Rosenborg - Klubbtråd

Svar
Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Re: Rosenborg - Klubbtråd

Legg inn av newsflash »

FranciscoM skrev: man mai 09, 2022 7:03 pm Hvem leder RBK 2 nå egentlig?
Arnstein Røen, med Basma og Strand som assistenter.

Forøvrig 7-0 til Junkeren nå.

mogandisu
Innlegg: 1501

Legg inn av mogandisu »

Virker det litt som RBK 2 har dratt med seg tapene fra fjoråret ned i denne divisjonen eller?

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Junkeren er jævlig gode når de er gode da. Spilte jevnt med Glimt i cupen i fjor blant annet. Er nok et av lagene med høyest toppnivå i alle avdelingene. Bare synd for dem at de er kronisk ustabile. 7-0 er dog ganske heavy.

TexMurphy

Legg inn av TexMurphy »

Det er ikke mye positivt i klubben for tiden gitt :)

Everenga

Legg inn av Everenga »

Nordlys skrev: man mai 09, 2022 7:55 pm Junkeren er jævlig gode når de er gode da. Spilte jevnt med Glimt i cupen i fjor blant annet. Er nok et av lagene med høyest toppnivå i alle avdelingene. Bare synd for dem at de er kronisk ustabile. 7-0 er dog ganske heavy.
Akkurat den minner meg om Knut Th. Gleditch som kommentator i tidlig CL. United lå under (og tapte tror jeg) for IFK Gøteborg og sidekommentator som jeg ikke husker hvem var sa "og dette laget røk altså for Västre Frölunda i forrige uke" hvorpå Gleditch svarer uten å trekke på smilebåndet "nå skal vi huske at Västre Frölunda har sett sterke ut en stund".

startelver

Legg inn av startelver »

Passord123 skrev: man mai 09, 2022 2:03 pm
startelver skrev: man mai 09, 2022 11:06 am Så dere mener at siden jeg spile på RBK så tapte dere? Trodde overtro var noe som tilhørte middelalderen.
Jeg har aldri før opplevd noen ta så mye konsekvent feil i sine spådommer som du gjør her inne. Det har kommet til et nivå hvor jeg seriøst forventer at det omvendte av det du melder skal inntreffe.

Så kan jo enhver spekulere i om årsaken er overtro eller konsekvent inkompetanse. Moro er det i alle fall.
Her tror jeg du innbiller deg noe, om jeg sier noe , og sier noe annet 1 time senere så tolker du det til at det er feil.
Man har en egen oddstråd for spill , om det postes spådommer underveis i kamper så er alt som skjer helt tilfeldig.

Men bevares bare fortsett å vær overtroisk.

qbah

Legg inn av qbah »

Bryr meg generelt sjelden om hva disse ekspertene sier, men synes de treffer blink ganske bra her.

https://www.adressa.no/sport/fotball/i/ ... g-bekymret

Problemet er enkelt, men likevel vanskelig.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

qbah skrev: tir mai 10, 2022 9:29 am Bryr meg generelt sjelden om hva disse ekspertene sier, men synes de treffer blink ganske bra her.

https://www.adressa.no/sport/fotball/i/ ... g-bekymret

Problemet er enkelt, men likevel vanskelig.
Hva er det Gauseth mener problemet er? Har generelt store problemer med å ta den mannen seriøst.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2828

Legg inn av bønna1/2 »

Vikingen skrev: tir mai 10, 2022 9:31 am
qbah skrev: tir mai 10, 2022 9:29 am Bryr meg generelt sjelden om hva disse ekspertene sier, men synes de treffer blink ganske bra her.

https://www.adressa.no/sport/fotball/i/ ... g-bekymret

Problemet er enkelt, men likevel vanskelig.
Hva er det Gauseth mener problemet er? Har generelt store problemer med å ta den mannen seriøst.
At vi har problem med å komme til målsjanser. Dette er ikke nytt, slik har det vært siste 3 år?

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

bønna1/2 skrev: tir mai 10, 2022 10:17 am
Vikingen skrev: tir mai 10, 2022 9:31 am
qbah skrev: tir mai 10, 2022 9:29 am Bryr meg generelt sjelden om hva disse ekspertene sier, men synes de treffer blink ganske bra her.

https://www.adressa.no/sport/fotball/i/ ... g-bekymret

Problemet er enkelt, men likevel vanskelig.
Hva er det Gauseth mener problemet er? Har generelt store problemer med å ta den mannen seriøst.
At vi har problem med å komme til målsjanser. Dette er ikke nytt, slik har det vært siste 3 år?
Ikke en veldig dyptpløyende analyse, med andre ord. Han vurderte jo Viking i fjor vår også. «Vi slapp inn for mange mål». Svært lite om hvorfor.

Jeg var en av dem som ikke hadde så veldig sansen for at RBK hentet Rekdal. Hadde troen på at han kunne bygge et solid RBK igjen. Det kan fortsatt snu selvsagt, men at det har startet trått er det liten tvil om.

Zorbeltuss

Legg inn av Zorbeltuss »

Det eneste merkelige hva gjelder Rekdal er at RBK-styret ikke skjønte at det ville gå denne veien, men hadde egentlig regnet med at laget ville klare seg enn sånn OK+ i 1-2 år med kjedelig uambisiøs fotball hvor vi berger resultater pga enkeltmannsprestasjoner fra Vecchia, Holse&co før det begynner å lugge på sedvanlig Rekdal-vis og det går ikke mer.

Nå virker det som om vi har hoppet over første akt.

qbah

Legg inn av qbah »

Vært noe info rundt billettsalget til 16. mai ?

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2828

Legg inn av bønna1/2 »

Styret har visstnok budsjettert med andreplass.

"Æ sei itj meir".

stikkpillen

Legg inn av stikkpillen »

qbah skrev: ons mai 11, 2022 9:03 am Vært noe info rundt billettsalget til 16. mai ?
Ja, helt utsolgt(Brann Stadion)

TexMurphy

Legg inn av TexMurphy »

qbah skrev: ons mai 11, 2022 9:03 am Vært noe info rundt billettsalget til 16. mai ?
Solgt 14k i går kveld


Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Blir nok en skuffende 16.mai i år au

qbah

Legg inn av qbah »

TexMurphy skrev: ons mai 11, 2022 10:58 am
qbah skrev: ons mai 11, 2022 9:03 am Vært noe info rundt billettsalget til 16. mai ?
Solgt 14k i går kveld

Bra. Da bør man nærme seg 20 000 på kampdag. Spesielt om godværet kommer på en sjelden visitt.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2828

Legg inn av bønna1/2 »

Mr.Meep skrev: ons mai 11, 2022 11:39 am Blir nok en skuffende 16.mai i år au
Jeg fikk et syn rett etter tapet mot Godset. vi vinner 16 mai. Bankers.

qbah

Legg inn av qbah »

Aldri vært tvil.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Jeg vet det er en filleting som jeg ikke burde henge meg opp i, men slik blir det når det meste Rosenborg er negativt for meg for tiden. Men altså, den hvite tornadoen som brukes over alt i sosiale medier må bort. Det er pinlig at den skal brukes når vi presterer så dårlig som vi gjør.

qbah

Legg inn av qbah »

"Ole Sæter reiste 174 mil og tapte 10-0: – Det er brutalt ræva. Lei av å reise rundt i Norge og bli pissa på"

Var det ikke en kjent trenerskikkelse som nevnte noe om dette tro?

Marsman

Legg inn av Marsman »

qbah skrev: fre mai 13, 2022 10:35 am "Ole Sæter reiste 174 mil og tapte 10-0: – Det er brutalt ræva. Lei av å reise rundt i Norge og bli pissa på"

Var det ikke en kjent trenerskikkelse som nevnte noe om dette tro?
Du sikter til Rekdal som sa opp etter et tap i Fredrikstad for mange år siden, han hadde et godt poeng 😅🙂

Edit: det slo meg akkurat at du kanskje visste dette 😅🙉

qbah

Legg inn av qbah »

Marsman skrev: fre mai 13, 2022 10:42 am
qbah skrev: fre mai 13, 2022 10:35 am "Ole Sæter reiste 174 mil og tapte 10-0: – Det er brutalt ræva. Lei av å reise rundt i Norge og bli pissa på"

Var det ikke en kjent trenerskikkelse som nevnte noe om dette tro?
Du sikter til Rekdal som sa opp etter et tap i Fredrikstad for mange år siden, han hadde et godt poeng 😅🙂

Edit: det slo meg akkurat at du kanskje visste dette 😅🙉
Hehe, stemmer nok det ;)

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Fra Lerkendal meldes det at både Henriksen og Reitan er forberedt på bråk dersom det blir tap i morgendagens kamp. Rekdal vil ikke svare på spørsmålet da han aldri forbereder seg på tap. Greit nok.

I tillegg melder Rekdal om en bra treningsuke:

"Han er fornøyd med treningsuka og mener laget har vist positive tendenser:

– Vi har løftet oss. Det har vært bra trøkk. Men fortsatt er det en del ting som ikke sitter, og det viser resultatene."


Link

Mener jeg har hørt det før..?

Zorbeltuss

Legg inn av Zorbeltuss »

Nja, nå har de iallefall hatt mer spill på stor bane og terpet angrepsspill.

Men at det ikke har blitt fremhevet før nå peker i retning av at vi kan komme med en guffen: "Hva var det vi sa".


qbah

Legg inn av qbah »

bønna1/2 skrev: søn mai 15, 2022 9:09 pm Jøss. 7-0.

https://www.nidaros.no/de-har-fatt-mass ... 113-315796

Godt og etterlengta for ungguttene.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

qbah skrev: ons mai 11, 2022 11:51 am Bra. Da bør man nærme seg 20 000 på kampdag. Spesielt om godværet kommer på en sjelden visitt.
Du har klokketro på at dere slår OBOS-lokomotivet på tilskuere?

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Tjaaah skrev: man mai 16, 2022 4:37 am
qbah skrev: ons mai 11, 2022 11:51 am Bra. Da bør man nærme seg 20 000 på kampdag. Spesielt om godværet kommer på en sjelden visitt.
Du har klokketro på at dere slår OBOS-lokomotivet på tilskuere?
Klokkertro. Om det ikke er hentet direkte fra Bibelen, så er det i alle fall fra den religiøse arena; det heter å være klokkeklar, men når det gjelder tro, snakker vi om å ha klokkertro, ikke klokketro

qbah

Legg inn av qbah »

Korgutt skrev: man mai 16, 2022 8:15 am
Tjaaah skrev: man mai 16, 2022 4:37 am
qbah skrev: ons mai 11, 2022 11:51 am Bra. Da bør man nærme seg 20 000 på kampdag. Spesielt om godværet kommer på en sjelden visitt.
Du har klokketro på at dere slår OBOS-lokomotivet på tilskuere?
Klokkertro. Om det ikke er hentet direkte fra Bibelen, så er det i alle fall fra den religiøse arena; det heter å være klokkeklar, men når det gjelder tro, snakker vi om å ha klokkertro, ikke klokketro
Man blir altså på grensen hvert fall til religiøs av å være på Lerkendal sammen med 20 000 andre likesinnede. Men dette var jo en fin oppklaring det.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»