FFK Klubbtråd

Svar
Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Re: FFK Klubbtråd

Legg inn av Lilleborg »

Velkommen skal du være, Malacay!

Hva er dine tanker om at Kråkevingen har kjøpt alle billettene til cupkampen mot dere til helgen?

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

"Hva er dine tanker om at Kråkevingen har kjøpt alle billettene til cupkampen mot dere til helgen"
Jo flere halvdaue kråker som ser at de blir ydmyket av oss jo bedre. Dette bør vi ta greit, men mange skader er bekymringsfullt.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Hyggelig at du lagde en FFK tråd Malacay.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Malacay skrev: tir jul 27, 2021 12:33 pm Så det var her vi endte. Uansett, da får vi lage en ny klubbtråd for Vikens stolthet, alt om og rundt FFK tar vi her.

Malacay
Det var på tide du fant veien hit nå, ja. Nå kan du også legge inn nicket ditt som signatur, sånn at du slipper å skrive det manuelt, hver gang.

Velkommen til fremtiden!

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Altså Kråkevingen har kjøpt billettene av moss. Og skal deretter selge dem videre. Tipper at de fleste havner i Fredrikstad. Interessen for fotball i Moss er vel ikke allverden for tiden.
FFK og Stabæk er enige om betingelsene for både videre lån og eventuelt en permanent overgang for Jesper Isaksen. Men nå har Kristiansund kommet på banen. Må jo velge FFK. Hvem gidder å spille for Kristiansund?

IRalyZ

Legg inn av IRalyZ »

Zoulakis tilbake etter låneoppholdet i Levanger faktisk. Jeg var nesten sikker på at han skulle spille der ut sesongen. Hva vil dette si for forlengelsen av lånet til Isaksen?

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Elvebakken skrev: tir jul 27, 2021 4:50 pmHvem gidder å spille for Kristiansund?
En medaljekandidat i Eliteserien eller et lag som KANSKJE rykker opp fra OBOS-ligaen i år? Veit hvor jeg hadde valgt å spille :lol:

IRalyZ

Legg inn av IRalyZ »

Malacay skrev: ons jul 28, 2021 10:07 am
IRalyZ skrev: ons jul 28, 2021 9:58 am Zoulakis tilbake etter låneoppholdet i Levanger faktisk. Jeg var nesten sikker på at han skulle spille der ut sesongen. Hva vil dette si for forlengelsen av lånet til Isaksen?
Hvordan har han gjort det i Levanger ?

Malacay
Sånn jeg forstår det har han gjort sakene sine bra. Har fått mye spilletid. Men utifra det vi har sett, er han i år et bedre alternativ til Isaksen? Er ikke så sikker

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Iralyz: jeg forstår ikke helt hva Zoulakis tilbakekomst til FFK skal ha å si for hva som skjer med Isaksen? Zoulakis er jo en klassisk sentral midtbanespiller og Isaksen er indreløper. Det som har noe å si er jo at vi er skadeplaget. Åsheim, Lindstrøm og også Drage har problemer og da blir det fort tynt på midtbanen. Isaksen var opptatt av spilletid og utvikling etter en frustrert tid i Stabæk. Dette får han i FFK mens i Kristiansund er det mer sannsynlig at han må slite benken.

IRalyZ

Legg inn av IRalyZ »

Hadde fått for meg at de spilte samme rolle på banen

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Da er Isaksen dessverre ferdig i FFK. Velger fornuftig nok et steg opp. Og vi må vel nå på jakt etter en ny midtbanespiller i og med skadesituajonen. En box til box spiller. Dette var ikke helt heldig før høstsesongen. Men la oss håpe at Lindstrøm og Drage snart er klare.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

IRalyZ skrev: tor jul 29, 2021 4:38 pm Hadde fått for meg at de spilte samme rolle på banen
Ja du har vel egentlig litt rett. Isaksen har blitt brukt både som sentral og indreløper. Litt usikker på om Zoulakis har nivået inne. Men ingenting hadde vært kulere om han bare kom inn og dominerte med det venstrebeinet sitt.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Ale-Jet skrev: tor jul 29, 2021 5:26 pm Hvis du velger Kristiansund foran FFK, så eier du ikke yrkesstolthet. Bli med på oppturen i Plankebyen. En ekte fotballby med ekte fans.
Har du i det hele tatt fått med deg hva de har gjort i Kristiansund de siste årene? Hvordan de har bygget klubb og fotballkultur? Rett og slett en strålende innsats. Nå veit jeg du ikke snakker for alle fotballfolk fra Fredrikstad, og all honnør til historien og engasjementet rundt FFK, men kanskje på tid å se hva andre klubber også får til i Norge før man uttaler seg på denne måten.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Lilleborg skrev: fre jul 30, 2021 12:54 pm
Har du i det hele tatt fått med deg hva de har gjort i Kristiansund de siste årene? Hvordan de har bygget klubb og fotballkultur? Rett og slett en strålende innsats. Nå veit jeg du ikke snakker for alle fotballfolk fra Fredrikstad, og all honnør til historien og engasjementet rundt FFK, men kanskje på tid å se hva andre klubber også får til i Norge før man uttaler seg på denne måten.
All ære til Kristiansund for hva de har fått til, men nå er det nå sånn at det i Kristiansund bor 24 000 mennesker og omlandet er ikke veldig folkerikt så potensialet er veldig begrenset. I tillegg har allerede Molde etablert seg som regionens store trekkplaster så uansett hvor godt de driver KBK kan jeg ikke se for meg at de er en stabil Eliteserieklubb over lang tid.

Fredrikstad har et, i norsk målestokk, stort potensiale med voldsom interesse, en folkerik region og sentral beliggenhet. De har i likhet med Enga og Brann en fenomenal evne til å skyte seg sjæl i beinet, men man virker nå å ha noe med substans på gang og hadde jeg vært ung spiller med et 3-4års perspektiv hadde jeg ikke vært i tvil om å velge Fræksta' framfor KBK.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Everenga skrev: fre jul 30, 2021 1:02 pm All ære til Kristiansund for hva de har fått til, men nå er det nå sånn at det i Kristiansund bor 24 000 mennesker og omlandet er ikke veldig folkerikt så potensialet er veldig begrenset. I tillegg har allerede Molde etablert seg som regionens store trekkplaster så uansett hvor godt de driver KBK kan jeg ikke se for meg at de er en stabil Eliteserieklubb over lang tid.
Siden Kristiansund rykket opp til Eliteserien i 2016 er plasseringene deres i ligaen 7, 6, 5 og 5. Per dags dato ligger de på 4.plass, med fattige 2 poeng opp til sølvmedalje. Kristiansund er selve definisjonen på en stabil Eliteserieklubb per dags dato.

Det er ingen som sier at det ikke er større fotballinteresse i Fredrikstad. Men enkelte supportere av klubben må virkelig få opp øynene og se at det jobbes godt i andre klubber rundt om i Norge også. Inntrykket jeg får av enkelte FFK-supportere på sosiale medier er at FFK er Norges fotballnavle og at alt skal handle om de. På tide å roe litt ned. Ja, interessen er der men pdd er FFK en opprykkskandidat i OBOS-ligaen. Ikke noe mer enn det.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Ny høyre midtbanespiller allerede klar. Noa Williams fra superettan klubben Brage. Spilt 10-11 kamper der og kommer fra Hammarby. Liker signeringen av unge, talentfulle spillere med videresalgspotensiale. Men jeg vet ikke hvem den duden er!

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Lilleborg skrev: fre jul 30, 2021 1:47 pm
Everenga skrev: fre jul 30, 2021 1:02 pm All ære til Kristiansund for hva de har fått til, men nå er det nå sånn at det i Kristiansund bor 24 000 mennesker og omlandet er ikke veldig folkerikt så potensialet er veldig begrenset. I tillegg har allerede Molde etablert seg som regionens store trekkplaster så uansett hvor godt de driver KBK kan jeg ikke se for meg at de er en stabil Eliteserieklubb over lang tid.
Siden Kristiansund rykket opp til Eliteserien i 2016 er plasseringene deres i ligaen 7, 6, 5 og 5. Per dags dato ligger de på 4.plass, med fattige 2 poeng opp til sølvmedalje. Kristiansund er selve definisjonen på en stabil Eliteserieklubb per dags dato.

Det er ingen som sier at det ikke er større fotballinteresse i Fredrikstad. Men enkelte supportere av klubben må virkelig få opp øynene og se at det jobbes godt i andre klubber rundt om i Norge også. Inntrykket jeg får av enkelte FFK-supportere på sosiale medier er at FFK er Norges fotballnavle og at alt skal handle om de. På tide å roe litt ned. Ja, interessen er der men pdd er FFK en opprykkskandidat i OBOS-ligaen. Ikke noe mer enn det.
Det var da en jævlig rant du kom med der. Alle klubber har enkelte supportere med grandiose forestillinger om egen klubb. Vi er ikke værre enn andre. Hvis man er litt interessert i fotball vet man at de fleste klubbene på de tre øverste nivåene har drevet klubbene sine bedre enn FFK inntill nylig. Min første kommentar angående Isaksen var en lakonisk spøk. Det samme tror jeg gjelder Ale og Malacay. Det snur jævlig raskt i fotball. Ikke lenge siden særpefans slo seg på brystet og sa se på hva vi gjør. Etter det har de vært konstant i fare for å rykke ned. Nå har B/G litt av de samme tendensene.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Der er det bekreftet at Noa Williams ( 19) har skrevet under kontrakt ut 2024. Han har blitt fulgt nøye et års tid av både speider og Heier. Bra jobbet. Men ser ut som høyrekant og ikke indreløper.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Elvebakken skrev: fre jul 30, 2021 2:38 pm Det var da en jævlig rant du kom med der.
Hah, det er da ingenting i mot hva jeg virkelig KAN lire av meg :lol:

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Dette tar vi greit. Spent på laget.
G16 nasjonal, FFK-Aalesund 2-0.

IRalyZ

Legg inn av IRalyZ »

Laget klart
https://twitter.com/fredrikstadfk/statu ... 01/photo/1

Den benken der er syltynn

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Ganske jevn kamp. Moss med et par halvfarligheter. Vi slurver på et par tre overganger hvor vi bør unngå offside. Anas og begby på midten!

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Er det mulig. Leder og bare gir fra oss hele dritten. Mot et bunnlag i postnord. Det er faan meg utilgivelig.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Elvebakken skrev: søn aug 01, 2021 7:49 pm Er det mulig. Leder og bare gir fra oss hele dritten. Mot et bunnlag i postnord. Det er faan meg utilgivelig.
Cupen er for bønder. Gå all in for opprykk i stedet. ;)

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Love forsvinner nok til Sverige nå etter sesongen. Og Anas har ikke nivået. Spennende Williams inn etter feriepausen.
G19 STABÆK-FFK 1-1
G16Nasjonal FFK-VIF 3-2

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Vi styrker midtbanen før høstsesongen. Adnan Hadzic 22, er kjøpt fra Sandnes Ulf på en kontrakt ut 2024. En kriger med et bra venstrebein. I stedet for å hente eldre spillere på kortere kontrakter henter vi yngre med større potensiale og på lengre kontrakter. Strålende jobbet av Heier og gjengen. Anas, Nieves og Love på vei vekk?

Brukeravatar
JCDenton
Innlegg: 107

Legg inn av JCDenton »

Kommet mæ hit jæ åsså :D Nå skal det bli deilig å komme i gang med serien igjen til onsdan. Og husk at neste hjemmekanp etter den, dvs den 23 august skal være med som kulisser på Lange Flate baller 3.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Sommerpausen har gjort underverker på skadesituajonen. Kun Lindstrøm og Love som ikke er aktuelle. Men Lindstrøm er vissnok i full trening. Utrolig spent på kveldens kamp. Laguttaket og hvordan vi angriper matchen. Start har vel 5 signeringer nå i sommervinduet. Og taper de i dag er de muligens hektet av når det gjelder direkte opprykk. Spent på om Adnan Hadzic går rett inn i førsteelleveren?

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Soleklart frispark. Dommeren er en blind tulling

Brukeravatar
JCDenton
Innlegg: 107

Legg inn av JCDenton »

Malacay skrev: ons aug 18, 2021 8:49 pm Regner med vi har noe hurtighet å dytte innpå i andre, har lyst til å se Noa på banen.
Vi trenger Kjellsrud Johannesen inn igjen. Vi ttenger et brekkjern som åpner forsvaret til Start.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»