Bodø/Glimt Klubbtråd

Svar
Bjørka

Re: Bodø/Glimt Klubbtråd

Legg inn av Bjørka »

netrebske skrev: man jan 30, 2023 1:11 am Kan Sjøvold registreres på B-lista, eller har han vært for kort tid i klubben?
For kort tid. Signerte i januar i fjor.

Wallez

Legg inn av Wallez »

netrebske skrev: man jan 30, 2023 1:11 am
Wallez skrev: søn jan 29, 2023 1:09 pm Apropos så var Adan Hussein registrert på A-lista i vår.
Nei det var han da slettes ikke. A-lista besto av Haikin, Faye Lund, Sampsted, Serry Larsen, Amundsen, Moe, Lode, Høibråten, Wembangomo, Kubr, M Konradsen, A Konradsen, Fet, Saltnes, Vetlesen, Grønbæk, Berg, Hagen, Solbakken, Mvuka, Zugelj, Sørli, Pellegrino, Espejord og Salvesen.

Kan Sjøvold registreres på B-lista, eller har han vært for kort tid i klubben?
Hehe, fikk svar på dette tidligere:
Wallez skrev: søn jan 29, 2023 3:02 pm Jeg så den samme lista i stående visning på mobil, og da var navnet hans for langt til at stjerna vistes :D Ref den tidligere oversikten min ser jeg nå at også Hussein og Johnsplass selvfølgelig er registrert på B-lista, ikke A-lista. Men dette har ingen praktisk betydning for dem så lenge de fortsatt er i klubben.
Nei, Fredrik Sjøvold kan ikke registreres siden han bare har vært her et år. Men så lenge gan blir værende i klubben sammenhengende det neste året kan han registreres på B-lista fom. januar 2024.

Wallez

Legg inn av Wallez »

Etter mange gode innspill prøver jeg meg på en oppdatert oversikt:

Har prøvd å sette opp samtlige spillere på A-lista i to ellevere. Det er ingen ytterligere spillere som kan settes på B-lista som vil utgjøre en forskjell. Setter en X der vi ikke har dobbel dekning:

Faye
Brice - Moe - Lode - Kubr
Vetlesen - Berg - Grønbæk
Zugelj - Espejord - Pellegrino

X
X - Amundsen - X - Johnsplass (B-liste)
Konradsen - Ask (B-liste) - Fet/Saltnes
Sørli - Salvesen - X

Spørsmålstegn:
  • Saltnes: operert i hofta, vil neppe være i kampform før godt utpå våren.
  • Fet: har vært ute lenge, er i opptrening men vil neppe være i kampform før godt utpå våren.
  • Brice: operert i lysken i vinter, er ikke tilbake enda. Har vært snakk om at han ønsker seg bort.
  • Konradsen: fikk en strekk bak i låret i forrige treningskamp
  • Vetlesen: kan bli solgt de neste dagene.
Maks 3 nye spillere kan registreres. Brøndbo kan ikke registreres på B-lista, men kan registreres på A-lista som en av våre nye spillere. Isak Sjong kan registreres på B-lista, da vi må ha minst 2 keepere på A-lista og 1 på B-lista

To av følgende utespillere kan registreres:
  • Omar: har vært lenge ute og har ikke spilt et eneste minutt enda pga. smårusk. Kommer han i kampform til vårsesongen? Vi har allerede Brice som et strålende alternativ på høyre back, med Konradsen som backup.
  • Bjørkan: hever laget enormt, blir registrert.
  • Sørensen: kan være et alternativ som backup på begge backene, samt at han nok kan fungere som en nødløsning på vingene med enorm fart.
  • Bjørtuft: kan potensielt bli et førstevalg som hever laget, men så lenge Moe og Lode er friske har vi ok bredde med Amundsen i backup.
  • Kvile: skadet, blir ikke registrert.
  • Sjøvold: kan være et alternativ for å øke bredden på midten.
  • Vetti: i opptrening, blir neppe registrert.
  • Kjær: har sett spennende ut så langt, kan bidra med etterlengtet kreativitet offensivt.
  • Komsoon: ikke god nok, blir neppe registrert.
  • Pemi: vi har allerede dobbel dekning på topp, blir neppe registrert. Samtidig har jeg en magefølelse på at Knutsen kommer til å satse veldig på han, kan det skje at vi tar med enda en spiss i troppen?
  • Nordås: vi har allerede dobbel dekning på topp, blir neppe registrert.
Vi bør også tenke på at det ikke er usannsynlig at vi må spille ekstraomganger i løpet av sluttspillet siden bortemålsregelen er fjernet. Da må ha ha alternativer, spesielt i posisjonene med størst belastning. Vi kan da gjøre maks 5 bytter i de første 90 minuttene, samt et ekstra bytte i ekstraomgangene.

Cedianar

Legg inn av Cedianar »

Jeg kan ikke fatte at Glimt kan selge Hugo nå, med den tynne Europa-troppen vi har. Da må det virkelig komme et monsterbud som vi ikke kan si nei til. Det må også Hugo forstå. Det bør jo virkelig være mulig å forlenge kontrakten hans med 1 år + en liten sum i sign-on-fee for lojaliteten. Spesielt siden vi blir å sitte med en del penger på bok etter salget av Mvuka.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Cedianar skrev: man jan 30, 2023 8:43 am Jeg kan ikke fatte at Glimt kan selge Hugo nå, med den tynne Europa-troppen vi har. Da må det virkelig komme et monsterbud som vi ikke kan si nei til. Det må også Hugo forstå. Det bør jo virkelig være mulig å forlenge kontrakten hans med 1 år + en liten sum i sign-on-fee for lojaliteten. Spesielt siden vi blir å sitte med en del penger på bok etter salget av Mvuka.
Blir nok ikke solgt, med mindre det ikke kommer et monsterbud som man ikke har råd til å si nei til.

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

Håper vi avslutter tullet med Whalstedt. 15 mil som Odd ryktes å kreve for en keeper er galskap og noe vi aldri bør prøve på, får ikke de pengene tilbake om ikke en PL klubb skal ha han.

Her bør vi heller slenge ut et bud på Selvik og et på Fridrich for en langt lavere sum og se hvem av dem vi får eller bare hente en gratis keeper og la Faye være førstekeeper så kan Odd sitte med skjegget i postkassen når noe andre henter han gratis etter sesongen

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

JonSnow skrev: man jan 30, 2023 11:33 am Håper vi avslutter tullet med Whalstedt. 15 mil som Odd ryktes å kreve for en keeper er galskap og noe vi aldri bør prøve på, får ikke de pengene tilbake om ikke en PL klubb skal ha han.

Her bør vi heller slenge ut et bud på Selvik og et på Fridrich for en langt lavere sum og se hvem av dem vi får eller bare hente en gratis keeper og la Faye være førstekeeper så kan Odd sitte med skjegget i postkassen når noe andre henter han gratis etter sesongen
Er det ikke et risikomoment å ha Faye som keeper mot polakkene med tanke på at Norge trenger 1 seier for å sikre topp 15 og dermed 2 lag i CL-kvaliken?

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

JonSnow skrev: man jan 30, 2023 11:33 am Håper vi avslutter tullet med Whalstedt. 15 mil som Odd ryktes å kreve for en keeper er galskap og noe vi aldri bør prøve på, får ikke de pengene tilbake om ikke en PL klubb skal ha han.

Her bør vi heller slenge ut et bud på Selvik og et på Fridrich for en langt lavere sum og se hvem av dem vi får eller bare hente en gratis keeper og la Faye være førstekeeper så kan Odd sitte med skjegget i postkassen når noe andre henter han gratis etter sesongen
Hvordan kan Odd sitte med skjegget i postkassa? Null problem å selge Leo 8-10 millioner til sommeren. En sum som faktisk er høyere enn hva spekulasjonene går på nå.

Men ingenting hadde vært bedre enn at det ikke ble noen overgang.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Gunnar88 skrev: man jan 30, 2023 11:39 am
JonSnow skrev: man jan 30, 2023 11:33 am Håper vi avslutter tullet med Whalstedt. 15 mil som Odd ryktes å kreve for en keeper er galskap og noe vi aldri bør prøve på, får ikke de pengene tilbake om ikke en PL klubb skal ha han.

Her bør vi heller slenge ut et bud på Selvik og et på Fridrich for en langt lavere sum og se hvem av dem vi får eller bare hente en gratis keeper og la Faye være førstekeeper så kan Odd sitte med skjegget i postkassen når noe andre henter han gratis etter sesongen
Hvordan kan Odd sitte med skjegget i postkassa? Null problem å selge Leo 8-10 millioner til sommeren. En sum som faktisk er høyere enn hva spekulasjonene går på nå.

Men ingenting hadde vært bedre enn at det ikke ble noen overgang.
Over 10 mill erfarer TV2 at budet er på nå.

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

Gunnar88 skrev: man jan 30, 2023 11:39 am
JonSnow skrev: man jan 30, 2023 11:33 am Håper vi avslutter tullet med Whalstedt. 15 mil som Odd ryktes å kreve for en keeper er galskap og noe vi aldri bør prøve på, får ikke de pengene tilbake om ikke en PL klubb skal ha han.

Her bør vi heller slenge ut et bud på Selvik og et på Fridrich for en langt lavere sum og se hvem av dem vi får eller bare hente en gratis keeper og la Faye være førstekeeper så kan Odd sitte med skjegget i postkassen når noe andre henter han gratis etter sesongen
Hvordan kan Odd sitte med skjegget i postkassa? Null problem å selge Leo 8-10 millioner til sommeren. En sum som faktisk er høyere enn hva spekulasjonene går på nå.

Men ingenting hadde vært bedre enn at det ikke ble noen overgang.
Kontrakten går ut 01.01.2024 så 01.06.2023 kan hvem som helst signere han gratis!

Brodden

Legg inn av Brodden »

JonSnow skrev: man jan 30, 2023 11:33 am Håper vi avslutter tullet med Whalstedt. 15 mil som Odd ryktes å kreve for en keeper er galskap og noe vi aldri bør prøve på, får ikke de pengene tilbake om ikke en PL klubb skal ha han.

Her bør vi heller slenge ut et bud på Selvik og et på Fridrich for en langt lavere sum og se hvem av dem vi får eller bare hente en gratis keeper og la Faye være førstekeeper så kan Odd sitte med skjegget i postkassen når noe andre henter han gratis etter sesongen
I så fall selger vi han til sommeren, og så er det vinn-vinn hvis Glimt ikke ønsker han nok 8-)

Brodden

Legg inn av Brodden »

JonSnow skrev: man jan 30, 2023 11:44 am
Gunnar88 skrev: man jan 30, 2023 11:39 am
JonSnow skrev: man jan 30, 2023 11:33 am Håper vi avslutter tullet med Whalstedt. 15 mil som Odd ryktes å kreve for en keeper er galskap og noe vi aldri bør prøve på, får ikke de pengene tilbake om ikke en PL klubb skal ha han.

Her bør vi heller slenge ut et bud på Selvik og et på Fridrich for en langt lavere sum og se hvem av dem vi får eller bare hente en gratis keeper og la Faye være førstekeeper så kan Odd sitte med skjegget i postkassen når noe andre henter han gratis etter sesongen
Hvordan kan Odd sitte med skjegget i postkassa? Null problem å selge Leo 8-10 millioner til sommeren. En sum som faktisk er høyere enn hva spekulasjonene går på nå.

Men ingenting hadde vært bedre enn at det ikke ble noen overgang.
Kontrakten går ut 01.01.2024 så 01.06.2023 kan hvem som helst signere han gratis!
Klubbene som er interesserte i Wahlstedt vil selvsagt sikre seg han allerede i sommer, og ikke vente til over halvparten av neste sesong er gjennomført.

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

JonSnow skrev: man jan 30, 2023 11:44 am
Gunnar88 skrev: man jan 30, 2023 11:39 am
JonSnow skrev: man jan 30, 2023 11:33 am Håper vi avslutter tullet med Whalstedt. 15 mil som Odd ryktes å kreve for en keeper er galskap og noe vi aldri bør prøve på, får ikke de pengene tilbake om ikke en PL klubb skal ha han.

Her bør vi heller slenge ut et bud på Selvik og et på Fridrich for en langt lavere sum og se hvem av dem vi får eller bare hente en gratis keeper og la Faye være førstekeeper så kan Odd sitte med skjegget i postkassen når noe andre henter han gratis etter sesongen
Hvordan kan Odd sitte med skjegget i postkassa? Null problem å selge Leo 8-10 millioner til sommeren. En sum som faktisk er høyere enn hva spekulasjonene går på nå.

Men ingenting hadde vært bedre enn at det ikke ble noen overgang.
Kontrakten går ut 01.01.2024 så 01.06.2023 kan hvem som helst signere han gratis!
Det er HVIS han kommer etter sesongen. Jeg antar at en utenlandsk klubb henter umiddelbart.

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

Korgutt skrev: man jan 30, 2023 11:42 am
Gunnar88 skrev: man jan 30, 2023 11:39 am
JonSnow skrev: man jan 30, 2023 11:33 am Håper vi avslutter tullet med Whalstedt. 15 mil som Odd ryktes å kreve for en keeper er galskap og noe vi aldri bør prøve på, får ikke de pengene tilbake om ikke en PL klubb skal ha han.

Her bør vi heller slenge ut et bud på Selvik og et på Fridrich for en langt lavere sum og se hvem av dem vi får eller bare hente en gratis keeper og la Faye være førstekeeper så kan Odd sitte med skjegget i postkassen når noe andre henter han gratis etter sesongen
Hvordan kan Odd sitte med skjegget i postkassa? Null problem å selge Leo 8-10 millioner til sommeren. En sum som faktisk er høyere enn hva spekulasjonene går på nå.

Men ingenting hadde vært bedre enn at det ikke ble noen overgang.
Over 10 mill erfarer TV2 at budet er på nå.
Satt å leste i AN det samme, står også at Whalstedt vill dra til B/G i artikkelen der!

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Gunnar88 skrev: man jan 30, 2023 11:47 am
JonSnow skrev: man jan 30, 2023 11:44 am
Gunnar88 skrev: man jan 30, 2023 11:39 am

Hvordan kan Odd sitte med skjegget i postkassa? Null problem å selge Leo 8-10 millioner til sommeren. En sum som faktisk er høyere enn hva spekulasjonene går på nå.

Men ingenting hadde vært bedre enn at det ikke ble noen overgang.
Kontrakten går ut 01.01.2024 så 01.06.2023 kan hvem som helst signere han gratis!
Det er HVIS han kommer etter sesongen. Jeg antar at en utenlandsk klubb henter umiddelbart.
Ikke snakk om. Da lar de kontrakten løpe ut isteden er mitt tips.

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

Gunnar88 skrev: man jan 30, 2023 11:47 am
JonSnow skrev: man jan 30, 2023 11:44 am
Gunnar88 skrev: man jan 30, 2023 11:39 am

Hvordan kan Odd sitte med skjegget i postkassa? Null problem å selge Leo 8-10 millioner til sommeren. En sum som faktisk er høyere enn hva spekulasjonene går på nå.

Men ingenting hadde vært bedre enn at det ikke ble noen overgang.
Kontrakten går ut 01.01.2024 så 01.06.2023 kan hvem som helst signere han gratis!
Det er HVIS han kommer etter sesongen. Jeg antar at en utenlandsk klubb henter umiddelbart.
Økonomi for klubb og Whalstedt det, vente 6 måneder og få en fet sign on fee for han og kr 0 i overgangen for eventuell ny klubb er vinn vinn for alle andre enn Odd. Vi har vært der mange gagner de siste sesongene så jeg har sluttet å tro på at spillere signere ny kontrakt for at klubben skal sitte igjen med noe.
Er bare sånn det har blitt i fotballen.

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

Korgutt skrev: man jan 30, 2023 11:48 am
Gunnar88 skrev: man jan 30, 2023 11:47 am
JonSnow skrev: man jan 30, 2023 11:44 am

Kontrakten går ut 01.01.2024 så 01.06.2023 kan hvem som helst signere han gratis!
Det er HVIS han kommer etter sesongen. Jeg antar at en utenlandsk klubb henter umiddelbart.
Ikke snakk om. Da lar de kontrakten løpe ut isteden er mitt tips.
Så du tror at Leo venter kontrakten ut og velger Glimt? I hvilken verden gir det mening?

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Gunnar88 skrev: man jan 30, 2023 11:50 am
Korgutt skrev: man jan 30, 2023 11:48 am
Gunnar88 skrev: man jan 30, 2023 11:47 am

Det er HVIS han kommer etter sesongen. Jeg antar at en utenlandsk klubb henter umiddelbart.
Ikke snakk om. Da lar de kontrakten løpe ut isteden er mitt tips.
Så du tror at Leo venter kontrakten ut og velger Glimt? I hvilken verden gir det mening?
Jeg tror sånn sett Bodø/Glimt ryker. Da er det snakk om en utenlandsk klubb er mitt tips. Med en fet sign on fee i tillegg. Skal han til Bodø er det nå toget går. Slik jeg ser det.

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

Korgutt skrev: man jan 30, 2023 11:52 am
Gunnar88 skrev: man jan 30, 2023 11:50 am
Korgutt skrev: man jan 30, 2023 11:48 am

Ikke snakk om. Da lar de kontrakten løpe ut isteden er mitt tips.
Så du tror at Leo venter kontrakten ut og velger Glimt? I hvilken verden gir det mening?
Jeg tror sånn sett Bodø/Glimt ryker. Da er det snakk om en utenlandsk klubb er mitt tips. Med en fet sign on fee i tillegg. Skal han til Bodø er det nå toget går. Slik jeg ser det.
Nettopp det der som blir utfallet.

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

Koregutt har rett, skal Whalstedt til B/G så er det nå, for vi må ha en kepper til og henter en av 4 som vi har på listen.

Ettee dette vinduet så blir det en utenlandsk klubb som får han pga. lønnen dem kan slenge i bordet er noe ingen norske kan eller bør gjøre.

Wallez

Legg inn av Wallez »

Ja, toget går nok for Glimt hvis vi ikke legger pengene på bordet og henter Wahlstedt nå. Toget går nok også for Odd mtp. å få en ok overgangssum for han. Husk at når det internasjonale overgangsvinduet åpner så har Wahlstedt mindre enn 6 måneder igjen av kontrakten, noe som betyr at han står fritt til å forhandle kontrakt direkte med hvem som helst uten at Odd er involvert. Dette vil gi Odd veldig dårlige kort i eventuelle forhandlinger om å sluttføre overgangen allerede i sommer.

Dette er akkurat samme situasjon som Glimt har i år med Vetlesen og hadde med Solbakken i fjor. Det er i beste fall ekstremt naivt å håpe at noen skal være villige til å betale store penger for Wahlstedt i sommer, hvis høyeste bud i vinter bare er 10 mill. Da må Odd ta den vurderingen at å bruke Wahlstedt i stedet for Jarstein i en sesong er verdt 10 millioner mer enn å selge Wahlstedt nå og bruke Jarstein hele sesongen.

Alt i alt vil nok en utenlandsk tulleklubb og Wahlstedt selv sitte igjen som vinnere i denne saken. Jeg mener at det beste for norsk fotball hadde vært om Odd hadde fått 10-15 mill av Europa-pengene til Glimt i bytte mot Wahlstedt. Da kunne Odd investert pengene i nye talenter, mens Glimt kunne hevet Norge på UEFA-rankingen og bidratt til å dra inn enda mer Europa-penger til Norge på lang sikt.

Gunder

Legg inn av Gunder »

JonSnow skrev: man jan 30, 2023 11:58 am Koregutt har rett, skal Whalstedt til B/G så er det nå, for vi må ha en kepper til og henter en av 4 som vi har på listen.

Ettee dette vinduet så blir det en utenlandsk klubb som får han pga. lønnen dem kan slenge i bordet er noe ingen norske kan eller bør gjøre.
Whalstedt er en meget god keeper. Har fått forståelse av at Faye Lund har utviklet noe enormt i januar måned i 2023.
Wahlstedt blir da benksliter?

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Wallez skrev: man jan 30, 2023 12:02 pm Dette er akkurat samme situasjon som Glimt har i år med Vetlesen og hadde med Solbakken i fjor. Det er i beste fall ekstremt naivt å håpe at noen skal være villige til å betale store penger for Wahlstedt i sommer, hvis høyeste bud i vinter bare er 10 mill. Da må Odd ta den vurderingen at å bruke Wahlstedt i stedet for Jarstein i en sesong er verdt 10 millioner mer enn å selge Wahlstedt nå og bruke Jarstein hele sesongen.
En forskjell her er at mens Glimt har råd til å la spillerne gå gratis, så kan 5-10 millioner i sommer være sårt tiltrengte midler for Odd. De kommer nok ikke til å kreve store penger for Wahlstedt i sommer. Så er nok, som flere har påpekt, etterspørselen etter keeper langt større i sommervinduet enn om vinteren. Haikin f.eks måtte nøye seg med en kortidskontrakt i Bristol nå.

Wallez

Legg inn av Wallez »

@Zanick Absolutt. Angående Vetlesen så kan jo f.eks. Glimt ta en vurdering at man kan dra inn 10 mill ekstra i premiepenger allerede i sluttspillet i Conference League ved å beholde nøkkelspilleren Vetlesen. I tillegg vil vi ha en større sjanse til å kvalifisere oss til spill i Europa i sommer, noe som kan dra inn over 100 mill ekstra. I tillegg får vi en bedre mulighet til en god plassering i Eliteserien, noe som både gir noen millioner ekstra i premiepenger og som gir muligheten til spill om nye 100 mill +++ i Europa påfølgende sesong.

På denne måten vil jeg si at f.eks. et bud på 30 mill på Vetlesen vil være veldig dårlig butikk for Glimt rent økonomisk. Når man ser tilbake på totale inntekter i 2023 og 2024 mener jeg at det er en god sjanse for at inntektene er høyere ved å beholde Vetlesen et år til og la han gå gratis enn ved å selge han nå for 30 mill. Vi gjorde jo et lignende regnestykke da vi ikke solgte Solbakken for 40 mill. I ettertid ser man jo at dette ikke ble god butikk, men om han hadde vært skadefri mot Zagreb er det ganske sannsynlig at han kunne vippet kampene i vårt favør og dermed dratt inn over 200 mill ekstra, noe som ville gjort totalen til veldig god butikk.

For Odd tror jeg ikke et slikt regnestykke med Wahlstedt kommer til å se like positivt ut for klubben.

Glimt

Legg inn av Glimt »

Jeg tenker det er verdt å bruke 15 mill på Wahlstedt?
Keeperposisjonen er veldig viktig og med en klasse-keeper øker sannsynligheten for Europa.
Sett opp mot andre summer som er brukt av klubbene dette overgangsvinduet er ikke 15 mill helt uhørt, selv om det ligger i øvre siktet.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Wallez skrev: man jan 30, 2023 12:43 pm For Odd tror jeg ikke et slikt regnestykke med Wahlstedt kommer til å se like positivt ut for klubben.
Avhengeger litt av Jarstein, som de har i bakhånd. Skal ha sett bra ut på trening har jeg lest.

Wallez

Legg inn av Wallez »

@Zanick Det er vel også utfordringer med den rettslige tvisten mellom Jarstein og Hertha Berlin som må løses før Jarstein kan spille tellende kamper for Odd?

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Glimt skrev: man jan 30, 2023 12:58 pm Jeg tenker det er verdt å bruke 15 mill på Wahlstedt?
Keeperposisjonen er veldig viktig og med en klasse-keeper øker sannsynligheten for Europa.
Sett opp mot andre summer som er brukt av klubbene dette overgangsvinduet er ikke 15 mill helt uhørt, selv om det ligger i øvre siktet.
I følge Jon Snow så har vel Faye Lund etter treningskampen mot Kalmar blitt en av landets beste keepere, så da trenger dere vel ikke å styrke den plassen.

Glimt

Legg inn av Glimt »

Sportsjournalisten i Varden sier han tror Odd krever 12-13 mill + god videresalgsklausul. Stemmer dette kan jo ikke klubbene være så langt fra hverandre.🤷🏻‍♂️?

boombis

Legg inn av boombis »

Vi får se hva det ender opp med.

Personlig synes jeg Odd-keeperen blir for dyr.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»