Kamptråd Spania(B) og Georgia(B) EM-kvalifisering 2023

Svar
Downlight

Re: Kamptråd Spania(B) og Georgia(B) EM-kvalifisering 2023

Legg inn av Downlight »

Haaland er nedbrutt i følge diverse medier. Er det på grunn av at landskampene ryker eller at resten av sesongen er i fare? Regner med at han spiller mot Liverpool 1.april. Lykke til.

Taururu

Legg inn av Taururu »

Ganske sikker på at Braut selv setter landslaget over klubblaget, faktisk

Downlight

Legg inn av Downlight »

Tipper hver helg, ikke ofte jeg vinner.

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

Taururu skrev: tor mar 23, 2023 7:34 pm Ganske sikker på at Braut selv setter landslaget over klubblaget, faktisk
Ja det tror faktisk jeg også.

Assi

Legg inn av Assi »

Krokodilletårene til far og sønn Haaland er faktisk tilnærmest kvalmende.. Hengt i skjørtene til Solbakken, Solskjær, Raiiola, Red bull og nå under vingene til Pep (gammel doper som bygde managerkarrieren i en klubb som nå blir etterforsket for dommerkorrupsjon), city gidder jeg ikke begynne om.. Begrenset hvor lenge du slipper unna med æ være jøje/løje.. Glad i penger/suksess og null moralske fiber.. Fantastisk spiller, men bare trist å se at det er så mørkt når det gjelder veivalg

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Zzzzzzzz

Assi

Legg inn av Assi »

FranciscoM skrev: tor mar 23, 2023 9:22 pmZzzzzzzz
Neil Innes har en låt som du antagelig liker. google it :shock:

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Jeg er evig optimist før kampene og har selvfølgelig troa på at vi skal karre til oss poeng i Spania og vinne mot Georgia.

Vi gir alt!

startelver

Legg inn av startelver »

Haaland er en jordnær fyr fra Jæren , husk det, ellers må jeg poste bildet av han på traktor hos slekta.

Assi

Legg inn av Assi »

Blir det 4 poeng her, så bør resten av gruppa stille et ultimatum til city-haaland om han har lyst til å være med eller ikke.

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Assi skrev: tor mar 23, 2023 9:56 pm Blir det 4 poeng her, så bør resten av gruppa stille et ultimatum til city-haaland om han har lyst til å være med eller ikke.
Slutt å tull.

Assi

Legg inn av Assi »

Sankaa skrev: tor mar 23, 2023 10:04 pm
Assi skrev: tor mar 23, 2023 9:56 pm Blir det 4 poeng her, så bør resten av gruppa stille et ultimatum til city-haaland om han har lyst til å være med eller ikke.
Slutt å tull.
Hva tror du solbakken tenker ? Står norge over en viktig kamp, så trekker city han ut ? kan like godt forberede seg på seg et liv uten haaland så lenge han er i city

Assi

Legg inn av Assi »

Assi skrev: tor mar 23, 2023 10:08 pm
Sankaa skrev: tor mar 23, 2023 10:04 pm
Assi skrev: tor mar 23, 2023 9:56 pm Blir det 4 poeng her, så bør resten av gruppa stille et ultimatum til city-haaland om han har lyst til å være med eller ikke.
Slutt å tull.
Hva tror du solbakken tenker ? Står norge foran en viktig kamp, så trekker city han ut ? kan like godt forberede seg på seg et liv uten haaland så lenge han er i city

Pushback

Legg inn av Pushback »

Jeg har vanskelig for å tro på at braut selv ikke har lyst til å spille landskamp for Norge mot Spania, være hærfører med Ødegaard i god form bak seg på banen, på bortebane mot Spania, med et fullsatt ganske nytt stadion, med sannsynligvis masse nordmenn på tribunen, en lun kveld i deilig kveldsluft. 40 km fra der han har hus på nydelige costa del sol.

Crazy Horse

Legg inn av Crazy Horse »

Pushback skrev: tor mar 23, 2023 10:57 pm Jeg har vanskelig for å tro på at braut selv ikke har lyst til å spille landskamp for Norge mot Spania, være hærfører med Ødegaard i god form bak seg på banen, på bortebane tilen fullsatt ganske ny stadion, med sannsynligvis en del nordmenn, en lun kveld i deilig kveldsluft. 40 km fra der han har hus på nydelige costa del sol.
Akkurat. Haaland har kanskje ikke noe lyst til å bli mulig ydmyket mot et bedre spansk lag. Fjørtoft har et poeng i dag når har hevder at nivåforskjellene i det norske laget er for stor. Spranget fra Haaland og Ødegaard via neste trinn med Aursnes og Sørloth og derfra til spillere som knapt spiller i utlandet eller spiller i eliteserien er for stort.

Assi

Legg inn av Assi »

Crazy Horse skrev: tor mar 23, 2023 11:04 pm
Pushback skrev: tor mar 23, 2023 10:57 pm Jeg har vanskelig for å tro på at braut selv ikke har lyst til å spille landskamp for Norge mot Spania, være hærfører med Ødegaard i god form bak seg på banen, på bortebane tilen fullsatt ganske ny stadion, med sannsynligvis en del nordmenn, en lun kveld i deilig kveldsluft. 40 km fra der han har hus på nydelige costa del sol.
Akkurat. Haaland har kanskje ikke noe lyst til å bli mulig ydmyket mot et bedre spansk lag. Fjørtoft har et poeng i dag når har hevder at nivåforskjellene i det norske laget er for stor. Spranget fra Haaland og Ødegaard via neste trinn med Aursnes og Sørloth og derfra til spillere som knapt spiller i utlandet eller spiller i eliteserien er for stort.
Og hva så ? Fjørtoft er faktisk dummere enn jeg trodde det var mulig. Hyggelig at Pele og maradona gadd å spille for landet sitt

Superteale

Legg inn av Superteale »

Norges eneste sjanse vil alltid være å ha et velfungerende kollektiv. Vi kommer aldri til å kunne mønstre 11 mann i verdensklasse....

Assi

Legg inn av Assi »

Superteale skrev: tor mar 23, 2023 11:49 pm Norges eneste sjanse vil alltid være å ha et velfungerende kollektiv. Vi kommer aldri til å kunne mønstre 11 mann i verdensklasse....
Sant nok, hvis superstar Haaland ikke ønsker å være med. bygg et lag uten han

Pushback

Legg inn av Pushback »

Crazy Horse skrev: tor mar 23, 2023 11:04 pm
Pushback skrev: tor mar 23, 2023 10:57 pm Jeg har vanskelig for å tro på at braut selv ikke har lyst til å spille landskamp for Norge mot Spania, være hærfører med Ødegaard i god form bak seg på banen, på bortebane tilen fullsatt ganske ny stadion, med sannsynligvis en del nordmenn, en lun kveld i deilig kveldsluft. 40 km fra der han har hus på nydelige costa del sol.
Akkurat. Haaland har kanskje ikke noe lyst til å bli mulig ydmyket mot et bedre spansk lag. Fjørtoft har et poeng i dag når har hevder at nivåforskjellene i det norske laget er for stor. Spranget fra Haaland og Ødegaard via neste trinn med Aursnes og Sørloth og derfra til spillere som knapt spiller i utlandet eller spiller i eliteserien er for stort.
Jeg prøver å ikke være såkalt veldig subjektiv, men jeg finner faktisk ikke ut av motivasjonen til hans handlinger ut fra et sånt ståsted. Det du sier gir ikke mening, han har i så fall kastet bort en del tid allerede, og det virker som at de fleste andre spillere i verden ikke anser deres respektive landslag for å være slik. Dette tror jeg rett og slett ikke kan stemme. Forøvrig syns jeg kanskje å stoppe på Aursnes og Sørloth er litt å ta i. Som illustrerer bare hvordan du "jukser" i diskusjonen. Hva med en back som spiller fast i Dortmund? Har du sett Danmark spille, tror du ikke Haaland vil være med på sånt? Messi skulle på død og liv vinne VM med argentina han, men nei fysøren han spilte jo med en elendig spiller i Benfica som var med å vinne hele VM. Og sikkert en eller annen back fra forferdelige River Plate. Det er ikke som Argentina var Barcelona anno 2010. Nå må du søren meg gi deg, det blir alt for enkelt å konkludere med at Haaland tenker som du sier.

startelver

Legg inn av startelver »

Assi har noen merkelige tanker. At han spiller for en araberstat er vel kanskje årsaken.

Haaland er en norsk viking som spiller for Norge hvis han kan. Det er ikke noe å snakke om en gang. Akkurat som pappa Alfie.

Han ønsker selvsagt å sette alle målrekorder for Norge de neste 10 årene. Han har nettopp startet karrieren sin, husk det!

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7744

Legg inn av Big George »

Superteale skrev: ↑tor mar 23, 2023 11:49 pm
Norges eneste sjanse vil alltid være å ha et velfungerende kollektiv. Vi kommer aldri til å kunne mønstre 11 mann i verdensklasse....

Mulig det. men vi er i ferd med å få mange svært gode spillere.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


Cedianar

Legg inn av Cedianar »

Noen som vet om det pleier å være noe salg av supportereffekter på landslagets bortekamper? Har verken trøye eller skjerf..

KimBlund

Legg inn av KimBlund »

Synes det er utrolig med de som tror Haaland spekulerer i dette. En ting er disse stornasjonene som har mange strenger å spille på og går videre uansett. Men Haaland kan og ønsker å utgjøre forskjellen selv. Selvfølgelig har han lyst til å være med å ta Norge til et nytt mesterskap. Han hadde IKKE stått over disse kampene frivillig for å spare seg.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

KimBlund skrev: fre mar 24, 2023 9:15 am Synes det er utrolig med de som tror Haaland spekulerer i dette. En ting er disse stornasjonene som har mange strenger å spille på og går videre uansett. Men Haaland kan og ønsker å utgjøre forskjellen selv. Selvfølgelig har han lyst til å være med å ta Norge til et nytt mesterskap. Han hadde IKKE stått over disse kampene frivillig for å spare seg.
Er vel ikke så rart at slike spekuladjoner oppstår når han står over 4 landskamper på rad, men har stått over kun 1 av 27 seriekamper, samtidig som han har med klubbens fysio med seg på landslaget.

Fazam

Legg inn av Fazam »

netrebske skrev: fre mar 24, 2023 9:25 am Er vel ikke så rart at slike spekuladjoner oppstår når han står over 4 landskamper på rad, men har stått over kun 1 av 27 seriekamper, samtidig som han har med klubbens fysio med seg på landslaget.
Hvor mange landskamper har Martin Ødegaard stått over?

Downlight

Legg inn av Downlight »

netrebske skrev: fre mar 24, 2023 9:25 am
KimBlund skrev: fre mar 24, 2023 9:15 am Synes det er utrolig med de som tror Haaland spekulerer i dette. En ting er disse stornasjonene som har mange strenger å spille på og går videre uansett. Men Haaland kan og ønsker å utgjøre forskjellen selv. Selvfølgelig har han lyst til å være med å ta Norge til et nytt mesterskap. Han hadde IKKE stått over disse kampene frivillig for å spare seg.
Er vel ikke så rart at slike spekuladjoner oppstår når han står over 4 landskamper på rad, men har stått over kun 1 av 27 seriekamper, samtidig som han har med klubbens fysio med seg på landslaget.
City har investert utrolig mange millioner (milliarder) i Haaland. Ikke så rart om de vil påvirke beslutningen om han skal spille eller ikke. Så får vi bare følge med videre utover i sesongen.

KimBlund

Legg inn av KimBlund »

Han spilte 8/10 kamper i fjor. At han stod over forrige gang like etter skadeavbrekk var nok fornuftig. Han hadde et langt skadeavbrekk tidlig 2022, men rakk akkurat kampene i tilsvarende landslagspause i fjor. Han har vært heldig og unngått noe særlig skader i år, men de vil jo komme. Hvordan dette skal være nok til å betvile hans motiver skjønner jeg ikke.

Pushback

Legg inn av Pushback »

KimBlund skrev: fre mar 24, 2023 9:15 am Synes det er utrolig med de som tror Haaland spekulerer i dette. En ting er disse stornasjonene som har mange strenger å spille på og går videre uansett. Men Haaland kan og ønsker å utgjøre forskjellen selv. Selvfølgelig har han lyst til å være med å ta Norge til et nytt mesterskap. Han hadde IKKE stått over disse kampene frivillig for å spare seg.
Ja det er smått absurd. Er det én arena jeg personlig kunne tenkt meg å levere på, så må det jo være borte mot Spania !!
Et land hvor de ånder og puster fotball og hvor fotball uttalt er "un arte", altså kunst. Det er fasken meg ikke kødd engang. På treninger når du er ungdom så får du kjeft hvis det ikke ser bra ut :D

Dette er en dritkul kamp folkens ! Bare vent og se bortefansen.

Pushback

Legg inn av Pushback »

Fazam skrev: fre mar 24, 2023 9:48 am
netrebske skrev: fre mar 24, 2023 9:25 am Er vel ikke så rart at slike spekuladjoner oppstår når han står over 4 landskamper på rad, men har stått over kun 1 av 27 seriekamper, samtidig som han har med klubbens fysio med seg på landslaget.
Hvor mange landskamper har Martin Ødegaard stått over?
Herregud så usaklig.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»