FIFA 22 Ultimate Team

Svar
Jompa

Re: FIFA 22 Ultimate Team

Legg inn av Jompa »

Nå kan man også legge til de to franske spillerne som kom i går, og man har dette laget.

Men skulle ønske EA sa noe om det vil være behov for sølvlag. Disse spillerne vil jo aldri bli brukt ingame med mindre det blir krav om sølvspillere. I icon swaps så må man vinne med et sølvlag mot AI-en, men det klarer de aller fleste med helt standard sølvspillere.

Klang

Legg inn av Klang »

Managerial masterpiece, fun squads.

Blir fort til at mange har 5-6 av de samme spillerne. Ikke så mye variasjon som det var fram til nå.

Klang

Legg inn av Klang »

Genialt om man er mildt sagt elendig på langskudd, som meg. 4 outside the box i 1 kamp. Ga ham 4 også, men han tenkte at det var lurt å invitere til party chat og dc. Spilte ikke ferdig 1. omgang engang.

Best å ikke sperre for mld.

Bilde

Jompa

Legg inn av Jompa »

Da spilte jeg fem SB-kamper i går, samt silver lounge. Antar jeg brukte drøye to timer. Gjorde også noen sølv-spiller SBCs.

Sitter nå med dette laget. Synes synd på de som har grindet silver lounge hele året. Da har jeg i hvert fall et greit lag om det plutselig skulle bli veldig relevant med sølvlag fremover:

Bilde

Jompa

Legg inn av Jompa »

FUT Birthday blir neste promo sies det. Og igjen får vi et token-opplegg.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Ble Prime Dalgliesh fra swaps. Tar den. På tide å byttr ut Owen 🙃

Klang

Legg inn av Klang »

Mulig at jeg gjør det slik. Viktig å få med Leitsch.

Bilde

Jompa

Legg inn av Jompa »

Jompa skrev: tir mar 01, 2022 9:06 am Da har jeg i hvert fall et greit lag om det plutselig skulle bli veldig relevant med sølvlag fremover:
Har kommet et objective der man kan få inntil 3 ekstra picks om man spiller med et sølvlag i FUT champs.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: tir mar 01, 2022 11:35 pm
Jompa skrev: tir mar 01, 2022 9:06 am Da har jeg i hvert fall et greit lag om det plutselig skulle bli veldig relevant med sølvlag fremover:
Har kommet et objective der man kan få inntil 3 ekstra picks om man spiller med et sølvlag i FUT champs.
Kanskje aktuelt hvis man får Mbappe eller Dembele i TOTW. Tror derimot at jeg kommer til å peise på med R9 og co. Har ingen sølvspillere og heller ikke tid til objectives.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Alpha skrev: ons mar 02, 2022 2:52 pm
Jompa skrev: tir mar 01, 2022 11:35 pm
Jompa skrev: tir mar 01, 2022 9:06 am Da har jeg i hvert fall et greit lag om det plutselig skulle bli veldig relevant med sølvlag fremover:
Har kommet et objective der man kan få inntil 3 ekstra picks om man spiller med et sølvlag i FUT champs.
Kanskje aktuelt hvis man får Mbappe eller Dembele i TOTW. Tror derimot at jeg kommer til å peise på med R9 og co. Har ingen sølvspillere og heller ikke tid til objectives.
Morsomt for de med sølvkeeper når Ronaldo kommer alene igjennom :lol:

Både Mbappe og Dembele er meldt i ukens TOTW. Offisielle stats her

Mbappe
Casteels
Insigne
Diaby
Simeone
Dembele
Paulista
Süle
Traore
Soucek
Renan Lodi
Benitez
Vela
Zaha
Baumgartner
Doherty
Van Aanholt
Hamdallah
Yeremy
Sergio Leon
Cueva
Helenius
Oroz

Klang

Legg inn av Klang »

Silver lounge er så ødelagt. Langt høyere nivå enn i division rivals, og jeg spiller mest sannsynlig mot folk på et høyere nivå i de fleste kampene. Blir mye quitting på 0-0 av det.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Ser ut som FUT Birthday kommer med noen vanvittige kort. 93 Suarez med 89 passing og 90+ på resten (minus def). 86 agility og 88 balance. Engine på han blir greit. 5* SM også. Allan, Grealish, Ødegaard og Kroos kommer også.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: tor mar 03, 2022 3:49 pm Ser ut som FUT Birthday kommer med noen vanvittige kort. 93 Suarez med 89 passing og 90+ på resten (minus def). 86 agility og 88 balance. Engine på han blir greit. 5* SM også. Allan, Grealish, Ødegaard og Kroos kommer også.
Hvis Øde får 5/5....

Jompa

Legg inn av Jompa »

Tokens for Fut Birthday. Totalt mulig å få 24 tokens. Blir vel pakker på meg som vanlig. Har også spart 2x125k og 2x100k til i kveld.

Bilde

Jompa

Legg inn av Jompa »

Sheriff melder at de muligens har fjernet en av de bedre spillerne i det første laget. Vi får se. Dette ble i hvert fall lekket i går:
Bilde

Jompa

Legg inn av Jompa »

I tillegg kommer Icon Moments i helgen.

Klang

Legg inn av Klang »

Det ene målet hans skulle egentlig ikke vært mål, men kontrolleren min taklet tre ganger uten at jeg var i nærheten av å trykke selv. Kunne blitt 8, men har samme problemet med runding offensivt.

Bilde

Alpha

Legg inn av Alpha »

Ingen fangst fra WL. Møtte ikke et eneste sølvlag.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Et par bursdagskort i den ene 125k pakka. Ellers ingenting.

Klang

Legg inn av Klang »

Blir i hvert fall pick for 4 seire for meg. Vurderer 6. Bare møtt ett sølvlag iløpet av de første 15 kampene (10+5).

Solgte Tomi fordi han steg 40k. Kjøper tilbake senere.

Bilde

Klang

Legg inn av Klang »

4, 6 og 8 seire. Er vel som forventet.

Bilde

Klang

Legg inn av Klang »

Zinchenko 7 chemistry.

Bilde

NoDabForYou
Innlegg: 1951

Legg inn av NoDabForYou »

Neymar gold under 100K.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Prime R9 i mid/prime PP :)

Alpha

Legg inn av Alpha »

TheOpiate skrev: ons mar 09, 2022 11:12 pm Prime R9 i mid/prime PP :)
Det er meeeget solid!

Jeg gjorde en nå i forbindelse med rival rewards, som forøvrig var forferdelig. Fikk velge mellom Prime Garrincha, mid Dalglish og prime Hugo Sanchez. Landet på brasilianeren og er fornøyd med det!

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Godt fornøyd med det

Dog, etter at jeg puttet han innpå laget så har jeg tapt samtlige kamper. Laget mitt har gått fullstendig i sirup. Fått for høy rating på laget og blitt nerfet av EA?

Fin PP det også da. Selvfølgelig kunne du fått bedre spillere, men du kunne jammen meg fått mye ræl som er langt dårligere

Alpha

Legg inn av Alpha »

TheOpiate skrev: tor mar 10, 2022 6:52 pm Godt fornøyd med det

Dog, etter at jeg puttet han innpå laget så har jeg tapt samtlige kamper. Laget mitt har gått fullstendig i sirup. Fått for høy rating på laget og blitt nerfet av EA?

Fin PP det også da. Selvfølgelig kunne du fått bedre spillere, men du kunne jammen meg fått mye ræl som er langt dårligere
Hvordan ser laget ditt ut nå?

Klang

Legg inn av Klang »

"WL ready" 😄 hvorfor ikke, liksom, om man kan vinne med sølvlag. Måtte nesten oppgradere Yaremchuk.

Bilde

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Alpha skrev: tor mar 10, 2022 8:51 pm
Hvordan ser laget ditt ut nå?
Ikke noe veldig ville greier, men langt bedre enn jeg har hatt tidligere

https://imgur.com/a/o5FtNMj

Alpha

Legg inn av Alpha »

TheOpiate skrev: fre mar 11, 2022 5:19 pm
Alpha skrev: tor mar 10, 2022 8:51 pm
Hvordan ser laget ditt ut nå?
Ikke noe veldig ville greier, men langt bedre enn jeg har hatt tidligere

https://imgur.com/a/o5FtNMj
Rimelig hissig laget det der da!

Selv synes jeg FB2 ser mye bedre ut enn FB1. Firmino, Dani Alves og Lucas Paqueta er alle kandidater for å komme inn i laget mitt. Vurderer å grinde til meg 25x83+, selv om det er et slit.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»