Molde FK 2023. Klubbtråd.

Svar
Rhesus

Re: Molde FK 2023. Klubbtråd.

Legg inn av Rhesus »

RamGuy skrev: tir jun 06, 2023 11:47 am Kjetil Kuntsen
Under beltestedet.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Rhesus skrev: tir jun 06, 2023 11:52 am
RamGuy skrev: tir jun 06, 2023 11:47 am Kjetil Kuntsen
Under beltestedet.
På sin plass. Hilsen Nuno Santos

Hmm

Legg inn av Hmm »

RamGuy skrev: tir jun 06, 2023 11:42 am
Hmm skrev: tir jun 06, 2023 11:28 am Folk er ulike, og i alle fall Erling Moe og Kjetil Knutsen. Men jeg liker tilnærmingen til Knutsen i kampen mot VIF, etter en relativt knusende seier.
Erling drar en "spøk".....

https://www.nettavisen.no/sport/sjelden ... 95-1136967
Nå er nok Erling Moe i media, og en Erling Moe i garderoben to nokså forskjellige personer. Etter en kamp hvor Vikingpublikummet har regnet Monopolpenger over Berisha, så er det jo helt naturlig for Erling Moe at han fleiper med at prisen nesten var for billig. Det betyr jo ikke at han står i garderoben eller på treningsfeltet og ikke tar noe som helst på alvor.
Selvfølgelig er ikke Erling den samme i media som i garderoben. Jeg har sans for humoren til Erling, men akkurat nå så passer det ikke, mener jeg.
Jeg liker Knutsens dedikasjon og detaljfokus. Å bare vinne er rett og slett ikke nok! Det å gi alle beskjed om det faktum trigger i alle fall meg. Hadde jeg vært under en slik trener, for lenge siden, ville jeg gjort hva absolutt hva som helst for å bli best mulig.

Solskjær ble vel en gang sitert på at han skrøt av spillerne når de tapte, og var gjerne litt misfornøyd når de vant. Det tenker jeg er en ok leveregel når man skal intervjues etter kampene.

qbah

Legg inn av qbah »

Rhesus skrev: tir jun 06, 2023 11:43 am
qbah skrev: tir jun 06, 2023 10:50 am Du mener det er ironi? Jeg er usikker. Lett å dra ironi-kortet her, selvsagt. Naturlig det.
Når man er villig til å betale 30-40 mill for Berisha, så er man fort truende til å kaste det dobbelte ut vinduet også.
Du trolla seriøst ikke? Var du hellig overbevist om at «Skullerud hater breddefotball og dugnad» også?

Gjør han ikke? Skullerud er jo en vanskelig nøtt.

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

Karlstrøm ikke med i landslaget.

Regner med Erling Moe, Solbakken med flere er overrasket over utviklingen hans i år. Blant annet meg selv. Trodde faktisk han skulle være eliteseriens beste keeper i år. Istedenfor er han sjokkerende nok kanskje eliteseriens dårligste.

Karlstrøm er faktisk blitt enda bedre med beina, det skal han ha. Men i feltarbeidet og på strekarbeidet er han betydelig dårligere enn i fjor. Det er uforståelig hvordan dette er mulig? Hva er det egentlig man bedriver på keepertreningen for tiden?

Han gjemmer seg på streken på cornere og lar spillerne ta fighten, når han burde vært ute å plukket ballen. Trener man ikke på dette? Eller vil man ha passivitet og slippe inn et tonn med dødballer framover....

Karlstrøm rykker ut på på 16 meter i dueller mellom spillere. Setter seg helt ut av spill. Som mot Viking på søndag og også kampen mot Stabæk hvor Høegh lett lobber over han på halvdistanse.
På streken virker han seig og slipper inn alt for mange baller. Redningsprosent på 48% sier egentlig alt om det. 1 av 2 avslutninger på mål går inn. Det burde vært 1 av 4.

Brukeravatar
Jobs99
Innlegg: 1175

Legg inn av Jobs99 »

Det er bare å sette Karlstrøm på benken, Petersen har ett mye bedre potensial

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

Jobs99 skrev: tir jun 06, 2023 5:29 pm Det er bare å sette Karlstrøm på benken, Petersen har ett mye bedre potensial
Petersen får levere en kjempekamp mot Kristiansund, så gir han hvertfall Moe noe å tenke på.

slankebrusmannen

Legg inn av slankebrusmannen »

Kaizen skrev: tir jun 06, 2023 5:00 pm Redningsprosent på 48% sier egentlig alt om det. 1 av 2 avslutninger på mål går inn.
Er ikke dette en kraftig økning fra tidligere i år?

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Kaizen skrev: tir jun 06, 2023 6:08 pm
Jobs99 skrev: tir jun 06, 2023 5:29 pm Det er bare å sette Karlstrøm på benken, Petersen har ett mye bedre potensial
Petersen får levere en kjempekamp mot Kristiansund, så gir han hvertfall Moe noe å tenke på.
Jeg tror Molde stiller toppet mot KBK. Moe kan ikke risikere tap med b-laget.

Og et toppet MFK stiller med Karlstrøm.

Selv er jeg lite begeistret for Petersen. Det er for hadasrdiøst med ballen i beina og han er veldig svak i igangsettingen. Men han er dog bedre enn Karlstrøm på strek.

Jeg mener Molde bør hente en ny keeper, men jeg tror man satser på Karlstrøm ut denne sesongen. Minst.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Ingen snakker om at Haugen sov totalt på 2-2 og 3-2.

Ingen snakker om at Sheriff var fullstendig malplassert i forsvar store deler av kampen.

Men keeperen skal tas.

Det syns jeg er rart.

Jeg mener også Karlstrøm har vært svak i år, og det jeg mener kritikken mot han i fjor i stor grad var meningsløs basert på det han leverte er kritikken i år mer på sin plass.

Men Bjørnbak har vært veldig svak, Tiedemann har vært veldig svak, Haugan en skygge av seg sjøl, Løvik en skygge av seg sjøl og Knudtzon har spilt venstreback et par kamper med svært uheldig resultat.

Så min konklusjon er at alt henger sammen. Å være keeper bak et stødig forsvar er langt enklere enn å være keeper bak et forvar som ikke henger sammen. På samme måte som at et forsvar må kunne stole på mannen i buret.

Redningsprosent forteller bare litt av sannheten. Hvor kommer skuddene fra?
La oss si at forsvaret stod i stødig og avslutningene stort sett kom fra distanse. Da ville redningsprosenten øke betraktelig. Men når målene kommer fra kort hold slik mange av MFKs baklengsmål har gjort i år vil redningsprosenten synke.

Det som skremmer meg mest med Karlstrøm er mangelen på tilstedeværelse. Altså, han er jo der, men han eier ikke feltet sitt. Han lar seg herse med inne i egen boks. Han må bli litt ondere og tøffere. Det skal gjøre vondt når han kommer ut for å plukke ballen.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Jeg tror det er lett å undervurdere betydningen av Karlstrøms evner med ballen i beina.

Hmm

Legg inn av Hmm »

PapaSmurf skrev: tir jun 06, 2023 6:39 pm Ingen snakker om at Haugen sov totalt på 2-2 og 3-2.

Ingen snakker om at Sheriff var fullstendig malplassert i forsvar store deler av kampen.

Men keeperen skal tas.

Det syns jeg er rart.

Jeg mener også Karlstrøm har vært svak i år, og det jeg mener kritikken mot han i fjor i stor grad var meningsløs basert på det han leverte er kritikken i år mer på sin plass.

Men Bjørnbak har vært veldig svak, Tiedemann har vært veldig svak, Haugan en skygge av seg sjøl, Løvik en skygge av seg sjøl og Knudtzon har spilt venstreback et par kamper med svært uheldig resultat.

Så min konklusjon er at alt henger sammen. Å være keeper bak et stødig forsvar er langt enklere enn å være keeper bak et forvar som ikke henger sammen. På samme måte som at et forsvar må kunne stole på mannen i buret.

Redningsprosent forteller bare litt av sannheten. Hvor kommer skuddene fra?
La oss si at forsvaret stod i stødig og avslutningene stort sett kom fra distanse. Da ville redningsprosenten øke betraktelig. Men når målene kommer fra kort hold slik mange av MFKs baklengsmål har gjort i år vil redningsprosenten synke.

Det som skremmer meg mest med Karlstrøm er mangelen på tilstedeværelse. Altså, han er jo der, men han eier ikke feltet sitt. Han lar seg herse med inne i egen boks. Han må bli litt ondere og tøffere. Det skal gjøre vondt når han kommer ut for å plukke ballen.
Haugen har svakheter bakover, og de to målene er typiske eksempler på det. Det offensive veier noe opp .

Sheriff hadde også flere episoder der han gjør relativt grove feil, men likevel viser han en autoritet som de andre ikke har. Han gjorde mange feil når han kom til Molde, men etter hvert ble han bedre og bedre. Har troa at han kommer utover sommeren, med ny kontrakt.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Hmm skrev: tir jun 06, 2023 7:34 pm
PapaSmurf skrev: tir jun 06, 2023 6:39 pm Ingen snakker om at Haugen sov totalt på 2-2 og 3-2.

Ingen snakker om at Sheriff var fullstendig malplassert i forsvar store deler av kampen.

Men keeperen skal tas.

Det syns jeg er rart.

Jeg mener også Karlstrøm har vært svak i år, og det jeg mener kritikken mot han i fjor i stor grad var meningsløs basert på det han leverte er kritikken i år mer på sin plass.

Men Bjørnbak har vært veldig svak, Tiedemann har vært veldig svak, Haugan en skygge av seg sjøl, Løvik en skygge av seg sjøl og Knudtzon har spilt venstreback et par kamper med svært uheldig resultat.

Så min konklusjon er at alt henger sammen. Å være keeper bak et stødig forsvar er langt enklere enn å være keeper bak et forvar som ikke henger sammen. På samme måte som at et forsvar må kunne stole på mannen i buret.

Redningsprosent forteller bare litt av sannheten. Hvor kommer skuddene fra?
La oss si at forsvaret stod i stødig og avslutningene stort sett kom fra distanse. Da ville redningsprosenten øke betraktelig. Men når målene kommer fra kort hold slik mange av MFKs baklengsmål har gjort i år vil redningsprosenten synke.

Det som skremmer meg mest med Karlstrøm er mangelen på tilstedeværelse. Altså, han er jo der, men han eier ikke feltet sitt. Han lar seg herse med inne i egen boks. Han må bli litt ondere og tøffere. Det skal gjøre vondt når han kommer ut for å plukke ballen.
Haugen har svakheter bakover, og de to målene er typiske eksempler på det. Det offensive veier noe opp .

Sheriff hadde også flere episoder der han gjør relativt grove feil, men likevel viser han en autoritet som de andre ikke har. Han gjorde mange feil når han kom til Molde, men etter hvert ble han bedre og bedre. Har troa at han kommer utover sommeren, med ny kontrakt.
Jeg er selvsagt enig i alt dette. Selv om dette var usedvanlig svakt til Haugen å være. Han ser Bjørshol stå alene, men velger å overse det.

Men på samme måte har Karlstrøm en vanvittig pasningsfot. De igangsettingene gir oss en styrke vi ikke har hatt siden Forrens glansdager.

Men han må skjerpe seg i feltarbeidet. Det holder ikke.

nottimagiche

Legg inn av nottimagiche »

PapaSmurf skrev: tir jun 06, 2023 6:39 pm Ingen snakker om at Haugen sov totalt på 2-2 og 3-2.

Ingen snakker om at Sheriff var fullstendig malplassert i forsvar store deler av kampen.

Men keeperen skal tas.

Det syns jeg er rart.

Jeg mener også Karlstrøm har vært svak i år, og det jeg mener kritikken mot han i fjor i stor grad var meningsløs basert på det han leverte er kritikken i år mer på sin plass.

Men Bjørnbak har vært veldig svak, Tiedemann har vært veldig svak, Haugan en skygge av seg sjøl, Løvik en skygge av seg sjøl og Knudtzon har spilt venstreback et par kamper med svært uheldig resultat.

Så min konklusjon er at alt henger sammen. Å være keeper bak et stødig forsvar er langt enklere enn å være keeper bak et forvar som ikke henger sammen. På samme måte som at et forsvar må kunne stole på mannen i buret.

Redningsprosent forteller bare litt av sannheten. Hvor kommer skuddene fra?
La oss si at forsvaret stod i stødig og avslutningene stort sett kom fra distanse. Da ville redningsprosenten øke betraktelig. Men når målene kommer fra kort hold slik mange av MFKs baklengsmål har gjort i år vil redningsprosenten synke.

Det som skremmer meg mest med Karlstrøm er mangelen på tilstedeværelse. Altså, han er jo der, men han eier ikke feltet sitt. Han lar seg herse med inne i egen boks. Han må bli litt ondere og tøffere. Det skal gjøre vondt når han kommer ut for å plukke ballen.
Tror de fleste ser at det er flere som svikter i det defensive. Problemet er at en keeper sine svakheter og tabber blir veldig synlige og som regel ender med baklengsmål. Karlstrøm er markant svakere enn i fjor, og gjør tidvis sjokkerende svake vurderinger, som på Vikings tredje mål. Samtidig mangler han fandenivoldskhet og tøffhet i feltet, det gjorde han i fjor også, og det er neppe noe som kommer til å utvikle seg veldig. Han er, etter min smak, en altfor passiv keeper og en helt middels skuddstopper. Veldig god med beina, men det bør jo ikke være den fremste kvaliteten hos en keeper. Kjedelig å single ut enkeltspillere, men sammen med Bjørnbak synes jeg Karlstrøm over ganske mange kamper har vært meget svak. Da må det faktisk gå an å si det.

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

slankebrusmannen skrev: tir jun 06, 2023 6:18 pm
Kaizen skrev: tir jun 06, 2023 5:00 pm Redningsprosent på 48% sier egentlig alt om det. 1 av 2 avslutninger på mål går inn.
Er ikke dette en kraftig økning fra tidligere i år?
Redningsprosenten for Moldekeepere har ligget fra
65 -- 76% hvert år siden 2016.

Dvs mellom å slippe inn 1 av 3 og 1 av 4. I gullsesongene 2019, 2022 slapp vi inn 1 av 4 avslutninger på mål.

slankebrusmannen

Legg inn av slankebrusmannen »

Kaizen skrev: tir jun 06, 2023 8:03 pm
slankebrusmannen skrev: tir jun 06, 2023 6:18 pm
Kaizen skrev: tir jun 06, 2023 5:00 pm Redningsprosent på 48% sier egentlig alt om det. 1 av 2 avslutninger på mål går inn.
Er ikke dette en kraftig økning fra tidligere i år?
Redningsprosenten for Moldekeepere har ligget fra
65 -- 76% hvert år siden 2016.

Dvs mellom å slippe inn 1 av 3 og 1 av 4. I gullsesongene 2019, 2022 slapp vi inn 1 av 4 avslutninger på mål.
«Tidligere i år», skrev jeg. Verken 2016, 2019, 2022 eller noen av årene innimellom er eller var i år.

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

slankebrusmannen skrev: tir jun 06, 2023 8:24 pm
Kaizen skrev: tir jun 06, 2023 8:03 pm
slankebrusmannen skrev: tir jun 06, 2023 6:18 pm

Er ikke dette en kraftig økning fra tidligere i år?
Redningsprosenten for Moldekeepere har ligget fra
65 -- 76% hvert år siden 2016.

Dvs mellom å slippe inn 1 av 3 og 1 av 4. I gullsesongene 2019, 2022 slapp vi inn 1 av 4 avslutninger på mål.
«Tidligere i år», skrev jeg. Verken 2016, 2019, 2022 eller noen av årene innimellom er eller var i år.
Ja, den var vel nede på 36% en stund, så er noe bedring fra et ekstremt lavt nivå.

slankebrusmannen

Legg inn av slankebrusmannen »

Kaizen skrev: tir jun 06, 2023 8:29 pm
slankebrusmannen skrev: tir jun 06, 2023 8:24 pm
Kaizen skrev: tir jun 06, 2023 8:03 pm

Redningsprosenten for Moldekeepere har ligget fra
65 -- 76% hvert år siden 2016.

Dvs mellom å slippe inn 1 av 3 og 1 av 4. I gullsesongene 2019, 2022 slapp vi inn 1 av 4 avslutninger på mål.
«Tidligere i år», skrev jeg. Verken 2016, 2019, 2022 eller noen av årene innimellom er eller var i år.
Ja, den var vel nede på 36% en stund, så er noe bedring fra et ekstremt lavt nivå.
Var det jeg mente. Det betyr at den i ettertid må ha vært nær ønsket nivå; selv om det rent visuelt ikke akkurat ser sånn ut.

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

slankebrusmannen skrev: tir jun 06, 2023 8:32 pm
Kaizen skrev: tir jun 06, 2023 8:29 pm
slankebrusmannen skrev: tir jun 06, 2023 8:24 pm

«Tidligere i år», skrev jeg. Verken 2016, 2019, 2022 eller noen av årene innimellom er eller var i år.
Ja, den var vel nede på 36% en stund, så er noe bedring fra et ekstremt lavt nivå.
Var det jeg mente. Det betyr at den i ettertid må ha vært nær ønsket nivå; selv om det rent visuelt ikke akkurat ser sånn ut.
Vi har spilt 1/3 av sesongen. Skal vi opp på en redningsprosent som tilsvarer de foregående 7 sesongene. Må vi opp på ca. 80% resten av sesongen. Da blir dette bra!

slankebrusmannen

Legg inn av slankebrusmannen »

Kaizen skrev: tir jun 06, 2023 8:37 pm
slankebrusmannen skrev: tir jun 06, 2023 8:32 pm
Kaizen skrev: tir jun 06, 2023 8:29 pm

Ja, den var vel nede på 36% en stund, så er noe bedring fra et ekstremt lavt nivå.
Var det jeg mente. Det betyr at den i ettertid må ha vært nær ønsket nivå; selv om det rent visuelt ikke akkurat ser sånn ut.
Vi har spilt 1/3 av sesongen. Skal vi opp på en redningsprosent som tilsvarer de foregående 7 sesongene. Må vi opp på ca. 80% resten av sesongen. Da blir dette bra!
Dette kommer selvsagt også an på hvor mange skudd de slipper til. Med ypperlig forsvarsspill, må han kanskje høyere enn det også, noe som ville være svært gledelig.

Federin

Legg inn av Federin »

Noen som vet om det har skjedd en endring i hvem i trenerteamet som har ansvaret for det defensive? Det er påfallende at det rakner såpass fra ett år til et annet.

Albino

Legg inn av Albino »


PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Fasit Molde leverer.

Svært gode analyser og de har selvsagt rett i det de sier om Hestad og en eventuell retur og stort sett alt annet de sier.

Forøvrig er jeg helt enig med Sindre Berg Rødal når det kommer til bagett. Fint brød, salat, agurk, karbis og dressing. Snadder.

Grov baguette er for meg som å bestille en trippel cheeseburger med ekstra stor fries og så be om lettbrus til.

BiggusD

Legg inn av BiggusD »

nottimagiche skrev: tir jun 06, 2023 7:51 pm
PapaSmurf skrev: tir jun 06, 2023 6:39 pm Ingen snakker om at Haugen sov totalt på 2-2 og 3-2.

Ingen snakker om at Sheriff var fullstendig malplassert i forsvar store deler av kampen.

Men keeperen skal tas.

Det syns jeg er rart.

Jeg mener også Karlstrøm har vært svak i år, og det jeg mener kritikken mot han i fjor i stor grad var meningsløs basert på det han leverte er kritikken i år mer på sin plass.

Men Bjørnbak har vært veldig svak, Tiedemann har vært veldig svak, Haugan en skygge av seg sjøl, Løvik en skygge av seg sjøl og Knudtzon har spilt venstreback et par kamper med svært uheldig resultat.

Så min konklusjon er at alt henger sammen. Å være keeper bak et stødig forsvar er langt enklere enn å være keeper bak et forvar som ikke henger sammen. På samme måte som at et forsvar må kunne stole på mannen i buret.

Redningsprosent forteller bare litt av sannheten. Hvor kommer skuddene fra?
La oss si at forsvaret stod i stødig og avslutningene stort sett kom fra distanse. Da ville redningsprosenten øke betraktelig. Men når målene kommer fra kort hold slik mange av MFKs baklengsmål har gjort i år vil redningsprosenten synke.

Det som skremmer meg mest med Karlstrøm er mangelen på tilstedeværelse. Altså, han er jo der, men han eier ikke feltet sitt. Han lar seg herse med inne i egen boks. Han må bli litt ondere og tøffere. Det skal gjøre vondt når han kommer ut for å plukke ballen.
Tror de fleste ser at det er flere som svikter i det defensive. Problemet er at en keeper sine svakheter og tabber blir veldig synlige og som regel ender med baklengsmål. Karlstrøm er markant svakere enn i fjor, og gjør tidvis sjokkerende svake vurderinger, som på Vikings tredje mål. Samtidig mangler han fandenivoldskhet og tøffhet i feltet, det gjorde han i fjor også, og det er neppe noe som kommer til å utvikle seg veldig. Han er, etter min smak, en altfor passiv keeper og en helt middels skuddstopper. Veldig god med beina, men det bør jo ikke være den fremste kvaliteten hos en keeper. Kjedelig å single ut enkeltspillere, men sammen med Bjørnbak synes jeg Karlstrøm over ganske mange kamper har vært meget svak. Da må det faktisk gå an å si det.
Det første målet er klabb og babb. Uflaks at ballen triller inn.

Det andre målet reagerer han et sekund etter at ballen har føket forbi ham.

Det tredje er han på bærtur.

Så burde tatt ett og direkte skyldig i ett mål. Slik kan det ikke fortsette.

Albino

Legg inn av Albino »

Mannsverk er gjest i RB-sportens podcast:

https://play.acast.com/s/rb-sporten/siv ... em-med-u21

Rhesus

Legg inn av Rhesus »

PapaSmurf skrev: ons jun 07, 2023 12:36 am Grov baguette er for meg som å bestille en trippel cheeseburger med ekstra stor fries og så be om lettbrus til.
I mine hine haarde bartenderdager hadde vi en stamgjest som pleide å bestille Munkholm og vodka.

For øvrig helt uenig. Alltid grovt. Pølsebrød, da? Fint eller grovt? Med fare for å bli helt Agurk Agurk.

Dewaz

Legg inn av Dewaz »

PapaSmurf skrev: ons jun 07, 2023 12:36 amGrov baguette er for meg som å bestille en trippel cheeseburger med ekstra stor fries og så be om lettbrus til.
Hva er galt med det?

MensenErnst

Legg inn av MensenErnst »

Nyland ferdig i Red Bull. Om klubben har ambisjoner om å karre seg videre fra europacupmøter med Publiner Saints FC er det bare å få han til Molde. Karlstrøm kan forsøke å stå for Hødd inntil videre.

Kaffe

Legg inn av Kaffe »

Kaizen skrev: tir jun 06, 2023 5:00 pm Karlstrøm ikke med i landslaget.

Regner med Erling Moe, Solbakken med flere er overrasket over utviklingen hans i år. Blant annet meg selv. Trodde faktisk han skulle være eliteseriens beste keeper i år. Istedenfor er han sjokkerende nok kanskje eliteseriens dårligste.

Karlstrøm er faktisk blitt enda bedre med beina, det skal han ha. Men i feltarbeidet og på strekarbeidet er han betydelig dårligere enn i fjor. Det er uforståelig hvordan dette er mulig? Hva er det egentlig man bedriver på keepertreningen for tiden?

Han gjemmer seg på streken på cornere og lar spillerne ta fighten, når han burde vært ute å plukket ballen. Trener man ikke på dette? Eller vil man ha passivitet og slippe inn et tonn med dødballer framover....

Karlstrøm rykker ut på på 16 meter i dueller mellom spillere. Setter seg helt ut av spill. Som mot Viking på søndag og også kampen mot Stabæk hvor Høegh lett lobber over han på halvdistanse.
På streken virker han seig og slipper inn alt for mange baller. Redningsprosent på 48% sier egentlig alt om det. 1 av 2 avslutninger på mål går inn. Det burde vært 1 av 4.

Det er ikke sikkert det er det taktiske og tekniske keeperspillet som er problemet, mye kan spille inn som gjør at han ikke prestererer i kamp, det kan være vel så mye det mentale og det å ta avgjørelser.

Han er garantert ikke fornøyd med seg selv, han er ikke blind eller dum, han vet selv at han ikke har prestert godt nok.
Det kan fort kan føre ned i en negativ spiral hvor en begynner å betvile egne avgjørelser, tar feil valg, og "prøver for hardt" for å jobbe seg inn i det igjen, som skaper flere dårlige opplevelser.

Jeg har sett dette spørsmålet blitt stilt før, men er det mentaltrener eller tilsvarende ressurser i/rundt klubben som brukes?

Brukeravatar
JauKaninen
Innlegg: 1655

Legg inn av JauKaninen »

HarryH skrev: tir jun 06, 2023 6:48 pm Jeg tror det er lett å undervurdere betydningen av Karlstrøms evner med ballen i beina.
Han eksperten på TV2, Yaw Amankwah, som spilte for Stabæk før sa at det var "helt jævlig" å forholde seg til Karlstrøm på motstanderlaget. Fordi han traff hvor enn på banen han ville.

Finner dog ikke igjen artikkelen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»