Toppserien 2023

Svar
One Tree Hill go

Re: Toppserien 2023

Legg inn av One Tree Hill go »

Serier for LSK Kvinner mot Arna-Bjørnar


Da er fjerde runde av toppserien 2023 ferdig spilt og i den fjerde og nest siste kampen møttes LSK Kvinner og Arna-Bjørnar:



LSK Kvinner (3) vs Arna-Bjørnar (0)


Mål LSK Kvinner: Emma Stølen Godø 19 min
Lena Soleng Hansen (selvmål) 64 min
Camilla Huseby 71 min



Det ble ikke noen overaskende seier for hjemmelaget LSK Kvinner, når Arna-Bjørnar va gjester på onsdag, da vant LSK Kvinner 3-0, kampens første mål kom etter 18 spilte minutter da satte LSK Kvinner og Emma Stølen Godø inn 1-0, dette var også pauseresultatet, etter hvilen tar det litt tid før neste mål kommer, men etter 64 spilte minutter er Arna-Bjørnar og Lena Soleng Hansen uheldige og setter ballen i eget mål og dermed 2-0 til LSK Kvinner, før LSK Kvinner og Camilla Huseby setter spikeren i kista med 3-0 etter 71 spilte minutter, flere mål blir det altså ikke i denne kampen. LSK Kvinner får nok en enda mer tøffere oppgave når de skal ta turen til Trondheim og møte Rosenborg der til helgen og i morgen, mens Arna-Bjørnar får besøk av Lyn i Bergen også i morgen.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Tabellen i Toppserien etter 4 av 27 serierunder ser slik ut:
1. Rosenborg 12 poeng
2. Vålerenga 10 poeng
3. LSK Kvinner 8 poeng
4. Brann 8 poeng
5. Røa 4 poeng
6. Stabæk 4 poeng
7. Avaldsnes 4 poeng
8. Lyn 3 poeng
9. Åsane 3 poeng
10. Arna-Bjørnar 0 poeng


One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Alle kamper i Toppserien i den femte serierunde:
Lørdag 22/04-23:
Stabæk vs Åsane 15:00 (Tv 2 Play)
Arna-Bjørnar vs Lyn 15:00 (TV 2 Play)
Røa vs Avaldsnes 15:00 (TV 2 Play)
Rosenborg vs LSK kvinner 16:45 (NRK 1 og nrk.no)



Søndag 23/04-23:
Brann vs Vålerenga 15:00 (TV 2 Play)

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Stabæk tar imot Åsane til dyst:

Da er det klart for den femte serierunden av Toppserien 2023 og i den første kampen møttes Stabæk og Åsane:


Stabæk vs Åsane
Sted: Nadderud Stadion
Runde: 5
Dag: lørdag
Dato: 22/04-23
Dommer: Karoline Marie Jensen (Furuflaten Idrettslag)
Ass.dommer 1: Silje Elisabeth Thoresen (Bækkelagets SK)
Ass.dommer 2: Liv Boberg Kristiansen (Skedsmo)
4. dommer: Stine Margrete Jensen (Reine IL)
Klokkeslett: 15:00
Kanal. Tv 2 Play




Værmelding for kampen mellom Stabæk og Åsane finner dere her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... um/Stabekk


Det er altså endelig klart for årets første kamp på Nadderud for Stabæk Kvinner også, det er Åsane som kommer på besøk. Stabæk kommer fra et 4-1 tap borte mot Vålerenga, mens Åsane tapte hjemme mot Rosenborg, jeg tror nok vi fort kan komme til ¨å få en jevn kamp, jeg tør ikke tippe noen vinner.

Oddsen for kampen mellom Stabæk og Åsane ser slik ut:
H: 1.50
U: 3.90
B: 5.20


Det er Stabæk som er favoritter ifølge oddsen, men som vanlig så skal kampen spilles først også da.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Arna- Bjørnar tar imot Lyn til dyst:

Da er det klart for den femte serierunden av Toppserien 2023 og i den andre kampen møttes Arna-Bjørnar og Lyn:


Arna-Bjørnar vs Lyn
Sted: Nadderud Stadion
Runde: 5
Dag: lørdag
Dato: 22/04-23
Dommer: Markus Lille (Malvik IL)
Ass.dommer 1: Elias Haugen (Nymark IL)
Ass.dommer 2: Sefa Erdal (Telavåg IL)
4. dommer: Mohammed Nabil Alzinati (Nymark IL)
Klokkeslett: 15:00
Kanal. Tv 2 Play



Værmelding for kampen mellom Arna-Bjørnar og Lyn finner dere her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... rgen/Arna


Det er altså Arna-Bjørnar som tar i Lyn til dyst i den femte serierunde av Toppserien 2023, dette tror jeg gjesten Lyn fort kan ta å vinne, selv om det kan bli spennende. Arna-Bjørnar tapte mot LSK Kvinner 3-0 i LSK-hallen forrige runde, mens Lyn vant 1-0 over Røa.

Oddsen for kampen mellom Arna-Bjørnar og Lyn ser slik ut:
H: 5.60
U: 4.00
B: 1.45


Det er Lyn som er favoritter ifølge oddsen, men som vanlig så skal kampen spilles først også da.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Røa tar imot Avaldsnes til dyst:

Da er det klart for den femte serierunden av Toppserien 2023 og i den tredje kampen møttes Røa og Avaldsnes:


Røa vs Avaldsnes
Sted: Røa kunstgress
Runde: 5
Dag: lørdag
Dato: 22/04-23
Dommer: Hakan Catalgøl (Løvenstad)
Ass.dommer 1: Adriana Fairway (Lille Tøyen FK)
Ass.dommer 2: Marit Hamel (Skaun BK)
4. dommer: Arion Shaqiri (Rælingen)
Klokkeslett: 15:00
Kanal. Tv 2 Play



Værmelding for kampen mellom Røa og Avaldsnes finner dere her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... o/Oslo/Røa




Det er altså to lag som begge har 4 poeng etter fire serierunder som møttes til dyst på Røa kunstgress, nemlig Røa og Avaldsnes, her tror jeg det fort kan bli veldig jevnt og jeg tør ikke tippe på noen vinner i denne kampen. Røa kommer fra et 1-0 tap borte mot Lyn i forrige serierunde, mens Avaldsnes fikk 0-0 og uavgjort hjemme mot Brann.

Oddsen for kampen mellom Røa og Avaldsnes ser slik ut:
H: 1.90
U: 3.45
B: 3.35


Det er Røa som er favoritter ifølge oddsen selv om det er relativt jevnt da, men som vanlig så skal kampen spilles først også da.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Serieleder Rosenborg tar imot André Bergdølmo og LSK Kvinner:

Da er det klart for den femte serierunden av Toppserien 2023 og i den fjerde og nest siste kampen møttes Rosenborg og LSK Kvinner:


Rosenborg vs LSK Kvinner
Sted: Koteng Arena
Runde: 5
Dag: lørdag
Dato: 22/04-23
Dommer: Oliver Skaret Barsøe (Namsos IL)
Ass.dommer 1: Abdul Baset Hayran (Astor Fotballklubb)
Ass.dommer 2: Ingrid Pettersen (Buvik IL - Fotball)
4. dommer: Mathea Havig (Innstranda IL)
Klokkeslett: 16:45
Kanal. NRK 1 og nrk.no




Værmelding for kampen mellom Rosenborg og LSK Kvinner finner dere her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... ettsanlegg



Det er altså serielederne Rosenborg som tar imot et annet form lag for tiden nemlig LSK Kvinner til dyst på Koteng Arena, Rosenborg kommer fra en 3-0 serier borte mot Åsane på onsdag, mens LSK Kvinner vant 3-0 over Arna-Bjørnar inne i LSK-hallen.

Oddsen for kampen mellom Rosenborg og LSK Kvinner ser slik ut:
H: 1.45
U: 3.90
B: 6.00


Det er Rosenborg som er favoritter ifølge oddsen, men som vanlig så skal kampen spilles først også da.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Stor kamp i Bergen på søndag:

Da er det klart for den femte serierunden av Toppserien 2023 og i den fjerde og nest siste kampen møttes Brann og Vålerenga:


Brann vs Vålerenga
Sted: Stemmemyren kunstgress
Runde: 5
Dag: søndag
Dato: 23/04-23
Dommer: Freek Arjen van Herk (Smørås IL)
Ass.dommer 1: Ruben Føllesdal (Flaktveit Idrettsklubb)
Ass.dommer 2: Martin Stokke (Raumnes & Årnes)
4. dommer: Mattias Gripsgård Sakstad (Flaktveit Idrettsklubb)
Klokkeslett: 15:00
Kanal. TV 2 Play




Værmelding for kampen mellom Brann og Vålerenga finner dere her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... /Sandviken



Det er altså stor kamp nor Brann tar imot Vålerenga til dyst i den femte serierunden nå på søndag, det er 2 poeng som skiller lagene i favør Vålerenga og jeg tror nok at gjesten fort kan vinne denne kampen ot et formsvakt Brann, Brann kommer fra bare et uavgjort borte mot Avaldsnes i forrige runde, mens Vålerenga vant 4-1 mot Stabæk.

Oddsen for kampen mellom Brann og Vålerenga ser slik ut:
H: 3.90
U: 3.50
B: 1.75


Det er Vålerenga som er favoritter ifølge oddsen også, men som vanlig så skal kampen spilles først også da.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Utrolig artig med en sen avgjørelse fra vifdamene.
Sterk kamp, fortjent seier og Enga på topp!
What's not to like..? 😁

chatin

Legg inn av chatin »

Henningsen skrev: søn apr 23, 2023 6:54 pm Utrolig artig med en sen avgjørelse fra vifdamene.
Sterk kamp, fortjent seier og Enga på topp!
What's not to like..? 😁
Vanvittig deilig med seier over Brann og Rosenborg-tap samme serierunden! Tompkins må ta sin del av skylden for at det ble så spennende som det ble. Men om det legges ned samme innsats i resten av toppkampene mot RBK og Brann så kan dette bli et meget morsomt år for Enga. Thea Bjelde BB, jobber som et uvær og er konstant en klegg for Brann-spillerne, og Tvedten med åtte målpoeng på 4,5 kamp. Og toppscorer Sævik som flyttes ned på midten men likevel jobber og løper og står på kampen gjennom. Den lagmoralen i det laget nå virker meget sterk.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

chatin skrev: søn apr 23, 2023 7:36 pm
Henningsen skrev: søn apr 23, 2023 6:54 pm Utrolig artig med en sen avgjørelse fra vifdamene.
Sterk kamp, fortjent seier og Enga på topp!
What's not to like..? 😁
Vanvittig deilig med seier over Brann og Rosenborg-tap samme serierunden! Tompkins må ta sin del av skylden for at det ble så spennende som det ble. Men om det legges ned samme innsats i resten av toppkampene mot RBK og Brann så kan dette bli et meget morsomt år for Enga. Thea Bjelde BB, jobber som et uvær og er konstant en klegg for Brann-spillerne, og Tvedten med åtte målpoeng på 4,5 kamp. Og toppscorer Sævik som flyttes ned på midten men likevel jobber og løper og står på kampen gjennom. Den lagmoralen i det laget nå virker meget sterk.
Begge målene imot burde vært avverget. Men det ga jo ekstra spenning og at det var ekstra digg når vi tok ledelsen.
Seieren var veldig fortjent.
Laget jobber godt og for hverandre.
Bjelde var enorm i jobbingen i dag, som en klegg og overalt hele tiden.
Sævik og Tvedten er gøy å se på. Lagets artister! De to har hatt en meget god sesong hittil.
Skulle ønske damedraktene var tilgjengelig for salg.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Lyn vinner i Bergen:

Da er den femte serierunde av Toppserien 2023 ferdigspilt og i den den første kampen møttes Arna-Bjørnar og Lyn:

Arna-Bjørnar (1) vs Lyn (3)

Mål Arna-Bjørnar: Sofie Bjørnsen 28 min


Mål Lyn: Josefine Henriette Karoline Engueleguele Birkelund 5 min
Anna Nerland Aahjem 34 min
Anna Nerland Aahjem 41 min


Det ble borteseier til Lyn ikke helt overraskende med 3-1, kampens første mål kom etter bare 5 spilte minutter, da satte Lyn og Josefine Henriette Karoline Engueleguele Birkelund inn 1-0, men etter 28 spilte minutter utligner Arna-Bjørnar til 1-1 ved Sofie Bjørnsen, før Lyn og Anna Nerland Aahjem tar tilbake ledelsen igjen til 2-1 etter 34 spilte minutter, Lyn og Anna Nerland Aahjem skårer jammen et mål til før pause for etter 41 spilte minutter står det 3-1 til Lyn, flere mål blir det ikke i denne kampen, Lyn skal ta turen til Trondheim for å møtte Rosenborg i neste serierunde, mens Arna-Bjørnar får besøk av Avaldsnes.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Røa vinner hjemme mot Avaldsnes:

Da er den femte serierunde av Toppserien 2023 ferdigspilt og i den den andre kampen møttes Røa og Avaldsnes:

Røa (2) vs Avaldsnes (1)

Mål Røa: Ochelle Anya de Courcy 19 min
Tuva Lotte Leschbrandt Espås 64 min


Mål Avaldsnes: Hanna Dahl 82 min



Det ble altså hjemmeseier til Røa da Avaldsnes kom på besøk i helgen, kampens første mål kom etter 19 spilte minutter da satte Røa og Ochelle Anya de Courcy inn 1-0, det var også pauseresultatet, etter hvilen setter Røa og Tuva Lotte Leschbrandt Espås inn 2-0 etter 64 spilte minutter, det ser lenge ut til at det skal ende med 2-0, men etter 82 spilte minutter reduserer Avaldsnes til 2-1 ved Hanna Dahl . Flere mål blir det ikke i denne kampen, det blir derimot et gult kort til Avaldsnes sin hovedtrener John Arne Riise etter 83 spilte minutter, Røa skal møtte LSK Kvinner i neste serierunde, mens Avaldsnes skalt il Bergen og møte Arna-Bjørnar der.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Stabæk vinner mot Åsane:

Da er den femte serierunde av Toppserien 2023 ferdigspilt og i den den tredje kampen møttes Stabæk og Åsane:

Stabæk (1) vs Åsane (0)


Mål Stabæk: Savanna Mary-Anne Duffy (selvmål) 20 min



Åsane er altså maks uhellige og spesielt Savanna Mary-Anne Duffy som skårer det som blir det avgjørende målet i kamp, uflaks for henne er at det er i eget mål etter 20 spilte minutter og dermed 1-0 til Stabæk, flere mål blir det ikke i denne kampen, Stabæk skal spille en nyt hjemmekamp til helgen da kommer Brann på besøk, mens Åsane får besøk av foreløpig serieleder Vålerenga.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Sjansesløseri da Rosenborg tapte hjemme mot LSK Kvinner:

Da er den femte serierunde av Toppserien 2023 ferdigspilt og i den den fjerde og nest siste kampen møttes Rosenborg og LSK Kvinner:

Rosenborg (0) vs LSK Kvinner (1)


Mål LSK Kvinner: Katrine Emilie Winnem Jørgensen 65 min



Rosenborg har sjanse, på sjanse, på sjanse, men får altså ikke ballen i mål, der gjør derimot LSK Kvinner, for etter 0-0 til pause, setter de inn 1-0 ved Katrine Emilie Winnem Jørgensen etter 65 spilte minutter, flere mål blir det ikke i denne kampen, det som er verre for Rosenborg er at Cesilie Andreassen må ut med en skade etter bare 8 minutter. Rosenborg har nok en hjemmekamp til helgen da kommer Lyn på besøk, mens LSK Kvinner får besøk av Røa i LSK-hallen til helgen.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Brann tapte i Bergen mot Vålerenga:

Da er den femte serierunde av Toppserien 2023 ferdig spilt og i den den femte og siste kampen møttes Brann og Vålerenga:


Brann (2) vs Vålerenga (3)


Mål Brann: Alyssa Mae Walker 6 min
Jalen Justine Tompkins (selvmål) 80 min


Mål Vålerenga: Olaug Tvedten 10 min
Thea Bjelde 82 min
Olaug Tvedten 86 min


Det var Brann som fikk den beste starten i kampen da de etter bare 6 spilte minutter satte inn 1-0 ved Alyssa Mae Walker, men 4 minutter senere utligner Vålerenga til 1-1 ved Olaug Tvedten, det er også pauseresultatet. Etter hvilen ser det lenge ut til at det skal ende 1-1, en etter 80 spilte minutter er Vålerenga og Jalen Justine Tompkins uheldig og skårer selvmål og 2-1 til Brann, 2 minutter senere utligner Vålerenga på nytt ved Thea Bjelde og dermed 2-2, før Olaug Tvedten avgjør kampen til Vålerengas fordel etter 86 spilte minutter til 3-2 for Vålerenga, flere mål blir det ikke i denne kampen. Brann skal til Nadderud stadion og møtte Stabæk der, mens Vålerenga skal ta turen til Bergen for og møtte Åsane der til helgen.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Tabellen i Toppserien etter 5 av 27 serierunder ser slik ut:
1. Vålerenga 13 poeng
2. Rosenborg 12 poeng
3. LSK Kvinner 11 poeng
4. Brann 8 poeng
5. Røa 7 poeng
6. Stabæk 7 poeng
7. Lyn 6 poeng
8. Avaldsnes 4 poeng
9. Åsane 3 poeng
10. Arna-Bjørnar 0 poeng


One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Alle kamper i Toppserien i den sjette serierunde:
Lørdag 29/04-23:
Åsane vs Vålerenga 15:00 (Tv 2 Play)
LSK Kvinner vs Røa 15:00 (TV 2 Play)
Stabæk vs Brann 15:00 ( TV 2 Sport 1 og TV 2 Play)
Arna-Bjørnar vs Avaldsnes 15:00 (TV 2 Play)
Rosenborg vs Lyn 16:45 (NRK 2 og nrk.no)

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Åsane tar imot serieleder Vålerenga:

Da er det klart for serierunde 6 av Toppserien 2023 og i den første kampen møtes Åsane og Vålerenga:


Åsane vs Vålerenga
Sted: Åsane Arena
Runde: 6
Dag: lørdag
Dato: 29/04-23
Dommer: Bjørn Tore Tvedt (Eidsvåg IL)
Ass.dommer 1: Christoffer Tveit (Bergen Nord, FK - Fotball)
Ass.dommer 2: Andrè Frøseth Jønland (Sandviken, IL)
4. dommer: Khalid Emad Al-Rantisi (Flaktveit Idrettsklubb)
Klokkeslett: 15:00
Kanal: TV 2 Play



Værmelding for kampen mellom Åsane og Vålerenga finner der her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... Vestveggen


Det er altså Åsane som får besøk av serieleder Vålerenga nå på lørdag, dette er en kamp som Vålerenga skal og bør vinne mener jeg, Åsane kommer fra et 1-0 tap borte mot Stabæk i forrige serierunde, mens Vålerengas vant 3-2 borte mot Brann.


Oddsen for kampen mellom Åsane og Vålerenga ser slik ut:
H: 17.00
U: 8.30
B: 1.07

Det er ingen tvil om at gjestene Vålerenga er favoritter også ifølge oddsen, men som vanlig så skal kampen spilles først også da.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

LSK Kvinner tar imot Røa:

Da er det klart for serierunde 6 av Toppserien 2023 og i den andre kampen møtes LSK Kvinner og Røa:


LSK Kvinner vs Røa
Sted: LSK-hallen
Runde: 6
Dag: lørdag
Dato: 29/04-23
Dommer: Haakon Arve Pedersen Bue (Raumnes & Årnes)
Ass.dommer 1: Thanh Tan Tran (Huk FK)
Ass.dommer 2: André Fjeldheim (Borre IF)
4. dommer: Brage Nygård (Salangen IF Fotball)
Klokkeslett: 15:00
Kanal: TV 2 Play



Værmelding for kampen mellom LSK Kvinner og Røa er som vanlig ikke nødvendig, i og med at kampen spilles inne i en hall.

Det er altså LSK og Røa som møtte denne helgen i LSK -hallen, detter er en kamp jeg tror LSK Kvinner bør vinne, men vi får vente å se. LSK Kvinner kommer fra en 1-0 seier borte mot Rosenborg, mens Røa vant 2-1 hjemme mot Avaldsnes.


Oddsen for kampen mellom LSK Kvinner og Røa ser slik ut:
H: 1.25
U: 4.80
B: 10.00

Det er ingen tvil om at hjemmelaget LSK Kvinner er favoritter også ifølge oddsen, men som vanlig så skal kampen spilles først også da.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Stabæk tar imot Brann på Nadderud:

Da er det klart for serierunde 6 av Toppserien 2023 og i den tredje kampen møtes Stabæk og Brann:


Stabæk vs Brann
Sted: Nadderud stadion
Runde: 6
Dag: lørdag
Dato: 29/04-23
Dommer: Sarah Fatemeh Zangeneh (Kongsberg IF)
Ass.dommer 1: Liv Boberg Kristiansen (Skedsmo)
Ass.dommer 2: Marie Enersgård (Hundvåg Idrettslag)
4. dommer: Elida Metveit Beisland (Just IL)
Klokkeslett: 15:00
Kanal: V 2 Sport 1 og TV 2 Play


Værmelding for kampen mellom Stabæk og Brann finner der her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... %20stadion

Det er altså Stabæk og Brann som møttes på Nadderud på lørdag, dette tror jeg kan bli en jevn kamp og jeg tør ikke tippe noen vinner i denne kampen, Stabæk kommer fra en 1-0 seier hjemme mot Åsane forrige helg, mens Brann tapte 3-2 hjemme i Bergen mot Vålerenga.


Oddsen for kampen mellom Stabæk og Brann ser slik ut:
H: 3.20
U: 3.55
B: 1.92

Det er ingen tvil om at gjestene Brann er favoritter ifølge oddsen, men som vanlig så skal kampen spilles først også da.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Arna-Bjørnar tar imot Avaldsnes til dyst:

Da er det klart for serierunde 6 av Toppserien 2023 og i den fjerde og nest siste kampen møtes Arna-Bjørnar og Avaldsnes:


Arna-Bjørnar vs Avaldsnes
Sted: Arna Idrettspark
Runde: 6
Dag: lørdag
Dato: 29/04-23
Dommer: Marit Skurdal (Oppsal IF Fotball)
Ass.dommer 1: Helle Reiten (Sjetne IL)
Ass.dommer 2: Shahad Emad Al-Rantisi (Trane, SK)
4. dommer: Martin Nessestrand Mjøs (Osterøy IL)
Klokkeslett: 15:00
Kanal: TV 2 Play



Værmelding for kampen mellom Arna-Bjørnar og Avaldsnes finner der her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... ergen/Arna



Det er vestlandsoppgjør, når Arna-Bjørnar tar imot Avaldsnes, Arna-Bjørnar har omgjort litt i trenerteamet, det er de samme trenerne, men assistenttreneren har blitt hovedtrener, mens hovedtreneren har blitt assistenttrener. Jeg tror det fort kan bli en jevn kamp, men jeg tror kanskje også at Avaldsnes fort kan vinne denne kampen, vi får bare vente å se. Arna-Bjørnar kommer fra et 3-1 tap hjemme mot Lyn forrige helg.

Oddsen for kampen mellom Arna-Bjørnar og Avaldsnes ser slik ut:
H: 2.65
U: 3.40
B: 2.25

Det er jevnt ifølge oddsen, selv om Avaldsnes er blitte litt mer favoritter, men som vanlig så skal kampen spilles først også da.

One Tree Hill go

Legg inn av One Tree Hill go »

Rosenborg tar imot Lyn:

Da er det klart for serierunde 6 av Toppserien 2023 og i den femte og siste kampen møtes Rosenborg og Lyn:


Rosenborg vs Lyn
Sted: Koteng Arena
Runde: 6
Dag: lørdag
Dato: 29/04-23
Dommer: Robert Eggen (Trønder-Lyn Idrettslag)
Ass.dommer 1: Omed Anwar (Hommelvik IL)
Ass.dommer 2: Abdul Baset Hayran (Astor Fotballklubb)
4. dommer: Nathalie Støfringshaug (Verdal IL)
Klokkeslett: 16:45
Kanal: NRK 2 og nrk.no



Værmelding for kampen mellom Rosenborg og Lyn finner der her:
https://www.yr.no/nb/værvarsel/daglig-t ... ettsanlegg




Rosenborg ønsker nok å revansjere eter tapet hjemme mot LSK Kvinner sist helg, Rosenborg fikk også Cesilie Andreassen skadet (ute i 4 måneder),så de må klare seg uten si beste spiller dessverre for Rosenborg, jeg tror nok Rosenborg fort bør vinne denne kampen, noe de må gjøre vist Vålerenga også vinner borte mot Åsane, for at gapet opp til Vålerenga ikke skal bli 4 poeng, Rosenborg tapte altså 1-0 hjemme mot LSK Kvinner forrige serierunde, mens Lyn vant 3-1 i Bergen mot Arna-Bjørnar.

Oddsen for kampen mellom Rosenborg og Lyn ser slik ut:
H: 1.22
U: 5.10
B: 10.00

Det er ingen tvil om at hjemmelaget Rosenborg er favoritter også ifølge oddsen, men som vanlig så skal kampen spilles først også da.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Bergen - Vålerenga 0-3 etter 30 min.
Solid kamp av de kongeblå!

lund

Legg inn av lund »

Om ikke jeg tar helt feil, så heter hun vel Rikke Nygard. Sterkt å ikke vite navnet på en tidligere lagvenninne av Ryland i så fall.

Benson

Legg inn av Benson »

Henningsen skrev: lør apr 29, 2023 3:37 pm Bergen - Vålerenga 0-3 etter 30 min.
Solid kamp av de kongeblå!
Alle 3 målscorere kom vel fra Avaldsnes
Avaldsnes ser også ut til å vinne greit i Bergen

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Benson skrev: lør apr 29, 2023 3:45 pm
Henningsen skrev: lør apr 29, 2023 3:37 pm Bergen - Vålerenga 0-3 etter 30 min.
Solid kamp av de kongeblå!
Alle 3 målscorere kom vel fra Avaldsnes
Avaldsnes ser også ut til å vinne greit i Bergen
Ja, stemmer det, det har du helt rett i.
De får opp en del gode spillere, men de drar raskt videre.
Kampen dabbet litt av siste 10 min, så vi får håpe det tar seg litt opp i andre omgang selv om kampen egentlig er avgjort.

jakral

Legg inn av jakral »

Hva er det som gjør at Vålerenga får beholde alle sine utenlandske nøkkelspillere år etter år? I andre klubber forsvinner de fort. Må være et greit lønnsnivå i klubben?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»