Strømsgodset sesongen 2021

Svar
stc887
Innlegg: 3684

Re: Strømsgodset sesongen 2021

Legg inn av stc887 »

Idrettsforeningen skrev: søn sep 19, 2021 2:41 pm
Vilsvik er god nok en sesong eller to til. Tipper det ikke bare står på penger men også kontraktslengde. Han blir fort dyr den tredje sesongen om han da ikke lengre er førstevalg
I og med at han ikke planlegger for et liv videre innen fotball om det er i treneremnet eller i en adminstilling så sitter nok det å klaske noe mer enn 2 år langt inne ja. Samtidig vil nok heller ikke Vils leve på nåde de siste åra etter lang og tro tjeneste og når man ikke kan friste med en jobb i klubb om man gir seg som spiller slik Grindheim og Søderlund har i FKH eller som Aas fikk i SIF så gjør det ting mer utfordrende. Trur det løser seg likevell når vi sikrer plassen.

Ellers gruste et toppet Team-SIF Oppsal på Fredag- Kadiri med 2 kasser. SFH og Enersen med 45 min og sistnevnte med scoring. Stenevik, Valdi, Grøgaard og Gunnarsson startet også i 5-1 seiern

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Sterkt av Pelle å gjennomføre kamp etter å ha mistet et barn i magen til kona. Føler med dem, og da gav feiringen etter målet veldig mye mening som signal til kona. Sympati!!!

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

seriemester2013 skrev: søn sep 19, 2021 10:26 pm Sterkt av Pelle å gjennomføre kamp etter å ha mistet et barn i magen til kona. Føler med dem, og da gav feiringen etter målet veldig mye mening som signal til kona. Sympati!!!
+1
Fint å se at man klarer å være åpen om en så vond sak som er så fersk. Da har man gode folk rundt seg og sine både på privaten og jobben.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Stenseth endelig skadefri og starter Team-SIF match mot FFK2.

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Hva interesserer godsetdisiplene om dagen?

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Daniel skrev: man sep 20, 2021 6:34 pm Hva interesserer godsetdisiplene om dagen?
Økonomi og neste overgangsvindu.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Tobias2024!!

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Salihovic91 skrev: man sep 20, 2021 8:55 pm Tobias2024!!
For en crem brule nyhet på en Mandag, Hvorfor er det ikke mer hype her inne? Viktigste forlengelsen på lenge.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Salihovic91 skrev: man sep 20, 2021 8:55 pm Tobias2024!!
Suverent!! Dette var en viktig forlengelse, og en potensiell gullgruve for klubben.
Jeg tror det er vinn vinn også, Tobias utvikler seg godt hos oss, og han trenger stabilitet enn så lenge. For godsets del er det også betydelig mer midler å hente om utviklingen fortsetter.

Arto.

Legg inn av Arto. »

Tobias til sommer 2024 er meget viktig og meget gledelig! En herlig spillertype som kan bli veldig god :D

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Forventa det strengt talt, men absolutt gledelig.

Nå vil jeg ha Vilsviknyheter.

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Forventer lite om dagen hva gjelder Godset, lar meg positivt overraska. Deilig med litt tid på Gullik, åpner for et salg av litt kronasj

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

ingen Hove i tropp mot STB

Arto.

Legg inn av Arto. »

Håper det ikke er noe langvarig med Hove.

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Tippe/håpe på noe lag?

Sætra
Vils fosnæss Valsvik grøgaard
Enersen stengel gulliksen
Kadiri Fred Tokstad

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Regner med Sætra får stå ja. Mulig Valdimar framfor Kadiri, og Tokstad har man jo tydeligvis bestemt at alltid skal spille høyrekant (selv om jeg syns han har vært bedre som innoverkant fra venstre i treningskamper).

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Basert på BP i Studio Salve virker det ikke som man heiv noe b-lag på banen.

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Nei jeg antar man stiller tilnærmet toppet. Samtidig fikk flere av «reservene» og de nye spille for team før helgen men ble spart mot ffk 2 nå sist, mest sannsynlig fordi de skal spille en eller annen rolle i dag.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Idrettsforeningen skrev: ons sep 22, 2021 10:24 am Samtidig fikk flere av «reservene» og de nye spille for team før helgen men ble spart mot ffk 2 nå sist, mest sannsynlig fordi de skal spille en eller annen rolle i dag.
De sparte nok spillere pga kamp Mandag/Onsdag/Lørdag er uforsvarlig mtp belastning.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Forventer at vi vinner hjemme i kveld, serien er aller viktigst, og i dagens situasjon er serien enda viktigere for Stabæk enn for oss. Jeg tror de tenker neste seriekamp foran NM sånn de ligger på tabellen

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

seriemester2013 skrev: ons sep 22, 2021 3:58 pm Forventer at vi vinner hjemme i kveld, serien er aller viktigst, og i dagens situasjon er serien enda viktigere for Stabæk enn for oss. Jeg tror de tenker neste seriekamp foran NM sånn de ligger på tabellen
Joa men trur ikke at STB legger seg ned for å dø fra start av, De har ikke flust av gode opplevelser og trenger det asap,

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Var mer b-preget enn det jeg trudde

Randommaster1001

Legg inn av Randommaster1001 »

Overrasket over at de ikke topper laget. Kun spilt én kamp i september, og plassen i serien er nesten sikret.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Randommaster1001 skrev: ons sep 22, 2021 5:03 pm Overrasket over at de ikke topper laget. Kun spilt én kamp i september, og plassen i serien er nesten sikret.
Skummet XI til ES laga og er kun VIF og Odd (møter hverandre) som topper.

thomassim

Legg inn av thomassim »

Stabæk leker seg.

thomassim

Legg inn av thomassim »

Mål via Stabæk-ben, men mål er mål.

Putte 3-4 til før pause nå da.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

thomassim skrev: ons sep 22, 2021 6:14 pm Mål via Stabæk-ben, men mål er mål.

Putte 3-4 til før pause nå da.
Fortjent ledelse selv om begge måla er svakt defensivt av De Blaa fra Bærum.

Randommaster1001

Legg inn av Randommaster1001 »

Synes Krasniqi begynner å vise seg frem, selv om han hadde en stygg tversoverpasning tidlig i omgangen. Grøgaard ser kvikk ut på venstrebacken. Kadiri har vært lagets svakeste. Ser tung ut. Dårlig trent?

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Randommaster1001 skrev: ons sep 22, 2021 6:54 pm Synes Krasniqi begynner å vise seg frem, selv om han hadde en stygg tversoverpasning tidlig i omgangen. Grøgaard ser kvikk ut på venstrebacken. Kadiri har vært lagets svakeste. Ser tung ut. Dårlig trent?
Jeg vil ha Valdi på delt plass sammen med Kadiri if so, Har de hatt ballkontakt de første 45?

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Da ble det en pinne for Kadiri, Bra satt var det også

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»