KAMPTRÅD Baillsund vs Molde ES 2022 Runde 17

Svar
Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

KAMPTRÅD Baillsund vs Molde ES 2022 Runde 17

Legg inn av Korgutt »

HVOR: Kristiansund Stadion
NÅR: Søndag 7.august kl.1800
TV: Eurosport Norge, Discovery + og Eurosport Player
DOMMER: Kristoffer Hagenes
VÆR: Skyfritt og 18 grader rundt kampstart
KARANTENE: Ingen

Da er vi kommet frem til den kampen i Eliteserien som er desidert viktigst for hjemmelaget. Det ventes sugende taklinger, knallharde dueller, kort, dramatikk og muligens noen strålende enkeltmannsprestasjoner.
Molde har vist en imponerende evne til å dra i land seire på seire til tross for et skademareritt som ville skremt de fleste mens Kristiansund har slitt kraftig helt nederst på tabellen i hele år. Men for en gangs skyld så sier jeg glem tabellen. I dette oppgjøret betyr den absolutt ingen verdens ting. Kan garantere at Michelsen ikke vil ha problemer med å motivere spillerne sine til dyst. Her er det bare å henge opp et bilde i garderoben med logoen til motstanderen så er tenningen på fra første spark. Og hjelper ikke det så vil vel Rune Edøy bidra litt.
Selv forventer jeg at de 11 Moldespillerne som løper ut på kunstgresset i Baillsund er forberedt på at dette blir en krig fra første spark.
Mulig Moldelag
Karlstrøm
Hansen- Haugan- Risa
Knudtzon- Breivik- Mannsverk- Hussain- Linnes
Fofana- Eriksen
Mitt kamptips: 1-3
Kjør debatt.

Havrebukken

Legg inn av Havrebukken »

Tror du treffer godt på lagoppstillingen.
Men Linnes blir nok på høyre og Knudtzon på venstre vingback som i Borås.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Korgutt skrev: søn aug 07, 2022 12:49 am HVOR: Kristiansund Stadion
NÅR: Søndag 7.august kl.1800
TV: Eurosport Norge, Discovery + og Eurosport Player
DOMMER: Kristoffer Hagenes
VÆR: Skyfritt og 18 grader rundt kampstart
KARANTENE: Ingen

Da er vi kommet frem til den kampen i Eliteserien som er desidert viktigst for hjemmelaget. Det ventes sugende taklinger, knallharde dueller, kort, dramatikk og muligens noen strålende enkeltmannsprestasjoner.
Molde har vist en imponerende evne til å dra i land seire på seire til tross for et skademareritt som ville skremt de fleste mens Kristiansund har slitt kraftig helt nederst på tabellen i hele år. Men for en gangs skyld så sier jeg glem tabellen. I dette oppgjøret betyr den absolutt ingen verdens ting. Kan garantere at Michelsen ikke vil ha problemer med å motivere spillerne sine til dyst. Her er det bare å henge opp et bilde i garderoben med logoen til motstanderen så er tenningen på fra første spark. Og hjelper ikke det så vil vel Rune Edøy bidra litt.
Selv forventer jeg at de 11 Moldespillerne som løper ut på kunstgresset i Baillsund er forberedt på at dette blir en krig fra første spark.
Mulig Moldelag
Karlstrøm
Hansen- Haugan- Risa
Knudtzon- Breivik- Mannsverk- Hussain- Linnes
Fofana- Eriksen
Mitt kamptips: 1-3
Kjør debatt.
Debatt? Ok, resultatet kan umulig stemme. Det blir 8 grader, horisontalt pissregn, fiendtlig stemning og umenneskelige baneforhold som gjør at Molde ber om å få reise hjem et par timer før kampen. Dermed walk-over og 3-0 til KBK.

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Nå må dere tape snart. Det er skikkelig demoraliserende å ligge 8 poeng bak hele tiden

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Nordlys skrev: søn aug 07, 2022 6:04 am Nå må dere tape snart. Det er skikkelig demoraliserende å ligge 8 poeng bak hele tiden
Det får dere sjansen til å gjøre noe med til neste helg.

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Neste helg vil jeg helst ligge to poeng bak. Heia KBK!

Brukeravatar
Jobs99
Innlegg: 1175

Legg inn av Jobs99 »

Ola B klar igjen, Magnus trente med ball på lørdag. Kaasa, hva er status der? Og Bjørnbak burde være klar snart

Karlstrøm
Benjamin TH-Haugan-Risa
Linnes-Hussein-Mannsverk-Eriksen-Løvig
Datro-OlaB

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Kjedelig at KBK er et lag uten fans. Ingen å diskutere med her inne.

Og nå er det så liten interesse i Ballbyen at de har åpnet en hel sving for bortefansen. Så der vi før har fått det minimale antallet billetter på Fyrstikkeska Stadion som sikkert er 3-4 billetter eller noe sånt er det i år i allefall 3-400 med rett blåfarge på stadion. Kanskje flere også.

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

Tipper Molde tar denne også selv om KBK har startet å ta poeng i di siste kampene så tror jeg at smurfene blir for sterke for Michelsens disipler

stoodeh

Legg inn av stoodeh »

Molde har ikke vunnet i Kristiansund på 5 år. Det er på tide at vi gjør noe med den statistikken.

Bør være seier i dag. Aldri sett et svakere KBK. Perfekt kamp for Hussain og Eriksen.

gamblerjon

Legg inn av gamblerjon »

Tja, hvordan blir Molde laget da? Kanskje noe sånt?

Karlstrøm
Knudtzon-Haugan-Risa
Linnes - Breivik - Mannsverk - Hussein - Løvik
Eriksen - Ola B

Egentlig har Moe også lyst til å starte med Bolly i stedet for Linnes, men det tør han ikke pga. alle endringene i forsvar. I tillegg ønsker Moe å starte med mest mulige lokale spillere i sånn kamp.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

gamblerjon skrev: søn aug 07, 2022 12:42 pm Tja, hvordan blir Molde laget da? Kanskje noe sånt?

Karlstrøm
Knudtzon-Haugan-Risa
Linnes - Breivik - Mannsverk - Hussein - Løvik
Eriksen - Ola B

Egentlig har Moe også lyst til å starte med Bolly i stedet for Linnes, men det tør han ikke pga. alle endringene i forsvar. I tillegg ønsker Moe å starte med mest mulige lokale spillere i sånn kamp.
For å spare Linnes til tøffere kamper da eller?

Det ville overrasket meg om Tiedemann går ut av laget. Han er en slik type som tåler trøkket. Og han har vært svært god etter en litt rufsete start.

gamblerjon

Legg inn av gamblerjon »

PapaSmurf skrev: søn aug 07, 2022 1:07 pm
gamblerjon skrev: søn aug 07, 2022 12:42 pm Tja, hvordan blir Molde laget da? Kanskje noe sånt?

Karlstrøm
Knudtzon-Haugan-Risa
Linnes - Breivik - Mannsverk - Hussein - Løvik
Eriksen - Ola B

Egentlig har Moe også lyst til å starte med Bolly i stedet for Linnes, men det tør han ikke pga. alle endringene i forsvar. I tillegg ønsker Moe å starte med mest mulige lokale spillere i sånn kamp.
For å spare Linnes til tøffere kamper da eller?

Det ville overrasket meg om Tiedemann går ut av laget. Han er en slik type som tåler trøkket. Og han har vært svært god etter en litt rufsete start.
Tanken var å spare Linnes til Kisvarda kampen, ja.

Tiedemann hadde også noen fæle pasninger (sammen noen andre spillere) i Kisvarda på hjemmebane. Tanken var at han kunne være litt sliten?

Edit: Mener også huske at Fostervold mente at Tiedemann hadde en nedadgående kurve.
Sist redigert av gamblerjon den søn aug 07, 2022 2:36 pm, redigert 1 gang totalt.

Kongemannen

Legg inn av Kongemannen »

Blir nok en slitekamp dette. Egentlig burde MFK ta dette lett . Krestiansund var fryktelige mot Tromsø og kunne godt la 3 ,4 null før de fikk ett heldig konstruert straffe helt på tampen av kampen. Utrolig viktig at Molde tar 3 poeng her når den gule fare nærmer seg.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »


stoodeh

Legg inn av stoodeh »

Bare to seniorspillere på benken. Grødem og Zekhnini...

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Blir nok tap, men har et håp om at Eriksen bidrar med mentalitet og vilje som kan være nok.

gamblerjon

Legg inn av gamblerjon »

https://www.fotball.no/fotballdata/kamp/?fiksId=7962829

Bare 2 seniorspillere på benken og 3 færre innbyttere enn KBK.

Likevel mener folk at alt er på stell.

(Synes det er rart når MFk-spillere blir skadet, så blir de skadet til "evig tid".)

Kyllingrekka

Legg inn av Kyllingrekka »

Den benken er noe av det tynneste jeg har sett. Hvor er Mannsverk, Kaasa og Brynhildsen?

nottimagiche

Legg inn av nottimagiche »

gamblerjon skrev: søn aug 07, 2022 5:08 pm https://www.fotball.no/fotballdata/kamp/?fiksId=7962829

Bare 2 seniorspillere på benken og 3 færre innbyttere enn KBK.

Likevel mener folk at alt er på stell.

(Synes det er rart når MFk-spillere blir skadet, så blir de skadet til "evig tid".)
Kan tenkes at noen av oss er litt lei svartmaling og syting etter en kanonsesong til nå.

Kongemannen

Legg inn av Kongemannen »

Det er jo dyp krise i MFK . Det burde vært 6-7 mann inn allerede nå. Men det går slik når en ikke har en høyklasse fotballdirektør.

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

Kyllingrekka skrev: søn aug 07, 2022 5:09 pm Den benken er noe av det tynneste jeg har sett. Hvor er Mannsverk, Kaasa og Brynhildsen?
Dessuten null rullering i stopperrekka. Det går kontinuerlig på stålet. At man ikke har hentet flere spillere umiddelbart i vinduet er umulig å forstå. Annet en det kontinuerlige blabla fra ledelsen om å finne den rette ræva.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Klemmer til med en U på oddsen her. Kristiansund tar ledelsen 1-0, men greier som vanlig ikke å holde unna.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

3-4-3 på grafikken, grøss.

Det KBK-laget der er altså så grusomt grått. Burde bli seier med mange, mange mål.

Det blir det såklart ikke. 1-1 mitt tips.

Brukeravatar
Nishy
Innlegg: 315

Legg inn av Nishy »

Haha fy faen...

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Det er så mørkt.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Fullstendig kontroll på kampen. Vips så er det kontring i mot og akkurat samme problem som alltid. En midtbane som blir løpende etter og et forsvar som rygger og null offensiv markering.

Og vips, se der ble det 1-0 av det også.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Det man kaller for enkelt. Den sjansen og corneren kommer utelukkende pga en midtbane som ikke henger sammen fra start og jogger hiem.

Men KBK har jo for vane å kollapse.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Elsker alle disse lange ballene uten mål, mening og presisjon.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Bodø Glimt er nok mange hakk over nå og er klar gullfavoritt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»