👌
Det er klart 😁

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Dere havner over oss på tabellen i år også.

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

AcsOnFire skrev: søn feb 26, 2023 12:39 pm Dere havner over oss på tabellen i år også.
Blir positivt overraska om vi havner topp 6 gitt.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Big George skrev: søn feb 26, 2023 4:34 am Spent på utviklingen til Tobias Gulliksen. Blir dette siste sesongen i Godset og til en god klubb i utlandet ?
Med kontrakt til sommeren 24 taler alt for salg denne sommeren så lenge han har eller får sonet denne dommen pga råkjøring.
Tipper han forlenger med 6-12 måneder om salg ikke blir realitet iløpet av sommervinduet. Er glad i klubben og første Gulliksen senior sa når covid rammet landet var at det var helt uaktuelt å butt fucke Godset og la guttungen stikke gratis til utlandet til tross permittering.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Hvordan endte festen siste dag etter kampen mot Viking.
Ble det noe nytt brudd på AI, eller vil han bli å spille på kickoff?
Håper det sosiale satt som et skudd, og at spillere, trenere, støtteapparat og sponsorer ble godt kjent med hverandre og at de nye ser verdien i samholdet som er i og rundt klubben.
Kjenner jeg gleder meg til ny sesong, selv om jeg ikke har trua på topp seks, så tror jeg likevel vel på at vi kan kjempe rundt midten av tabellen

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

seriemester2013 skrev: søn feb 26, 2023 11:50 pm Hvordan endte festen siste dag etter kampen mot Viking.
Ble det noe nytt brudd på AI, eller vil han bli å spille på kickoff?
Håper det sosiale satt som et skudd, og at spillere, trenere, støtteapparat og sponsorer ble godt kjent med hverandre og at de nye ser verdien i samholdet som er i og rundt klubben.
Kjenner jeg gleder meg til ny sesong, selv om jeg ikke har trua på topp seks, så tror jeg likevel vel på at vi kan kjempe rundt midten av tabellen
Har tippet 6-10 plass, men nå som rep for enga mener vi kommer foran de* blir det jo 6! Så dette blir spennende. Sikkert mye varierende spill og res, men følger deg på at gleden og trua kommer tilbake.

*De har vel 7. plassen på åremål.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Årsberetningen ute.
https://www.godset.no/nyheter/innkalling-til-arsmote22
2.8 mill i underskudd. Ser ut som det det dekkes med egenkapital som minskes for n'te år på rad.

@Daniel kan sikkert gjøre seg klokere enn det jeg gjorde på 3 minnuter skumlesging før man hopper i bingen.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Foran generalforsamlingen:
Kim Andre Madsen foreslått inn i styret for Stian Lund.
Da kan ideen her inne om at "da får vi vel inn en uten fotballkompetanse" leveres på Lindum.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Fitforfight skrev: tir feb 28, 2023 9:54 am Foran generalforsamlingen:
Kim Andre Madsen foreslått inn i styret for Stian Lund.
Da kan ideen her inne om at "da får vi vel inn en uten fotballkompetanse" leveres på Lindum.
Helt ærlig trodde jeg bare man nedskalerte antallet i styret.
KAM må jeg innrømme ikke har vært i mine tanker hverken når Isnes skulle ha folk eller annen rolle rundt Godset men etter nedrykket til Asker så er det bare å dundre på. KAM virker å følge klubben tett og oppriktig glad i den samt virker passe oppegående.

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

stc887 skrev: man feb 27, 2023 11:51 pm Årsberetningen ute.
https://www.godset.no/nyheter/innkalling-til-arsmote22
2.8 mill i underskudd. Ser ut som det det dekkes med egenkapital som minskes for n'te år på rad.

@Daniel kan sikkert gjøre seg klokere enn det jeg gjorde på 3 minnuter skumlesging før man hopper i bingen.
Spiser av EK og budsjetterer med 6 mill netto spillersalg.
Skylder DP rett under 5 mill. Det er riktignok oppgjort regnskap før salg av Hove.

Sikkert annet interessant å følge opp om en liten stund. Setter sjøl snuta utenlands igjen for å intervjue et lokalt talent som flyttet til England for å spille fotball.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Daniel skrev: tir feb 28, 2023 4:22 pm
stc887 skrev: man feb 27, 2023 11:51 pm Årsberetningen ute.
https://www.godset.no/nyheter/innkalling-til-arsmote22
2.8 mill i underskudd. Ser ut som det det dekkes med egenkapital som minskes for n'te år på rad.

@Daniel kan sikkert gjøre seg klokere enn det jeg gjorde på 3 minnuter skumlesging før man hopper i bingen.
Spiser av EK og budsjetterer med 6 mill netto spillersalg.
Skylder DP rett under 5 mill. Det er riktignok oppgjort regnskap før salg av Hove.

Sikkert annet interessant å følge opp om en liten stund. Setter sjøl snuta utenlands igjen for å intervjue et lokalt talent som flyttet til England for å spille fotball.
Her teases det. Trudde Brexit effektivt stoppet slikt jeg? Ja ja, blir spennende å høre mer om det.

inc og nito

Legg inn av inc og nito »

Daniel skrev: tir feb 28, 2023 4:22 pm
Spiser av EK og budsjetterer med 6 mill netto spillersalg.
Skylder DP rett under 5 mill. Det er riktignok oppgjort regnskap før salg av Hove.
Er ikke det budsjetterte spillersalget det dere har fått for Hove?

Er det bare Godset og Glimt som har regnskap og budsjett ute per nå? Litt feil tråd å spørre i kanskje

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

inc og nito skrev: tir feb 28, 2023 5:48 pm
Daniel skrev: tir feb 28, 2023 4:22 pm
Spiser av EK og budsjetterer med 6 mill netto spillersalg.
Skylder DP rett under 5 mill. Det er riktignok oppgjort regnskap før salg av Hove.
Er ikke det budsjetterte spillersalget det dere har fått for Hove?

Er det bare Godset og Glimt som har regnskap og budsjett ute per nå? Litt feil tråd å spørre i kanskje
Bare å google XXX årsrapport/årsberetning 2022. Skal ligge ute minst en uke før årsmøte i klubbene og det er tid for dette i disse dager.

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

inc og nito skrev: tir feb 28, 2023 5:48 pm
Daniel skrev: tir feb 28, 2023 4:22 pm
Spiser av EK og budsjetterer med 6 mill netto spillersalg.
Skylder DP rett under 5 mill. Det er riktignok oppgjort regnskap før salg av Hove.
Er ikke det budsjetterte spillersalget det dere har fått for Hove?

Er det bare Godset og Glimt som har regnskap og budsjett ute per nå? Litt feil tråd å spørre i kanskje
De andre klubbene legger nok ut fortløpende, det er årsmøtetid rundtomkring nå og da kommer innkallinger og -papirer.
Hva som ligger bak den enkelte budsjettpost vet jeg ikke. Men om en skal tro en av de fantastiske DT-artiklene fra i høst så ønsket klubben å gå vekk fra å budsjettere/gamble på spillersalg for å gå i null. En kan jo tenke seg i så fall at budsjettposten på 6 mill representerer nettosummen (Hove-(Mehnert+Flekka)) og at evt flere salg i år blir en pluss utover budsjettet.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Idrettsforeningen skrev: ons feb 22, 2023 1:14 pm Andreas randen, nysignering fra Asker er sammen med lokale Fredrik Ardraa tatt ut på g17 landslaget. Begge født 2006. Randen er allerede i a-stallen fast og begge kommer til å få spilletid i år.

En annen 2006 modell det har vært skrevet mye om, Chrisander Sørum, er nok en gang utelatt fra landslagspill. Oppskrytt. Overraskende at det stadig står om treningsopphold i akax med det er vel pappa Sørum som ringer dt og maser om oppmerksomhet tipper jeg.

Blikstad (2004) var tatt it til u19 sine kamper nå i går og i morgen mot Spania men meldte forfall.

Gulliksen og Therkelsen var begge på u20 før jul og fikk begge spilletid mot Belgia og Tyskland.

Etter at Hove dro mangler vi spillere på u21 men Gulliksen er vel nærmest å ta stenger opp dit
Da kan vi smykke oss med U23 spiller for ikke mindre en Irak. Farji tatt ut. Om han vil og reiser eller det er internasjonal dato veit jeg ikke.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Daniel skrev: tir feb 28, 2023 6:15 pm
inc og nito skrev: tir feb 28, 2023 5:48 pm
Daniel skrev: tir feb 28, 2023 4:22 pm
Spiser av EK og budsjetterer med 6 mill netto spillersalg.
Skylder DP rett under 5 mill. Det er riktignok oppgjort regnskap før salg av Hove.
Er ikke det budsjetterte spillersalget det dere har fått for Hove?

Er det bare Godset og Glimt som har regnskap og budsjett ute per nå? Litt feil tråd å spørre i kanskje
De andre klubbene legger nok ut fortløpende, det er årsmøtetid rundtomkring nå og da kommer innkallinger og -papirer.
Hva som ligger bak den enkelte budsjettpost vet jeg ikke. Men om en skal tro en av de fantastiske DT-artiklene fra i høst så ønsket klubben å gå vekk fra å budsjettere/gamble på spillersalg for å gå i null. En kan jo tenke seg i så fall at budsjettposten på 6 mill representerer nettosummen (Hove-(Mehnert+Flekka)) og at evt flere salg i år blir en pluss utover budsjettet.
Det finner veledu ut av etter årsmøtet tipper jeg ;)

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

https://www.rb.no/brann-vil-ha-mathisen/s/5-43-1974351
LSK skal ha blitt enig med Strømsgodset om en overgang med en totalpakke på tre millioner kroner, men Drammen-klubben ønsket etter en intern vurdering ikke å gjennomføre avtalen.

Både Aalesund og HamKam skal ha vært villig til å betalte det LSK ønsker for midtbanespilleren, men der skal det være Mathisen selv som ikke har ønsket å gå til de to klubbene.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»