Rosenborg - Klubbtråd

Svar
trønderen

Re: Rosenborg - Klubbtråd

Legg inn av trønderen »

bønna1/2 skrev: tir jan 04, 2022 11:09 pm Ja. Så langt har en bulgarsk og enkelte nederlandske klubber vært nevnt. Hva er realistisk for dem tror du?
Ludogorets har tjent bra med penger på å spille i Europa, så de har nok råd hvis de absolutt vil. Men da blir han i så fall deres dyreste spiller gjennom tidene vil jeg tro, så jeg tviler på at de er interessert i å gjøre det. Enkelte nederlandske klubber har sikker råd til det. Andre ikke. Men så kan det jo være interesse vi ikke vet om også. Var vel snakk om en italiensk klubb i fjor?
Spørsmålet er hva Rosenborg bør selge han for. Er det mer verd å beholde han enn å selge han for 25 mill? Det er kanskje ikke det, men jeg synes det er i grenseland. Såpass viktig synes jeg Holse er for oss.

trønderen

Legg inn av trønderen »

qbah skrev: ons jan 05, 2022 9:10 am Godt spørsmål. Under det jeg hadde solgt gutten for på Football Manager sin nyeste versjon :D
Hva hadde du solgt han for? Etter hvert synes jeg norske spillere blir kraftig overpriset på FM :lol:

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2831

Legg inn av bønna1/2 »

trønderen skrev: ons jan 05, 2022 9:24 am
bønna1/2 skrev: tir jan 04, 2022 11:09 pm Ja. Så langt har en bulgarsk og enkelte nederlandske klubber vært nevnt. Hva er realistisk for dem tror du?
Ludogorets har tjent bra med penger på å spille i Europa, så de har nok råd hvis de absolutt vil. Men da blir han i så fall deres dyreste spiller gjennom tidene vil jeg tro, så jeg tviler på at de er interessert i å gjøre det. Enkelte nederlandske klubber har sikker råd til det. Andre ikke. Men så kan det jo være interesse vi ikke vet om også. Var vel snakk om en italiensk klubb i fjor?
Spørsmålet er hva Rosenborg bør selge han for. Er det mer verd å beholde han enn å selge han for 25 mill? Det er kanskje ikke det, men jeg synes det er i grenseland. Såpass viktig synes jeg Holse er for oss.
Holse er veldig viktig for oss ja, men i dagens marked, og de klubbene som nevnes som aktuelle, så er 25 mill helt greit betalt for en U21-spiller ja. Tar gjerne mer, bare så det er sagt.

trønderen

Legg inn av trønderen »

TTt skrev: tir jan 04, 2022 11:23 pm
trønderen skrev: tir jan 04, 2022 11:04 pm
bønna1/2 skrev: tir jan 04, 2022 11:01 pm

Da tror jeg det er så enkelt at evt. interesserte sier; næssj, da ser vi etter noen andre.
Kanskje, men det er ikke lett å si. Det kommer jo an på hvor stor interesse det er for han, hvilke klubber som er interessert osv. Jeg håper i alle fall at vi har litt is i magen her. Du hadde solgt for 25?
Å tro at Norske spillere skal selges for like mye som danske spillere, ja så bør mann se litt på hvordan fotball landslagene spiller og markedsfører den norske ligaen og spillerne på. Bodø var fantastiske sånn sett i Italia og fikk gjort noen svært gode salg på sin egen prestasjon i Europa. De markedsførte seg som et spillende og positivt lag med fokus på mål! Og ikke minst høre litt på hvordan supportere og klubber tenker og vet om norsk fotball i utlandet!! Å kreve 40+ for han her blir som salget av Botheim helt utrolig fantastisk dersom han selges for det!

Første stopp kan være og se en samptoria kamp med Thorsby og Askildsen så er Askildsen fra Norge i Sverige og noen færre som følger Thorsby sier han er fra Norge i Sverige. Noen vet han er fra Norge da han har frontet dette miljøengasjementet sitt på en utrolig fin måte her i Italia! Og er en utrolig populær kar i klubben og supporterne!
Jeg minner om at Holse er dansk. Men ja, det har vært flere store salg fra den danske ligaen enn Eliteserien. Dette kommer som du sier blant annet av suksessen til det danske landslaget. Og ja, Glimt sin suksess i Europa gjør at deres spillere blir mer verd. Håpet er jo at det også øker verdien på spillerne til de andre norske klubbene også. Salget av Botheim kan ingenting sammenlignes med. Det er et ekstremt tilfelle. Holse hadde vært mer verdt hvis Rosenborg hadde prestert bra i Europa (slik Glimt-spillerne har blitt mer verd). Men jeg synes ikke 40+ millioner for han er like ekstremt som verdien til Botheim. Holse har vært Rosenborgs beste spiller denne sesongen. Dette på et lag som har kraftig underprestert. Han er ung, har vært i den danske landslagstroppen og spilt brukbart på U21-landslaget (jeg har ikke sett noen av kampene, men det er i alle fall det jeg har hørt).

Det siste avsnittet ditt forstår jeg ikke så mye av. Det er da ikke noe nytt at enkelte tenker at Norge er i Sverige, men jeg vil tro de aller fleste europeere - og dermed også de fleste italienere - vet at Norge er et eget land. Thorsbys suksess i Italia kan forresten være positivt for norske spillere. Det virker som at norske spillere begynner å bli attraktive for italienske klubber også.


qbah

Legg inn av qbah »

bønna1/2 skrev: ons jan 05, 2022 9:50 am Ståle sier nei.

https://www.nidaros.no/stale-gjersvold- ... 113-273047

Da blir det fort Bjørgen-trenern, da?

qbah

Legg inn av qbah »

trønderen skrev: ons jan 05, 2022 9:25 am
qbah skrev: ons jan 05, 2022 9:10 am Godt spørsmål. Under det jeg hadde solgt gutten for på Football Manager sin nyeste versjon :D
Hva hadde du solgt han for? Etter hvert synes jeg norske spillere blir kraftig overpriset på FM :lol:

50! Pakkepris på Holse og Ceide til 100 mill kan vurderes. Skambud besvares ikke.

Havrebukken

Legg inn av Havrebukken »

Hva er stemninga til Tore Strømøy som ny styreleder?

https://www.nettavisen.no/vil-bli-ny-st ... 113-273051

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2831

Legg inn av bønna1/2 »

NEI

Stonesy

Legg inn av Stonesy »

Jeg sier: Kjøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøør da!!!

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

qbah skrev: ons jan 05, 2022 10:01 am
bønna1/2 skrev: ons jan 05, 2022 9:50 am Ståle sier nei.

https://www.nidaros.no/stale-gjersvold- ... 113-273047

Da blir det fort Bjørgen-trenern, da?
Neppe.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

bønna1/2 skrev: ons jan 05, 2022 11:01 amNEI
Det har jeg ingen problemer med å forstå.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Havrebukken skrev: ons jan 05, 2022 10:57 am Hva er stemninga til Tore Strømøy som ny styreleder?

https://www.nettavisen.no/vil-bli-ny-st ... 113-273051
Kunne jo hende at han klarte å spore opp en tidligere ukjent og fursvunnet kopi av Eggen til dere.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Vecchia ønsker seg til Singapore...

https://www.tv2.no/sport/14466087/

Skambud på 7,5 millioner.

trønderen

Legg inn av trønderen »

7,5 mill faktisk. Det er et hån mot Rosenborg.

lund

Legg inn av lund »

Så mye mer enn 15 mill kan man vel ikke få for Vecchia vil jeg tro. 26 år og skadeutsatt.

Everenga

Legg inn av Everenga »

bønna1/2 skrev: ons jan 05, 2022 11:01 amNEI
Å kom igjen da! Realityprogram der Strømøy vaser rundt i en favela med kamera på slep på jakt etter den nye Pele. "Å akkurat da vi trodd vi mått reis tomheindt heim kjem'n Paoulo Sousa Da Silva Ferreira Goncalves ut tå mørkret, han e 32 år og vise sæ å vær Garrinchas firmening og heile turen virker plutselig verdt ailt strævet".

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Havrebukken skrev: ons jan 05, 2022 10:57 am Hva er stemninga til Tore Strømøy som ny styreleder?

https://www.nettavisen.no/vil-bli-ny-st ... 113-273051
Ville vel gjort en bedre jobb som speider?

Nightwish

Legg inn av Nightwish »

bønna1/2 skrev: ons jan 05, 2022 11:01 amNEI
Hva er det du sier! :shock: :D

Vært styreleder i Byåsen Elite, men i RBK, det har jeg ikke så veldig tro på. En stilling i Norges Gang- og Mosjonsforbund burde kanskje duge? Eneste jeg vet sikkert er at jeg ikke vet hvem som passer best som ny styreleder.

https://www.froya.no/nyheter/i/ALq03z/v ... e-talenter

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

Tenk om vi selger Ceide, Holse og Vecchia. Da er det faktisk ikke vits å se en kamp.

qbah

Legg inn av qbah »

Thecokeman skrev: ons jan 05, 2022 1:10 pm Tenk om vi selger Ceide, Holse og Vecchia. Da er det faktisk ikke vits å se en kamp.
Helt greit det om vi får 150 mill. Men slik realiteten er og forhandlingsevnene til de på Brakka ofte er så sitter vi sikkert igjen med 1/3 av dette for de tre beste spillerne våre. Da blir det tungt med ny sesong da.

Tobbis1

Legg inn av Tobbis1 »

Etter raseriutbruddet i Troillprat før jul har det ikke kommet nye podder på lufta,hva skjer?

qbah

Legg inn av qbah »

Tobbis1 skrev: ons jan 05, 2022 2:01 pm Etter raseriutbruddet i Troillprat før jul har det ikke kommet nye podder på lufta,hva skjer?
Koteng dro ut ledningen.

PerryAndre

Legg inn av PerryAndre »

De som byr 7,5 millioner for Vecchia. Bør anmeldes for trakassering av Rosenborg.

Hvis det ikke er misforståelse ute å går. At budet egentlig er på 75 millioner.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2831

Legg inn av bønna1/2 »

Nightwish skrev: ons jan 05, 2022 12:57 pm
bønna1/2 skrev: ons jan 05, 2022 11:01 amNEI
Hva er det du sier! :shock: :D

Vært styreleder i Byåsen Elite, men i RBK, det har jeg ikke så veldig tro på. En stilling i Norges Gang- og Mosjonsforbund burde kanskje duge? Eneste jeg vet sikkert er at jeg ikke vet hvem som passer best som ny styreleder.

https://www.froya.no/nyheter/i/ALq03z/v ... e-talenter
Se der ja. bruke Frøya storhall mer er den egentlige motivasjonen for Tore. Vi kan godt bruke flere trønderske talenter, men da må vi også tåle sportslig nedtur i større grad. Toilling.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Hvorfor driver denne klovnen å markedsfører seg selv som ny styreleder?

https://www.nrk.no/trondelag/tore-strom ... 1.15796734

Sist gang fikk han ikke stille fordi han ikke var medlem av klubben. Når han nå får spørsmål om han er medlem så svarer han: "Tror det". Say no more.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Folk_flesk skrev: ons jan 05, 2022 4:17 pm Hvorfor driver denne klovnen å markedsfører seg selv som ny styreleder?

https://www.nrk.no/trondelag/tore-strom ... 1.15796734

Sist gang fikk han ikke stille fordi han ikke var medlem av klubben. Når han nå får spørsmål om han er medlem så svarer han: "Tror det". Say no more.
Kommer vel et meget vesentlig poeng etter dette tror det som du ikke fikk med deg.
Jeg tror det. Nå trekkes det direkte fra kontoen, så jeg er medlem fortsatt.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Rbk bør vel i grunnen bare cashe ut det de kan for Pål Andre Helland 2, før en ny skade setter ham ut halve sesongen, og markedsverdien havarerer totalt.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Korgutt skrev: ons jan 05, 2022 4:22 pm
Folk_flesk skrev: ons jan 05, 2022 4:17 pm Hvorfor driver denne klovnen å markedsfører seg selv som ny styreleder?

https://www.nrk.no/trondelag/tore-strom ... 1.15796734

Sist gang fikk han ikke stille fordi han ikke var medlem av klubben. Når han nå får spørsmål om han er medlem så svarer han: "Tror det". Say no more.
Kommer vel et meget vesentlig poeng etter dette tror det som du ikke fikk med deg.
Jeg tror det. Nå trekkes det direkte fra kontoen, så jeg er medlem fortsatt.
Han ser at det trekkes fra kontoen og dermed "tror han" at han er medlem.. Høres det ut som en fyr som er klar til å lede klubben?

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Tjaaah skrev: ons jan 05, 2022 4:35 pm Rbk bør vel i grunnen bare cashe ut det de kan for Pål Andre Helland 2, før en ny skade setter ham ut halve sesongen, og markedsverdien havarerer totalt.
Han scoret iallefall 11 mål på 16 kamper. LITT bedre enn Helland, som vel greide 1 mål på 13 kamper denne sesongen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»