FIFA 22 Ultimate Team

Svar
Klang

Re: FIFA 22 Ultimate Team

Legg inn av Klang »

Hoper seg opp. +3 pakker som ikke kom med her. Sikkert lagt opp til å gjøre icon SBCs og annet "ræl" hvor man ofte får lite igjen, og så er det stadig vekk overprisede spiller-SBCs. Forstår meg overhodet ikke på Ndombele, som et eksempel.

Fått gjort Quaresma, men Kane, Lukaku og Kamada som er untradeable duplicates passer ikke inn der.

Bilde

Trenger en NOS-keeper snart.

Bilde

Jompa

Legg inn av Jompa »

Mbappe POTM er meldt

Klang

Legg inn av Klang »


Brukeravatar
Hallow
Innlegg: 158
Sted: Moss

Legg inn av Hallow »

Endelig litt gli fra PP i dag. Firmino 92 fra 80+ PP. Fornøyd med den.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Lykken har snudd. Prime Laudrup, prime Vidic og mid Henry. Tar det ikke så tungt akkurat.

Klang

Legg inn av Klang »

Nedtur med Nkunku. Hadde et håp om Reus

Skulle ventet litt med club tour'en. Har oppgradert med to habile keepere nå, POTM Courtois og 89 Szczesny. Har TOTY Donnarumma i hovedlaget og har ikke brydd meg så mye om keeperne i alle de andre lagene.

Klang

Legg inn av Klang »

NOS-planene klare. Hadde Porro, men 70k og extinct, så jeg solgte og fikk inn Cannon isteden.

Bilde

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Hva styrer EA med nå?

Våknet opp til 5 stk FUT Fantasy Eriksen(90-rated) i klubben. 2 untrade og 3 tradeable. Fant to stk til som jeg hadde hurtigsolgt og som jeg kunne opprette, så totalt 7 stk i klubben nå

Jompa

Legg inn av Jompa »

FUT Fantasy Team 1 i kveld:
Bilde

Alpha

Legg inn av Alpha »

Verdt å sjekke quick sell recovery. Drøye 500c for 90 rated kort er bra value.

Klang

Legg inn av Klang »

Overraskende billig, og vil jo antagelig bli oppgradert. Men enda mer hårreisende er at Acuna går for 35k eller noe 😐

Bilde

Jompa

Legg inn av Jompa »

Maradona fjernes fra pakker/draft. Noe juridisk som har gjort at avtalen ikke er gyldig.

Hodor

Legg inn av Hodor »

Alpha skrev: søn mar 13, 2022 11:24 pm
Hodor skrev: søn mar 13, 2022 11:06 pm
Alpha skrev: søn mar 13, 2022 9:02 pm Var meget bitter over at jeg ikke fikk gjort mid/prime pick i går. Nå er jeg ikke bitter lengre.
Gratulerer. Ble Prime Garrincha her. Klager ikke på det. Spm er hvor jeg skal spille han. Laget mitt er satt opp uten vinger, og endrer til 352 / 3142 in-game. Har nå HM-Foden og FS Smith Rowe som spisser, begge untradeable. Blir vel å selge HM Bruno og bruke enten Foden eller Garrincha på midten. Må da også få inn en LW som kan spille på en av plassene på midtbanen.
Jeg bruker han som LCM i 3142 Funker ganske bra. Er som en hybrid CAM/ving i den rollen. Skulle helst vært venstrefot, men det får duge. Blir for dumt å benke han.
Funker bra som LCM her også 😊. I starten litt uvant å ikke ha Brunos Work rates og stamina der, men Garrincha har vokst på meg. Får inn noen fine driblinger som fører til mål og leverer bra med målpoeng. Meget god spiller på mitt nivå

Jompa

Legg inn av Jompa »

Lite FIFA siste ukene, men fikk i hvert fall rotet meg inn i WL igjen denne helga for å endelig sikre meg nok wins for å få den siste icon token som går ut i dag.

Grifo, Ferran Torres og Coady fra picks. Ikke noe spennende i pakker. Passerte i hvert fall 20 mill i TP.

Brukeravatar
Hallow
Innlegg: 158
Sted: Moss

Legg inn av Hallow »

Det er de samme spillerne som dukker opp i de forskjellige promoene spill etter spill (Se bort i fra de prestasjonsbaserte spesialkortene). Vi så det i fjor og vi ser det i år også at spillere som allerede har et bra spesialkort får et nytt spesialkort. Det er litt kjedelig spør du meg. Det er så mange spillere en kan ta av.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Ikke bare litt kjedelig, men helt håpløst. Ser man på meta-lagene fra i fjor satt opp mot årets så tror jeg de begynner å bli utrolig like. Det verste er at de resirkulerer spillere innad i samme versjon, og at flere spillere får flere spesialkort innenfor samme versjon

Bilde

Jompa

Legg inn av Jompa »

Neste batch med icon tokens er her. Relativt standard. De har gjort det litt mindre enkelt å kombinere i squad battles når de nå krever 3 ligaer. Så nå må man minst spille 18 kamper i SB. Her blir det liga portugal, eredivise og ett lag til slutt med first owner silvers fra Championship.

Klang

Legg inn av Klang »

Kattimani 😄

edit: og der fant jeg ut at han er knøttliten til å være GK

Klang

Legg inn av Klang »

EA things. Fatter ikke at det er mulig å kløne så mye som de gjør.

Bilde

Jompa

Legg inn av Jompa »

Kommer i morgen:
Bilde

Alpha

Legg inn av Alpha »

Kortene som kom i dag er jo helt absurd gode. Er det nok takhøyde for TOTS?

Klang

Legg inn av Klang »

😳🤣

Bilde

Egentlig rart at Tonali har så mye høyere krav enn Perisic og Caligiuri. Har skaffet meg de to sistnevnte.

Klang

Legg inn av Klang »

Ikke så verst lag. Tagliafico og Gravenberch 7 chemistry

Bilde

Jompa

Legg inn av Jompa »

Under 20k for POTM Osimhen. En grei spiller å ha for de som kjører litt annerledes lag.

Klang

Legg inn av Klang »

Må nesten selge når prisene er som dette, selv om det ødelegger det helnorske laget.

Bilde

Ble Osimhen på meg, og er godt igang med POTM Mbappé.

8 MLS-spillere her. Shaqiri 7 chemistry, Piqué og De Gea 8. Trenger egentlig ter Stegen, da er det bare Shaqiri som ikke har full chemistry.

Bilde

Klang

Legg inn av Klang »

Ubegripelig. Vant begge kampene, men to slike mål samme dag 🤮🤮🤮🤮


Jompa

Legg inn av Jompa »

Legger opp til at jeg gjør Mbappe jeg også nå. Har nå spilt med Owen, Joe Cole, Etebo og Semedo veeeeldig lenge, så på tide å bytte de ut. Gjorde Ndombele, som var veldig overpriset men jeg hadde så mye fodder duplikater. Fikk mer fodder fra icon swaps så endte opp med å gjøre Ashley Cole også. Så da ser laget sånn ut, der samtlige spillere er untradeables.

Klang

Legg inn av Klang »

Så ødelagt. Edit: skrivefeil ser jeg.


Alpha

Legg inn av Alpha »

Inzaghi, Cech og Rush fra prime pick. Gjesp.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Au....

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»