Erling Braut Haaland - en overgangssaga

Svar
startelver

Erling Braut Haaland - en overgangssaga

Legg inn av startelver »

På tide at vi lager en egen tråd om en av verdens beste fotballspillere, og han er norsk og kommer fra Jæren!

Spilleren er nå verdsatt til 150 millioner Euro, en latterlig stor sum penger som ingen klubber ser ut til å kunne tilby akkurat nå.
Så Braut blir i Dortmund og er klar for sesongoppkjøringen!

Det ble en del mål i Bundesliga forrige sesong, her er et sammendrag :

https://www.youtube.com/watch?v=LGJIZkbX3vM

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

In!

Brukeravatar
Limaxm
Innlegg: 84

Legg inn av Limaxm »

O yess. Papasmurf, her er tråden din!

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Mitt første innlegg i Fridiskusjon, så det er en fest og en historisk dag.

Ville bare si at Brauten har bedre hår en meg.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Nå med riktig navn i tittelen!

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Takk til 4play forresten!

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

kytec skrev: lør jul 17, 2021 9:00 pm
Ville bare si at Brauten har bedre hår en meg.
Han er sikkert blondere enn deg også, her lukter det rasisit, lang vei!

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Rasisit ja, garantert :-)

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Både Chelsea og Man City er angivelig ute etter Lewandowski. Skulle en slik overgang gå i orden klarer jeg ikke å se hvem som skulle ta fra Haaland toppscorertittelen (hvis han holder seg skadefri). Litt avhengig av hvem BM evt henter da, som vi alle vet får spissene i München mye gratis. :D

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Kanskje det blir Bayern München på Haaland?

startelver

Legg inn av startelver »

Ingen har spurt Braut hva han selv vil, bortsett fra at han vil vinne PL for Leeds. Kanskje Bayern frister mere med Lewa borte ja.

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

Lilleborg skrev: søn jul 18, 2021 1:48 pm Kanskje det blir Bayern München på Haaland?
Hadde ikke vært så dumt det tror jeg.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Kanskje et litt kjedelig valg, men han ville vært sikret titler hver eneste sesong, samt at han kunne scoret drøssevis av mål omtrent i søvne.

startelver

Legg inn av startelver »

Interessant treningskamp på lørdag, forhåpentligvis med Braut i hovedrollen.

Dortmund - Athletic Bilboa start kl 16:00

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

startelver skrev: ons jul 21, 2021 6:56 pm Interessant treningskamp på lørdag, forhåpentligvis med Braut i hovedrollen.

Dortmund - Athletic Bilboa start kl 16:00
Bilboa? Hvor er dette laget fra?
Hørt om Bilbao*

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

startelver skrev: ons jul 21, 2021 6:56 pm Interessant treningskamp på lørdag, forhåpentligvis med Braut i hovedrollen.

Dortmund - Athletic Bilboa start kl 16:00
Noen som sender denne? Enkelte klubber sender treningskampene sine på YouTube, gjør Dortmund dette?

Dewaz

Legg inn av Dewaz »

FranciscoM skrev: ons jul 21, 2021 8:06 pm
startelver skrev: ons jul 21, 2021 6:56 pm Interessant treningskamp på lørdag, forhåpentligvis med Braut i hovedrollen.

Dortmund - Athletic Bilboa start kl 16:00
Noen som sender denne? Enkelte klubber sender treningskampene sine på YouTube, gjør Dortmund dette?
De har ofte sendt de på Youtube, men man må bruke VPN. Vet ikke om noen andre sender denne kampen dog.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Dewaz skrev: ons jul 21, 2021 8:09 pm
FranciscoM skrev: ons jul 21, 2021 8:06 pm
startelver skrev: ons jul 21, 2021 6:56 pm Interessant treningskamp på lørdag, forhåpentligvis med Braut i hovedrollen.

Dortmund - Athletic Bilboa start kl 16:00
Noen som sender denne? Enkelte klubber sender treningskampene sine på YouTube, gjør Dortmund dette?
De har ofte sendt de på Youtube, men man må bruke VPN. Vet ikke om noen andre sender denne kampen dog.
Aha.. Får se om VG plukker den opp da. Sendte vel noen treningskamper i fjor om jeg ikke husker feil

startelver

Legg inn av startelver »

Finner alltid noen streams på nettet, regner med det er greit å legge de ut her så lenge ikke norske kanaler viser den.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Donyell Malen fra PSV ventes å hentes som erstatter for Sancho. Det er enighet om kontrakt, men ikke overgangssum enda. Er nok ingen dårlig erstatter det.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

startelver skrev: ons jul 21, 2021 8:27 pm Finner alltid noen streams på nettet, regner med det er greit å legge de ut her så lenge ikke norske kanaler viser den.
Kjør på!

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Håper Dortmund henter inn noen playmakere. Er Malen en slik spiller? Uten å ha sett han føler jeg han er mer en som skal avslutte angrep

startelver

Legg inn av startelver »

Minner om at det er kamp i dag , Haaland starter antageligvis i treningskampen mot Bilbao, kampstart kl 16:00.

Kampen spilles i St Gallen , Sveits på Kybun Park.

Flere utenlandske TV-kanaler skal sende den, vi finner sikkert en stream etterhvert ;)

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Fjerner streams enda da vi ikke har bestemt om vi skal tillate det. Men i og med at verden har blitt slik at man har ekstremt pågående rettighetshavere, så sannsyligvis ikke. Jeg kunne tenkt meg det selv, men det er jo ikke verdt at forumet ryker på grunn av krav og søksmål.

Håper dere forstår det.

startelver

Legg inn av startelver »

AxelRudi skrev: lør jul 24, 2021 4:26 pm Fjerner streams enda da vi ikke har bestemt om vi skal tillate det. Men i og med at verden har blitt slik at man har ekstremt pågående rettighetshavere, så sannsyligvis ikke. Jeg kunne tenkt meg det selv, men det er jo ikke verdt at forumet ryker på grunn av krav og søksmål.

Håper dere forstår det.
Så vidt meg bekjent er det ingen i Norge som sender denne, og den sendes på Youtube via Tysk VPN.

Så nå er du for streng, du fjernet streamen og det var ikke nødvendig i dette tilfellet.

Kjello
Innlegg: 376
Sted: Trondheim

Legg inn av Kjello »

Kampen kan sees på VG+ Sport. For den som ønsker å se den lovlig.

startelver

Legg inn av startelver »

Da får dere søke opp streamen selv, bl.a på daddylive.

Dortmund virker ikke særlig organisert , skaper ikke mye fremover, men hadde nettopp en kjempesjanse.

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

Håvard Nielsen med goll mot Hoffheim

Sorry, feil tråd :oops:

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

startelver skrev: lør jul 24, 2021 4:31 pm
AxelRudi skrev: lør jul 24, 2021 4:26 pm Fjerner streams enda da vi ikke har bestemt om vi skal tillate det. Men i og med at verden har blitt slik at man har ekstremt pågående rettighetshavere, så sannsyligvis ikke. Jeg kunne tenkt meg det selv, men det er jo ikke verdt at forumet ryker på grunn av krav og søksmål.

Håper dere forstår det.
Så vidt meg bekjent er det ingen i Norge som sender denne, og den sendes på Youtube via Tysk VPN.

Så nå er du for streng, du fjernet streamen og det var ikke nødvendig i dette tilfellet.
Det synes jeg ikke. VG som rettighetshaver i gjeldende klima.. 😅 Men dette er uansett noe vi må bestemme sammen, og det er enda ikke gjort. Frem til da lar vi være.

startelver

Legg inn av startelver »

Ja visste ikke at VG+ sendte denne treningskampen faktisk, da er det best å holde kjeft ja.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»