Kamptråd Spania(B) og Georgia(B) EM-kvalifisering 2023

Svar
Downlight

Re: Kamptråd Spania(B) og Georgia(B) EM-kvalifisering 2023

Legg inn av Downlight »

Smerter i lysken. Helsa er viktigst.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Og Sørloth og Stand Larsen er ute av form. Der røykt min optimisme.

Guarnere

Legg inn av Guarnere »

Tinkler skrev: tir mar 21, 2023 9:14 am Spent på hvor mange kamper Haaland får med seg i denne kvaliken. Det er altså andre samling på rad hvor han melder forfall.

Knapt vært ute for City med skade, dette er så åpenbart Peps grep.
Han er hvertfall klar til Liverpool 1.april. Det er garantert.

Downlight

Legg inn av Downlight »

Tinkler skrev: tir mar 21, 2023 9:14 am Spent på hvor mange kamper Haaland får med seg i denne kvaliken. Det er altså andre samling på rad hvor han melder forfall.

Knapt vært ute for City med skade, dette er så åpenbart Peps grep.
Han gjør som Pep vil.

daoooo

Legg inn av daoooo »

Fy faen..

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Er det virkelig mulig….😓

Taururu

Legg inn av Taururu »

Skal faen ikke være mulig

mogandisu
Innlegg: 1501

Legg inn av mogandisu »

Da blir det vel Sørloth på spissplass, Moi på venstre og Ola Solbakken på høyre?

Burde hente inn Dønnum eller Osame nå for å ha noen flere offensive strenger å spille på.

b0lle

Legg inn av b0lle »

Når du får en spiller med en verdi verden knapt har sett, og han spiller for lille Norge.. Da blir det sånn.

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Mer enn gode nok spisser til å slå Georgia, men sjanseløs mot Spania nå. De går fra å ha noe å frykte til å gå inn med selvtillit igjen.

Cedianar

Legg inn av Cedianar »

Hver eneste gang jeg skal se en fotballkamp live så kan du banne på at stjernespilleren blir skadet. Har skjedd med Ronaldo, Messi og nå også Haaland. Beklager folkens, dette er min feil. Fyfaen, jeg var klar for fest.

Downlight

Legg inn av Downlight »

Har det norske medisinske apparatet godkjent dette, eller er det Pep som har ringt?

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Tviler ikke på at dette er reelt, kan ikke se for meg at Haaland ikke ønsker seg til EM.

Linselusa

Legg inn av Linselusa »

Cedianar skrev: tir mar 21, 2023 9:38 am Hver eneste gang jeg skal se en fotballkamp live så kan du banne på at stjernespilleren blir skadet. Har skjedd med Ronaldo, Messi og nå også Haaland. Beklager folkens, dette er min feil. Fyfaen, jeg var klar for fest.
Er ikke skadet. I verste fall en liten kjenning. Kunne lett vært med på samlinga, sittet på benken og fått noen innhopp i det minste. Ikke faen om han bare kommer til å ligge med beina høyt i halvannen uke nå.

Dette er oljeligaen i full sving. PL kan brenne.

Taururu

Legg inn av Taururu »

Taururu skrev: man mar 20, 2023 4:57 pm Jeg har sjekket transfermarkt.com og tatt frem kalkulatoren for å finne ut hvordan det står til med klubbspilletid i troppen.
Har regnet fra forrige landslagsamling eller etter VM -pausen om du vil, altså de tre siste månedene.
I parentes antall spilleminutter i forhold til klubbens totale spilleminutter. Prosenten kan være litt urettferdig for Solbakken, Bjørkan og Ajer som har vært skadet og/eller indisponible i Europacup.
Kun tatt med utespillere, da keeperne knapt har spilt fotball

1. Sander Berge - Sheff.Utd - 1594 min (88%)
2. Erling B. Haaland - Man. City - 1385 min (73%)
3. Fredrik Aursnes - Benfica - 1328 min (92%)
4. Martin Ødegaard - Arsenal - 1273 min (79%)
5. Alexander Sørloth - Real Sociedad - 1263 min (78%)
6. Marcus H. Pedersen - Feyenoord - 1210 min (79%)
7. Stian Gregersen - Bordeaux - 1153 min (92%)
8. Moi - Southampton - 962 min (59%)
9. Andreas H. Olsen - Mainz - 868 min (88%)
10. Julian Ryerson - Bor. Dortmund - 815 min (70%)
11. Jørgen S. Larsen - Celta Vigo - 711 min (56%)
12. Mads M. Dæhli - Nurnberg - 560 min (69%)
13. Birger Meling - Rennes - 530 min (35%)
14. Morten Thorsby - Union Berlin - 444 min (33%)
15. Patrick Berg - Bodø/Glimt - 360 min (100%)
16. Kristoffer Ajer - Brentford - 342 min (29%)
17. Hugo Vetlesen - Bodø/Glimt - 270 min (75%)
18. Kristian Thorstvedt - Sassoulo - 203 min (19%)
19. Fredrik Bjørkan - Bodø/Glimt - 154 min (43%)
20. Ola Solbakken - Roma - 109 min (7%)
21. Leo Østigård - Napoli - 100 min (7%)
22. Ola Brynhildsen - Molde - 87 min (48%)
23. Stefan Stranberg - Vålerenga - 0 min (0%)
Vet det er fyfy og sitere seg selv, men her er det på sin plass.
Vi pratet om at Dortmund drev rovdrift på Haaland ,noe som gikk over til gjentatte forfall til landslagskamper.

Denne tabellen er egentlig litt betenkelig. Det er faktisk bare Berge som har spilt mer enn Braut.

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

Dette stinker egentlig, vi går nå inn i toppklubbene sin viktigeste periode i sesongen, City har veldig masse å spille for den neste tiden. Har dessverre ingen tro på at han er skadet, eg tror rett og slett City gjør det di kan for å unngå skade på Haaland. Vi ser det i andre klubber å, men land som England, Spania, Frankrike etc merker ikkje tap av ein spiller i like stor grad som Norge, der finnes det erstattere, ingen kan erstatte Haaland.

benib

Legg inn av benib »

Hvorfor i helvette måtte han spille mot Burnley??? Har jo ikke startet kamper i FA cupen i hele år, men skal plutselig starte hjemme mot Burnley. Et lag City alltid har gruset med kalassifre!

knurr84

Legg inn av knurr84 »

"Kjenning i lysken", klassiker den. Denne drømmen hans om å ta Norge til et sluttspill er i hvertfall ljug og bedrag. Hadde det vært kamp mot United på lørdag så kan du garantere at han hadde vært klar. Man blir jo bare kvalm av hele greia.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Jeg tror ikke dette er et kjempeproblem. Våre største problemer ligger bakover i banen, og Sørloth kan helt sikkert gjøre gode kamper som spiss. Han kjenner jo den spanske fotballen nå, samt at det kan bli bruk for hans egenskaper i boks. Ikke at han er en fantastisk hodespiller (Som han burde vært), men hvertfall bedre enn Haaland.

Investor

Legg inn av Investor »

knurr84 skrev: tir mar 21, 2023 9:44 am "Kjenning i lysken", klassiker den. Denne drømmen hans om å ta Norge til et sluttspill er i hvertfall ljug og bedrag. Hadde det vært kamp mot United på lørdag så kan du garantere at han hadde vært klar. Man blir jo bare kvalm av hele greia.
Her har sjeikefaen ringt Pep og gitt ordre om å stoppe Haaland fra å spille, garantert!
Fy faen, jeg blir så inni helvette forbanna nå!!!

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Downlight skrev: tir mar 21, 2023 9:38 am Har det norske medisinske apparatet godkjent dette, eller er det Pep som har ringt?
Det er landslagets medisinske apparat som mener at han ikke vil komme over skaden før kampene og sendt ham hjem. Tviler på at de har gjort dette for å blidgjøre Pep.

Latterlig at han måtte spille sin tredje kamp på en uke, og det mot et Championshiplag de hadde knust med Ederson på topp.

Taururu

Legg inn av Taururu »

Tre kamper på sju dager for City ble nok altfor mye

Downlight

Legg inn av Downlight »

FranciscoM skrev: tir mar 21, 2023 9:53 am
Downlight skrev: tir mar 21, 2023 9:38 am Har det norske medisinske apparatet godkjent dette, eller er det Pep som har ringt?
Det er landslagets medisinske apparat som mener at han ikke vil komme over skaden før kampene og sendt ham hjem. Tviler på at de har gjort dette for å blidgjøre Pep.

Latterlig at han måtte spille sin tredje kamp på en uke, og det mot et Championshiplag de hadde knust med Ederson på topp.
Å ja...

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Investor skrev: tir mar 21, 2023 9:52 am
knurr84 skrev: tir mar 21, 2023 9:44 am "Kjenning i lysken", klassiker den. Denne drømmen hans om å ta Norge til et sluttspill er i hvertfall ljug og bedrag. Hadde det vært kamp mot United på lørdag så kan du garantere at han hadde vært klar. Man blir jo bare kvalm av hele greia.
Her har sjeikefaen ringt Pep og gitt ordre om å stoppe Haaland fra å spille, garantert!
Fy faen, jeg blir så inni helvette forbanna nå!!!
Tviler sterkt på at det er tilfellet. Brauten ønsker også suksess med landslaget, og alt han spiller i. Da han ønsker å vinne alt. Dette er nok en skade, og bedre å være forsiktig da så det ikke blir flere måneder på sidelinjen.

Linselusa

Legg inn av Linselusa »

FranciscoM skrev: tir mar 21, 2023 9:53 am
Downlight skrev: tir mar 21, 2023 9:38 am Har det norske medisinske apparatet godkjent dette, eller er det Pep som har ringt?
Det er landslagets medisinske apparat som mener at han ikke vil komme over skaden før kampene og sendt ham hjem. Tviler på at de har gjort dette for å blidgjøre Pep.

Latterlig at han måtte spille sin tredje kamp på en uke, og det mot et Championshiplag de hadde knust med Ederson på topp.
Kan det være at landslagslegene er nødt til å dele resultater med klubbene? Spillerne går vel gjennom en rask legesjekk når de ankommer samlingen vil jeg tro. Dersom de finner noe som helst som skrangler, så er nok klubbene raske på avtrekkeren. Gir blanke faen i Norges EM-sjanser, Pep.

I overkant konspiratorisk, så klart, men dette er bare for utgjort.

Andy

Legg inn av Andy »

Hva i alle dager?! Dette stinker, det er ihvertfall fryktelig merkelig.. En liten kjenning i lysken? Som ingen var bekymret for før han putselig brått må reise hjem. Tror ingenting på at det er null sannsynlighet for at han kan spille fotball om 4,5 døgn.

Solo1980

Legg inn av Solo1980 »

Høres kanskje rart ut, men jeg ville heller hatt Haaland skadet til disse to kampene enn til kampene vi MÅ vinne, mot lag som legger seg lavt. Førsteplassen i gruppa går nå fra "ørliten sjanse" til "helt usannsynlig", mens andreplassen som gir direkteplass i EM, fortsatt bør være innafor rekkevidde. Bør ha minst en U mot Georgia, men det bør vi ærlig talt være i stand til uten Haaland hvis vi skal ha noe i et EM å gjøre.

Et tap mot Georgia er heller ikke en megakatastrofe, men da må vi ha Haaland tilbake til returoppgjøret så vi tar dem på innbyrdes.

Fazam

Legg inn av Fazam »

Det er bare å belage seg på et landslag uten Haaland fremover. De slo jo Irland borte uten han.

Uansett vil det være såpass jevnt bak Spania at 0 eller 1 poeng etter 2 kamper ikke vil være et håpløst utgangspunkt. Det er kampene mot Skottland som vil være avgjørende.

nottimagiche

Legg inn av nottimagiche »

Jeg spår 0 poeng etter de to første kampene.

benib

Legg inn av benib »

Vi får håpe at camorraen er såpass gira på Napoli-triumfer i vår at de sørger for at Kvaradona også kjenner på en skade.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»