Kamptråd Stabæk-Vålerenga

Svar
dalagubbe

Re: Kamptråd Stabæk-Vålerenga

Legg inn av dalagubbe »

Tar ut Håkans ja, bedre om han hadde tatt av ofkir, Håkans har det jo i seg, ofkir burde fått begynt på benken i noen kamper sånn at han hadde våknet litt

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Vif burde endre fra: I år så tar vi alt til i år så så skal vi bli bedre enn nr 7

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Rødt det der

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Ostemanden skrev: man mai 29, 2023 5:59 pm
AcsOnFire skrev: man mai 29, 2023 5:50 pm Vi er nok ikke særlig bedre enn tabellen forteller oss.
Klarer ikke å engasjere meg i vif i like stor grad som jeg gjorde.. før så gledet jeg meg over seierene og ble trist når de tapte. nå er det blitt meeh jeg vet at dersom vif vinner f.eks 2 på rad så kommer det tilsvarende ræva resultater. Klanen før hadde et reportoar av sanger inkludert "trommer er for bønder" Nå er det trommer og shalalalala å vålerenga i 90 minutter og tromme, hva faen skjedde ?
Tåpelig å kritisere Vålerenga supportere på tribunen når du ikke er der. Vi har mange sanger, det er Stabæk supportere du hører.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Soleklart rødt etter reglene.

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Får se om vi klarer å kopierere det fugla gjorde mot oss no da, 10 mot 11 i 40 min

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

ehall skrev: man mai 29, 2023 6:08 pm
Ostemanden skrev: man mai 29, 2023 5:59 pm
AcsOnFire skrev: man mai 29, 2023 5:50 pm Vi er nok ikke særlig bedre enn tabellen forteller oss.
Klarer ikke å engasjere meg i vif i like stor grad som jeg gjorde.. før så gledet jeg meg over seierene og ble trist når de tapte. nå er det blitt meeh jeg vet at dersom vif vinner f.eks 2 på rad så kommer det tilsvarende ræva resultater. Klanen før hadde et reportoar av sanger inkludert "trommer er for bønder" Nå er det trommer og shalalalala å vålerenga i 90 minutter og tromme, hva faen skjedde ?
Tåpelig å kritisere Vålerenga supportere på tribunen når du ikke er der. Vi har mange sanger, det er Stabæk supportere du hører.
Det er ikke noe krav til oppmøte for å ha et selvironisk blikk på klubben.
Han harselerer med 'i år så tar vi alt' som vi alle vet er vår sang
Sist redigert av Henningsen den man mai 29, 2023 6:12 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
dzk
Innlegg: 1597

Legg inn av dzk »

VAR <3

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Tviler på det altså

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Klart rødt kort. VAR leverer.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

dalagubbe skrev: man mai 29, 2023 6:08 pm Rødt det der
Kunne vært slutt på sesongen for Jatta der

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

tror dette blir en 2-1 kamp

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

dalagubbe skrev: man mai 29, 2023 6:11 pm Tviler på det altså
Det genet som inneholder positivitet ble du fullstendig spart for ser det ut til.
Herregud...

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Er veldig optimistisk ellers da, men ikke når det gjelder vif nei, desverre, da blir jeg veldig realist ja

Seeberik

Legg inn av Seeberik »

Vi sliter med å spille ut lag som ligger i blokka om dagen, så jeg tror dessverre ikke at Stabæk skal få store problemer med å forsvare dette inn så lenge vi blir tvunget til å slå baller inn langt utenfor 16-meteren

MadBum

Legg inn av MadBum »

Fagermo kan sakene sine.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

dalagubbe skrev: man mai 29, 2023 6:15 pm Er veldig optimistisk ellers da, men ikke når det gjelder vif nei, desverre, da blir jeg veldig realist ja
Da er det bedre for alle om du driter i å skrive.
Og se på for den saks skyld.

Hadde vært deilig å slippe det ensidig negative gnålet ditt.

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

MadBum skrev: man mai 29, 2023 6:18 pm Fagermo kan sakene sine.
Bare synd at de sakene han sikkert er god på ikke er relevant for fotball bare

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Å så modent skrevet Henning, skjønner du ikke bryr deg om fotball

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7745

Legg inn av Big George »

Dalagubben for president.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Skal vi skape noe her så må balltempoet vesentlig opp.
Og folk må flytte beina

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Ale skrev: man mai 29, 2023 6:22 pm
Henningsen skrev: man mai 29, 2023 6:18 pm
dalagubbe skrev: man mai 29, 2023 6:15 pm Er veldig optimistisk ellers da, men ikke når det gjelder vif nei, desverre, da blir jeg veldig realist ja
Da er det bedre for alle om du driter i å skrive.
Og se på for den saks skyld.

Hadde vært deilig å slippe det ensidig negative gnålet ditt.
Kanskje du skal passe på deg selv og ikke alle andre?
Tar godt vare på meg selv jeg.
Men er lei av at folk kun pisser i brønnen, de må da klare å finne toalettet en gang i blant.

Trodde ikke du var en sånn som foretrekker urin i brønnen
Sist redigert av Henningsen den man mai 29, 2023 6:26 pm, redigert 1 gang totalt.

LANISTA

Legg inn av LANISTA »

Henningsen skrev: man mai 29, 2023 6:01 pm
LANISTA skrev: man mai 29, 2023 5:57 pm Dette med at Vålerenga snubler igjen og igjen må være et ledelsesproblem. Ikke et trenerproblem.
De har hatt gode nok trenere.
Det har vel, med få unntak vært sånn i alle år, og alle i ledelsen og alle i sport er skiftet ut (med ett unntak)
Jeg tror det er et vålerengaproblem...
Ja, jeg blir ikke klok av dette. Hvor mange talenter har klubben sendt til konkurrenter hvor de har blomstret etter overgangen? Vet ikke, men tror det er mange.
Vålerenga har et nedslagsfelt på over en million innbyggere i byregionen og burde på papiret ha vært Norges Ajax eller FC København.
Håper noen med reell makt i klubben stiller dette spørsmålet daglig.


Mitt andre favorittlag, Roma, er jo i nøyaktig samme posisjon. Vunnet serien to ganger?

Kanskje problemet er meg. At jeg må slutte å følge disse lagene. Kanskje det fikser seg da.
Sist redigert av LANISTA den man mai 29, 2023 6:28 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7745

Legg inn av Big George »

Både skape noe og flytte beina.
To ting det.

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Vedder på at vi ikke evner å få inn en redusering engang

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Big George skrev: man mai 29, 2023 6:25 pm Både skape noe og flytte beina.
To ting det.
Jøss, har du lært deg å telle?

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

LANISTA skrev: man mai 29, 2023 6:25 pm
Henningsen skrev: man mai 29, 2023 6:01 pm
LANISTA skrev: man mai 29, 2023 5:57 pm Dette med at Vålerenga snubler igjen og igjen må være et ledelsesproblem. Ikke et trenerproblem.
De har hatt gode nok trenere.
Det har vel, med få unntak vært sånn i alle år, og alle i ledelsen og alle i sport er skiftet ut (med ett unntak)
Jeg tror det er et vålerengaproblem...
Ja, jeg blir ikke klok av dette. Hvor mange talenter har klubben sendt til konkurrenter hvor de har som har.blomstret etter overgangen? Vet ikke, men tror det er mange.
Vålerenga har et nedslagsfelt på over en million innbyggere i byregionen og burde på papiret ha vært Norges Ajax eller FC København.
Håper noen med reell makt stiller dette spørsmålet daglig.

Mitt andre favorittlag, Roma, er jo i nøyaktig samme posisjon. Vunnet serien to ganger?

Kanskje problemet er meg. At jeg må slutte å følge disse lagene. Kanskje det fikser seg da.
:lol: tror ikke det er deg..
Nei, den som får enga opp på det nivået de burde høre hjemme har overgått rakkettforskning og kvantefysikk.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Helvetes VAR, få det bort.

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Vi får ikke denne heller tenker jeg

Brukeravatar
dzk
Innlegg: 1597

Legg inn av dzk »

Dommer endelig funnet ut av det er fotball og ikke håndballkamp ?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»