Rosenborg - Klubbtråd

Svar
Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Re: Rosenborg - Klubbtråd

Legg inn av newsflash »

Nok en treningskamp over, 1-1 mot Ranheim. Og da var vi egentlig litt heldige. Lite fremgang og spore fra Viking-kampen, tannløst fremover og usikre bakover.

Skremmende nok så var Hoff bedre sentralt enn det vi har sett av Bjørkeeiet, Røsten er ok, det samme er PCS. Ellers var det tynt. Ingasson er ikke i nærheten av å holde eliteserienivå, Aga det samme.

Ser frem til å se Holse og Sæter på banen...

trønderen

Legg inn av trønderen »

Hvis vi også i dag slo lange baller mot spissene, så overrasker det meg ikke at Aga og Ingasson fremstår sjanseløse. Det er godt mulig at ingen av dem holder nivået (noe jeg tror de ikke gjør akkurat nå), men i alle fall mot Viking fikk de også helt håpløse arbeidsforhold.

Brukeravatar
qbah
Innlegg: 3055

Legg inn av qbah »

Skjønner for å være ærlig ingenting av kjøpet av Ingasson. Og det er ikke sånn at han har spilt for lite minutter til å kunne konkludere litt med han nå altså.

Zorbeltuss

Legg inn av Zorbeltuss »

newsflash skrev: lør mar 18, 2023 4:33 pm Skremmende nok så var Hoff bedre sentralt enn det vi har sett av Bjørkeeiet
Det er overhodet ikke overaskende.

ballee
Innlegg: 307

Legg inn av ballee »

Fy fader asså, han dærre Rekdal har ikke lært dem et eneste offensivt tricks en gang. Bare rene tilfeldigheter som en sjelden gang skaper en målsjanse. Spillerne er bare gørr kjedelige pasnings-roboter. Hvordan ser rekdal ut egentlig? Ligger han maskert i senga også? Han er jo helt kamufulert med altid den digre capsen ned til de digre brillene. En "defensiv trygg" fotball ødeleggende robot han også. Når nå Rbk er så forbasket redde for å kjøre opp noe offensivt angrepsspill så blir kampene dødsens kjedelige også. Utenom når de møter et offensivt tenkende lag med målteft, da taper RBK enkelt

startelver

Legg inn av startelver »

Rekdal blir neppe værende lenge i Trondheim. Gir han denne sesongen.

Kjappfot1917

Legg inn av Kjappfot1917 »

Det var en traurig treningskamp igjen. Ser fortsatt på samhandlinga framover som det helt klart største problemet. Mye grunnet laber innleggskvalitet og for få og dårlige bevegelser foran ball.
Hva i svarteste StøttepasningHoff gjør på dette laget er meg en gåte, men til denne kampen var vel både Bjørkeeiet og Nypan utilgjengelig.

To ting som taler mot at Reka ikke skal få fullføre kontrakten sin: Økonomi og det faktum at spillerne og trener er veldig samstemte i hva det er som svikter. Økonomien tilsier at vi ikke har en sjangs til å kjøpe ut Reka fra kontrakten. Dersom ting fortsetter i samme spor vil vi nesten garantert komme topp 3 grunnet lite innslupne mål. Det sagt håper jeg - som alltid - at ting løsner. Jeg tror det er lite som skal til. Litt stabilitet mtp skader, få igang Aga som pr statistikk er en klassisk måltjuv ala Gytkjær (som også var en litt slow starter hvis folk ikke husker) og at Leo, Eddie og Adrian i første rekke starter å treffe litt bedre på innleggene sine.
Det virker som alle rundt klubben er enige om at hovedproblemet er at ting fra trening ikke blir omsatt i kamp. Finner man en vei ut derfra og oppnår noen litt positive resultat i de to siste kampene er håpet mitt at ting begynner å rulle litt vår vei så får haterne finne nye ting å syte over. Det eneste jeg bryr meg om er at vi forbedrer oss og utvikler oss.

For de som hyler og skriker om spillestil og annet uvesentlig piss burde se til Spania og Barcelona. Der har Xavi gått bort fra tiki taka - en spiller som kanskje var den fremste eksponenten for akkurat det - og modernisert Barca til en - i år - suveren serievinner. I El Classico igår tok katalanerne fullstendig av etter seieren. Skal tro hvor viktig spillestilen var da...

trønderen

Legg inn av trønderen »

Kjappfot1917 skrev: man mar 20, 2023 11:48 am For de som hyler og skriker om spillestil og annet uvesentlig piss
Mener du at spillestil ikke betyr noe uansett hva?

Zorbeltuss

Legg inn av Zorbeltuss »

Problemet er det totale fraværet av spillestil og planmessighet. Det er så åpenbart under Rekdal at det er kun de spillerne som er kjappe i hodet (etter norsk målestokk) som evner å sette opp noe som ligner på spill, dvs Skjeldbred, Vecchia og danskene, Henriksen kanskje, men han råtner vekk i forsvarsleddet. De evner ikke å sette et godt høyt press, de evner ikke å sette et godt lavt press, de blir passive uten ball, rådville med ball, tamt, dødt, trist.

Hvis det var gjennomført drittfotball som faktisk var effektiv så ville det vært mer spiselig. Når det bare er drittfotball hvor en er totalt avhengig av at spillere som Holse og Tengstedt fikser enormt med målpoeng på tross av at kvaliteten på laget er vesentlig mindre en summen av kvaliteten på spillerne så er det krise på gang, særlig fordi en i forsvar har vært elendige i hele fjor og burde ha blitt straffet mye hardere. Takkekort til fotballgudene for at andre norske lag har dårlige spisser tror jeg er på sin plass.

Champis

Legg inn av Champis »

Kjappfot1917 skrev: man mar 20, 2023 11:48 am Det var en traurig treningskamp igjen. Ser fortsatt på samhandlinga framover som det helt klart største problemet. Mye grunnet laber innleggskvalitet og for få og dårlige bevegelser foran ball.
Hva i svarteste StøttepasningHoff gjør på dette laget er meg en gåte, men til denne kampen var vel både Bjørkeeiet og Nypan utilgjengelig.

To ting som taler mot at Reka ikke skal få fullføre kontrakten sin: Økonomi og det faktum at spillerne og trener er veldig samstemte i hva det er som svikter. Økonomien tilsier at vi ikke har en sjangs til å kjøpe ut Reka fra kontrakten. Dersom ting fortsetter i samme spor vil vi nesten garantert komme topp 3 grunnet lite innslupne mål. Det sagt håper jeg - som alltid - at ting løsner. Jeg tror det er lite som skal til. Litt stabilitet mtp skader, få igang Aga som pr statistikk er en klassisk måltjuv ala Gytkjær (som også var en litt slow starter hvis folk ikke husker) og at Leo, Eddie og Adrian i første rekke starter å treffe litt bedre på innleggene sine.
Det virker som alle rundt klubben er enige om at hovedproblemet er at ting fra trening ikke blir omsatt i kamp. Finner man en vei ut derfra og oppnår noen litt positive resultat i de to siste kampene er håpet mitt at ting begynner å rulle litt vår vei så får haterne finne nye ting å syte over. Det eneste jeg bryr meg om er at vi forbedrer oss og utvikler oss.

For de som hyler og skriker om spillestil og annet uvesentlig piss burde se til Spania og Barcelona. Der har Xavi gått bort fra tiki taka - en spiller som kanskje var den fremste eksponenten for akkurat det - og modernisert Barca til en - i år - suveren serievinner. I El Classico igår tok katalanerne fullstendig av etter seieren. Skal tro hvor viktig spillestilen var da...

Hæ? Xavi har først og fremst tatt Barcelona tilbake til mye av det samme tankegodset de hadde da han spilte der! Hva mener du spillestilen til Barcelona består av pr. i dag?

Kjappfot1917

Legg inn av Kjappfot1917 »

Champis skrev: tir mar 21, 2023 12:28 am Hæ? Xavi har først og fremst tatt Barcelona tilbake til mye av det samme tankegodset de hadde da han spilte der! Hva mener du spillestilen til Barcelona består av pr. i dag?
Tankegodset ja, men hvis du ikke ser forskjellen i gjennombruddshissighet og bakromstruing i Barca nå ift for si 10 år siden begriper jeg ingenting. I nevnte El Classico var forskjellen på ballbesittelse 55-45. Uten at jeg gidder å spore opp statistikken for de siste 20 år siden Pep innførte tikitaka, vil jeg tro at forskjellen har vært større i tidligere oppgjør. Men dette blir nok et sidespor. Jeg brukte eksemplet som jeg ser det...at Barca er adskillig mer gjennombruddshissig og framoverrettet nå enn på mange mange år, istedet for utallige pasninger innad i laget framover og på tvers. Dette har gitt de gode resultater i hjemlig liga, noe jeg er ganske sikker på at vil gjenspeile seg internasjonalt, kanskje allerede til neste sesong.

Poenget her er at formasjoner og spillestil endrer seg. Utfra hva jeg har sett i Innsiden, hørt i podcaster og i treningskampene etter jul er jeg ganske overbevist om at Reka har en plan. Mangelen på spillere til å gjennomføre planen er et større problem enn planen i seg selv. Spillerne virker å tro på prosjektet og da er jeg villig til å gi det en sjanse også. Reka og Frigård er moderne trenere som er villig til å endre stil og formasjon etter motstander og kampforløp. Med den defensive sikkerheten åpenbart betraktelig forbedret siden i fjor bør resultatene gjenspeile dette når serien starter. De offensive detaljene som mangler for at vi skal produsere flere og bedre målsjanser er små og langtfra uoverkommelige.

Dersom ting ikke viser framgang offensivt fram mot sommeren vil spørsmålet om Rekas jobb komme automatisk. Jeg gidder ikke grave meg ned ennå iallfall. Ranheim er en ambisiøs klubb og en av favorittene til å kjempe om opprykk, og de som ikke ser at toppfotballen har jevnet seg betraktelig ut mangler forståelse. Jeg tror årets ES kan bli rekordjevn, med flere klubber som kjemper om medaljer...håpet er såklart at RBK skal være en av de og jeg er som alltid naiv optimist fram til det motsatte er bevist

Kjappfot1917

Legg inn av Kjappfot1917 »

trønderen skrev: man mar 20, 2023 8:08 pm
Kjappfot1917 skrev: man mar 20, 2023 11:48 am For de som hyler og skriker om spillestil og annet uvesentlig piss
Mener du at spillestil ikke betyr noe uansett hva?
Nei

Zorbeltuss

Legg inn av Zorbeltuss »

Rekdal har fått hentet Cornic, Rogers, Jenssen, Børkeiet, Nelson, Sande, Bjørlo, Thorvaldsson, Aga og Ingasson av de som er her nå.

Hvis han ikke har spillere til å gjennomføre planen sin så har han kun seg selv å takke. Hvis planen er at han skal ha klassespillere som Holse og Tengstedt til å fikse alt på egenhånd så burde han ha lagt en annen plan gitt de økonomiske betingelsene.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Hoff selges til LSK. Drar imorra.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Oppkjøringen har vært preget av mange skader, noe som selvfølgelig har begrenset mulighetene til både å få spilt inn en førsteellever og få satt angrepsspillet skikkelig. Så kan en selvfølgelig stille spørsmålstegn hvorfor vi har hatt så mange skader, mye som tyder på at en ikke har helt kontroll på treningsbelastningen.

Dersto mer gledelig er det jo da at Nidaros melder at hele syv at de ti spillerne som var ute mot Ranheim nærmer seg kampklare.

https://www.nidaros.no/ti-spillere-var- ... 113-426842

Flere som har vært på skadelista som kan gjøre en reell forskjell i forhold til de som har spilt de siste kampene.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

AxelRudi skrev: tir mar 21, 2023 6:56 pm Hoff selges til LSK. Drar imorra.
Satser på at vi får noen kroner inn :)

Champis

Legg inn av Champis »

Kjappfot1917 skrev: tir mar 21, 2023 3:27 pm
Champis skrev: tir mar 21, 2023 12:28 am Hæ? Xavi har først og fremst tatt Barcelona tilbake til mye av det samme tankegodset de hadde da han spilte der! Hva mener du spillestilen til Barcelona består av pr. i dag?
Tankegodset ja, men hvis du ikke ser forskjellen i gjennombruddshissighet og bakromstruing i Barca nå ift for si 10 år siden begriper jeg ingenting. I nevnte El Classico var forskjellen på ballbesittelse 55-45. Uten at jeg gidder å spore opp statistikken for de siste 20 år siden Pep innførte tikitaka, vil jeg tro at forskjellen har vært større i tidligere oppgjør. Men dette blir nok et sidespor. Jeg brukte eksemplet som jeg ser det...at Barca er adskillig mer gjennombruddshissig og framoverrettet nå enn på mange mange år, istedet for utallige pasninger innad i laget framover og på tvers. Dette har gitt de gode resultater i hjemlig liga, noe jeg er ganske sikker på at vil gjenspeile seg internasjonalt, kanskje allerede til neste sesong.

Poenget her er at formasjoner og spillestil endrer seg. Utfra hva jeg har sett i Innsiden, hørt i podcaster og i treningskampene etter jul er jeg ganske overbevist om at Reka har en plan. Mangelen på spillere til å gjennomføre planen er et større problem enn planen i seg selv. Spillerne virker å tro på prosjektet og da er jeg villig til å gi det en sjanse også. Reka og Frigård er moderne trenere som er villig til å endre stil og formasjon etter motstander og kampforløp. Med den defensive sikkerheten åpenbart betraktelig forbedret siden i fjor bør resultatene gjenspeile dette når serien starter. De offensive detaljene som mangler for at vi skal produsere flere og bedre målsjanser er små og langtfra uoverkommelige.

Dersom ting ikke viser framgang offensivt fram mot sommeren vil spørsmålet om Rekas jobb komme automatisk. Jeg gidder ikke grave meg ned ennå iallfall. Ranheim er en ambisiøs klubb og en av favorittene til å kjempe om opprykk, og de som ikke ser at toppfotballen har jevnet seg betraktelig ut mangler forståelse. Jeg tror årets ES kan bli rekordjevn, med flere klubber som kjemper om medaljer...håpet er såklart at RBK skal være en av de og jeg er som alltid naiv optimist fram til det motsatte er bevist

1. Barcelona er overlegne når det kommer til ballbesittelse i La Liga - på samme nivå som Manchester City!

2. Barcelona var det laget i Europa som hadde flest truende løp i bakrom under Pep - men de var ekstremt selektive på hvilke de brukte.

Kjappfot1917

Legg inn av Kjappfot1917 »

Champis skrev: tir mar 21, 2023 7:04 pm

1. Barcelona er overlegne når det kommer til ballbesittelse i La Liga - på samme nivå som Manchester City!

2. Barcelona var det laget i Europa som hadde flest truende løp i bakrom under Pep - men de var ekstremt selektive på hvilke de brukte.
Jeg gidder ikke diskutere veldig på statistikk som du åpenbart har studert vesentlig mer enn meg, men jeg vet da hva jeg ser på. Hvis du ikke greier å se poenget mitt her får du krangle med deg selv i Barca tråden. Denne handler om RBK og jeg brukte kun forandringa til Barca som eksempel

Edit: Og hvis du tror dette er en kritikk mot dagens Barcaspill tar du grundig feil. Jeg har vært fan av Barca siden Cruyff og har vært fortvilet i mange år over hvor lite gjennombruddshissige de virket. Det de nå har endret er svært svært positivt og ser knusende bra ut
Sist redigert av Kjappfot1917 den tir mar 21, 2023 7:30 pm, redigert 1 gang totalt.

Champis

Legg inn av Champis »

Kjappfot1917 skrev: tir mar 21, 2023 7:17 pm
Champis skrev: tir mar 21, 2023 7:04 pm

1. Barcelona er overlegne når det kommer til ballbesittelse i La Liga - på samme nivå som Manchester City!

2. Barcelona var det laget i Europa som hadde flest truende løp i bakrom under Pep - men de var ekstremt selektive på hvilke de brukte.
Jeg gidder ikke diskutere veldig på statistikk som du åpenbart har studert vesentlig mer enn meg, men jeg vet da hva jeg ser på. Hvis du ikke greier å se poenget mitt her får du krangle med deg selv i Barca tråden. Denne handler om RBK og jeg brukte kun forandringa til Barca som eksempel

Jeg bare stusset over at du brukte Barcelona som eksempel på et lag hvor spillestil ikke betyr så mye.

For alle lag/supportere er resultater viktigst. Men Barcelona er altså litt tilbake til tankegodset og spillestilen fra for 10-15 år siden, selv om det selvsagt er nyanser i dette.

Kjappfot1917

Legg inn av Kjappfot1917 »

Champis skrev: tir mar 21, 2023 7:28 pm


Jeg bare stusset over at du brukte Barcelona som eksempel på et lag hvor spillestil ikke betyr så mye.

For alle lag/supportere er resultater viktigst. Men Barcelona er altså litt tilbake til tankegodset og spillestilen fra for 10-15 år siden, selv om det selvsagt er nyanser i dette.
Du misset poenget mitt totalt. Jeg snakket om endringer i spillestil. At Barca kan virke mindre ballbesittende nå enn f.x 10 år siden går vel på tempo både i ballflytting og hos spillerne. Dersom RBK endrer tilbake til "klassisk" 4-4-3 og får gedigen suksess med denne er vel alle glade og fornøyde, men når Reka får masse skyld med basis i spillestil og formasjon heller enn å innse at enkelte av rollespillerne så langt har spilt et godt stykke under pari blir det litt teit
F.x Cornic mangler muligens bittelitt selvtillit når han kommer til innlegg og de han har bommet på har vært helt i hytt og pine.
Santeri er et voldsomt talent, men mangler kanskje litt i det kreative. Om dette er mulig å oppgradere blir han knallgod, men han bør få bedre tid. Det som var mest kritikkverdig i fjor - nemlig forsvarsspillet spesielt på bortebane - virker å ha blitt bedre. Vi har bedre dekning og forskjellige spilletyper. Ta med at vi har en av Norges største keepertalent svært tett på start 11er ser det defensive bra ut. Spillestilen er meg revende likegyldig enn så lenge Reka sier høyt og tydelig ved hver anledning at målet er å spille både trygt og underholdende. Det de viste mot Tromsø var helt grusomt. Langpasninger an mass. Dersom det er dette som blir regelen framfor unntaket skal jeg bli med på kritikken. Dersom vi spiller slik vi gjorde til tider i 2 omg mot Ranheim er målet er grunnlaget for en god sesong greit nok, så får vi håpe spillerne tar steg, finner trygghet, form og selvtillit så kan dette bli bra

Fotballidiot

Legg inn av Fotballidiot »


Dersom RBK endrer tilbake til "klassisk" 4-4-3
Det bør gi gode muligheter til poeng om ikke noen protesterer :)

Zorbeltuss

Legg inn av Zorbeltuss »

Så langt så har ikke Rekdal fått til et spill som ser trygt ut. Underholdende? Tjaaa.

Mot Viking så det nitrist og totalt fasongløst ut. Særlig det siste er bekymringsverdig.

Brukeravatar
qbah
Innlegg: 3055

Legg inn av qbah »

Zorbeltuss skrev: tir mar 21, 2023 4:47 pm Rekdal har fått hentet Cornic, Rogers, Jenssen, Børkeiet, Nelson, Sande, Bjørlo, Thorvaldsson, Aga og Ingasson av de som er her nå.
Jevnt over OBOS-spillere og tilsynelatende middelmådigheter. Sikkert greie stallfyll, men det virker å stoppe der. Selvsagt tidlig å kategorisere alle der, men det er ikke akkurat sånn at Rekdal har hentet fra den hyllen som RBK normalt sett burde hentet spillere fra.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

newsflash skrev: tir mar 21, 2023 7:01 pm
AxelRudi skrev: tir mar 21, 2023 6:56 pm Hoff selges til LSK. Drar imorra.
Satser på at vi får noen kroner inn :)
Skal ikke ha noe reprise av Åsen-overgangen, nei. Mener RBK til og med betalte halve lønna til Åsen når han var der på utlån først.

Brukeravatar
qbah
Innlegg: 3055

Legg inn av qbah »

Kunne vært verre enn 1-1 mot Ranheim og bruttern. Kunne tapt mot Hødd.

Ordner seg dette.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

qbah skrev: tir mar 21, 2023 9:53 pm
Zorbeltuss skrev: tir mar 21, 2023 4:47 pm Rekdal har fått hentet Cornic, Rogers, Jenssen, Børkeiet, Nelson, Sande, Bjørlo, Thorvaldsson, Aga og Ingasson av de som er her nå.
Jevnt over OBOS-spillere og tilsynelatende middelmådigheter. Sikkert greie stallfyll, men det virker å stoppe der. Selvsagt tidlig å kategorisere alle der, men det er ikke akkurat sånn at Rekdal har hentet fra den hyllen som RBK normalt sett burde hentet spillere fra.
Tja, men hvor er er pengene til å hente fra den hylla du helst ser de henter fra?

ballee
Innlegg: 307

Legg inn av ballee »

newsflash skrev: tir mar 21, 2023 7:01 pm
AxelRudi skrev: tir mar 21, 2023 6:56 pm Hoff selges til LSK. Drar imorra.
Satser på at vi får noen kroner inn :)
Neppe mer enn et par hundrelapper

Champis

Legg inn av Champis »

Kjappfot1917 skrev: tir mar 21, 2023 7:41 pm
Champis skrev: tir mar 21, 2023 7:28 pm


Jeg bare stusset over at du brukte Barcelona som eksempel på et lag hvor spillestil ikke betyr så mye.

For alle lag/supportere er resultater viktigst. Men Barcelona er altså litt tilbake til tankegodset og spillestilen fra for 10-15 år siden, selv om det selvsagt er nyanser i dette.
Du misset poenget mitt totalt. Jeg snakket om endringer i spillestil. At Barca kan virke mindre ballbesittende nå enn f.x 10 år siden går vel på tempo både i ballflytting og hos spillerne. Dersom RBK endrer tilbake til "klassisk" 4-4-3 og får gedigen suksess med denne er vel alle glade og fornøyde, men når Reka får masse skyld med basis i spillestil og formasjon heller enn å innse at enkelte av rollespillerne så langt har spilt et godt stykke under pari blir det litt teit
F.x Cornic mangler muligens bittelitt selvtillit når han kommer til innlegg og de han har bommet på har vært helt i hytt og pine.
Santeri er et voldsomt talent, men mangler kanskje litt i det kreative. Om dette er mulig å oppgradere blir han knallgod, men han bør få bedre tid. Det som var mest kritikkverdig i fjor - nemlig forsvarsspillet spesielt på bortebane - virker å ha blitt bedre. Vi har bedre dekning og forskjellige spilletyper. Ta med at vi har en av Norges største keepertalent svært tett på start 11er ser det defensive bra ut. Spillestilen er meg revende likegyldig enn så lenge Reka sier høyt og tydelig ved hver anledning at målet er å spille både trygt og underholdende. Det de viste mot Tromsø var helt grusomt. Langpasninger an mass. Dersom det er dette som blir regelen framfor unntaket skal jeg bli med på kritikken. Dersom vi spiller slik vi gjorde til tider i 2 omg mot Ranheim er målet er grunnlaget for en god sesong greit nok, så får vi håpe spillerne tar steg, finner trygghet, form og selvtillit så kan dette bli bra

Helt enig i at kritikken mot Rekdal ikke burde gå på formasjon. Men spillestil må det gå an å kritisere for. Det kan ikke skyldes på spillerne her. Det er trenerens oppgave å få laget til å fungere og få enkeltspillere til å få ut potensialet sitt i sine roller.

Brukeravatar
qbah
Innlegg: 3055

Legg inn av qbah »

DuncanE skrev: ons mar 22, 2023 12:06 am
qbah skrev: tir mar 21, 2023 9:53 pm
Zorbeltuss skrev: tir mar 21, 2023 4:47 pm Rekdal har fått hentet Cornic, Rogers, Jenssen, Børkeiet, Nelson, Sande, Bjørlo, Thorvaldsson, Aga og Ingasson av de som er her nå.
Jevnt over OBOS-spillere og tilsynelatende middelmådigheter. Sikkert greie stallfyll, men det virker å stoppe der. Selvsagt tidlig å kategorisere alle der, men det er ikke akkurat sånn at Rekdal har hentet fra den hyllen som RBK normalt sett burde hentet spillere fra.
Tja, men hvor er er pengene til å hente fra den hylla du helst ser de henter fra?
Nei, det er jo et godt og relevant spørsmål. Derfor skriver jeg hyllen klubben normalt sett hadde hentet fra. Men nå er jo spørsmålet hva som egentlig er blitt normalen i klubben også da..

Hadde jo håpet Tengsted-millionene kunne gitt oss en liten oppgradering på hylleplassering, om ikke annet.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

qbah skrev: ons mar 22, 2023 1:26 pm
DuncanE skrev: ons mar 22, 2023 12:06 am
qbah skrev: tir mar 21, 2023 9:53 pm

Jevnt over OBOS-spillere og tilsynelatende middelmådigheter. Sikkert greie stallfyll, men det virker å stoppe der. Selvsagt tidlig å kategorisere alle der, men det er ikke akkurat sånn at Rekdal har hentet fra den hyllen som RBK normalt sett burde hentet spillere fra.
Tja, men hvor er er pengene til å hente fra den hylla du helst ser de henter fra?
Nei, det er jo et godt og relevant spørsmål. Derfor skriver jeg hyllen klubben normalt sett hadde hentet fra. Men nå er jo spørsmålet hva som egentlig er blitt normalen i klubben også da..

Hadde jo håpet Tengsted-millionene kunne gitt oss en liten oppgradering på hylleplassering, om ikke annet.
Ja, hadde håpet på et par spenstige kjøp. Føler den troppen skriker etter kreativitet (foruten Holse).

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»