Fantasy Premier League 2021-22

Svar
Deila

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av Deila »

silkyglenjohnson skrev: man des 06, 2021 8:24 pm Hvem tar man inn av Mount, Bilva og Gunde Svan da? Synes kampprogrammet til City ser ørlite bedre ut, men Mount er vel det nærmeste du får en spikret spiller i elleveren til Tuchelele. Har allerede kuket Kane ut til fordel for Kane og (snart) Toney for King/Dennis, så det vil i så fall bli årets første hit.

Jeg kan for øvrig legge til at jeg har sykt draget på damer og er jæveligt inteligent om det spiller noen rolle.
Du har kuket Kane ut til fordel for Kane sier du?

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Deila skrev: tir des 07, 2021 7:39 am
silkyglenjohnson skrev: man des 06, 2021 8:24 pm Hvem tar man inn av Mount, Bilva og Gunde Svan da? Synes kampprogrammet til City ser ørlite bedre ut, men Mount er vel det nærmeste du får en spikret spiller i elleveren til Tuchelele. Har allerede kuket Kane ut til fordel for Kane og (snart) Toney for King/Dennis, så det vil i så fall bli årets første hit.

Jeg kan for øvrig legge til at jeg har sykt draget på damer og er jæveligt inteligent om det spiller noen rolle.
Du har kuket Kane ut til fordel for Kane sier du?
Selvkuking, altså. Imponerende. Mente Ronny Ronaldo.

Deila

Legg inn av Deila »

silkyglenjohnson skrev: tir des 07, 2021 7:41 am
Deila skrev: tir des 07, 2021 7:39 am
silkyglenjohnson skrev: man des 06, 2021 8:24 pm Hvem tar man inn av Mount, Bilva og Gunde Svan da? Synes kampprogrammet til City ser ørlite bedre ut, men Mount er vel det nærmeste du får en spikret spiller i elleveren til Tuchelele. Har allerede kuket Kane ut til fordel for Kane og (snart) Toney for King/Dennis, så det vil i så fall bli årets første hit.

Jeg kan for øvrig legge til at jeg har sykt draget på damer og er jæveligt inteligent om det spiller noen rolle.
Du har kuket Kane ut til fordel for Kane sier du?
Selvkuking, altså. Imponerende. Mente Ronny Ronaldo.
Det ligger vel an til at jeg gjør det samme. Kane har så langt vært bedre på selvkuking enn til å spille fotball så langt denne sesongen.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Deila skrev: tir des 07, 2021 8:04 am Det ligger vel an til at jeg gjør det samme. Kane har så langt vært bedre på selvkuking enn til å spille fotball så langt denne sesongen.
Veldig også. Og om man skal tro ryktene om koronersutbrudd hos Spursegutta i tillegg så er det bare å shippe ut spilleren som har minst verdi per mill om dagen.

Lew, se Kane snur det rundt nå og banker inn to i helgen. Jeg vedder flere mill på dette.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

guru skrev: tir des 07, 2021 6:47 am Spurs-spillerne med Covid ryktes å være Son, Gil, Emerson, Romero, Davies og Moura.
Jepp, så får vi se om det er riktig, og om evt en PCR-test også gir positivt resultat. Dersom alle disse spillerne skulle være smittet, er det da fare for utsettelse? Arsenal manglet jo 4 a-lagsspillere mot Brentford i serieåpningen uten at det da var sjanse for utsettelse. Det kommer vel kanskje an på om Spurs må stenge ned anlegg osv?


Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

silkyglenjohnson skrev: tir des 07, 2021 8:53 am Lew, se Kane snur det rundt nå og banker inn to i helgen. Jeg vedder flere mill på dette.
Om det er pandemifest i Spurs-leiren og de allikevel må møte Brighton, så blir jeg imponert om Kane herjer med halvveis B-lag for Spurs.

Om ryktene stemmer kan Spurs mangle 9-10 spillere til helgen, Brighton har allerede 9 spillere som er ute/usikre. Tipper begge lag er keen på å utsette kampen, men PL tar vel uansett avgjørelsen. Kan bli grei belastning om Spurs må presse inn to ekstra kamper utover vinteren samtidig som man spiller nasjonale- og europacuper.

Deila

Legg inn av Deila »

Lew_Ashby skrev: tir des 07, 2021 6:22 am Hva er det vi idioter driver ned?
Kunne vært spennende en sesong å sette opp et decent lag og bare la det stå hele sesongen ute å bytte.

guru

Legg inn av guru »

Lew_Ashby skrev: tir des 07, 2021 10:50 am
silkyglenjohnson skrev: tir des 07, 2021 8:53 am Lew, se Kane snur det rundt nå og banker inn to i helgen. Jeg vedder flere mill på dette.
Om det er pandemifest i Spurs-leiren og de allikevel må møte Brighton, så blir jeg imponert om Kane herjer med halvveis B-lag for Spurs.

Om ryktene stemmer kan Spurs mangle 9-10 spillere til helgen, Brighton har allerede 9 spillere som er ute/usikre. Tipper begge lag er keen på å utsette kampen, men PL tar vel uansett avgjørelsen. Kan bli grei belastning om Spurs må presse inn to ekstra kamper utover vinteren samtidig som man spiller nasjonale- og europacuper.
Ekstremt frustrerende. Får betale prisen for at tok inn Reguilon på et tidligbytte, i mot mine prinsipper :( Planen var å hitte ut Raphinha for Foden/Silva, men nå må jeg heller vurdere å hitte ut Kane for Ronaldo. Ronaldo ser ut til å stige i kveld, men jeg må bare vente til vi får mer info. Vil anta at en utsettelse må komme rimelig kjapt p.g.a. bl.a. reiseplanlegging for fans etc. Krysser fingrene for at vi har svar i løpet av dagen. En utsettelse av denne kampen også vil jo gi Spurs nok en DGW. Kanskje til og med en Triple GW?

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

guru skrev: tir des 07, 2021 11:25 am
Lew_Ashby skrev: tir des 07, 2021 10:50 am
silkyglenjohnson skrev: tir des 07, 2021 8:53 am Lew, se Kane snur det rundt nå og banker inn to i helgen. Jeg vedder flere mill på dette.
Om det er pandemifest i Spurs-leiren og de allikevel må møte Brighton, så blir jeg imponert om Kane herjer med halvveis B-lag for Spurs.

Om ryktene stemmer kan Spurs mangle 9-10 spillere til helgen, Brighton har allerede 9 spillere som er ute/usikre. Tipper begge lag er keen på å utsette kampen, men PL tar vel uansett avgjørelsen. Kan bli grei belastning om Spurs må presse inn to ekstra kamper utover vinteren samtidig som man spiller nasjonale- og europacuper.
Ekstremt frustrerende. Får betale prisen for at tok inn Reguilon på et tidligbytte, i mot mine prinsipper :( Planen var å hitte ut Raphinha for Foden/Silva, men nå må jeg heller vurdere å hitte ut Kane for Ronaldo. Ronaldo ser ut til å stige i kveld, men jeg må bare vente til vi får mer info. Vil anta at en utsettelse må komme rimelig kjapt p.g.a. bl.a. reiseplanlegging for fans etc. Krysser fingrene for at vi har svar i løpet av dagen. En utsettelse av denne kampen også vil jo gi Spurs nok en DGW. Kanskje til og med en Triple GW?
Tviler sterkt på TGW, ryker Tottenham ut av Conference League(Noe jeg tror de gjør) får de mange ledige midtuker.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Spurs burde ikke få kampen utsatt. Covid bør være som skader.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »


Sodajr

Legg inn av Sodajr »

West ham uten Ogbonna, Zouma og Johnson til helga + kanskje Cresswell.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lumanza skrev: tir des 07, 2021 11:29 am Spurs burde ikke få kampen utsatt. Covid bør være som skader.
Absurd utsagn.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Lew_Ashby skrev: tir des 07, 2021 11:47 am
Lumanza skrev: tir des 07, 2021 11:29 am Spurs burde ikke få kampen utsatt. Covid bør være som skader.
Absurd utsagn.
Why?

MentalM

Legg inn av MentalM »

Lumanza skrev: tir des 07, 2021 11:56 am
Lew_Ashby skrev: tir des 07, 2021 11:47 am
Lumanza skrev: tir des 07, 2021 11:29 am Spurs burde ikke få kampen utsatt. Covid bør være som skader.
Absurd utsagn.
Why?
Fordi det går utover alle 20 lag i PL. Eksempelvis kunne 3 poeng være forskjell på om å Brighton rykket ned eller ikke (samme med Europaspill), hvis et annet lag rykker ned pga Brighton får spille mot et redusert Spurs lag vil det være urettferdig.

Cupkamper blir nok ikke utsatt, men ligakamper blir det.

Edit: Ja, du kan si det samme om skader, men det blir i mine øyne forskjellig mtp at vi er i en pandemi som man må kollektivt jobbe sammen for å stoppe.
Sist redigert av MentalM den tir des 07, 2021 12:03 pm, redigert 1 gang totalt.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lumanza skrev: tir des 07, 2021 11:56 am Absurd utsagn.
Why?
[/quote]
Fordi skader ikke er smittsom, COVID er smittsom. PL har vist at terskelen for utsettelse er høy (bla for dere i åpningen), men det er allikevel en del andre momenter enn antall spillere ute som ligaen må vurdere dersom en klubb søker om utsettelse ved COVID-smitte. Må anlegget stenges ned, er det smittefare, har man de nødvendige sikkerhetstiltak på stell.

guru

Legg inn av guru »

Sitter med en følelse av at dette bare er starten. Omicronviruset begynner å få fotfeste, og jeg tipper vi får se flere utbrudd fremover, også i klubber. Kan fort bli et helt vanvittig kaos med utsatte kamper fremover. Bare å holde på chipsene. Blir nok en del DGW i 2022.

Hva gjør dere som har Kane? Bytter inn Ronaldo allerede nå?

Hvis Spurs skal spille mot et Brighton-lag omtrent uten forsvar, frister det å la Kane få en siste sjanse. Samtidig er Ronaldo mot Norwich noe av det beste man kan ha. Men spørsmålet er om Ronaldo starter den kampen.....

Lezah

Legg inn av Lezah »

Kjappet meg med å få inn Son. Jævla sjakktrekk fort.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Det stresses fortsatt med tidlige bytter selv etter mars 2020, vel vel.

Expekt

Legg inn av Expekt »

guru skrev: tir des 07, 2021 12:51 pm Men spørsmålet er om Ronaldo starter den kampen.....
Jeg blir veldig overrasket om han ikke starter mot Norwich. Jeg har troen på at han fikser seg et par scoringer også. :mrgreen: Men sikkert greit å vente med å hente han til man ser hvor mye spilletid det blir på han i morgen mot Young Boys. Egentlig bør han ikke spille i det hele tatt, men jeg regner med han ønsker å spille en god time mtp at det er Champions League. Uansett en perfekt kamp for å gi Greenwood sjansen fra start - og også Martial egentlig.

Rashford kan forresten bli en veldig interessant FPL-spiller i tiden fremover, hvis United fortsetter med to spisser.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Ekstremt lite ideelt for Spurs å få dette ned i fanget nå med kamp torsdag - søndag - torsdag - søndag - torsdag. Spurs må ha seier på torsdag for å være sikker på EL-avansement.

Enten blir PL-kamp søndag og kanskje neste torsdag utsatt og laget får et helvete med å spille kamper utover vinteren. Eller så går kampene som planlagt og Spurs må i verste fall klare seg uten nøkkelspillere i 3 kamper. Går ut ifra at alle er vaksinerte, da trenger de vel kun negativ PCR-test, som man i realiteten kan få ila 4-5 dager. Er isolasjonsreglene i UK 10 dager fra symptomene starter SELV om man tester negativt?

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Lew_Ashby skrev: tir des 07, 2021 1:30 pm Ekstremt lite ideelt for Spurs å få dette ned i fanget nå med kamp torsdag - søndag - torsdag - søndag - torsdag. Spurs må ha seier på torsdag for å være sikker på EL-avansement.

Enten blir PL-kamp søndag og kanskje neste torsdag utsatt og laget får et helvete med å spille kamper utover vinteren. Eller så går kampene som planlagt og Spurs må i verste fall klare seg uten nøkkelspillere i 3 kamper. Går ut ifra at alle er vaksinerte, da trenger de vel kun negativ PCR-test, som man i realiteten kan få ila 4-5 dager. Er isolasjonsreglene i UK 10 dager fra symptomene starter SELV om man tester negativt?
Tottenham er i Conference League ikke EL

Robin

Legg inn av Robin »

guru skrev: tir des 07, 2021 12:51 pm Sitter med en følelse av at dette bare er starten. Omicronviruset begynner å få fotfeste, og jeg tipper vi får se flere utbrudd fremover, også i klubber. Kan fort bli et helt vanvittig kaos med utsatte kamper fremover. Bare å holde på chipsene. Blir nok en del DGW i 2022.

Hva gjør dere som har Kane? Bytter inn Ronaldo allerede nå?

Hvis Spurs skal spille mot et Brighton-lag omtrent uten forsvar, frister det å la Kane få en siste sjanse. Samtidig er Ronaldo mot Norwich noe av det beste man kan ha. Men spørsmålet er om Ronaldo starter den kampen.....
Er jo ikke en problemstilling de med Kane må ta hensyn til før om man ser laget United stiller på onsdag. Hvor man for øvrig allerede er videre som gruppevinner.

Også må det for all del drøyes så lenge som mulig til man har mest mulig info rundt hva som skjer med Spurs-Brighton - håper virkelig man er heldig og få dette før frist.

Ikke vits å kverne for mye før man har noen premisser på plass her. Selv om det meste man har av info tyder på at CR7 er helt sikker i United-laget og synes ikke juleprogrammet til United ser så gærent ut mtp totalbelastningen. To "cl-uker" med bra mellomrom. Er jo også en faktor. Slipper 48 timers mellomrommet mellom kampene.

urbeka

Legg inn av urbeka »

Expekt skrev: tir des 07, 2021 1:27 pm
guru skrev: tir des 07, 2021 12:51 pm Men spørsmålet er om Ronaldo starter den kampen.....
Jeg blir veldig overrasket om han ikke starter mot Norwich. Jeg har troen på at han fikser seg et par scoringer også.
Gleder meg til Pukki party!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Sodajr skrev: tir des 07, 2021 1:36 pm Tottenham er i Conference League ikke EL
Hvem bryr seg? Innebærer det noen forskjell for kampprogrammet?

Exes

Legg inn av Exes »

Er det noen vits at Tottenham ønsker å gå videre i Europa? Hva får vinneren, bortsett fra heder og ære? Selv om det sikkert er Tottenhams største sjanse for å vinne et trofe med det første.

guru

Legg inn av guru »

Exes skrev: tir des 07, 2021 2:15 pm Er det noen vits at Tottenham ønsker å gå videre i Europa? Hva får vinneren, bortsett fra heder og ære? Selv om det sikkert er Tottenhams største sjanse for å vinne et trofe med det første.
Vinneren av Conference League går direkte til EL neste sesong, om de ikke kvalifiserer seg gjennom plassering i ligaen.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Kovacic med positiv covid test

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Er vel verre om han har smittet noen andre i troppen. Han er vel fortsatt skadet.

Klaumb

Legg inn av Klaumb »

Med den nye varianten som virker å smitte bare man er i samme rom og selv om man er uvaksinert så er det bare å holde på alle bytter frem til rett før deadline hver eneste uke fremover i alle fall. Kan nok bli en del tilfeller utover, så tror det vil lønne seg å holde hodet kaldt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»