Rosenborg - Klubbtråd

Svar
Folk_flesk

Re: Rosenborg - Klubbtråd

Legg inn av Folk_flesk »

Koteng blir erstattet av Gotaas Johnsen (antakeligvis) og Reginussen inn for Bratseth. Nye friske impulser inn og ut med de gamle surpompene.

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

FranciscoM skrev: tir apr 26, 2022 7:29 pm Bare jeg som ikke klarer å spille av bildet?
Nu syns æ du skal la en stakkar få knote sæ ferdig med teknologien før du dømma mæ nord og ned.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Nordlys skrev: tir apr 26, 2022 8:13 pm
FranciscoM skrev: tir apr 26, 2022 7:29 pm Bare jeg som ikke klarer å spille av bildet?
Nu syns æ du skal la en stakkar få knote sæ ferdig med teknologien før du dømma mæ nord og ned.
Etter en tur i vaskemaskina (!) er tweeten god som gull, den :D

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Tore bar preg av å ha ræva trenere i sin RBK-tid. Det var først når Geir Hansen kom det ble noe som helst fokus på hva stopperne skulle gjøre i frispillingen. Geir sa at Tore ringte på kveldstid for å lære.

qbah

Legg inn av qbah »

Nordlys skrev: tir apr 26, 2022 7:27 pm

Tynt grunnlag, men han overbeviser ikke i dette klippet. Det er jo liksom ikke noe du bare sier om du har brukt litt tid på å sette deg inn i fotballfaget. Regner med han går inn i styret med tyngde på sport.

Upsi, feil tweet. Nå ble det rett.
Jævla Bardal, ass. Hva om begge stoppere er høyrefota, og like god/dårlige med sin sekundærfot?

qbah

Legg inn av qbah »

https://www.tronderdebatt.no/jeg-kan-lo ... -122-43129

Måtte bare dele denne. Oppførsel og uttalelsene til Bratseth kjenner jeg provoserer meg veldig. Akkurat som at det gærnt å bry seg om klubben sin, som at man bare skal tie og satse på at det går seg til, at man ikke skal si fra når merkelige avgjørelser tas. Synes også Løfaldli har belyst idiotien til Bratseth greit de siste dagene. Bra at slike forsvinner fra klubben.

JohnTiger

Legg inn av JohnTiger »

Vdr diskusjonen om innlegg.

1) Vi er for dårlige på innlegg fra området mellom sidelinje/16meter. Dvs vi er elendige. Vi har heller ingen typisk spiss som kan omsette disse til mål om vi skulle treffe med innlegget. Holm er ingen målscorer, dessverre.

2) Når jeg tenker innlegg så tenker jeg OGSÅ på det som kanskje kan kalles innspill? dvs vi spiller oss f.eks. ned til linja mellom 16m og 5m, men evner altså ikke å få ballen inn foran mål. Vi treffer altså 1.forsvarer så ofte at det er flaut. Skulle vi klare å få ballen inn foran mål, så treffer vi ikke egen spiller foran mål. Holm sin scoring mot Odd er vel ett av få "innlegg/innspill" vi treffer på.

qbah

Legg inn av qbah »

JohnTiger skrev: ons apr 27, 2022 8:33 am Vdr diskusjonen om innlegg.

1) Vi er for dårlige på innlegg fra området mellom sidelinje/16meter. Dvs vi er elendige. Vi har heller ingen typisk spiss som kan omsette disse til mål om vi skulle treffe med innlegget. Holm er ingen målscorer, dessverre.

2) Når jeg tenker innlegg så tenker jeg OGSÅ på det som kanskje kan kalles innspill? dvs vi spiller oss f.eks. ned til linja mellom 16m og 5m, men evner altså ikke å få ballen inn foran mål. Vi treffer altså 1.forsvarer så ofte at det er flaut. Skulle vi klare å få ballen inn foran mål, så treffer vi ikke egen spiller foran mål. Holm sin scoring mot Odd er vel ett av få "innlegg/innspill" vi treffer på.


Enig i det du sier her.

For øvrig fint å se hva Ola By sier i dag rundt styret og kritikk. En som har skjønt det hvert fall.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2831

Legg inn av bønna1/2 »

qbah skrev: ons apr 27, 2022 9:50 am
JohnTiger skrev: ons apr 27, 2022 8:33 am Vdr diskusjonen om innlegg.

1) Vi er for dårlige på innlegg fra området mellom sidelinje/16meter. Dvs vi er elendige. Vi har heller ingen typisk spiss som kan omsette disse til mål om vi skulle treffe med innlegget. Holm er ingen målscorer, dessverre.

2) Når jeg tenker innlegg så tenker jeg OGSÅ på det som kanskje kan kalles innspill? dvs vi spiller oss f.eks. ned til linja mellom 16m og 5m, men evner altså ikke å få ballen inn foran mål. Vi treffer altså 1.forsvarer så ofte at det er flaut. Skulle vi klare å få ballen inn foran mål, så treffer vi ikke egen spiller foran mål. Holm sin scoring mot Odd er vel ett av få "innlegg/innspill" vi treffer på.


Enig i det du sier her.

For øvrig fint å se hva Ola By sier i dag rundt styret og kritikk. En som har skjønt det hvert fall.
Når Ola benytter ord som "vi må tåle saklig kritikk", så er jeg usikker på hvor godt egnet han faktisk er til å ta i mot kritikk (det er jo ikke enkelt), men han har helt klart et poeng, og et steg videre. Det paradoksale i slike situasjoner er jo gjerne at man fort blir fanget av den posisjonen/rollen man har. Supportere ahr en tendens til å tenke at de kan si det meste, og at det skal tas i mot. Mottaker er gjerne uenig og føler seg urettmessig rammet.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2831

Legg inn av bønna1/2 »

Nordlys skrev: tir apr 26, 2022 7:27 pm

Tynt grunnlag, men han overbeviser ikke i dette klippet. Det er jo liksom ikke noe du bare sier om du har brukt litt tid på å sette deg inn i fotballfaget. Regner med han går inn i styret med tyngde på sport.

Upsi, feil tweet. Nå ble det rett.
Dette var utrolig tynn suppe. Faktisk ikke suppe en gang. Bardal koker på imaginær spiker. Hvor ofte bytter ikke midtstoppere posisjon pga. spillet i løpet av en kamp egentlig? Skulle tatt seg ut om den venstrebente midtstopperen nektet å flytte seg til høyre ved behov fordi det var feilfot-siden.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

"Nå må RBK fortsette å bygge lag. Ikke bygge stadion. Lerkendal er eid av klubben, har en fantastisk beliggehet og er et ekte varemerke. Den kan man legge død" - By Rise

Den var vel adressert til Tore på Sporet.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2831

Legg inn av bønna1/2 »

Folk_flesk skrev: ons apr 27, 2022 9:59 am "Nå må RBK fortsette å bygge lag. Ikke bygge stadion. Lerkendal er eid av klubben, har en fantastisk beliggehet og er et ekte varemerke. Den kan man legge død" - By Rise

Den var vel adressert til Tore på Sporet.
Jepp. Tore Fantasi Strømøy skjønner kanskje etter hvert at styrearbeid ikke er et TV-program.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Adressa melder om ca 750 stemmeberettigede ved årsmøtet i kveld, det virker som at ting kan ta tid. Spennende om en kommer igjennom agendaen.

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

newsflash skrev: ons apr 27, 2022 7:49 pm Adressa melder om ca 750 stemmeberettigede ved årsmøtet i kveld, det virker som at ting kan ta tid. Spennende om en kommer igjennom agendaen.
Det er ca 500 i salen + 500 på Zoom. Mistenker at den tekniske kompetansen rundt omkring ikke var helt tilstrekkelig til at alle fikk registrert seg ved opptellingen.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

TomBrady12 skrev: ons apr 27, 2022 8:18 pm Det er ca 500 i salen + 500 på Zoom. Mistenker at den tekniske kompetansen rundt omkring ikke var helt tilstrekkelig til at alle fikk registrert seg ved opptellingen.
Ser noen klager over at en kode de skulle få for å logge seg inn og registrere seg digitalt aldri dukket opp. Om det skyldes teknisk svikt eller manglende kompetanse er sannelig ikke sikkert.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Tore gjorde en veldig god jobb med «Gåten Agnes Waade». En sterk historie.

Men styreleder? Det skjer ikke. Men han skal ha for å skape litt blest rundt årsmøtet.

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

Styret gjorde en elendig jobb med å promotere fusjonen i dag, men den gikk gjennom. Folk tenker vel litt som meg at selv om presentasjonen av prosessen er elendig, så skal det mye til at det kommer frem noe som gjør at man senere vil stemme mot.

trønderen

Legg inn av trønderen »

TomBrady12 skrev: ons apr 27, 2022 10:19 pm Styret gjorde en elendig jobb med å promotere fusjonen i dag, men den gikk gjennom. Folk tenker vel litt som meg at selv om presentasjonen av prosessen er elendig, så skal det mye til at det kommer frem noe som gjør at man senere vil stemme mot.
Jeg tenkte vel litt sånn. Jeg stemte for en utsettelse, deretter stemte jeg for en fusjon. Jeg ville gjerne ha en bedre gjennomgang før jeg kunne ta en avgjørelse, men når det forslaget falt og jeg måtte velge mellom ja eller nei til fusjon, klarte jeg ikke å stemme nei.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Vi kommer aldri i verden gjennom agendaen i kveld.

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

trønderen skrev: ons apr 27, 2022 10:25 pm
TomBrady12 skrev: ons apr 27, 2022 10:19 pm Styret gjorde en elendig jobb med å promotere fusjonen i dag, men den gikk gjennom. Folk tenker vel litt som meg at selv om presentasjonen av prosessen er elendig, så skal det mye til at det kommer frem noe som gjør at man senere vil stemme mot.
Jeg tenkte vel litt sånn. Jeg stemte for en utsettelse, deretter stemte jeg for en fusjon. Jeg ville gjerne ha en bedre gjennomgang før jeg kunne ta en avgjørelse, men når det forslaget falt og jeg måtte velge mellom ja eller nei til fusjon, klarte jeg ikke å stemme nei.
Jeg tenkte underveis at styret hadde gjort en like god jobb om de bare hadde sagt at vi ønsker fusjon for å støtte kvinnelaget, og håper det kan gi positive effekt også for herrelaget. Også det ville antagelig gått gjennom.

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

Stemte mot fusjon. Ikke fordi jeg egentlig er mot, men fordi det er helt feil at styret nok en gang slipper unna med en elendig jobb.

For øvrig sank CGJ flere hakk for meg i saken om KK. Tåpelig innlegg.

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

Thecokeman skrev: ons apr 27, 2022 10:31 pm Stemte mot fusjon. Ikke fordi jeg egentlig er mot, men fordi det er helt feil at styret nok en gang slipper unna med en elendig jobb.

For øvrig sank CGJ flere hakk for meg i saken om KK. Tåpelig innlegg.
Helt hårreisende at styret uttalte seg i den saken.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Thecokeman skrev: ons apr 27, 2022 10:31 pm Stemte mot fusjon. Ikke fordi jeg egentlig er mot, men fordi det er helt feil at styret nok en gang slipper unna med en elendig jobb.

For øvrig sank CGJ flere hakk for meg i saken om KK. Tåpelig innlegg.
Enig i at det var et tåpelig innlegg. Merkelig at styret lar hun fremlegge dette innlegget. Noen andre fra styret burde egentlig gjort det. Når det gjelder fusjonen så er jeg enig i at styret slipper unna med en elendig jobb. Men når det så ble et endelig valg for eller mot, måtte jeg veie opp.

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

Som ventet overlegen seier til CGJ. 92% av stemmene.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Beklager å måtte skuffe alle andre lags supportere, men Tore Strømøy blir IKKE ny styreleder. Selvfølgelig ble han ikke det.

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

Sykt at det faktisk er 63 stk som stemte på Strømøy som styreleder i klubben.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Så forbanna irriterende at det blir et årsmøte del 2 om 1-2 uker. Burde ha gjort unna alt i dag. Ferdig til kl. 23 skjønte alle at vi ikke kom til å bli. Men man kunne gjort grep for å gjøre alt litt mer effektivt. Først og fremst gikk det jo bort nesten 1 time i starten bare for at folk ikke forsto teknologien.

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

trønderen skrev: ons apr 27, 2022 11:14 pm Så forbanna irriterende at det blir et årsmøte del 2 om 1-2 uker. Burde ha gjort unna alt i dag. Ferdig til kl. 23 skjønte alle at vi ikke kom til å bli. Men man kunne gjort grep for å gjøre alt litt mer effektivt. Først og fremst gikk det jo bort nesten 1 time i starten bare for at folk ikke forsto teknologien.
Tullete ja. Spesielt med tanke på de som har reist langt for å være med fysisk. Jada, de kan delta digitalt neste gang, men det er ikke gitt at alle har mulighet til det. Dette burde i det minste vært varslet i god tid før dagens møte.

Zorbeltuss

Legg inn av Zorbeltuss »

RBK - USA:
8% stemmer på Strømøy.
46% stemmer på Trump.

Amerikanerne er sånn omtrent 6 ganger mer korkete enn RBK-medlemmene altså.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2831

Legg inn av bønna1/2 »

Vant Tore på sporet? Eller var det bare et fatamorgana, med Erling Næss i bakgrunnen?

PS: har prioritert LFC, og deretter snooker.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»