FIFA 22 Ultimate Team

Svar
Klang

Re: FIFA 22 Ultimate Team

Legg inn av Klang »

Hodor skrev: lør feb 12, 2022 11:04 pm Hvordan legger man ut bilde/laget sitt her?
Jeg bruker postimages.org, velger direct link eller hva det står på den nettsiden og bildefunksjonen her inne. Legger inn linken mellom img-klammene.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Hadde mid Cole, mid Campbell og mid VDS i klubben som eneste icons. Gjorde PP og fikk følgende.

Cole, Xavi og VDS. Det er så rigget at jeg har ikke ord.

NoDabForYou
Innlegg: 1951

Legg inn av NoDabForYou »

Er gold Neymar et potensielt investeringsobjekt, eller er prisen ødelagt for alltid? Trodde ikke det skulle gå så lavt som det er nå.

Jompa

Legg inn av Jompa »

NoDabForYou skrev: tir feb 15, 2022 9:14 am Er gold Neymar et potensielt investeringsobjekt, eller er prisen ødelagt for alltid? Trodde ikke det skulle gå så lavt som det er nå.
Problemet er at Neymar SBCen fortsatt er aktiv i nesten to uker til. Når den ikke lenger er mulig å gjøre kan det hende gullkortet henter seg noe inn igjen.

NoDabForYou
Innlegg: 1951

Legg inn av NoDabForYou »

Jompa skrev: tir feb 15, 2022 10:03 am
NoDabForYou skrev: tir feb 15, 2022 9:14 am Er gold Neymar et potensielt investeringsobjekt, eller er prisen ødelagt for alltid? Trodde ikke det skulle gå så lavt som det er nå.
Problemet er at Neymar SBCen fortsatt er aktiv i nesten to uker til. Når den ikke lenger er mulig å gjøre kan det hende gullkortet henter seg noe inn igjen.
Det var det jeg tenkte også. Men jeg har jo brent meg på markedet før....

Jompa

Legg inn av Jompa »

NoDabForYou skrev: tir feb 15, 2022 11:11 am
Jompa skrev: tir feb 15, 2022 10:03 am
NoDabForYou skrev: tir feb 15, 2022 9:14 am Er gold Neymar et potensielt investeringsobjekt, eller er prisen ødelagt for alltid? Trodde ikke det skulle gå så lavt som det er nå.
Problemet er at Neymar SBCen fortsatt er aktiv i nesten to uker til. Når den ikke lenger er mulig å gjøre kan det hende gullkortet henter seg noe inn igjen.
Det var det jeg tenkte også. Men jeg har jo brent meg på markedet før....
Jeg tenker at uansett så er han 91 rated. Og har jo en gulvpris som uansett vil ligge på 60-70k som følge av fodderprisen. En Neymar til 150k i februar kan jo vanskelig være et veldig dårlig kjøp:)

Klang

Legg inn av Klang »

Strong link til Mishra og greier 😍 har allerede NIF Singh, på 7 chemistry, og han er ikke så verst bortsett fra "null" skuddferdigheter 😆 nå er det rett opp i angrepsrekka på full chemistry 💪

Bilde

Alpha

Legg inn av Alpha »

Tror du er den eneste som vil omtale Singh som "ikke så verst".

NoDabForYou
Innlegg: 1951

Legg inn av NoDabForYou »

Morsomt med originale lag men det får være grenser for hvor mye handicap man skal gi seg selv.

NoDabForYou
Innlegg: 1951

Legg inn av NoDabForYou »

2x partybag.
Hazard og M. Cunha.

Hodor

Legg inn av Hodor »

NoDabForYou skrev: ons feb 16, 2022 11:10 pm 2x partybag.
Hazard og M. Cunha.
Åpnet én. FS-Konate. Jeg tar den.

Hodor

Legg inn av Hodor »

Alpha skrev: ons feb 16, 2022 9:45 pm Tror du er den eneste som vil omtale Singh som "ikke så verst".
Han har strong link til Mishra, vet du?

Klang

Legg inn av Klang »

Karlsson som Signature Signing, og så har jeg allerede POTM-kortet. Takker og bukker.

Fått åpnet en del pakker i kveld, og altfor mange tradeables har blitt untradeables. Helt latterlig.

Alpha

Legg inn av Alpha »

NoDabForYou skrev: ons feb 16, 2022 11:10 pm 2x partybag.
Hazard og M. Cunha.
Jeg fikk WW Graham og en ubrukelig 85 høyreback. Kaborde eller noe lignende.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Kabore fra 3x85+

NoDabForYou
Innlegg: 1951

Legg inn av NoDabForYou »

Jompa skrev: tor feb 17, 2022 7:27 pmKabore fra 3x85+
1 x86, 2x 85. Scam

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Fikk Dup FFS Nunez. Gøy det når man sender inn en dup FFS Nunez i sbc'en......

Sånne ting må EA kunne gjøre noe med....

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: tir feb 15, 2022 11:17 am
NoDabForYou skrev: tir feb 15, 2022 11:11 am
Jompa skrev: tir feb 15, 2022 10:03 am

Problemet er at Neymar SBCen fortsatt er aktiv i nesten to uker til. Når den ikke lenger er mulig å gjøre kan det hende gullkortet henter seg noe inn igjen.
Det var det jeg tenkte også. Men jeg har jo brent meg på markedet før....
Jeg tenker at uansett så er han 91 rated. Og har jo en gulvpris som uansett vil ligge på 60-70k som følge av fodderprisen. En Neymar til 150k i februar kan jo vanskelig være et veldig dårlig kjøp:)
135k nå. Ville tilstander.

NoDabForYou
Innlegg: 1951

Legg inn av NoDabForYou »

Alpha skrev: fre feb 18, 2022 1:52 pm
Jompa skrev: tir feb 15, 2022 11:17 am
NoDabForYou skrev: tir feb 15, 2022 11:11 am

Det var det jeg tenkte også. Men jeg har jo brent meg på markedet før....
Jeg tenker at uansett så er han 91 rated. Og har jo en gulvpris som uansett vil ligge på 60-70k som følge av fodderprisen. En Neymar til 150k i februar kan jo vanskelig være et veldig dårlig kjøp:)
135k nå. Ville tilstander.
Kan ikke skjønne annet enn at prisen stiger når SBC går ut på dato.

Klang

Legg inn av Klang »

🤔

Bilde

Klang

Legg inn av Klang »

Denne blir vrien for EA. Reus er sikkert den beste kandidaten for TOTW denne uka.

Klang

Legg inn av Klang »

🤣

Bilde

Jompa

Legg inn av Jompa »

Mye content i dag:
Icon swaps 2
Mid icon PP
80+ player pick
81-87 upgrade

Jompa

Legg inn av Jompa »

Frister selvfølgelig med prime icon player pick fra swaps, eller 92+ prime/moment pack. Men ender nok opp med pakker og prime icon pack.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: man feb 21, 2022 7:10 pm Frister selvfølgelig med prime icon player pick fra swaps, eller 92+ prime/moment pack. Men ender nok opp med pakker og prime icon pack.
Den ser jeg. Tror jeg lander på fodder packs eller prime icon pick selv.

Så det var kommet ny runde med mid icon pick og jeg klarte som vanlig ikke å holde fingrene av fatet. Det kan jeg for så vidt leve med.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Alpha skrev: man feb 21, 2022 9:29 pm
Jompa skrev: man feb 21, 2022 7:10 pm Frister selvfølgelig med prime icon player pick fra swaps, eller 92+ prime/moment pack. Men ender nok opp med pakker og prime icon pack.
Den ser jeg. Tror jeg lander på fodder packs eller prime icon pick selv.

Så det var kommet ny runde med mid icon pick og jeg klarte som vanlig ikke å holde fingrene av fatet. Det kan jeg for så vidt leve med.
FORTJENT! Grattis!

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: man feb 21, 2022 11:15 pm
Alpha skrev: man feb 21, 2022 9:29 pm
Jompa skrev: man feb 21, 2022 7:10 pm Frister selvfølgelig med prime icon player pick fra swaps, eller 92+ prime/moment pack. Men ender nok opp med pakker og prime icon pack.
Den ser jeg. Tror jeg lander på fodder packs eller prime icon pick selv.

Så det var kommet ny runde med mid icon pick og jeg klarte som vanlig ikke å holde fingrene av fatet. Det kan jeg for så vidt leve med.
FORTJENT! Grattis!
Det verste er at jeg hadde en god følelse, selv om det egentlig ikke har noe innvirkning. Fikk Denayer og Gomez fra 10x80+ picks, samt 86 Ward-Prowse og 89 Courtois fra pakkene til icon pick. Tenkte «nå skjer det». Jaggu gjorde det også det. Holdt på å misclicke og velge Suker. Da hadde det vært over for i år haha

Jompa

Legg inn av Jompa »

Spilte meg igjennom 6 kamper i SB i går med et first owner eredivisie for to tokens. Kan jo også kombineres med RTTF Martinez objective om man har alle de fire argentinerne fra Eredivise i laget (det hadde ikke jeg). Men SB er så vanvittig kjedelig. At de ikke klarer å gjøre det litt mer moro enn å spille x antall kamper mot AI-en. Kommer til å prøve å skaffe meg alle fire argentinere fra Liga Nos i hvert fall, slik at jeg bygger mot Martinez som en ekstra bonus. Så har jeg 11 sølv tyskere som står for de siste to tokens. Da ender jeg opp med 18 kamper i SB for 5 tokens som får være levelig.

Optimalt sett så er det mulig å ha 11 first owner sølvtyskere fra eredivisie. Da får man 4 tokens på 6 matcher. Om man har de spillerne i klubben bør man vurdere å selge de nå. De aller fleste er extinct.

Ender opp med pakker og prime icon. Da får jeg åpnet prime icon pakka allerede denne uka tenker jeg, mens jeg måtte vente veldig mye lenger om jeg skulle gått for icon pick/92+ prime/moment.

NoDabForYou
Innlegg: 1951

Legg inn av NoDabForYou »

Alpha skrev: man feb 21, 2022 9:29 pm
Jompa skrev: man feb 21, 2022 7:10 pm Frister selvfølgelig med prime icon player pick fra swaps, eller 92+ prime/moment pack. Men ender nok opp med pakker og prime icon pack.
Den ser jeg. Tror jeg lander på fodder packs eller prime icon pick selv.

Så det var kommet ny runde med mid icon pick og jeg klarte som vanlig ikke å holde fingrene av fatet. Det kan jeg for så vidt leve med.
Nice!!

Alpha

Legg inn av Alpha »

Spiller med dette laget nå. Ideelt sett skulle jeg hatt Gullit inn for Xavi, men Xavi funker OK enn så lenge. Renato Sanches sklir også rett inn og vil bekle den rollen meget bra. Brukte Jorginho som RCM tidligere, men da ble Blanc for dårlig i CDM-rollen. Jorginho er som skapt for den rollen, så han blir værende der.

Nesten litt synd at Ginola vises til benken, for han er en ekte helt. Fin supersub, om ikke annet.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»