Norske fotballspillere i utlandet

Svar
Brukeravatar
Big George

Re: Norske fotballspillere i utlandet

Legg inn av Big George »

Semifinaler, FA-cupen
Coventry – Manchester United
Manchester City – Chelsea

Brukeravatar
Big George

Legg inn av Big George »

Klubben bekrefter: Deila har fått sparken
Ronny Deila er ikke lenger trener for Club Brugge.
Nusa og Vetlesen får ny trener.

Brukeravatar
Big George

Legg inn av Big George »

Tidligere Tromsø-spiller August Mikkelsen forlater Hammarby og er tilbake i norsk fotball for Bodø/Glimt.

Brukeravatar
Big George

Legg inn av Big George »

Artem DovbykDovbyk
Girona
har 19 seriemål

Sørloth
og Bellingham har begge 17 seriemål

I England leder Erling Braut Haaland med 21 seriemål
Cole Palmer 20
Watkins og Isak 19

Brukeravatar
Big George

Legg inn av Big George »

Alta gutten i Leipzig Norbye var ikke eneste norske talent som håpet på debut i 1. Bundesliga lørdag. Anders Børset satt på benken for Wolfsburg mot Mainz, men kom aldri innpå.

Jonathan Vonheim Norbye tatt ut i Leipzig-troppen Altaværingen er tatt ut som en av spillerne i troppen til Bundesliga-klubben RB Leipzig til lørdagens kamp

I går fikk han debut for RB leipzig i sesongens siste Bundesliga-runde på overtid.

Brukeravatar
Big George

Legg inn av Big George »

Med én serierunde igjen troner Sørloth nå alene på toppscorerlisten i den spanske ligaen med 23 mål.

Ukrainske Artem Dovbyk (Girona) følger nærmest med 21 mål, etterfulgt av Jude Bellingham (Real Madrid) med 19 mål og Robert Lewandowski (Barcelona) med 18 mål.

Brukeravatar
Big George

Legg inn av Big George »

Sindre Walle Egeli spilte fra start og scoret for Nordsjælland i 1-1 kampen mot Lyngby.
Egeli er født 2006 og ble nektet av klubben å spille i U-19 EM

Brukeravatar
Big George

Legg inn av Big George »

Oscar Bobb er langtidskadet.

Brukeravatar
Big George

Legg inn av Big George »

Sindre Walle Egeli med scoring og målgivende i 3-2 seier mot København.
Ola Solbakken spilte fra start for Empoli i 2-1 seier mot Roma.

lørdag scoret Haaland tre mål for Man City mot Ipswich
og Nusa ble matchvinner for Leipzig.
Strand Larsen scoret for Wolves i 2-6 tap mot Chelsea.

Braut Brunes ble matchvinner for Rakow Czestochowa

Villa23

Legg inn av Villa23 »

Sørloth blir byttet ut på 0-1 i Madrid-derby, som ender uavgjort. Toulouse taper 1-2 mot Lyon, der Kamanzi får 90min. Der har Dønnum 67min og King 26min i samme kamp for samme lag. Håvard Nielsen er en av få som går av banen med 3 poeng etter å ha spilt 44min for Hannover, målløs, men begge målene kommer med Nielsen på banen. En spiller med navn Kornelius Hansen er på banen i en kamp der Almere City taper 1-0 mot Zwolle. Mike Kjølø er på benken når Twente vinner 1-0. I MLS er Totland og Risa de eneste med 3 poeng, tar også med Bruseth som sitter på benken i 3-1 seier. Ellers er det få som bidrar til seier. I Malmø FF spiller Rösler og Johnsen 90min, som vinner 2-0. I samme kamp har Oliver Berg og Botheim spilletid. Häcken vinner også med norske spillere. Elyounoussi spiller 90min i FCK seier. DIF tar bare 1 poeng denne helgen.

Villa23

Legg inn av Villa23 »

Og om ikke dette skal handle om at navnet er Mathias Kjølø.

Så vil jeg påstå at Griff er det beste som noen gang har opptrådd på en Ed Sheeran konsert, sålenge Griff's Black Hole fremførelse handler om forskning og bilmerke Saab. Og at det er på tide at det går opp for Celtic-kam at Rangers, Vålerenga og vikinger så absolutt ikke er deres verste fiende. Utifra spilletid er det hvertfall ganske tydelig at Holm burde komme seg vekk, mange spillertyper som er akkurat som han også.

Brukeravatar
Big George

Legg inn av Big George »

Kristoffer Klaesson har en fortid i Vålerenga og Leeds. I sommer ble han hentet til den polske storklubben Raków Częstochowa, men oppholdet ble svært kort. Nå går han til danske AGF.

Brukeravatar
Big George

Legg inn av Big George »

Nikolai Søyset Hopland (født 2004) er en norsk fotballspiller som spiller for den nederlandske klubben Heerenveen,[3] på lån fra Aalesund.[4]

Den 31. mai 2021 skrev han under en ny kontrakt med Aalesund til 31. mai 2024.[5]

Den 2. september 2024 skrev han under en ny kontrakt med Aalesund til sommeren 2026. Han ble samtidig lånt ut til den nederlandske klubben Heerenveen til 30. juni 2025.[6][7]

Brukeravatar
Big George

Legg inn av Big George »

Dennis Gjengaar (born 24 February 2004) is a Norwegian professional footballer who plays as a right winger for Major League Soccer club New York Red Bulls.Han har spilt for Odd i Norge.

Svar