Bodø/Glimt Klubbtråd
- startelver
- Sted: Bangkok, Thailand
- Has thanked: 484 times
- Been thanked: 233 times
Håper dere knuser Tromsø, hvis ikke begynner jeg å lure. Gutan må da være supermotivert.
Tounekti returnerer til Glimt. Sportsdirektøren i Groningen mener han ikke har utviklet seg nok til at de ønsker å løse inn opsjonen.
Fra AN.- Sebastian har ikke konvertert potensialet sitt til vekst og utvikling på en tilstrekkelig måte. Derfor benytter vi ikke opsjonen i kontrakten hans. Vi ønsker han lykke til i resten av karrieren, siteres teknisk direktør Mark-Jan Fledderus på.
https://www.eurosport.no/fotball/elites ... tory.shtml
Eurosport melder at Solbakken har blitt enig med Roma om å signere femårskontrakt. Deres kilde er Il Romanista: https://www.ilromanista.eu/news/as-roma ... en-dice-sa
Eurosport melder at Solbakken har blitt enig med Roma om å signere femårskontrakt. Deres kilde er Il Romanista: https://www.ilromanista.eu/news/as-roma ... en-dice-sa
1-0 til Glimt på overtid etter en forferdelig tversover fra Håkon Myrseth i Junkeren-forsvaret. Det var vanskelig å tyde noen nivåforskjell i denne kampen. 00-modellen Oscar Kapskarmo imponerte meg. Stor og sterk spiss med ok fart og fin nærteknikk. Lekte seg med Amundsen ved flere anledninger. Isak Lekang (også 00) er også en veldig spennende midtbanespiller som fint kunne spilt på høyere nivå. Likner mye på Brunstad Fet i spillestilen.
Er dette sønnen til Børre "Buldozer" Lekang, som var en viktig brikke på glimtlaget som spilte seg opp et par divisjoner på starten av 90-tallet?
Ingen som følger meg på Kapskarmo? Synes han ser ut som en bedre spiss enn Nordås. Og han er fra Helgeland og født i 2000. Litt tynt grunnlag, men han mener jeg vi absolutt burde følge nøye med på. Hadde vært helt perfekt med en relativt lokal spissreserve.
Er Isak sønnen eller nevøen til Børre Bulldoser Lekang?Nordlys skrev: ↑fre mai 13, 2022 6:06 pm 1-0 til Glimt på overtid etter en forferdelig tversover fra Håkon Myrseth i Junkeren-forsvaret. Det var vanskelig å tyde noen nivåforskjell i denne kampen. 00-modellen Oscar Kapskarmo imponerte meg. Stor og sterk spiss med ok fart og fin nærteknikk. Lekte seg med Amundsen ved flere anledninger. Isak Lekang (også 00) er også en veldig spennende midtbanespiller som fint kunne spilt på høyere nivå. Likner mye på Brunstad Fet i spillestilen.
Om Tounekti:
Det lyktes han jo for så vidt i, men planen var vel neppe å havne tilbake i Bodø. Merker jeg også er veldig skeptisk til om han er villig til å legge ned innsatsen som trengs. Hagen har jo f.eks. også store ambisjoner, men der er det veldig tydelig at holdningene er på plass og karrieren går fremover. Tounekti fra utsiden ser i alle fall ikke ut til å være kommet veldig mye lenger enn for to år siden.
Kilde: https://www.reddit.com/r/soccer/comment ... t/fy6yspm/Han sa at han vil spille for Bodø i 1 år eller 2, så dra til Nederland eller England
Det lyktes han jo for så vidt i, men planen var vel neppe å havne tilbake i Bodø. Merker jeg også er veldig skeptisk til om han er villig til å legge ned innsatsen som trengs. Hagen har jo f.eks. også store ambisjoner, men der er det veldig tydelig at holdningene er på plass og karrieren går fremover. Tounekti fra utsiden ser i alle fall ikke ut til å være kommet veldig mye lenger enn for to år siden.
Sønnen, skal man tro avisartikkelen over her.
Etter jeg har lagt irritasjonen litt bak meg med Tounekti, så er det jo egentlig en spennende mulighet her. Vi får en spiller som har et veldig stort talent, og som er ung nok til at et mentalitetskifte kan skje raskt og omfattende.
Gjør han det, og legger ned innsatsen, ser jeg ikke for meg at potensialet hans stopper på "god spiller i eliteserien".
Gjør han det, og legger ned innsatsen, ser jeg ikke for meg at potensialet hans stopper på "god spiller i eliteserien".
- startelver
- Sted: Bangkok, Thailand
- Has thanked: 484 times
- Been thanked: 233 times
Greier dere å stille lag til mandag?
Han har jo bedre grunnteknikk enn JPH så ting kan jo skje om noe klikker på plass i hodet hans. Men noen burde beskyttet ham mot agenten sin og sørget for at han fikk litt brukbare folk rundt seg som setter krav. Da kan han få et oppsving det lukter svidd av.rdzzl skrev: ↑lør mai 14, 2022 1:08 pm Etter jeg har lagt irritasjonen litt bak meg med Tounekti, så er det jo egentlig en spennende mulighet her. Vi får en spiller som har et veldig stort talent, og som er ung nok til at et mentalitetskifte kan skje raskt og omfattende.
Dere som husker tilbake til årene før 2010 da Glimt spilte ES. Jeg minnes at det var noen heiarop hvor LNS og SNN-tribunen vekslet seg i mellom om å synge/rope. Er det noen som husker hva det var man sang/ropte? Har litt lyst til å gi innspill til publikumsoppvarmerne før i morgen for å vekke liv i disse gamle ropene. Alltid ute etter mer tribuneliv på Myra!
Jeg husker det ble ropt BO-DØ-GLIMT, der hver stavelse var en tribune, men da var Toyota også involvert. Noe mer avansert enn det har ikke jeg vært med på, i alle fall
Men mine dager på Aspmyra endte vel i 2006-2007, så kan hende det var andre ting etter det.