Fantasy Premier League 2021-22

Svar
Kapteinhivoghoi

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

K-Torget skrev: søn des 05, 2021 6:00 pm
Knaxern skrev: søn des 05, 2021 5:56 pm Jota blir det mye mindre spilletid på når Firmino er frisk. Mer benk enn start mest sannsynlig.
Tror du er inne på noe der.
Sjelden jeg bytter tidlig, men Bernardo inn for Jota alt igår fra min side. Og jammen steig Bernardo i pris over natta. 55 poeng med null fra James og Reguilon til denne tid er ok. Med Toney ute blir det ESR og Ramsdale imorgen, kanskje de kan klare 10 poeng tilsammen ??? 4 spillere som egentlig leverte denne runden så langt, Son - TAA - Salah og Mount. Utenom de er det tynt mildt sagt.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Dobbel Konsa

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Kapteinhivoghoi skrev: søn des 05, 2021 6:25 pm
K-Torget skrev: søn des 05, 2021 6:00 pm
Knaxern skrev: søn des 05, 2021 5:56 pm Jota blir det mye mindre spilletid på når Firmino er frisk. Mer benk enn start mest sannsynlig.
Tror du er inne på noe der.
Sjelden jeg bytter tidlig, men Bernardo inn for Jota alt igår fra min side. Og jammen steig Bernardo i pris over natta. 55 poeng med null fra James og Reguilon til denne tid er ok. Med Toney ute blir det ESR og Ramsdale imorgen, kanskje de kan klare 10 poeng tilsammen ??? 4 spillere som egentlig leverte denne runden så langt, Son - TAA - Salah og Mount. Utenom de er det tynt mildt sagt.
SIkkert ikke dumt å bytte tidlig, men jeg avventer og får heller svelge de prisstigningene som kommer..

Liverpoolodd94

Legg inn av Liverpoolodd94 »

Vardy inn

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Kapteinhivoghoi skrev: søn des 05, 2021 6:25 pm
K-Torget skrev: søn des 05, 2021 6:00 pm
Knaxern skrev: søn des 05, 2021 5:56 pm Jota blir det mye mindre spilletid på når Firmino er frisk. Mer benk enn start mest sannsynlig.
Tror du er inne på noe der.
Sjelden jeg bytter tidlig, men Bernardo inn for Jota alt igår fra min side. Og jammen steig Bernardo i pris over natta. 55 poeng med null fra James og Reguilon til denne tid er ok. Med Toney ute blir det ESR og Ramsdale imorgen, kanskje de kan klare 10 poeng tilsammen ??? 4 spillere som egentlig leverte denne runden så langt, Son - TAA - Salah og Mount. Utenom de er det tynt mildt sagt.
Bernardo blir vel skadet i CL til uka da?

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Silva spiller nok ikke i CL til midtuken. Man City har vunnet gruppen, så det blir reservepreget mest sannsynlig.

Deila

Legg inn av Deila »

Knaxern skrev: søn des 05, 2021 5:56 pm Jota blir det mye mindre spilletid på når Firmino er frisk. Mer benk enn start mest sannsynlig.
Mest sannsynlig, men det blir verre og verre å sette ut Jota fra laget nå.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Watkins og Vardy uten leveranse. Deilig. Da er det ikke så vondt å ha gjort byttet Vardy til Jesus for å få inn Cancelo samme runden.

TLee

Legg inn av TLee »

Jota har jo vært steinbra i fraværet til Firmino!
Firmino skal vel inn på laget igjen, eller skal han det?
Blir uansett benk på Firmino mot Villa, har vært ute en stund så jeg blir iallfall veldig overrasket om han går rett inn på laget igjen.

Barks

Legg inn av Barks »

Rekka til Harry Kane etter at jeg hentet ham til runde 9: 2-2-2-2-2-2 :?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

TLee skrev: søn des 05, 2021 8:48 pm Jota har jo vært steinbra i fraværet til Firmino!
Firmino skal vel inn på laget igjen, eller skal han det?
Blir uansett benk på Firmino mot Villa, har vært ute en stund så jeg blir iallfall veldig overrasket om han går rett inn på laget igjen.
Helt enig i argumentasjonen og logikken her, MEN Klopp mener Firmino er verdens beste spiss så da er det ikke like sikkert at Firmino starter på benk..

guru

Legg inn av guru »

Helt ubegripelig at jeg kastet meg på Kane-bølgen. Man tenker hele tiden at NÅ må det jo løsne. Fytti grisen for en ræva spiller han har blitt. Vil han i det hele tatt starte mot Brighton? Han fortjener ikke det i allefall. Gray kan redde runden i morgen med målpoeng, men ellers er det kun Wilson som er lyspunktet. Blir drept av Son og Bernardo.

...og for første gang brøt jeg mot mine egne prinsipper og henta inn Reguilon i går. Selvsagt ut skadet idag. Ja, jeg ser at det neppe er alvorlig, så han blir nok værende på laget, og forhåpentligvis starter han til helga. Men får jo svi for min egen udugelighet om Reguilon ikke rekker neste kamp.

Mitt andre for --4 er Raphinha -> Foden eller Bernardo. Nå kan det i stedet bli å hente inn Ronaldo igjen.
Sist redigert av guru den søn des 05, 2021 9:35 pm, redigert 2 ganger totalt.

TLee

Legg inn av TLee »

Firmino har startet flere kamper på benken han :)
Starter uansett ikke før Klopp mener han er klar for 90

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

guru skrev: søn des 05, 2021 9:29 pm Helt ubegripelig at jeg kastet meg på Kane-bølgen. Man tenker hele tiden at NÅ må det jo løsne. Fytti grisen for en ræva spiller han har blitt. Vil han i det hele tatt starte mot Leiester? Han fortjener ikke det i allefall. Gray kan redde runden i morgen med målpoeng, men ellers er det kun Wilson som er lyspunktet. Blir drept av Son og Bernardo.

...og for første gang brøt jeg mot mine egne prinsipper og henta inn Reguilon i går. Selvsagt ut skadet idag. Ja, jeg ser at det neppe er alvorlig, så han blir nok værende på laget, og forhåpentligvis starter han til helga. Mitt andre for --4 er Raphinha -> Foden eller Bernardo. Nå kan det i stedet bli å hente inn Ronaldo igjen.
Spurs møter Brighton neste runde, ikke leicester

guru

Legg inn av guru »

Lumanza skrev: søn des 05, 2021 9:32 pm
guru skrev: søn des 05, 2021 9:29 pm Helt ubegripelig at jeg kastet meg på Kane-bølgen. Man tenker hele tiden at NÅ må det jo løsne. Fytti grisen for en ræva spiller han har blitt. Vil han i det hele tatt starte mot Leiester? Han fortjener ikke det i allefall. Gray kan redde runden i morgen med målpoeng, men ellers er det kun Wilson som er lyspunktet. Blir drept av Son og Bernardo.

...og for første gang brøt jeg mot mine egne prinsipper og henta inn Reguilon i går. Selvsagt ut skadet idag. Ja, jeg ser at det neppe er alvorlig, så han blir nok værende på laget, og forhåpentligvis starter han til helga. Mitt andre for --4 er Raphinha -> Foden eller Bernardo. Nå kan det i stedet bli å hente inn Ronaldo igjen.
Spurs møter Brighton neste runde, ikke leicester
Korrekt. Rettet opp.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Mount opp i pris i natt. Snitter på 16 poeng i sine tre siste 90 minuttere.

guru

Legg inn av guru »

chelsea8 skrev: søn des 05, 2021 10:31 pm Mount opp i pris i natt. Snitter på 16 poeng i sine tre siste 90 minuttere.
Er han sikker starter fremover? Svært mange interessante midtbanespillere rundt den prisen nå (Mount, Bowen, Bernardo, Foden). Så har man i tillegg Son i prisklassen over. GW 21-23 er tøffe, pluss blank i GW24 og GW25.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Og hva mer Bernardo? Nå som KdB er tilbake igjen. Og Gundo. Men kan vel like greit spille på høyrekanten.

Deila

Legg inn av Deila »

guru skrev: søn des 05, 2021 10:38 pm
chelsea8 skrev: søn des 05, 2021 10:31 pm Mount opp i pris i natt. Snitter på 16 poeng i sine tre siste 90 minuttere.
Er han sikker starter fremover? Svært mange interessante midtbanespillere rundt den prisen nå (Mount, Bowen, Bernardo, Foden). Så har man i tillegg Son i prisklassen over. GW 21-23 er tøffe, pluss blank i GW24 og GW25.
Blir en hodepine å finne ut hvordan man skal legge opp laget fremover.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Cupkvalikk denne runden. Er såvidt jeg karrer meg videre. Ca 7 mill av 8mill

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Deila skrev: søn des 05, 2021 7:57 pm
Mest sannsynlig, men det blir verre og verre å sette ut Jota fra laget nå.
Helt klart. Liverpool har nå 6 kamper før Mané og Salah forsvinner, og det blir garantert noe rotasjon i jula også. Mulig jeg kvitter meg med Jota etter kampen mot Newcastle, og tar han inn igjen sammen med Origi etter Chelsea-matchen. Samtidig er det et spørsmålstegn om man skal ta ut Salah eller ikke. Jeg kjøpte han for 12.5, og nå koster han 13.1, så det er også noe man må tenke på om man skal ta ut Salah for de to matchene.

Det er uansett to fine matcher for Origi, Firmino og Jota i fraværet av Mané og Salah.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

42p med Ramsdale igjen. Blæææ

Expekt

Legg inn av Expekt »

guru skrev: søn des 05, 2021 9:29 pm Gray kan redde runden i morgen med målpoeng
x2! Sesongens klart dårligste runde for min del.
2 målpoeng fra Gray i morgen og jeg er i nærheten av top10k average, men det skal godt gjøres - mot Arsenal som er begynt å bli gjerrige bakover. Jeg håper Gray spiller en god kamp og får fornyet tillit neste helg, for jeg klarer ikke bli kvitt han helt enda. Bytte til neste runde blir nok veldig enkelt Raphinha ut og Bowen inn, selv om både Gundogan og Bernardo Silva frister. Man føler liksom at man spiller spillet feil når Bernardo Silva putter i hver eneste match og man ikke har hentet han ennå.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

TLee skrev: lør des 04, 2021 11:50 pm Skjer med Chelsea?
Så jo så solide ut, med Chilwell og Kante ute kan det se ut til at det blir tøffere i de kommende kampene.
Lukaku kom inn til 2.omg idag, hjalp ikke akkurat det heller.
Mount ser bra ut, er han noe å satse på mon tro?
Det slippes inn mål, er James/Rudiger verdt pengene?
Hva skjer med Chelsea? Du svarte jo på det selv. Chilwell og Kanté er ute.

urbeka

Legg inn av urbeka »

Det blir et interessant dilemma med Firminio og Jota. Noen som vet hvordan Klopp vil stable laget når Salah og Mane forsvinner til Afcon? Det kan jo skje allerede i runde 20-21, avhengig av hvor tidlig respektive landslag starter sine samlinger. Jeg hadde vel håpet at perioden mellom Firminio skadefri og Afcon start på samlinger ble så kort som mulig, slik at Jota kan være et 'hold'.

Yesil

Legg inn av Yesil »

urbeka skrev: man des 06, 2021 10:09 am Det blir et interessant dilemma med Firminio og Jota. Noen som vet hvordan Klopp vil stable laget når Salah og Mane forsvinner til Afcon? Det kan jo skje allerede i runde 20-21, avhengig av hvor tidlig respektive landslag starter sine samlinger. Jeg hadde vel håpet at perioden mellom Firminio skadefri og Afcon start på samlinger ble så kort som mulig, slik at Jota kan være et 'hold'.
Tipper Origi og Minamino vil veksle på det sammen med Jota og Firmino.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Søndag er tydeligvis ikke min greie ass. Tredje søndagen på rad med pikk. Raphinha leverer jo ok, men gult kort ødelegger for BP. Reguilon, Kane og Toney gir feite 2p. Heldigvis kommer Livramento inn fra benken for Toney og dobler beholdningen etter at nullen røk i det 98 min eller hva faen det var.

Vurderer å bygge laget mitt opp etter hvem som spiller på lørdager fremover.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Reece James sin rekke etter jeg hentet han inn: 1-0-0

Utenom Jota har man knapt gjort et bra gratisbytte siden TAA i runde 10, og før dette Ronaldo inn i runde 4. Chilwell i 11 kan diskuteres, men ble skadet etter 2 kamper. Fucking hell det er vanskelig i år.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Ekstrem flyt de siste 4 rundene. Fra 192K til 19K. Eller de siste 2 hvor jeg har flydd fra 114K til 19K.

Mye tilfeldigheter og flaks inne i bildet. Skulle ta ut en av Foden og Mount for å få inn Jota. Var egentlig bestemt på Mount men endte på Foden siden han var skadet. Så går Mount inn og leverer 4 målpoeng på de to siste rundene som en mega-differential.

2 FT nå, ønsker å gjøre Wilson&Jimmy til Ronaldo + fodder, men har akkurat ikke råd. Spørsmålet er om jeg skal hitte litt, eller om jeg skal nøye med med Antonio for Jimmy.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

HeskeyTime skrev: man des 06, 2021 10:38 am Reece James sin rekke etter jeg hentet han inn: 1-0-0

Utenom Jota har man knapt gjort et bra gratisbytte siden TAA i runde 10, og før dette Ronaldo inn i runde 4. Chilwell i 11 kan diskuteres, men ble skadet etter 2 kamper. Fucking hell det er vanskelig i år.
Sjæl. Hadde Azpi i fire kamper på benken før det også. Tapt så mye poeng på dette...

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»