Erling Braut Haaland - en overgangssaga

Svar
startelver

Re: Erling Braut Haaland - en overgangssaga

Legg inn av startelver »


startelver

Legg inn av startelver »


Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7814

Legg inn av Big George »

Til å ha en så unik toppscorer er vi nordmenn veldig lite entusiastiske.
I hvilken som helst annet land ville det skapt et større fokus og fanatisme vil tro at Zlatan-interessen var større i Sverige enn Haaland i Norge.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Taururu skrev: ons mar 15, 2023 10:37 am Det er egenlig litt synd at ikke Braut begynte med en annen idrett som for eksempel 5-mila eller hekkeløp. Da ville han vunnet litt flere priser i dette landet, som har 5-måneders fotballpause.
Du mener at Braut får for lite oppmerksomhet i dette landet?

HarryH

Legg inn av HarryH »

Jeg tror at Erling kunne gjort det bra i 50m løpende villsvin. Kanskje snakker vi om den nye Tor Heiestad. Men hvor god han kunne blitt får vi dessverre aldri vite.

Taururu

Legg inn av Taururu »

HarryH skrev: fre mar 17, 2023 8:05 am Jeg tror at Erling kunne gjort det bra i 50m løpende villsvin. Kanskje snakker vi om den nye Tor Heiestad. Men hvor god han kunne blitt får vi dessverre aldri vite.
Konebæring?

startelver

Legg inn av startelver »

Big George skrev: fre mar 17, 2023 3:43 am Til å ha en så unik toppscorer er vi nordmenn veldig lite entusiastiske.
I hvilken som helst annet land ville det skapt et større fokus og fanatisme vil tro at Zlatan-interessen var større i Sverige enn Haaland i Norge.
Norge er et lite land, fanatiske fans finnes i alle land, men regner med hypen rundt Haaland ikke er helt ferdig i Norge med det første. Hadde han spilt for United eller Arsenal ville nok fansa i Norge tatt mere av.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Braut starter mot Burnley. Vi får alle be til høyere makter om at han kommer seg gjennom kampen uskadet.

startelver

Legg inn av startelver »

Typisk om han skulle bli skadd nå, hadde håpet han startet fra benken.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Skjønner ikke hvorfor han starter denne

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Pep er spansk og ønsker at Braut skal bli skadet før landskampen. Derfor starter Braut. Kun en teori.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

TheRealArt_Verified skrev: lør mar 18, 2023 7:04 pm Pep er spansk og ønsker at Braut skal bli skadet før landskampen. Derfor starter Braut. Kun en teori.
Verste jeg har lest....

dzk

Legg inn av dzk »

TheRealArt_Verified skrev: lør mar 18, 2023 7:04 pm Pep er spansk og ønsker at Braut skal bli skadet før landskampen. Derfor starter Braut. Kun en teori.
Fasit. Tipper Pep har lovet overgang med skyhøy lønn til den som klarer å skade Haaland i dag.

startelver

Legg inn av startelver »

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Hektisk Kampanje

Legg inn av Hektisk Kampanje »

Jaaa²

Rexwiller

Legg inn av Rexwiller »

Bra form på jukselaget.

startelver

Legg inn av startelver »

Hat-trick nummer xxxxx incoming.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Verdens beste spiss.

benib

Legg inn av benib »

2-0 hjemme mot Burnley i FA cupen. Nå er det innafor å ta av Haaland, pakke han inn i bobleplast og sette han på første fly til Oslo.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

29 mål på 19 hjemmekamper denne sesongen,
-VgLive

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

Kun 7 mål på de siste 105 minutter fotball.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Kaizen skrev: lør mar 18, 2023 7:36 pm Kun 7 mål på de siste 105 minutter fotball.
Motstanderne har åpenbart funnet ut hvordan han skal nøytraliseres.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Kan han greie 60 mål i alle turneringer denne sesongen?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

FranciscoM skrev: lør mar 18, 2023 7:39 pm
Kaizen skrev: lør mar 18, 2023 7:36 pm Kun 7 mål på de siste 105 minutter fotball.
Motstanderne har åpenbart funnet ut hvordan han skal nøytraliseres.
Pep har gitt han nye instruksjoner.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Satser på at Haaland får seg en scoring til ganske tidlig i andreomgang, og så kan han byttes ut.

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

FranciscoM skrev: lør mar 18, 2023 7:39 pm
Kaizen skrev: lør mar 18, 2023 7:36 pm Kun 7 mål på de siste 105 minutter fotball.
Motstanderne har åpenbart funnet ut hvordan han skal nøytraliseres.
Mannen er utenomjordisk.

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

Mr.Meep skrev: lør mar 18, 2023 7:06 pm
TheRealArt_Verified skrev: lør mar 18, 2023 7:04 pm Pep er spansk og ønsker at Braut skal bli skadet før landskampen. Derfor starter Braut. Kun en teori.
Verste jeg har lest....
Da har du ikke lest mye :cry:

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »


Kaizen

Legg inn av Kaizen »

Interessert skrev: lør mar 18, 2023 7:44 pm
Mr.Meep skrev: lør mar 18, 2023 7:06 pm
TheRealArt_Verified skrev: lør mar 18, 2023 7:04 pm Pep er spansk og ønsker at Braut skal bli skadet før landskampen. Derfor starter Braut. Kun en teori.
Verste jeg har lest....
Da har du ikke lest mye :cry:
Burnley står uten tap etter nyttår. Skummelt å møte et lag i ekstrem medvind. Derfor tror jeg Pep mønstrer sitt tilnærmingsvis beste lag her for å unngå Cupbombe. Haaland spilte også bare 60 min i siste kamp. Når det er sagt, sitter jeg å biter negler for at han ikke skal bli skadet.... ;) Håper han bare spiller 60 idag også.

Hektisk Kampanje

Legg inn av Hektisk Kampanje »

Satan³

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»