Molde FK 2023. Klubbtråd.

Svar
PapaSmurf

Re: Molde FK 2023. Klubbtråd.

Legg inn av PapaSmurf »

Hmm skrev: tir mar 21, 2023 4:38 pm Vi må nå huske på at de at MFK er i en tung treningsperiode og har slitne bein. Og banen, den må ta mye av skylda for at det går litt tregt...
Jeg ble ikke skremt av Stabæk. Men dette skremmer meg.

Men den sarkasmen din kan du stappe en viss plass.
Sist redigert av PapaSmurf den tir mar 21, 2023 4:47 pm, redigert 1 gang totalt.

Belzone

Legg inn av Belzone »

Dette er/var og kommer alltid til og være pissedårlig.
Kan ikke skylde på mangel av def mb spiller her. Ei heller mot Stabæk.
Vi er heldige som er 11 spillere utpå der.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Belzone skrev: tir mar 21, 2023 4:46 pm Dette er/var og kommer alltid til og være pissedårlig.
Kan ikke skylde på mangel av def mb spiller her. Ei heller mot Stabæk.
Vi er heldige som er 11 spillere utpå der.
I dag har det vært terningkast 1. På alt.

Hmm

Legg inn av Hmm »

PapaSmurf skrev: tir mar 21, 2023 4:46 pm
Hmm skrev: tir mar 21, 2023 4:38 pm Vi må nå huske på at de at MFK er i en tung treningsperiode og har slitne bein. Og banen, den må ta mye av skylda for at det går litt tregt...
Jeg ble ikke skremt av Stabæk. Men dette skremmer meg.

Men den sarkasmen din kan du stappe en viss plass.
Sorry, greide ikke å la være :(

Men ja, det ser ikke bra ut. Det minner meg mer om gå-fotball og mesterskap i lite bevegelse og i feilpasninger. Presspillet ser vi heller ikke mye av, totalt sett.

Belzone

Legg inn av Belzone »

Angrer på at jeg hentet de nye brillene mine i dag, hadde vært bedre å sett denne uten...

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Hmm skrev: tir mar 21, 2023 4:52 pm
PapaSmurf skrev: tir mar 21, 2023 4:46 pm
Hmm skrev: tir mar 21, 2023 4:38 pm Vi må nå huske på at de at MFK er i en tung treningsperiode og har slitne bein. Og banen, den må ta mye av skylda for at det går litt tregt...
Jeg ble ikke skremt av Stabæk. Men dette skremmer meg.

Men den sarkasmen din kan du stappe en viss plass.
Sorry, greide ikke å la være :(

Men ja, det ser ikke bra ut. Det minner meg mer om gå-fotball og mesterskap i lite bevegelse og i feilpasninger. Presspillet ser vi heller ikke mye av, totalt sett.
I dag er banen strøken. Men dette var en langt langt svakere prestasjon enn mot Stabæk.

Alt var feil. Jeg kan ikke peke på én spiller som gjorde en OK kamp eller en god prestasjon. Tror Breivik hadde en fin vending midt i andre omgang. Resten av tiden gikk det sakte på tvers og bakover.

Kongemannen

Legg inn av Kongemannen »

må si at Molde FK skuffer stort nu. Jeg som trodde de ville satse litt få inn reelle konkurenter på alle plasser. Hvordan skal en klare å konkurere mot klubber som satser hardere. Men da må en klare å tåle å bli mobbet for pengebruk. Blir vel Conference i år tenker jeg.

Havrebukken

Legg inn av Havrebukken »

PapaSmurf skrev: tir mar 21, 2023 4:57 pm
Hmm skrev: tir mar 21, 2023 4:52 pm
PapaSmurf skrev: tir mar 21, 2023 4:46 pm

Jeg ble ikke skremt av Stabæk. Men dette skremmer meg.

Men den sarkasmen din kan du stappe en viss plass.
Sorry, greide ikke å la være :(

Men ja, det ser ikke bra ut. Det minner meg mer om gå-fotball og mesterskap i lite bevegelse og i feilpasninger. Presspillet ser vi heller ikke mye av, totalt sett.
I dag er banen strøken. Men dette var en langt langt svakere prestasjon enn mot Stabæk.

Alt var feil. Jeg kan ikke peke på én spiller som gjorde en OK kamp eller en god prestasjon. Tror Breivik hadde en fin vending midt i andre omgang. Resten av tiden gikk det sakte på tvers og bakover.
Kaptein for dagen, Erling Knudtzon sto frem og viste høy kvalitet.
De gangene han spilte bort ballen var nok bare uflaks.. Førstevalg på høyre vingback pdd.

nottimagiche

Legg inn av nottimagiche »

Så den nye trenden nå er å latterliggjøre egne spillere når de har en dårlig kamp? Begynner å lukte sodd av en del MFK-supportere om dagen. Klart; en skikkelig dårlig prestasjon å tape mot Hødd, men slikt kan skje. Man får en del svar i disse treningskampene på hvem som bør satses på og ikke. At klubben ikke har ordnet en skikkelig backup for Mannsverk er jo mer kritikkverdig enn det meste annet som har foregått på overgangsmarkedet. Tviler på at Ellingsen er noe å satse pengene på, det er i beste fall en long shot.

Hmm

Legg inn av Hmm »

nottimagiche skrev: tir mar 21, 2023 6:10 pm Så den nye trenden nå er å latterliggjøre egne spillere når de har en dårlig kamp? Begynner å lukte sodd av en del MFK-supportere om dagen. Klart; en skikkelig dårlig prestasjon å tape mot Hødd, men slikt kan skje. Man får en del svar i disse treningskampene på hvem som bør satses på og ikke. At klubben ikke har ordnet en skikkelig backup for Mannsverk er jo mer kritikkverdig enn det meste annet som har foregått på overgangsmarkedet. Tviler på at Ellingsen er noe å satse pengene på, det er i beste fall en long shot.
Kan bare snakke for meg selv. Mitt innlegg var myntet på de som unnskyldte kampene mot Skeid og Stabæk med sesongoppkjøring og dårlige baner.
Latterliggjøring greier tydeligvis spillerne fint på egen hånd.

Å dømme laget nord og ned er det alt for tidlig å gjøre, det kan godt bli seriegull og CL.

Det vil uansett ikke ta vekk prestasjonene i disse tre kampene, eller mangel på disse. Akkurat nå henger ingenting sammen. Til og med presspillet er så svakt at Hødd styrer kampen i perioder og spiller seg lett ut. Stabæk eide hele 2.omgangen i forrige kamp.

Molde må i alle fall løse utfordringen med at lag legger seg lavt med 9/10 spillere. Hvis ikke vil de tape maange kamper i år.

Brukeravatar
JauKaninen
Innlegg: 1655

Legg inn av JauKaninen »

Får anta at de er midt i et knalltøft treningsprogram og at man skal balansere det litt bedre når alvoret begynner.

Hmm

Legg inn av Hmm »

JauKaninen skrev: tir mar 21, 2023 6:29 pm Får anta at de er midt i et knalltøft treningsprogram og at man skal balansere det litt bedre når alvoret begynner.
Hvis de er i et knallhardt treningsprogram nå så har de i alle fall nedprioritert cupen, og vil også slite i seriestarten. De bør for lengst ha byttet til intensitet istedet for mengde (og tyngde)

Brukeravatar
Jobs99
Innlegg: 1175

Legg inn av Jobs99 »

Får ikke fart nok på ballen for tiden. Håper det løser seg. Når ballen går fort nok sliter vi ut motstanderen som må løpe fra side til side, nå blir det mye småspill på kantene

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Hmm skrev: tir mar 21, 2023 6:27 pm
nottimagiche skrev: tir mar 21, 2023 6:10 pm Så den nye trenden nå er å latterliggjøre egne spillere når de har en dårlig kamp? Begynner å lukte sodd av en del MFK-supportere om dagen. Klart; en skikkelig dårlig prestasjon å tape mot Hødd, men slikt kan skje. Man får en del svar i disse treningskampene på hvem som bør satses på og ikke. At klubben ikke har ordnet en skikkelig backup for Mannsverk er jo mer kritikkverdig enn det meste annet som har foregått på overgangsmarkedet. Tviler på at Ellingsen er noe å satse pengene på, det er i beste fall en long shot.
Kan bare snakke for meg selv. Mitt innlegg var myntet på de som unnskyldte kampene mot Skeid og Stabæk med sesongoppkjøring og dårlige baner.
Latterliggjøring greier tydeligvis spillerne fint på egen hånd.

Å dømme laget nord og ned er det alt for tidlig å gjøre, det kan godt bli seriegull og CL.

Det vil uansett ikke ta vekk prestasjonene i disse tre kampene, eller mangel på disse. Akkurat nå henger ingenting sammen. Til og med presspillet er så svakt at Hødd styrer kampen i perioder og spiller seg lett ut. Stabæk eide hele 2.omgangen i forrige kamp.

Molde må i alle fall løse utfordringen med at lag legger seg lavt med 9/10 spillere. Hvis ikke vil de tape maange kamper i år.
Hvis Molde ser like horrible ut mot Glimt i generalprøven og mot Tromsø skal jeg dele din bekymring.

Det som bekymrer meg nå er at Mannsverk fremstår uerstattelig. Et rødt kort eller skade der så er vi hjelpesløse.

Hans posisjon i 352 er ekstremt viktig. Han styrer tempo og balansen. De to siste kampene har ikke de som som har spilt der vært i nærheten av å gjøre noe som ligner på balansering eller tempostyring.

Legg merke til det når Sivert er på banen. Han er som en dirigent. Og i dag var det bare masse musikere som knapt nok hadde samme noteark foran seg.

Fotball er et marginalt spill. Det er ikke rare skiplingen som skal til før et lag ikke fungerer.
Men akkurat i dag var det mer enn midtbanerollen som manglet. Det er grusomt på alle måter. Helt forferdelig levert av alle som var på banen. Muligens var unggutten i forsvar et unntak. Han så jeg ikke, så det må ha vært et godt tegn.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Nå skal jeg holde meg langt unna diskusjonen, orker ikke stå på barrikadene igjen :lol:

heltos

Legg inn av heltos »

Så ikke kampen, kanskje like greit, men hvordan presenterte vår unge lovene Harun Ibrahim i sin første kamp i molde drakt?

BiggusD

Legg inn av BiggusD »

heltos skrev: tir mar 21, 2023 10:02 pm Så ikke kampen, kanskje like greit, men hvordan presenterte vår unge lovene Harun Ibrahim i sin første kamp i molde drakt?
Han var vel grei, men i feil posisjon. Høyrefotet venstreback rett fra svensk 2.divisjon, så passet oss veldig dårlig når det også var slik at Knudtzon spilte høyreback og var dårligere hele kampen.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

BiggusD skrev: tir mar 21, 2023 10:06 pm
heltos skrev: tir mar 21, 2023 10:02 pm Så ikke kampen, kanskje like greit, men hvordan presenterte vår unge lovene Harun Ibrahim i sin første kamp i molde drakt?
Han var vel grei, men i feil posisjon. Høyrefotet venstreback rett fra svensk 2.divisjon, så passet oss veldig dårlig når det også var slik at Knudtzon spilte høyreback og var dårligere hele kampen.
Det er så typisk. Nå har vi endelig dobbel dekning på begge backene. Og når seriestart nærmer seg stiller vi med 1 av de 4 backene på banen, på feil side og så er det Knudzon da som aldri har fungert som back.

For meg er Knudzon en som kan være nødløsning som stopper og en som burde være backup på spissplass. I min verden passer Knudzon bedre enn Rafik på topp. Som jeg har skrevet tidligere er jeg ikke ute etter å ta vår venn fra Telemark. Det er ikke hans feil at han som en typisk ving blir satt som spiss. Nå har han vært ukomfortabel der helt siden omleggingen til 352. Når skal trenerne innse at de ikke kan sette inn en spiller som er så opplagt plassert i en rolle han ikke har forutsetning for å lykkes i? Dette er ikke trolldom. Det er ren logikk.

Noen kantspillere har kvaliteter som er forenelige med at de kan omskoleres til spiss. Andre er så markant tilpasset en tilværelse ute langs krittet at det bare gjør vondt å se dem løpe hjelpesløst inne i 16-meteren.

Skal Rafik på død og liv omskoleres så burde man tenke vingback og ikke spiss.

Slike ting gjør meg så oppgitt. Det samme gjelder Breivik som sannsynligvis sees på som Mannsverks backup. Jeg syns Emil er god. Jeg kunne tenkt meg at han jobbet litt mer med avslutninger, men han passer indreløperrollen veldig godt. Men hvorfor ser de ikke at han ikke er den som skal holde taktpinnen på midtbanen?

Hadde jeg vært sportslig leder i MFK hadde jeg gjort noen få grep. Det meste er bra, men det er små hull som jeg mener burde tettes.

Rafik burde få gå til en 433/343-klubb. Det hadde vært best for hans karriere.

Så ville jeg hentet en defensiv midtbanespiller. Mannsverk kan dra når som helst, og vi trenger en som kan steppe inn der når Sivert er skadet eller suspendert. Ellingsen er rett mann, men å stole på at han kommer i gang og holder seg skadefri er gambling.

De to grepene og jeg tror vi hadde vært dønn solide i 2023.

stoodeh

Legg inn av stoodeh »

Jeg tror vi kommer til å være dønn solide denne sesongen jeg. Kanskje blir det en treg start som i fjor, men det er nok Erling Moe som ler sist i år også.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

stoodeh skrev: tir mar 21, 2023 11:22 pm Jeg tror vi kommer til å være dønn solide denne sesongen jeg. Kanskje blir det en treg start som i fjor, men det er nok Erling Moe som ler sist i år også.
Det tror jeg og. Men Mannsverk blir ekstremt viktig for oss. Skade på han ser jeg på som kritisk.

stoodeh

Legg inn av stoodeh »

PapaSmurf skrev: tir mar 21, 2023 11:30 pm Det tror jeg og. Men Mannsverk blir ekstremt viktig for oss. Skade på han ser jeg på som kritisk.
Helt enig i det. Jeg har krysset både fingrer og tær for at Ellingsen er frisk og i form dersom det skulle skje noe med Mannsverk, enten det er skade eller salg.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

stoodeh skrev: tir mar 21, 2023 11:47 pm
PapaSmurf skrev: tir mar 21, 2023 11:30 pm Det tror jeg og. Men Mannsverk blir ekstremt viktig for oss. Skade på han ser jeg på som kritisk.
Helt enig i det. Jeg har krysset både fingrer og tær for at Ellingsen er frisk og i form dersom det skulle skje noe med Mannsverk, enten det er skade eller salg.
Ja, jeg også håper på det, men Ellingsen var rett før han kunne trene skikkelig med ball i januar en gang. Det at han er fraværende skremmer meg. Føler dette blir Haraldseid 2.0

GunnarBull

Legg inn av GunnarBull »

Bedre med en treg start og god avslutning enn motsatt. Det går seg nok til, men spørsmålet er hvor lang tid vi bruker på å finne ut av det.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

GunnarBull skrev: ons mar 22, 2023 12:10 am Bedre med en treg start og god avslutning enn motsatt. Det går seg nok til, men spørsmålet er hvor lang tid vi bruker på å finne ut av det.
Jeg vil jo påstå at det er bedre at man sliter mot Hødd midt i mars enn at man får smellen mot Tromsø i april.

Det ville faktisk bekymret meg mer om vi feide over all motstand nå og senket guarden.

En ørefik eller to i oppkjøringen kan være sunt.

Men det er klart at hvis det viser seg at man har hvilt på laurbærene så vil det fort nok bli harmdirrende stemning i byen. Så det bør gjøres en god jobb frem til lørdag og Color Line Stadion.

Champis

Legg inn av Champis »

PapaSmurf skrev: tir mar 21, 2023 12:50 pm
Hmm skrev: tir mar 21, 2023 12:36 pm
PapaSmurf skrev: tir mar 21, 2023 11:57 am
Det som jeg mener blir for dumt er å insinuere at spillerne ikke gjør sitt beste.

Jeg begynner å ane at denne klubbtråden blir fryktelig giftig denne sesongen. Når det allerede nå gås i strupen på spillere slik noen gjør.
Det må være lov å spørre seg om innsatsen på lørdag sto i stil med forventningene. Og om endringene i laget de siste årene opprettholder dominansen i Norge, og øke mulighetene i Europa.

Litt usikker på om sikter på at mine innlegg er giftige, men at en del spillere var langt under pari, det mener i alle fall jeg. Det mener de også forhåpentiligvis selv.

Men nå er tapet et lukket kapittel, og flere trenignskamper og sesongstart er i fokus!
Innsats og leveranse er to vidt forskjellige ting.

Jeg vet ikke om du har spilt mye fotball, men om du har det så vet du at en knusktørr kunstgressbane er ræva å spille på. Det er også økt risiko for skader.

Ballen sitter nærmest fast i underlaget og det blir treig fotball av det. Det er en grunn til at MFK og andre elitelag dynker gresset i vann før kamp. Det må til for at man skal kunne spille med litt balltempo. Og Moldes spillestil lider på treigt underlag.

Og der er det mange fotballsupportere som blingser. Med utspill som: De prøver jo ikke en gang. Det er ingen innsats. Osv.

Dette er en av mine kjepphester. Jeg kan garantere at de prøver. Og de har innsats. Men i enkelte kamper butter det i mot og da ser det tamt og tungt ut.

Det hender seg at de svake lagene forsøker å utnytte at de bedre lagene sliter på tørt dekke. Mjøndalen da Molde var der sist f.eks. De hadde visstnok en teknisk feil som gjorde at de ikke fikk vannet banen. En åpenbar løgn selvsagt. Kampen endte 0-0.

Banemannen til Bærum SK var rimelig forbanna på et par uttalelser fra Molde-leiren om banen underveis/etter kampen. Banen var hverken dårlig eller tørr. Brynhildsen uttalte t.o.m. at banen var meget god å spille på. Så tipper det der er en ganske overdreven greie.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Champis skrev: ons mar 22, 2023 1:05 am
PapaSmurf skrev: tir mar 21, 2023 12:50 pm
Hmm skrev: tir mar 21, 2023 12:36 pm

Det må være lov å spørre seg om innsatsen på lørdag sto i stil med forventningene. Og om endringene i laget de siste årene opprettholder dominansen i Norge, og øke mulighetene i Europa.

Litt usikker på om sikter på at mine innlegg er giftige, men at en del spillere var langt under pari, det mener i alle fall jeg. Det mener de også forhåpentiligvis selv.

Men nå er tapet et lukket kapittel, og flere trenignskamper og sesongstart er i fokus!
Innsats og leveranse er to vidt forskjellige ting.

Jeg vet ikke om du har spilt mye fotball, men om du har det så vet du at en knusktørr kunstgressbane er ræva å spille på. Det er også økt risiko for skader.

Ballen sitter nærmest fast i underlaget og det blir treig fotball av det. Det er en grunn til at MFK og andre elitelag dynker gresset i vann før kamp. Det må til for at man skal kunne spille med litt balltempo. Og Moldes spillestil lider på treigt underlag.

Og der er det mange fotballsupportere som blingser. Med utspill som: De prøver jo ikke en gang. Det er ingen innsats. Osv.

Dette er en av mine kjepphester. Jeg kan garantere at de prøver. Og de har innsats. Men i enkelte kamper butter det i mot og da ser det tamt og tungt ut.

Det hender seg at de svake lagene forsøker å utnytte at de bedre lagene sliter på tørt dekke. Mjøndalen da Molde var der sist f.eks. De hadde visstnok en teknisk feil som gjorde at de ikke fikk vannet banen. En åpenbar løgn selvsagt. Kampen endte 0-0.

Banemannen til Bærum SK var rimelig forbanna på et par uttalelser fra Molde-leiren om banen underveis/etter kampen. Banen var hverken dårlig eller tørr. Brynhildsen uttalte t.o.m. at banen var meget god å spille på. Så tipper det der er en ganske overdreven greie.
Banen var knusk tørr. Jeg snakket med den ene klubblegen, som er min fastlege og de døpte banen for Sahara i pausen.

Brynhildsen ville vel ikke snakke vondt om sin gamle hjemmebane. Han skal vel tilbake dit en gang.

Champis

Legg inn av Champis »

PapaSmurf skrev: ons mar 22, 2023 1:12 am
Champis skrev: ons mar 22, 2023 1:05 am
PapaSmurf skrev: tir mar 21, 2023 12:50 pm

Innsats og leveranse er to vidt forskjellige ting.

Jeg vet ikke om du har spilt mye fotball, men om du har det så vet du at en knusktørr kunstgressbane er ræva å spille på. Det er også økt risiko for skader.

Ballen sitter nærmest fast i underlaget og det blir treig fotball av det. Det er en grunn til at MFK og andre elitelag dynker gresset i vann før kamp. Det må til for at man skal kunne spille med litt balltempo. Og Moldes spillestil lider på treigt underlag.

Og der er det mange fotballsupportere som blingser. Med utspill som: De prøver jo ikke en gang. Det er ingen innsats. Osv.

Dette er en av mine kjepphester. Jeg kan garantere at de prøver. Og de har innsats. Men i enkelte kamper butter det i mot og da ser det tamt og tungt ut.

Det hender seg at de svake lagene forsøker å utnytte at de bedre lagene sliter på tørt dekke. Mjøndalen da Molde var der sist f.eks. De hadde visstnok en teknisk feil som gjorde at de ikke fikk vannet banen. En åpenbar løgn selvsagt. Kampen endte 0-0.

Banemannen til Bærum SK var rimelig forbanna på et par uttalelser fra Molde-leiren om banen underveis/etter kampen. Banen var hverken dårlig eller tørr. Brynhildsen uttalte t.o.m. at banen var meget god å spille på. Så tipper det der er en ganske overdreven greie.
Banen var knusk tørr. Jeg snakket med den ene klubblegen, som er min fastlege og de døpte banen for Sahara i pausen.

Brynhildsen ville vel ikke snakke vondt om sin gamle hjemmebane. Han skal vel tilbake dit en gang.

Tviler på at han skal tilbake til Bærum.

Det virket som alle Stabæk-spillerne synes banen var bra, og at den var helt tørr er uansett umulig på denne tiden av året. En god del fukt i underlagt uansett vanning eller ikke.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

PapaSmurf skrev: ons mar 22, 2023 1:12 am
Champis skrev: ons mar 22, 2023 1:05 am
PapaSmurf skrev: tir mar 21, 2023 12:50 pm

Innsats og leveranse er to vidt forskjellige ting.

Jeg vet ikke om du har spilt mye fotball, men om du har det så vet du at en knusktørr kunstgressbane er ræva å spille på. Det er også økt risiko for skader.

Ballen sitter nærmest fast i underlaget og det blir treig fotball av det. Det er en grunn til at MFK og andre elitelag dynker gresset i vann før kamp. Det må til for at man skal kunne spille med litt balltempo. Og Moldes spillestil lider på treigt underlag.

Og der er det mange fotballsupportere som blingser. Med utspill som: De prøver jo ikke en gang. Det er ingen innsats. Osv.

Dette er en av mine kjepphester. Jeg kan garantere at de prøver. Og de har innsats. Men i enkelte kamper butter det i mot og da ser det tamt og tungt ut.

Det hender seg at de svake lagene forsøker å utnytte at de bedre lagene sliter på tørt dekke. Mjøndalen da Molde var der sist f.eks. De hadde visstnok en teknisk feil som gjorde at de ikke fikk vannet banen. En åpenbar løgn selvsagt. Kampen endte 0-0.

Banemannen til Bærum SK var rimelig forbanna på et par uttalelser fra Molde-leiren om banen underveis/etter kampen. Banen var hverken dårlig eller tørr. Brynhildsen uttalte t.o.m. at banen var meget god å spille på. Så tipper det der er en ganske overdreven greie.
Banen var knusk tørr. Jeg snakket med den ene klubblegen, som er min fastlege og de døpte banen for Sahara i pausen.

Brynhildsen ville vel ikke snakke vondt om sin gamle hjemmebane. Han skal vel tilbake dit en gang.
Nå er vel ikke Kadda hjemmebanen til Stabæk, men til Bærum SK, som Brynhilda aldri har spilt for.
Og at den bana var knusk tørr er en umulighet, det snødde kraftig forrige uke, tung og våt snø som for en stor grad tinte før man rakk å måke

Brukeravatar
Jobs99
Innlegg: 1175

Legg inn av Jobs99 »

Syver Skeide på Hødd så solid ut, han spilte vel i Mannsverk rollen. Mulig vi regner Bakke sm ett like stort talt? så ikke slik ut i går

TorVarhaug

Legg inn av TorVarhaug »

Syver Skeide er vell kjøpt av Bodø, og utlånt tilbake til hødd..


https://www.glimt.no/nyheter/syver-skei ... t-er-stort

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»