Tromsø I.L

Svar
netrebske
Innlegg: 4258

Re: Tromsø I.L

Legg inn av netrebske »

?

Brukeravatar
Jobs99
Innlegg: 1175

Legg inn av Jobs99 »

Da er denne landslagspausen over, blir deilig med tellende kamp igjen lørdag

Brukeravatar
Nishy
Innlegg: 315

Legg inn av Nishy »

Er Mikkelsen tilbake til helga eller?

Bror1

Legg inn av Bror1 »

Nishy skrev: ons sep 28, 2022 12:01 pm Er Mikkelsen tilbake til helga eller?
Vites ikke. Håper det.

Bror1

Legg inn av Bror1 »

Haugaard blir med videre. Fått kontrakt ut 2024.

Bror1

Legg inn av Bror1 »

Horribelt første 20 min. Flaks at vi ikke havner 4-0 under.. Kjører kampen i andre omgang og vinner fortjent.
Haugaard var STOR i dag.
Norheim frisk når han kom inn.
Kamanzi også frisk og vil mye, men ofte for mye - blir litt vel egoistisk.
Deilig å se Øyvann igjen. Har en helt annen ro bak der enn de andre.
Antonsen er ikke til å kjenne igjen, var svak i dag.

emin

Legg inn av emin »

Spesielt å ta årets første borteseier etter den åpningen der kampen kunne vært over første 20 minutter.

Bror1

Legg inn av Bror1 »

Ingen Mikkelsen som ventet. Trente ikke i går og det er vel låret som han fortsatt sliter med. Winther kommer inn. Norheim vingback faktisk.

Bror1

Legg inn av Bror1 »

Antonsen er ikke god. Fungerer overhodet ikke som midtstopper. Nå kommer Øyvann uansett inn for Psyche, men han skulle startet i stedet for Antonsen. Skyld i nok et baklengsmål.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Heia Tromsø! Ikke bare fordi jeg tippet hjemme påvirker kupongen

Bror1

Legg inn av Bror1 »

Winther! Flott mål.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Bror1 skrev: lør okt 15, 2022 4:43 pm Winther! Flott mål.
Flott mål, men jeg hadde forventet større trykk fra dere hjemme.
Virker preget av ikke å ha kreative Mikkelsen på banen

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Fine mål i denne kampen da

Bror1

Legg inn av Bror1 »

seriemester2013 skrev: lør okt 15, 2022 4:48 pm
Bror1 skrev: lør okt 15, 2022 4:43 pm Winther! Flott mål.
Flott mål, men jeg hadde forventet større trykk fra dere hjemme.
Virker preget av ikke å ha kreative Mikkelsen på banen
Klart det merkes at vår beste spiller er ute. Blir en del tammere fremover i banen da. Mikkelsen tilføyer kreativitet, gode bevegelser, drar av ledd og generell x-faktor.

Bror1

Legg inn av Bror1 »

seriemester2013 skrev: lør okt 15, 2022 5:14 pm Fine mål i denne kampen da
Keentaaa

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Jada! Endelig får Tromsø det til. Nå ligger det som kampen skal være.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Utrolig billig straffespark.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Fy flate, skal dere dra tre poeng på overtid?
Synes Odds har vært best, men fy pokker for en kamp
Sist redigert av seriemester2013 den lør okt 15, 2022 5:52 pm, redigert 1 gang totalt.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Hvordan har Ceide vært for dere? Han har vel nesten ikke spilt? Men er det uansett planer om å kjøpe han til vinteren, eller har dere ikke råd til det?

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

trønderen skrev: lør okt 15, 2022 5:52 pm Hvordan har Ceide vært for dere? Han har vel nesten ikke spilt? Men er det uansett planer om å kjøpe han til vinteren, eller har dere ikke råd til det?
Psyche måtte ut tidlig, men Ceide kom ikke inn, så virker som han er omtrent like langt bak i køa som han hadde vært i RBK.

Bror1

Legg inn av Bror1 »

JADDA!!!

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Sånn flaks Tromsø har. Men hjemmelaget har flyten for tiden.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Jaggu kom dere på slutten, men trykket jeg hadde forventet av dere i dag kom ikke før på 2-2.
Gratulerer

lund

Legg inn av lund »

Fort på Aspmyra sier søsteren til Niklas Dyrhaug i intervjuet ja :)

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Bra at dere slo disse kjedelige telemarkingene, alltid morsomt å se spillere fra nord i eliteserien.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Zanick skrev: lør okt 15, 2022 5:53 pm
trønderen skrev: lør okt 15, 2022 5:52 pm Hvordan har Ceide vært for dere? Han har vel nesten ikke spilt? Men er det uansett planer om å kjøpe han til vinteren, eller har dere ikke råd til det?
Psyche måtte ut tidlig, men Ceide kom ikke inn, så virker som han er omtrent like langt bak i køa som han hadde vært i RBK.
Ja, det var det jeg så.

Bror1

Legg inn av Bror1 »

Så ufattelig deilig! 6. plass!! Odd er best i perioder, men skaper ikke allverden. Etter 1-2 er TIL klart best og ut ifra spill og sjanser er det ikke ufortjent at vi tar 3 poeng. Straffa er kanskje litt billig, men som Paco selv sier - sånn er det noen gang.

Bror1

Legg inn av Bror1 »

Zanick skrev: lør okt 15, 2022 5:53 pm
trønderen skrev: lør okt 15, 2022 5:52 pm Hvordan har Ceide vært for dere? Han har vel nesten ikke spilt? Men er det uansett planer om å kjøpe han til vinteren, eller har dere ikke råd til det?
Psyche måtte ut tidlig, men Ceide kom ikke inn, så virker som han er omtrent like langt bak i køa som han hadde vært i RBK.
Spørs om vi kanskje får sett han litt i de siste kampene nå. Men Helstrup skal absolutt spille Antonsen som stopper så jeg vet ikke. Det funker ikke spør du meg.

Bror1

Legg inn av Bror1 »

Garantert 7. plass, kan klatre helt til 5. plass også hvis alt går veien i ettermiddag, men det skal litt til. Uansett hva det blir så må det sies å være en god sesong for TIL. Det så mørkt ut lenge og når status var kvalikkplass etter halvspilt sesong trodde nok mange inkl. meg selv at det ble enda en sesong med kamp mot nedrykk, men Helstrup og gjengen klarte å snu det og har levert en veldig solid høstsesong.

Blir spennende å se om laget kan fortsette den fine spillemessige utviklingen. Det er en del veldig spennende unge spillere i laget som blir moro å følge neste sesong. Det er allerede kjent at det kommer et par nye signeringer fra nyttår også. I tillegg er det litt usikkerhet rundt noen nøkkelspillere som er på utgående kontrakt - Kitolano, Gundersen, Psyche.. Mikkelsen forsvinner vel. Og jeg regner med at de to leiesoldatene på topp er ferdig også. Synes ikke de bør bli med videre.

mogandisu
Innlegg: 1501

Legg inn av mogandisu »

Har sett noen klipp av Jens Hjertø Dahl på TIL 2. Virker som en spennende spiller, ble overrasket når jeg så han var så ung som 2005 modell.

Hva tenker dere? Er det en spiller som kan ta steg inn mot neste Eliteserie sesong?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»