Kamptråd Skottland(H) og Kypros(H) EM-kvalifisering 2023

Svar
Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Kamptråd Skottland(H) og Kypros(H) EM-kvalifisering 2023

Legg inn av Korgutt »

NÅR: Lørdag 17.juni kl.1800 og Tirsdag 20.juni kl.2045
HVOR: Ullevaal Stadion
TV: TV2 Direkte
DOMMER: Kommer etterhvert når UEFA utnevner de. Vanligvis 2-3 dager før hver kamp.

Da nærmer vi oss et uttak av Norge sin landslagstropp som skal spille 2 meget avgjørende landskamper i juni måned. Regner med at uttaket vil skje førstkommende tirsdag mellom 1100 og 1400 en gang. Norge står med 1 poeng etter de 2 første kampene som ble spilt i mars og trenger vel i praksis 2 seire her for å henge med i kappløpet om de 2 øverste plassene.
Skottland leder puljen med 6 poeng etter de 2 første kampene foran Spania med 3 poeng. Georgia og Norge står med 1 poeng hver. Dog har da Georgia bare spilt 1 kamp hittil. Kampene i Norge sin pulje i juni måned er de her.

Lørdag 17.juni kl.1800:
Norge vs Skottland

Lørdag 17.juni kl.2045:
Kypros vs Georgia

Tirsdag 20.juni kl.2045:
Skottland vs Georgia
Norge vs Kypros

Spania er opptatt med Nations League sluttspill denne måneden og har ikke kvalifiseringskamper.

Kjør debatt.

Fazam

Legg inn av Fazam »

Det mest spennende her er hvor lenge Haaland er en del av troppen.

Fazam

Legg inn av Fazam »

Fazam skrev: tor mai 18, 2023 9:43 am Skottland har siden de tapte for Kroatia i EM-sluttspillet denne statistikken i kvalifisering og NL:

16 kamper: 12-1-3
0-2 Danmark (B)
1-0 Moldova (H)
1-0 Østerrike (B)
3-2 Israel (H)
1-0 Færøyene (B)
2-0 Moldova (B)
2-0 Danmark (H)
1-3 Ukraina (H)
2-0 Armenia (H)
0-3 Irland (B)
4-1 Armania (B)
3-0 Ukraina (H)
2-1 Irland (H)
0-0 Ukraina (B)
3-0 Kypros (H)
2-0 Spania (H)

Norge har denne statistikken i kvalifisering og NL:

16 kamper: 7-5-4
1-0 Montenegro (B)
1-1 Nederland (H)
2-0 Latvia (B)
5-1 Gibraltar (H)
1-1 Tyrkia (B)
2-0 Montenegro (H)
0-0 Latvia (H)
0-2 Nederland (B)
1-0 Serbia (B)
2-1 Sverige (B)
0-0 Slovenia (H)
3-2 Sverige (H)
1-2 Slovenia (B)
0-2 Serbia (H)
0-3 Spania (B)
1-1 Georgia (B)

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

Må ha full pott her. Haaland er helt avgjørende for om Norge skal komme til em og vm de neste 10-15 årene.

LANISTA

Legg inn av LANISTA »

Det blir to kamper med sterke 1-1 i begge.

Investor

Legg inn av Investor »

Fazam skrev: fre jun 02, 2023 2:40 pm Det mest spennende her er hvor lenge Haaland er en del av troppen.
Haaland ute med strekk igjen, og Ødegaard ute med ditto, etter utstrakt sengeaktivitet.

Bilde

Fazam

Legg inn av Fazam »

LANISTA skrev: fre jun 02, 2023 2:45 pm Det blir to kamper med sterke 1-1 i begge.
Norge greide nå å slå Gibraltar hjemme. Kypros er ikke så mye bedre.
Men at det ender uavgjort mot Skottland er det stor sannsynlighet for.

LANISTA

Legg inn av LANISTA »

Fazam skrev: fre jun 02, 2023 2:53 pm
LANISTA skrev: fre jun 02, 2023 2:45 pm Det blir to kamper med sterke 1-1 i begge.
Norge greide nå å slå Gibraltar hjemme. Kypros er ikke så mye bedre.
Men at det ender uavgjort mot Skottland er det stor sannsynlighet for.
Jeg var litt flåsete der.
Men det må ikke ende uavgjort mot Skottland, som vi alle vet. Nå må Haaland holde seg skadefri for en gangs skyld.
Spillet mot både Spania og Georgia var til tider fantastisk å se på.
Tenk om vi hadde hatt Haaland på topp da Norge spilte opp mot sitt beste i de kampene?

Mxzptlk

Legg inn av Mxzptlk »

På tv2play kan man sjå kampane mot Spania og Georgia i reprise.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Haaland melder garantert forfall. Ingen verdensklassespillere som tar EM seriøst.

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

Zanick skrev: fre jun 02, 2023 4:31 pm Haaland melder garantert forfall. Ingen verdensklassespillere som tar EM seriøst.
Merkelig påstand. Hvilke spillere var det som sto over forrige EM?

Siste kampene før ferien. Tror både Haaland og Ødegaard er på plass til disse to kampene.

pigg

Legg inn av pigg »

Nå får det være nok av unnskyldninger og formildende omstendigheter. Her skal vi ha seks poeng okke som!

TexMurphy

Legg inn av TexMurphy »

Har ikke gledet meg så mye til en landslagspause før som nå!! Det er en fin anledning for klubber til å bytte trener...

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Fazam skrev: fre jun 02, 2023 2:40 pm Det mest spennende her er hvor lenge Haaland er en del av troppen.
Pådrar seg nok en lei strekk under straffesparkkonkurransen i CL-finalen.

mogandisu
Innlegg: 1501

Legg inn av mogandisu »

Troppen tas ut på tirsdag men her er mitt bet.
Altså hva jeg tror Ståle tar ut, 26 mann.

KeeperBackMidtstopperMidtbaneVingSpiss
NylandHolmgrenØstigårdØdegaardSolbakkenHaaland
SelvikRyersonHanche-OlsenAursnesMoiSørloth
DyngelandMelingStrandbergBergKingStrand Larsen*
BjørkanAjerThorsbyMMD
GregersenBerge
Thorstvedt
Vetlesen*
Først og fremst: Mats Møller Dæhli virker å være fredet på uttak. Sikkert noe å gjøre med å ha en spiller som utelukkende er innsatsspiller på treningene og har høy intensitet og hjelper de andre å trene bedre + noe sosiale effekter. Hvem vet. Men ja han kommer nok med denne gangen også.

Jeg tror Dyngeland kommer med som 3. keeper enten foran Karlstrøm eller Selvik fra sist. Litt 50/50 på dette men gikk for Karlstrøm.

Jeg tror King kommer inn i varmen igjen og er tiltenkt en kantrolle, men veldig usikker på det. Kan fort hende Ståle tar ut Brynhildsen eller Dønnum istedenfor. Isåfall håper jeg på Dønnum. Synes ikke Brynhildsen funker noe særlig som kant på landslaget de små innhoppene han har hatt.

Vetlesen og Strand Larsen er allerede tatt ut i U21 landslaget sin EM tropp, men slik jeg tolket Smerud på pressekonferansen så kommer disse til å tas ut på A. Om det tas ut 2 ekstra spillere for at Vetlesen og Strand Larsen skal være med i begge troppene, tror jeg dette blir Bård Finne for Strand Larsen og Kristoffer Zachariassen for Vetlesen.

mogandisu
Innlegg: 1501

Legg inn av mogandisu »

Når i morgen er uttaket?

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

mogandisu skrev: man jun 05, 2023 12:58 pm Når i morgen er uttaket?
1200.

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

Spent på om Solbakken tør å være litt tøff i sine valg denne gangen?
Er en del stk som ikke bør være med denne gangen pga. lite spilletid eller ekstremt dårlig form. Håper man får se en den formspillere nå som vi skal ta poeng så må vi ha med poengspilere som er i form og ikke bare disse folkene som ikke evner å gjøre en skikkelig jobb til vanlig.

benib

Legg inn av benib »

JonSnow skrev: man jun 05, 2023 3:04 pm Spent på om Solbakken tør å være litt tøff i sine valg denne gangen?
Er en del stk som ikke bør være med denne gangen pga. lite spilletid eller ekstremt dårlig form. Håper man får se en den formspillere nå som vi skal ta poeng så må vi ha med poengspilere som er i form og ikke bare disse folkene som ikke evner å gjøre en skikkelig jobb til vanlig.
Hvem sikter du til rent spesifikt, og hvem ville du valgt som erstattere?

Hvis man ser på lite spilletid/form så er vel disse mest utsatt: Ørjan Nyland, Stefan Strandberg, Mohamed Elyounoussi og Mats Møller Dæhli. Kan muligens ta med Kristian Thorstvedt og Morten Thorsby også, men tviler sterkt på at disse blir vraket.

Strandberg og Nyland blir nok heller ikke vraket da de er høyst betrodde spillere. Nyland pga. mangel på bedre keepere og Strandberg pga at han er en leder i spillergruppa og virker å være den som organiserer forsvaret på best mulig måte.

Da har vi Moi og Dæhli igjen. Jeg ønsker å ha med Moi i troppen, men ønsker å gi han mer konkurranse om plassen sin. Derfor ville jeg støttet å bytte ut Dæhli mot noen som kunne gitt Moi kamp om plassen i startelleveren. De aktuelle kandidatene her er etter min mening Amahl Pellegrino, Aron Dønnum eller Joshua King.

Pellegrino er heit og absolutt en som kan score både en og to ganger i løpet av en kamp, men hvis Haaland er med, er det mål vi trenger? Dønnum har storspilt i en veldig offensiv vingbackrolle for Standard Liege. Bør ha forutsetninger for å gjenskape den formen i en kantrolle på landslaget også. Solbakken nevnte han ved navn før uttaket i mars. King har slitt med skader og spilletid i vår og var ikke i troppen sist. Er jo en erfaren og på sitt beste veldig god landslagsspiller, men jeg ville gått for en av de to andre denne gangen.

Mitt valg ville vært Aron Dønnum. Føler han vil gi landslaget mer i form av pasninger, innlegg, defensivt arbeid og fysikk enn hva Pellegrino vil. Selv om sistnevnte er en bedre målscorer.

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

benib skrev: man jun 05, 2023 3:26 pm
JonSnow skrev: man jun 05, 2023 3:04 pm Spent på om Solbakken tør å være litt tøff i sine valg denne gangen?
Er en del stk som ikke bør være med denne gangen pga. lite spilletid eller ekstremt dårlig form. Håper man får se en den formspillere nå som vi skal ta poeng så må vi ha med poengspilere som er i form og ikke bare disse folkene som ikke evner å gjøre en skikkelig jobb til vanlig.
Hvem sikter du til rent spesifikt, og hvem ville du valgt som erstattere?

Hvis man ser på lite spilletid/form så er vel disse mest utsatt: Ørjan Nyland, Stefan Strandberg, Mohamed Elyounoussi og Mats Møller Dæhli. Kan muligens ta med Kristian Thorstvedt og Morten Thorsby også, men tviler sterkt på at disse blir vraket.

Strandberg og Nyland blir nok heller ikke vraket da de er høyst betrodde spillere. Nyland pga. mangel på bedre keepere og Strandberg pga at han er en leder i spillergruppa og virker å være den som organiserer forsvaret på best mulig måte.

Da har vi Moi og Dæhli igjen. Jeg ønsker å ha med Moi i troppen, men ønsker å gi han mer konkurranse om plassen sin. Derfor ville jeg støttet å bytte ut Dæhli mot noen som kunne gitt Moi kamp om plassen i startelleveren. De aktuelle kandidatene her er etter min mening Amahl Pellegrino, Aron Dønnum eller Joshua King.

Pellegrino er heit og absolutt en som kan score både en og to ganger i løpet av en kamp, men hvis Haaland er med, er det mål vi trenger? Dønnum har storspilt i en veldig offensiv vingbackrolle for Standard Liege. Bør ha forutsetninger for å gjenskape den formen i en kantrolle på landslaget også. Solbakken nevnte han ved navn før uttaket i mars. King har slitt med skader og spilletid i vår og var ikke i troppen sist. Er jo en erfaren og på sitt beste veldig god landslagsspiller, men jeg ville gått for en av de to andre denne gangen.

Mitt valg ville vært Aron Dønnum. Føler han vil gi landslaget mer i form av pasninger, innlegg, defensivt arbeid og fysikk enn hva Pellegrino vil. Selv om sistnevnte er en bedre målscorer.
Vi kan starte med Moi: kåret til en av de dårligste i PL denne sesongen, har vært ræva på landslaget de siste 2-3 årene, bør ikke være med før han har funnet seg ny klubb og er i form. Gutten kan ikke treffe en love fra innsiden! Pelle, Brynhildsen, Olden Larsen bør være foran Moi.
Dønnum hadde jeg ikke tatt med han er for ustabil og spiller back i dag og det trenger vi ikke.
Trenger folk som kan skåre mål og serve Haaland fra vingene og da hadde jeg gått for 2 av de 3 jeg nevner.

Nyland: håpløst å ha med en keeper som aldri spiller fotball og ikke er han spesielt god på landlaget, vi sliter desverre på keeper posisjonen som er en av våre svakeste, men å gå for en som spiller fast bør være pri 1 og bygge opp en ny første keeper. Fatter bare ikke poenget med Nyland som første keeper for landslaget siden han ikke akkurat er spesielt god på noe som helst.

MDD: hva f gjør han på landslaget overhode? Spiller på et ræva lag i en svak divisjon i Tyskland. Ikke har han noen som helst skills som tilsier at han bør være med. Vi har flust med midtbanespiller i Norge som er mye bedre. Kan ikke ha med en spiller bare for å ha han med fordi han er kompis med Ødegaard når han er så svak som han er. Her kan man ta med en hel haug av spillere som bør være milevis for MDD.

Så kan vi ta midtstopper:
Strandberg har bare ikke nivået inne. Han er for treg, ikke spesielt god med ballen i beina og kommer med utallelser som ikke passer seg, spiller på et svak ES lag. Er ok i lufta og i dueller, men blir ofte lurt og store sterke spillere knuser han i duellene, samt at han er ekstremt skadeplaget. Bør være avskiltet på landslagets. Vi har en hel haug av midstopper på stort sett samme nivåt med litt forskjellige styrker og ingen som har alt man trenger for en moderne stooper. Vår største svakehet er her. Jeg hadde kjørt inn noen yngre over tid for å bygge et stopperpar, men da mp det også være spillere som spiller fast i sine klubber. Gjerne en kjapp en som er god med ballen i beina og en som er duell sterk men hvem det er et vanskelig å si da ingen virkelig utmerker seg. Skulle gjerne ha lånt noen danske midstoppere de har 5-6 som er mye bedre enn våre.

Hanche-Olsen sammens med Gregersen tror jeg kunne ha blitt et meget bra par. Østigård om han får seg mere spilletid kan bli bra, men han kan ikke ha enda en sesong uten spilletid. Ajer om han klarer å holde seg skadefri. Daland er meget spennede, men bør nokk få noen mere tid på seg før han kan bli et førstevalg for landsalget.


Jeg er bare ekstremt stor motstander mot å ta med folk som ikke spiller noe særlig over tid, samt de som spiller svakt over tid!
Folk som lager målpoeng der i mot bør en ta med istede for dem som ikke gjør det pp de offansive plassene for det er nå det fotball handler om å skåre mål og da må eb ha målskårer og dem som assisterer dem igjen.

Hadde glatt sett Ohi fått en sjangse feks. han skårer jevnt og trutt i Danmark.

benib

Legg inn av benib »

JonSnow skrev: man jun 05, 2023 4:42 pm
benib skrev: man jun 05, 2023 3:26 pm
JonSnow skrev: man jun 05, 2023 3:04 pm Spent på om Solbakken tør å være litt tøff i sine valg denne gangen?
Er en del stk som ikke bør være med denne gangen pga. lite spilletid eller ekstremt dårlig form. Håper man får se en den formspillere nå som vi skal ta poeng så må vi ha med poengspilere som er i form og ikke bare disse folkene som ikke evner å gjøre en skikkelig jobb til vanlig.
Hvem sikter du til rent spesifikt, og hvem ville du valgt som erstattere?

Hvis man ser på lite spilletid/form så er vel disse mest utsatt: Ørjan Nyland, Stefan Strandberg, Mohamed Elyounoussi og Mats Møller Dæhli. Kan muligens ta med Kristian Thorstvedt og Morten Thorsby også, men tviler sterkt på at disse blir vraket.

Strandberg og Nyland blir nok heller ikke vraket da de er høyst betrodde spillere. Nyland pga. mangel på bedre keepere og Strandberg pga at han er en leder i spillergruppa og virker å være den som organiserer forsvaret på best mulig måte.

Da har vi Moi og Dæhli igjen. Jeg ønsker å ha med Moi i troppen, men ønsker å gi han mer konkurranse om plassen sin. Derfor ville jeg støttet å bytte ut Dæhli mot noen som kunne gitt Moi kamp om plassen i startelleveren. De aktuelle kandidatene her er etter min mening Amahl Pellegrino, Aron Dønnum eller Joshua King.

Pellegrino er heit og absolutt en som kan score både en og to ganger i løpet av en kamp, men hvis Haaland er med, er det mål vi trenger? Dønnum har storspilt i en veldig offensiv vingbackrolle for Standard Liege. Bør ha forutsetninger for å gjenskape den formen i en kantrolle på landslaget også. Solbakken nevnte han ved navn før uttaket i mars. King har slitt med skader og spilletid i vår og var ikke i troppen sist. Er jo en erfaren og på sitt beste veldig god landslagsspiller, men jeg ville gått for en av de to andre denne gangen.

Mitt valg ville vært Aron Dønnum. Føler han vil gi landslaget mer i form av pasninger, innlegg, defensivt arbeid og fysikk enn hva Pellegrino vil. Selv om sistnevnte er en bedre målscorer.
Vi kan starte med Moi: kåret til en av de dårligste i PL denne sesongen, har vært ræva på landslaget de siste 2-3 årene, bør ikke være med før han har funnet seg ny klubb og er i form. Gutten kan ikke treffe en love fra innsiden! Pelle, Brynhildsen, Olden Larsen bør være foran Moi.
Dønnum hadde jeg ikke tatt med han er for ustabil og spiller back i dag og det trenger vi ikke.
Trenger folk som kan skåre mål og serve Haaland fra vingene og da hadde jeg gått for 2 av de 3 jeg nevner.

Nyland: håpløst å ha med en keeper som aldri spiller fotball og ikke er han spesielt god på landlaget, vi sliter desverre på keeper posisjonen som er en av våre svakeste, men å gå for en som spiller fast bør være pri 1 og bygge opp en ny første keeper. Fatter bare ikke poenget med Nyland som første keeper for landslaget siden han ikke akkurat er spesielt god på noe som helst.

MDD: hva f gjør han på landslaget overhode? Spiller på et ræva lag i en svak divisjon i Tyskland. Ikke har han noen som helst skills som tilsier at han bør være med. Vi har flust med midtbanespiller i Norge som er mye bedre. Kan ikke ha med en spiller bare for å ha han med fordi han er kompis med Ødegaard når han er så svak som han er. Her kan man ta med en hel haug av spillere som bør være milevis for MDD.

Så kan vi ta midtstopper:
Strandberg har bare ikke nivået inne. Han er for treg, ikke spesielt god med ballen i beina og kommer med utallelser som ikke passer seg, spiller på et svak ES lag. Er ok i lufta og i dueller, men blir ofte lurt og store sterke spillere knuser han i duellene, samt at han er ekstremt skadeplaget. Bør være avskiltet på landslagets. Vi har en hel haug av midstopper på stort sett samme nivåt med litt forskjellige styrker og ingen som har alt man trenger for en moderne stooper. Vår største svakehet er her. Jeg hadde kjørt inn noen yngre over tid for å bygge et stopperpar, men da mp det også være spillere som spiller fast i sine klubber. Gjerne en kjapp en som er god med ballen i beina og en som er duell sterk men hvem det er et vanskelig å si da ingen virkelig utmerker seg. Skulle gjerne ha lånt noen danske midstoppere de har 5-6 som er mye bedre enn våre.

Hanche-Olsen sammens med Gregersen tror jeg kunne ha blitt et meget bra par. Østigård om han får seg mere spilletid kan bli bra, men han kan ikke ha enda en sesong uten spilletid. Ajer om han klarer å holde seg skadefri. Daland er meget spennede, men bør nokk få noen mere tid på seg før han kan bli et førstevalg for landsalget.


Jeg er bare ekstremt stor motstander mot å ta med folk som ikke spiller noe særlig over tid, samt de som spiller svakt over tid!
Folk som lager målpoeng der i mot bør en ta med istede for dem som ikke gjør det pp de offansive plassene for det er nå det fotball handler om å skåre mål og da må eb ha målskårer og dem som assisterer dem igjen.

Hadde glatt sett Ohi fått en sjangse feks. han skårer jevnt og trutt i Danmark.
Jeg er enig i mye her bortsett fra Dønnum som har levert stabilt og bra i Belgia og spiller en ekstremt offensiv vingback-posisjon som er relativt lik ving på a laget. Se høydepunkter fra Standard sine matcher så skjønner du hva jeg mener.

Når det gjelder Nyland så er jeg enig i at det er dumt at en keeper som nesten ikke spiller kamper er førstekeeper på a-laget, men er det noen bedre alternativer? Det er ikke bare å kaste inn en keeper i viktige kvalikkmatcher heller.

Strandberg ser jeg også gjerne at man avskilter, men hvis det er sånn at ingen andre klarer å styre forsvaret like bra som han forstår jeg hvorfor han er med.

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

Blir i hvertfall spennede om Solbakken tør å tenke litt nytt. Men tror han desverre går på det safe for hans del.

Og skulle gjerne ha ønsket at vi hadde en del bedre spillere på de 3 bakerste plassene å ta av, men skal vi få det så må man satse på noen over tid for at de skal bli gode nokk sammens.

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

Få vi noen ny debutant? Finne?

HarryH

Legg inn av HarryH »

Interessert skrev: man jun 05, 2023 5:28 pm Få vi noen ny debutant? Finne?
Hadde jo vært litt stilig med Finne og comeback for Normann og Svensson.

Deila

Legg inn av Deila »

HarryH skrev: man jun 05, 2023 5:34 pm
Interessert skrev: man jun 05, 2023 5:28 pm Få vi noen ny debutant? Finne?
Hadde jo vært litt stilig med Finne og comeback for Normann og Svensson.
Normann må vel brått bytte klubb til et annet land før han skal være aktuell igjen?

benib

Legg inn av benib »

HarryH skrev: man jun 05, 2023 5:34 pm
Interessert skrev: man jun 05, 2023 5:28 pm Få vi noen ny debutant? Finne?
Hadde jo vært litt stilig med Finne og comeback for Normann og Svensson.
Hvorfor skal de to sistnevnte være med?

Nvm: nå tok jeg den.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Deila skrev: man jun 05, 2023 5:38 pm
HarryH skrev: man jun 05, 2023 5:34 pm
Interessert skrev: man jun 05, 2023 5:28 pm Få vi noen ny debutant? Finne?
Hadde jo vært litt stilig med Finne og comeback for Normann og Svensson.
Normann må vel brått bytte klubb til et annet land før han skal være aktuell igjen?
Ja, han er nok helt uaktuell. Solbakken har heldigvis vært krystallklar der.

MadBum

Legg inn av MadBum »

HarryH skrev: man jun 05, 2023 5:34 pm
Interessert skrev: man jun 05, 2023 5:28 pm Få vi noen ny debutant? Finne?
Hadde jo vært litt stilig med Finne og comeback for Normann og Svensson.
Dette er humor som jeg elsker. 10/10

LANISTA

Legg inn av LANISTA »

HarryH skrev: man jun 05, 2023 5:42 pm
Deila skrev: man jun 05, 2023 5:38 pm
HarryH skrev: man jun 05, 2023 5:34 pm

Hadde jo vært litt stilig med Finne og comeback for Normann og Svensson.
Normann må vel brått bytte klubb til et annet land før han skal være aktuell igjen?
Ja, han er nok helt uaktuell. Solbakken har heldigvis vært krystallklar der.
Solbakken bør spille fast hos Roma før uttaler seg om dette, synes jeg.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Dette blir verre og verre.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»