FIFA 22 Ultimate Team

Svar
Jompa

Re: FIFA 22 Ultimate Team

Legg inn av Jompa »

Da kom jeg i mål med 11 seire i går også. Silva og Trent fra picks. Gjorde også Alli for untradeable fodder, og brukte han litt mot slutten av WL, samt Jota.

Likte ikke Alli noe særlig som CDM, så litt usikker på hva jeg gjør mot neste WL. Slet også litt med staminaen til Jota i perioder.

Da er det bare å vente på at Nkunku skal erstatte Dalgliesh til helgen.

Har fortsatt en del pakker igjen, men nå tror jeg faktisk jeg venter med å åpne de til Ultimate med mindre det kommer en SBC-spiller jeg bare må ha der jeg kan bruke fodder.

25 x 82+
25 x 84+
25 x 85+
5 x 83+ fra de store ligaene

15 x 75+ Ligue 1
11 x 81+ Serie A
11 x 81+ Laliga

+ noen andre pakker av varierende verdi.

Kommer også til å enten velge 25x84+ eller 10x85+ fra tokens.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Jompa skrev: tir mai 10, 2022 11:51 am Nkunku
Vant i dag POTM for 4. gang denne sesongen, og får sitt 10. kort. Får nummer 11 under TOTS.
Haaland endte opp på 13 forskjellige kort i FUT20.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Bellingham kan bli bare den 4. TOTS-spilleren i historien som oppnår 90+ i alle base stats. Er riktignok kun en prediction. Det samme gjelder Nkunku. Nainggolan (FUT17), KdB (FUT20) og Goretzka (FUT21) er de tre andre.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Mon tro hvordan EA sine spill blir fremover.


Jompa

Legg inn av Jompa »

Knaxern skrev: tir mai 10, 2022 6:19 pm Mon tro hvordan EA sine spill blir fremover.

Jepp, leste om dette tidligere. EA Sports FC skal visstnok være tittelen. EASFC... Ruller av tungen. Men de har sagt at så og si alt blir som før, og alt av spillmodes blir videreført, 19000 spillere, 700 lag, 100 arenaer, 30 ligaer osv.

Ultimate team er blitt kanskje den viktigste pengemaskinen til EA, og spesielt alle mikrotransaksjonene gjør at overskuddet fra serien er på flere milliarder dollar. FIFA sitter igjen med en avtale der de "bare" får 250 millioner i året for å låne bort navnet.

FIFA 23 blir siste tittel.

Så hva blir fremtiden. Jeg tror det ikke blir færre mikrotransaksjoner. Jeg tror E-Sport blir et større satningsområde med mye høyere premier. Og jeg tror FIFA passer glimrende på blokkjeden, der man kan minte kort, NFTs etc. Gaming kommer til å bli veldig stort der.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Dupe 95 Alisson fra 84+ PL pick.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Har spilt litt Premier League Cup. En fin greie der man kan spille inntil tre kamper hver dag, og får bedre og bedre premier for hver seier man får. I tillegg er kampene veldig korte, så det går fort unna.

Ble 3 av 3 seire i dag og fikk 80+ pick, 80+ pick og 84+ pick. Alle med kun EPL spillere. Fin uttelling:
Bilde

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: tir mai 10, 2022 11:50 pm Har spilt litt Premier League Cup. En fin greie der man kan spille inntil tre kamper hver dag, og får bedre og bedre premier for hver seier man får. I tillegg er kampene veldig korte, så det går fort unna.

Ble 3 av 3 seire i dag og fikk 80+ pick, 80+ pick og 84+ pick. Alle med kun EPL spillere. Fin uttelling:
Bilde
Hva i alle dager. Den modusen har gått meg hus forbi. Bra fangst!

gilean

Legg inn av gilean »

Det der var latterlig uttelling.

Klang

Legg inn av Klang »

😆

Bilde

Jompa

Legg inn av Jompa »

Klang skrev: ons mai 11, 2022 12:15 pm 😆

Bilde
Problemet er body type som er "high and stocky", og da føles Mbappe veldig mye bedre ut ingame.

Denne er også fin

Klang

Legg inn av Klang »

Ja, Mbappé er nok more agile, men spesielt at Mitrovic er omtrent på samme nivå, avhengig av hva slags spisstype man ønsker.

Fatter ikke at Cancelo ligger på ca 1 mill, og folk bruker ham sikkert som LB. Når man ser på andre TOTS i PL er det galskap med 700k+. Har tapt litt på de som er sykt billige nå, og da er det typisk at Cancelo som jeg trenger mest har steget. Helt uaktuelt å betale 900k+

Alpha

Legg inn av Alpha »

Når jeg møter Cancelo brukes han stort sett på midten.

Klang

Legg inn av Klang »

Jeg tenkte CB.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Alpha skrev: ons mai 11, 2022 8:25 pm Når jeg møter Cancelo brukes han stort sett på midten.
Jepp, det samme opplever jeg

Jompa

Legg inn av Jompa »

Endelig en fransk midtstopper (stats expected)

Bekreftet stats på Nkunku. Da trenger vi bare at han blir 5*/4*

Jompa

Legg inn av Jompa »

POTM Ronaldo. Priset til rundt 800k. Synes ikke det var så ille. Vurderer å gjøre han, og bytte ut Jota.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Fint priset CR7. Hvis jeg ikke hadde Pelé og R9 hadde jeg gjort han selv.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Meldes at Nkunku blir 4*/5*, altså +1 på begge. Kommer til å bli vanvittig dyr. Men jeg skal få han i picks, så det er ikke så farlig.

Klang

Legg inn av Klang »

Raum får kanskje være min Cancelo. Neppe særlig dyr.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Schlotterbeck, Raum og Kostic som alternativer x2 fra champs. Alle i samme posisjon. Er så forbanna rigget.

Klang

Legg inn av Klang »

Bilde

Klang

Legg inn av Klang »

Folk har blitt rimelig bortskjemt. Klager på at de får Son eller Ruben Dias duplicate i red pick fra squad battles, som uansett er 95 rated fut champs fodder til SBCs. Jeg ga meg på gold 1 og fikk Rodri. Bra, det, en spillbar 90 rated spansk PL-spiller, som også betyr at jeg kan selge TOTS-kortet for 30k+.

Noe annet som forbauser meg er at folk har klubbnavn som UrGonnaCry og tilsvarende. Da er det ikke særlig aktuelt å la vedkommende vinne på golden goal, gi bort en seier i fut champs eller gjøre objectives sammen uten å ha sendt mld. Hvis en slik person ga meg et mål, ville jeg nok bare spilt videre på vanlig måte, men normalt gir jeg mål tilbake.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Litt rart at de ikke har gjort noe med PR til Nkunku. Ser Bellingham ligger på 3,3 mill, mens Nkunku har 1,5 mil max. De ser jo veldig like ute, så kan forstå at de som har han ikke vil selge til 1,5.

Klang

Legg inn av Klang »

Ndicka gikk for 260k. Nå er han ca 325k buy now. Kjempegøy. Sikkert mye på grunn av Da Costa (som jeg har gjort). Begynner å bli rimelig lei av å enten tape mye på å kjøpe for tidlig, som flere PL TOTS som gikk altfor lavt, eller å ikke kjøpe i tide, som med Cancelo og Ndicka. Uaktuelt å betale over 50k ekstra for Ndicka. Han må i det minste under 300k 😑

Klang

Legg inn av Klang »

369k buy now ifølge Futbin. Helt sykt. Ser at flere stiger. Schlotterbeck er for eksempel opp 10k eller noe, som er litt i prosent.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Fikk først Raum og Frimpong i helga fra 25x82+ pakke. Fra red picks ble det lite å velge blant. Frimpong, Raum og Kostic i første pick. Valgte da Frimpong for rating, selv om jeg ikke har Kostic fra før. I neste var det mye det samme, men fikk Neuer så valgte han. Så ble det tre kamper i Bundes cupen, og 80+ pick. Der kom Neuer igjen. Så nå er det mye dobbelt opp i klubben.. Har igjen to lag for CR7 som jeg tenkte å gjøre. De lagene ligger klare, men da ofrer jeg også flere Bundesliga-spillere, så venter med å gjøre han til jeg har spilt litt mer cup. Har hatt så mye hell med picks derfra at jeg fortsetter å spille de kampene. I tillegg til at omgangene er halvparten av tiden, så går det fort unna.

Klang

Legg inn av Klang »

Nå har jeg 200+ pakker å åpne. EA må virkelig få endret på det at man ikke kan åpne pakker når man har untradeable duplicates, evt gi oss langt flere recoveries.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Siden det ikke ble Nkunku i helgens pick, får jeg heller satse på å få Fekir til helga. Europa League-kortet hans brukte jeg leeenge.

Klang

Legg inn av Klang »

Nærmer meg 1800 spillere. Får kanskje selge unna om ikke lenge 😆

Bilde

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»