Eliteserien Fantasy 2022

Svar
Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Re: Eliteserien Fantasy 2022

Legg inn av Sir-Alex »

Eivinder80 skrev: lør okt 01, 2022 8:12 pm Rekk opp hånda hvis du bytta ut Vetlesen kl. 14:59 i dag. (hånd opp).
Kan jeg rekke opp når jeg bytta han inn på laget rett før frist? 😁

mashadar

Legg inn av mashadar »

mashadar skrev: lør okt 01, 2022 2:53 pm Søren heller, ble Kaasa inn for Vetlesen. En får leve litt.

To Vetlesen-mål på Åråsen incoming.
Jøssda. Eller i hvert fall mål og assist. Minnet meg om da jeg solgte Pellegrino før den runden han kom inn og scoret 2 mot Ham-Kam. I det minste beholdt jeg Pellegrino denne gangen.

Men har nok av penger til å hente Vetlesen inn igjen til neste runde.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bjørka skrev: lør okt 01, 2022 7:58 pm
K-Torget skrev: lør okt 01, 2022 7:54 pm Finfin start på runden - CS på Sjøeng, Hedenstad og Linnes. Mål og assist på Saltnes + mål på Ola B og ganske sikker på 3 bp på han også. 6 spillere igjen inkludert kaptein, nærmer meg å snike meg innenfor 300 ovr :)
Imponert over at du har beholdt Saltnes 😅 Hadde nok byttet han ut i frustrasjon for noen runder siden om jeg var deg, men du får jo fint betalt i dag.
:lol: :lol:
Planen var først Saltnes - Pelle forrige runde, så denne, men med all usikkerheten rundt Pelle i det siste så har heg beholdt han :lol: Men blir nok Saltnes . Pelle til neste runde (har to bytter) :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Eivinder80 skrev: lør okt 01, 2022 8:12 pm Rekk opp hånda hvis du bytta ut Vetlesen kl. 14:59 i dag. (hånd opp).
Kl. 14.55 her..

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: lør okt 01, 2022 9:21 pm
Eivinder80 skrev: lør okt 01, 2022 8:12 pm Rekk opp hånda hvis du bytta ut Vetlesen kl. 14:59 i dag. (hånd opp).
Kan jeg rekke opp når jeg bytta han inn på laget rett før frist? 😁
Nei 8-)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

mashadar skrev: lør okt 01, 2022 9:40 pm
mashadar skrev: lør okt 01, 2022 2:53 pm Søren heller, ble Kaasa inn for Vetlesen. En får leve litt.

To Vetlesen-mål på Åråsen incoming.
Jøssda. Eller i hvert fall mål og assist. Minnet meg om da jeg solgte Pellegrino før den runden han kom inn og scoret 2 mot Ham-Kam. I det minste beholdt jeg Pellegrino denne gangen.

Men har nok av penger til å hente Vetlesen inn igjen til neste runde.
Har to gratisbytter til kommende runde. Pelle inn blir et av byttene og Vetlesen inn igjen blir fort det andre!

mashadar

Legg inn av mashadar »

Bjørka skrev: lør okt 01, 2022 7:24 pm
Lew_Ashby skrev: lør okt 01, 2022 7:23 pm Pelle får ikke assist på 1-2?
Det er i så fall et ran.
Ser ut til at den har blitt lagt inn nå.

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Lew_Ashby skrev: lør okt 01, 2022 2:56 pm Ny hit, og veien nedover fortsetter sikkert denne runden. Hehe. Fra 4.plass til 58.plass ila 3 runder må være noe i nærheten av rekord. I hvert fall:
Høyner med å ha falt fra 378.plass til 1408.plass på de samme 3 rundene 😬

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

mashadar skrev: lør okt 01, 2022 9:59 pm
Bjørka skrev: lør okt 01, 2022 7:24 pm
Lew_Ashby skrev: lør okt 01, 2022 7:23 pm Pelle får ikke assist på 1-2?
Det er i så fall et ran.
Ser ut til at den har blitt lagt inn nå.
Ser ut til å stemme, for jeg har sunket enda mer på rankingen 😅 Men det var cirka ferdigscoret, så hadde vært kjipt om han ikke fikk den, selv om det hadde vært bedre for min del.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bjørka skrev: lør okt 01, 2022 10:04 pm
mashadar skrev: lør okt 01, 2022 9:59 pm
Bjørka skrev: lør okt 01, 2022 7:24 pm

Det er i så fall et ran.
Ser ut til at den har blitt lagt inn nå.
Ser ut til å stemme, for jeg har sunket enda mer på rankingen 😅 Men det var cirka ferdigscoret, så hadde vært kjipt om han ikke fikk den, selv om det hadde vært bedre for min del.
Skal være lagt inn nå ja. Ikke optimalt for min del heller, men rett skal være rett :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Evertonion skrev: lør okt 01, 2022 10:03 pm
Lew_Ashby skrev: lør okt 01, 2022 2:56 pm Ny hit, og veien nedover fortsetter sikkert denne runden. Hehe. Fra 4.plass til 58.plass ila 3 runder må være noe i nærheten av rekord. I hvert fall:
Høyner med å ha falt fra 378.plass til 1408.plass på de samme 3 rundene 😬
Ikke for å skryte men motsatt utvikling her. Rundt 350 ovr. Ikke lenge siden jeg var rundt 1000 så ganske jevnt. Skal ikke mange gode runder før man er tilbake helt i toppen :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

https://www.eurosport.no/fotball/elites ... tory.shtml

Fagermo bekrefter at både Strandberg og Sahraoui er tilbake mot RBK neste helg :)

tjohei

Legg inn av tjohei »

BrannLFC skrev: lør okt 01, 2022 7:58 pm Full forvirring hvem som fikk assistene her for Glimt.
Pellegrino, Saltnes og Vetlesen står oppført nå.

Men Pellegrino skal ha 2, eller mister han assisten på 2-1 målet? Skal Salvesen ha istedet for Saltnes på 3-1?
Ser Pelle har fått to assists nå.
Var det (offside-)målet til Espejord de avventet å gi assist på?
Er vanskelig å se uten slow motion, men det kan kanskje se litt ut til at ballen spretter noe mellom Espejord/Hedenstad(?)

Fra noen av vinklene kunne det se ut til at Espejord først avslutter i ryggen/siden av keeperen, før ballen spretter tilbake i foten til Espejord og i mål. Da kan det vel sees på som at han scoret på egen retur, og at ingen får assist.
Eventuelt om Hedenstad først er på ballen, før Espejord får den i mål. Da står det vel på om Pelle sitt skudd/innlegg tolkes som skudd som hadde kurs utenfor mål, eller om Espejord var målet for en pasning.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

tjohei skrev: lør okt 01, 2022 11:06 pm
BrannLFC skrev: lør okt 01, 2022 7:58 pm Full forvirring hvem som fikk assistene her for Glimt.
Pellegrino, Saltnes og Vetlesen står oppført nå.

Men Pellegrino skal ha 2, eller mister han assisten på 2-1 målet? Skal Salvesen ha istedet for Saltnes på 3-1?
Ser Pelle har fått to assists nå.
Var det (offside-)målet til Espejord de avventet å gi assist på?
Er vanskelig å se uten slow motion, men det kan kanskje se litt ut til at ballen spretter noe mellom Espejord/Hedenstad(?)

Fra noen av vinklene kunne det se ut til at Espejord først avslutter i ryggen/siden av keeperen, før ballen spretter tilbake i foten til Espejord og i mål. Da kan det vel sees på som at han scoret på egen retur, og at ingen får assist.
Eventuelt om Hedenstad først er på ballen, før Espejord får den i mål. Da står det vel på om Pelle sitt skudd/innlegg tolkes som skudd som hadde kurs utenfor mål, eller om Espejord var målet for en pasning.
Jeg vet ikke, men mener du Pelle ikke skal ha assisten eller at den blir fjernet? Jeg har ikke Pelle så for meg gjør det ingenting om de fjerner den om han ikke skal ha den.

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

Ble ikke så galt med Pelle(K) og Vetlesen i startoppstillingen. Hvis Vetlesen og Pelle får 2 og 3 bonus blir det 54 poeng med 7 spillere igjen.

tjohei

Legg inn av tjohei »

K-Torget skrev: lør okt 01, 2022 11:39 pm
Jeg vet ikke, men mener du Pelle ikke skal ha assisten eller at den blir fjernet? Jeg har ikke Pelle så for meg gjør det ingenting om de fjerner den om han ikke skal ha den.
OffisiellESF har skrevet at Opta har vurdert og tildelt assisten til Pelle, så den blir nok stående.

Utifra bildene som gikk på TV er det vanskelig å se banen til ballen, så skjønner at de avventet litt før den ble gitt.
Synes det er helt greit at han får den, selv om jeg dessverre ikke har han. Er måte på hvor pirkete man skal være :P
Han kunne fort hatt enda flere målpoeng i dag!

Deila

Legg inn av Deila »

Eivinder80 skrev: lør okt 01, 2022 8:12 pm Rekk opp hånda hvis du bytta ut Vetlesen kl. 14:59 i dag. (hånd opp).
Jepp. Jeg byttet ut Vetlesen rett før frist. For et drittspill.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2467

Legg inn av BrannLFC »

Noen som vet hvorfor Felix Schröter får så lite spilletid? Har jo bra med målpoeng på den bittelille spilletiden han har fått. Må vel være noen skader inne i bildet, for det ser veldig dumt ut å ikke bruke denne målgarantisten som kunne reddet dem fra nedrykk.

Eivinder80

Legg inn av Eivinder80 »

Jeg kan ikke si jeg er imponert over oppdateringer på Fantasy, f.eks. bonuspoeng, denne sesongen.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Firminoooo skrev: lør okt 01, 2022 11:41 pm Ble ikke så galt med Pelle(K) og Vetlesen i startoppstillingen. Hvis Vetlesen og Pelle får 2 og 3 bonus blir det 54 poeng med 7 spillere igjen.
Kan bli meget bra dette! :D

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

tjohei skrev: søn okt 02, 2022 12:21 am
K-Torget skrev: lør okt 01, 2022 11:39 pm
Jeg vet ikke, men mener du Pelle ikke skal ha assisten eller at den blir fjernet? Jeg har ikke Pelle så for meg gjør det ingenting om de fjerner den om han ikke skal ha den.
OffisiellESF har skrevet at Opta har vurdert og tildelt assisten til Pelle, så den blir nok stående.

Utifra bildene som gikk på TV er det vanskelig å se banen til ballen, så skjønner at de avventet litt før den ble gitt.
Synes det er helt greit at han får den, selv om jeg dessverre ikke har han. Er måte på hvor pirkete man skal være :P
Han kunne fort hatt enda flere målpoeng i dag!
Enig! :D

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: søn okt 02, 2022 9:50 am Noen som vet hvorfor Felix Schröter får så lite spilletid? Har jo bra med målpoeng på den bittelille spilletiden han har fått. Må vel være noen skader inne i bildet, for det ser veldig dumt ut å ikke bruke denne målgarantisten som kunne reddet dem fra nedrykk.
Muligens, hvis det ikke er Sandstø som ikke er fornøyd med han av en eller annen grunn...

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bonus kommet fra Alfeim og Åråsen:
3: Bjørnbak
2: Ola B
1: Mikkelsen

3: Pelle
2: Vetlesen
1: Høibråten

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Eivinder80 skrev: søn okt 02, 2022 11:46 am Jeg kan ikke si jeg er imponert over oppdateringer på Fantasy, f.eks. bonuspoeng, denne sesongen.
Er kommet bonus fra Alfheim og Åråsen.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Av mulige fantasyaktuelle spillere så starter Baccay, Foster, Taaje, Karlsbakk, Sandberg, Tangen og Kabran på benk.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Til og med forsvarsspiller på Odd, Gjengaard starter på topp!

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2467

Legg inn av BrannLFC »

K-Torget skrev: søn okt 02, 2022 4:01 pm Av mulige fantasyaktuelle spillere så starter Baccay, Foster, Taaje, Karlsbakk, Sandberg, Tangen og Kabran på benk.
Hagen også! Jendal starter. Har heldigvis begge hjemme mot Jerv. Schröter ikke på benken engang. Betyr Ogbu inn med 0 poeng.

TLee

Legg inn av TLee »

Layouni(k) her
Tippeliga-manager er for lett 😃

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Gjengaar

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Sodajr skrev: søn okt 02, 2022 5:27 pmGjengaar
Har selvfølgelig klart å sette på 2.benk. Typisk.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»