Salgsobjekter Vintervinduet

Svar
JonSnow

Re: Salgsobjekter Vintervinduet

Legg inn av JonSnow »

Og for hver gang man forteller historien om den gigantiske fisken som glapp så blir den større og større.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7747

Legg inn av Big George »

Det har tidligere blitt rapportert av Adresseavisen og TV 2 at den svenske klubben Hammarby forberedte et bud på Ole Sæter , men nå har istedenfor RBK fått et konkret tilbud fra Italia og serie B klubben Cagliari som holder til på Sardinia.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7747

Legg inn av Big George »

Vålerenga-duoen
Osame Sahraoui og Odin Holm er ønsket av klubber i Belgia og Nederland.
Foreløpig er bud enefor lave.

benib

Legg inn av benib »

Big George skrev: man jan 30, 2023 2:05 pm Vålerenga-duoen
Osame Sahraoui og Odin Holm er ønsket av klubber i Belgia og Nederland.
Foreløpig er bud enefor lave.
Rapporteres at det er Heerenveen (Sahraoui) og Standard Liege (Holm) som er klubbene som har bydd.

aderyn

Legg inn av aderyn »

Grei overpris her eller. 30 mill for en spiss med 2 mål i Eliteserien lol


Nevi

Legg inn av Nevi »

aderyn skrev: man jan 30, 2023 8:19 pm Grei overpris her eller. 30 mill for en spiss med 2 mål i Eliteserien lol

Vil være ett fint salg det. Men har veldig tro på at Karlsbakk vil få en god karriere. Men veldig uferdig enda.

aderyn

Legg inn av aderyn »

Ny bombe. 35 mill for en som kun har spilt i OBOS ja. Så faktisk frem til å se han i Eliteserien.


mogandisu
Innlegg: 1501

Legg inn av mogandisu »

Liten kalddusj for de Eliteserielagene som spekulerte i om de kanskje kunne hente han for 10-15 mill.

Synd, jeg hadde også likt å sett han i Eliteserien kommende sesong. Norsk fotball mister mye av de spennende unge spillerne dette vinduet.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

aderyn skrev: tir jan 31, 2023 3:07 pm Ny bombe. 35 mill for en som kun har spilt i OBOS ja. Så faktisk frem til å se han i Eliteserien.

Det var litt synd, hadde håpet at en overgang i hvert fall ville drøyet til sommeren.

Taururu

Legg inn av Taururu »

aderyn skrev: tir jan 31, 2023 3:07 pm Ny bombe. 35 mill for en som kun har spilt i OBOS ja. Så faktisk frem til å se han i Eliteserien.

Spørs om Stabæk skulle hatt litt is i magen og avslått denne. Kan fort gå for det dobbelte til sommeren

benib

Legg inn av benib »

mogandisu skrev: tir jan 31, 2023 3:10 pm Liten kalddusj for de Eliteserielagene som spekulerte i om de kanskje kunne hente han for 10-15 mill.

Synd, jeg hadde også likt å sett han i Eliteserien kommende sesong. Norsk fotball mister mye av de spennende unge spillerne dette vinduet.
Jepp, vi får håpe det kommer opp noen nye neste sesong for jeg synes det har forsvunnet litt vel mange.

Litt merkelig at de to jeg mente var mest klar for et salg til utlandet: Vetlesen og Brynhildsen fortsatt ser ut til å bli værende.

aderyn

Legg inn av aderyn »

Enorm verdi i disse afrikanerne som lykkes. Samtlige norske klubber bør egentlig ha en egen scout nede i Vest-Afrika som ser etter disse spillerne. Treffer du på en mann så har du dekt lønnskostnadene til speideren i 20+ år. Bør være en no brainer, enormt ettertaktet på kontinentet også.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Taururu skrev: tir jan 31, 2023 3:12 pm
aderyn skrev: tir jan 31, 2023 3:07 pm Ny bombe. 35 mill for en som kun har spilt i OBOS ja. Så faktisk frem til å se han i Eliteserien.

Spørs om Stabæk skulle hatt litt is i magen og avslått denne. Kan fort gå for det dobbelte til sommeren
En liten klubb som Stabæk kan ikke si nei til slike bud, ingen garantier for at Orban herjer i ES. Hele laget vil få det en god del tøffere enn i OBOS.

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Ould-Saadas språk er gjennomsyra av engelsk media og fotballtwitter. Eksklusivt?



Denne er enda bedre.

lund

Legg inn av lund »

Taururu skrev: tir jan 31, 2023 3:12 pm
aderyn skrev: tir jan 31, 2023 3:07 pm Ny bombe. 35 mill for en som kun har spilt i OBOS ja. Så faktisk frem til å se han i Eliteserien.

Spørs om Stabæk skulle hatt litt is i magen og avslått denne. Kan fort gå for det dobbelte til sommeren
Kanskje om han hadde gått til Molde (som heller burde kjøpt ham enn Berisha). Usikker på at de hadde fått noe mer om han hadde blitt i Stabæk.
Sist redigert av lund den tir jan 31, 2023 5:06 pm, redigert 1 gang totalt.

Taururu

Legg inn av Taururu »

The Sun skriver at Brentford forbereder et bud på 5 millioner euro for Vetlesen. Vet ikke hvor troverdig det er, men om så er det bare å selge.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Taururu skrev: tir jan 31, 2023 5:05 pm The Sun skriver at Brentford forbereder et bud på 5 millioner euro for Vetlesen. Vet ikke hvor troverdig det er, men om så er det bare å selge.
The Sun er like troverdig som at den ukastrerte nabokatta ikke har seg med alle andre katter i 1 mil omkrets

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

Vi satser på at det er fake news. Nokk ut nå fra B/G av antatte første valg, heller selge litt av stallfyllet alla Sørli og Komsoon og en av spissene,

Taururu

Legg inn av Taururu »

JonSnow skrev: tir jan 31, 2023 5:48 pm Vi satser på at det er fake news. Nokk ut nå fra B/G av antatte første valg, heller selge litt av stallfyllet alla Sørli og Komsoon og en av spissene,
Kan vel ikke si nei til 50-60 mill for en på utgående kontrakt?

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

Kan nok ikke det jeg snakker med supporter hjerte og da vill man nå helst ikke selge så mange

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7747

Legg inn av Big George »

Jeg kan ikke huske en mer travel deadline-day noensinne !

Brukeravatar
Gorgi
Innlegg: 1935

Legg inn av Gorgi »

Big George skrev: tir jan 31, 2023 6:15 pm Jeg kan ikke huske en mer travel deadline-day noensinne !
Du får passe blodtrykket!

Taururu

Legg inn av Taururu »

Big George skrev: tir jan 31, 2023 6:15 pm Jeg kan ikke huske en mer travel deadline-day noensinne !
Helikopter over Valle nå

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Big George skrev: tir jan 31, 2023 6:15 pm Jeg kan ikke huske en mer travel deadline-day noensinne !
Og Tyrkia stenger jo senere. Nesten villig men bare nesten til å vedde venstre ballestein på at en tyrkisk klubb kommer med noe bud på deadline day i Tyrkia.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Big George skrev: tir jan 31, 2023 6:15 pm Jeg kan ikke huske en mer travel deadline-day noensinne !
Blir mye klipp og lim for deg nå Gerorgie.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7747

Legg inn av Big George »

lsklars skrev: tir jan 31, 2023 8:35 pm
Big George skrev: tir jan 31, 2023 6:15 pm Jeg kan ikke huske en mer travel deadline-day noensinne !
Blir mye klipp og lim for deg nå Gerorgie.
Du går vel ikke opp i liminga, Lars ?

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

https://www.transfermarkt.com/transfers ... s=w&plus=0

Eliteserien inne på topp 10 over salgssummer i vintervindu - solgt for over 500 millioner! Transfermarkt opererer riktig nok med feil sum for Tengstedt, som står solgt til 7 mill euro. Antar det er snakk om summen som kom umiddelbart, og avdrag som kommer på et senere tidspunkt av en eller annen grunn ikke er inkludert. Det samme gjelder for Schjelderup som står solgt til 9 mill euro.

Allsvenskan har til sammenligning solgt spillere for ca 200 millioner.

mogandisu
Innlegg: 1501

Legg inn av mogandisu »

Siste vending i Vetlesen sagaen


aderyn

Legg inn av aderyn »

Synd ikke Veltesen overgangen gikk i gjennom.

benib

Legg inn av benib »

aderyn skrev: tor feb 02, 2023 5:24 pm Synd ikke Veltesen overgangen gikk i gjennom.
Helt enig! Tror det hadde vært nær perfekt for Vetlesen. Håper de kommer tilbake igjen i sommer.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»