That time of the year again.
Håper alle som har nytte av Fridiskusjon bidrar med noen kroner.
https://www.spleis.no/project/325141
Håper alle som har nytte av Fridiskusjon bidrar med noen kroner.
https://www.spleis.no/project/325141
Fantasy Premier League 2022-2023
Herlighet for en kveld. 0-0 drit kjedelig resultat. Men Fantasy øyne helt fantastisk.
Sitter med Tripper som rasker med seg 9 poeng, Botman som også ligger ann til bonus.
Helt fint at jeg byttet ut Isak mot Alvarez til denne runden.
#Fløte
Sitter med Tripper som rasker med seg 9 poeng, Botman som også ligger ann til bonus.
Helt fint at jeg byttet ut Isak mot Alvarez til denne runden.
#Fløte
- PScholes18
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 13 times
Trippier på første benk. Kommer kun inn om Rashford ikke spiller så må nesten håpe på det. Puster uansett lettet ut etter at både Wilson og Isak blanket. Faller ca 2k plasser uten spillere i denne kampen, men har fortsatt ni spillere igjen. I en perfekt fantasyverden spiller ikke Rashford og KdB hauler.
Jeg håper både KdB og Rash spiller, men ikke levererPScholes18 skrev: ↑man mai 22, 2023 11:09 pm Trippier på første benk. Kommer kun inn om Rashford ikke spiller så må nesten håpe på det. Puster uansett lettet ut etter at både Wilson og Isak blanket. Faller ca 2k plasser uten spillere i denne kampen, men har fortsatt ni spillere igjen. I en perfekt fantasyverden spiller ikke Rashford og KdB hauler.

- Ale
- Has thanked: 3800 times
- Been thanked: 2450 times
Rashford er nok ferdig for sesongen (PL).
Lett å være etterpåklok. Hadde nok selv satt Isak fremfor Botman på benk denne runden..
Nice, full uttelling det.
Klager ikke selv, Trippier er jo plutselig en diff denne runden. Botman klar på første benk hvis Rashford må stå over. Viktig med blanks på Newcastle-spissene også.
Trippier og Joelinton gikk ned i pris i natt.
Kan noen forklare hvorfor folk har solgt unna Trippier?
Han fikk 9 poeng denne runden, 11 poeng forrige runde.
Soleklar nummer 1 forsvarsspiller poengmessig med nesten 50 poeng ned til nummer 2. (TAA).
Nå møter de Chelsea som er helt ute av form..
-
- Has thanked: 178 times
- Been thanked: 60 times
Kan det være så enkelt som at de er/var merket med gult?Sir-Alex skrev: ↑tir mai 23, 2023 7:44 amTrippier og Joelinton gikk ned i pris i natt.
Soleklar nummer 1 forsvarsspiller poengmessig med nesten 50 poeng ned til nummer 2. (TAA).
Er nok flere grunner til det; 1) Han var usikker til kampen 2) Folk erstattet han med spillere som har dobbel (f.eks. United) og 3) Mange begynner å ta sjanser mot slutten av sesongen for å vinne terreng. Jeg planla selv å ta ut Trippier for å få inn Varane, men glemte fristen.....Sir-Alex skrev: ↑tir mai 23, 2023 7:44 amTrippier og Joelinton gikk ned i pris i natt.
Oppdaget først nå at Trippier faktisk er en aldri så liten diff. 9 poeng med under 50% EO er jo helt strålende. Er så vant til at han ligger på rundt 100%, at jeg aldri har brydd meg om hva han har fått. Ikke så voldsom effekt, men 13k plasser opp er i det minste noe.
Nå er drømmescenarioet at MacAllister scorer et par mål mot City, og at Steele holder nullen og redder straffe fra Haaland

Kan nok være det. Noen ser seg blind på fargen/status og ser hverken kamper i sin helhet eller leser nyheter.Evertonion skrev: ↑tir mai 23, 2023 7:48 amKan det være så enkelt som at de er/var merket med gult?Sir-Alex skrev: ↑tir mai 23, 2023 7:44 amTrippier og Joelinton gikk ned i pris i natt.
Akkurat nå lener jeg mot å ta inn McNeil og sette bindet på han. Under 1% eierskap. Everton må vinne siste kamp for å være sikker. McNeil er en nøkkelspiller som har potensiale (fikk 21 poeng i GW35).
Så blir det garantert én megadiff til, mest sannsynlig to. Her skal det satses
Så blir det garantert én megadiff til, mest sannsynlig to. Her skal det satses

- HeskeyTime
- Has thanked: 84 times
- Been thanked: 91 times
Skremmes ikke litt av at han spilte back sist?guru skrev: ↑tir mai 23, 2023 9:02 am Akkurat nå lener jeg mot å ta inn McNeil og sette bindet på han. Under 1% eierskap. Everton må vinne siste kamp for å være sikker. McNeil er en nøkkelspiller som har potensiale (fikk 21 poeng i GW35).
Så blir det garantert én megadiff til, mest sannsynlig to. Her skal det satses![]()
Det har jeg ikke fått med megHeskeyTime skrev: ↑tir mai 23, 2023 9:23 amSkremmes ikke litt av at han spilte back sist?guru skrev: ↑tir mai 23, 2023 9:02 am Akkurat nå lener jeg mot å ta inn McNeil og sette bindet på han. Under 1% eierskap. Everton må vinne siste kamp for å være sikker. McNeil er en nøkkelspiller som har potensiale (fikk 21 poeng i GW35).
Så blir det garantert én megadiff til, mest sannsynlig to. Her skal det satses![]()

Må prøve å få med meg evt. lekkasjer fra lagoppstillinger før jeg gjør byttene.
Jeg vet ikke, men tror Evertonian kanskje er inne på noeEvertonion skrev: ↑tir mai 23, 2023 7:48 amKan det være så enkelt som at de er/var merket med gult?Sir-Alex skrev: ↑tir mai 23, 2023 7:44 amTrippier og Joelinton gikk ned i pris i natt.

-
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 56 times
Free Hit siste runde, hva er diff-o-rama her? Er på omlag 300k, så tar en artig risk her tenker jeg enn å "safe".
CS er vel sjeldent i GW38, så gå for en som får en del skudd på, men redder mye?
Forsvar baseres på målpoeng, og går for en treer med en ikke-diff.
Midtbane med Ramsey, D.Luiz, Eze (fortsatt under 10%), Olise
Angrep, Edouard, Watkins, Vardy.
Vardy benkes fort, så han må vurderes helt opp mot deadline. Porro også kanskje?

CS er vel sjeldent i GW38, så gå for en som får en del skudd på, men redder mye?
Vardy benkes fort, så han må vurderes helt opp mot deadline. Porro også kanskje?

- PScholes18
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 13 times
Kommer helt an på hva du ønsker å oppnå og om du har noen miniligaer du kjemper om.Borealis88 skrev: ↑tir mai 23, 2023 10:55 pm Free Hit siste runde, hva er diff-o-rama her? Er på omlag 300k, så tar en artig risk her tenker jeg enn å "safe".
![]()
I utgangspunktet tenker jeg at template er template av en grunn. Et helt lag kun med differ har jeg strengt tatt ikke særlig tro på, men klart, om evt nedside ikke har noe å si er det bare å kjøre på. Og ja, fokuser på offensivt potensiale.
Son, Vardy, Maddy, Barnes, Antony, Alvarez, Eze, Bamford, DCL er noen diffenavn en kan vurdere.
Tenker litt det samme. En diff i hver lagdel tenker jeg er innafor, men usikkert på et helt lag..PScholes18 skrev: ↑tir mai 23, 2023 11:03 pmKommer helt an på hva du ønsker å oppnå og om du har noen miniligaer du kjemper om.Borealis88 skrev: ↑tir mai 23, 2023 10:55 pm Free Hit siste runde, hva er diff-o-rama her? Er på omlag 300k, så tar en artig risk her tenker jeg enn å "safe".
![]()
I utgangspunktet tenker jeg at template er template av en grunn. Et helt lag kun med differ har jeg strengt tatt ikke særlig tro på, men klart, om evt nedside ikke har noe å si er det bare å kjøre på. Og ja, fokuser på offensivt potensiale.
Son, Vardy, Maddy, Barnes, Antony, Alvarez, Eze, Bamford, DCL er noen diffenavn en kan vurdere.
Spennende og gøy lag, men ser ikke helt keepervalget ditt. Pedro Porro var vel også benket i forrige kamp, så ser ikke helt den. Tror jeg ville hatt et par standard-valg som Salah og TAA inne, da det fort kan bli tosifret poeng på de i alle fall. Vet ikke om jeg har så troen på Palace som deg, men hvorfor ikke.PScholes18 skrev: ↑tir mai 23, 2023 11:03 pmKommer helt an på hva du ønsker å oppnå og om du har noen miniligaer du kjemper om.Borealis88 skrev: ↑tir mai 23, 2023 10:55 pm Free Hit siste runde, hva er diff-o-rama her? Er på omlag 300k, så tar en artig risk her tenker jeg enn å "safe".
![]()
Douglas Luiz, Ramsey & Watkins ser jeg sånn sett heller ikke helt. Tror du Villa skal vinne stort? Douglaz Luiz er defensiv midtbane.
- Ale
- Has thanked: 3800 times
- Been thanked: 2450 times
Rashford trente i går, så han er aktuell mot Chelsea og Fulham.
-
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 56 times
Keepervalget er egentlig Raya tenker jeg, får mange skudd på seg, så går for redninger/bonus. Er vel GW med flest mål i snitt, så CS er ikke bare-bare å treffe. De Gea vurdert, bryter dog noe med diffen.k9b skrev: ↑ons mai 24, 2023 8:30 am Spennende og gøy lag, men ser ikke helt keepervalget ditt. Pedro Porro var vel også benket i forrige kamp, så ser ikke helt den. Tror jeg ville hatt et par standard-valg som Salah og TAA inne, da det fort kan bli tosifret poeng på de i alle fall. Vet ikke om jeg har så troen på Palace som deg, men hvorfor ikke.
Douglas Luiz, Ramsey & Watkins ser jeg sånn sett heller ikke helt. Tror du Villa skal vinne stort? Douglaz Luiz er defensiv midtbane.
Porro ble vel benket pga fire forsvarere, så ser an om det blir vingbacker eller ikkke. Fire bak fungerte vel dårlig mot Brentford...? Shaw er min "safe" ikke-diff, så får jeg bare krysse fingerene for at Trent blanker. Shaw nærmest CS, selv om jeg ikk eser helt hvordan Soton skal score på annet enn frispark

D.Luiz er nok den som må ut ja, kommer fort inn en Maddison der. WH lader vel bare opp til finalen sin, Leicester MÅ vinne. Dog kan jo en 1-0-ledelse til Leicester gjøre de passive, så er litt "meh" med Leicester.
AV-Bri kan vel også fort bli en kjedelig kamp, to lag som ikke vil tape, kan bli målfattig..
- Mr.Meep
- FD Supporter
- Sted: Toronto,Ontario,Canada
- Has thanked: 508 times
- Been thanked: 433 times
Prøve å lese hele innlegget ble bare sittende igjen med ordet Leicester Leicester LeicesterBorealis88 skrev: ↑ons mai 24, 2023 4:28 pmKeepervalget er egentlig Raya tenker jeg, får mange skudd på seg, så går for redninger/bonus. Er vel GW med flest mål i snitt, så CS er ikke bare-bare å treffe. De Gea vurdert, bryter dog noe med diffen.k9b skrev: ↑ons mai 24, 2023 8:30 am Spennende og gøy lag, men ser ikke helt keepervalget ditt. Pedro Porro var vel også benket i forrige kamp, så ser ikke helt den. Tror jeg ville hatt et par standard-valg som Salah og TAA inne, da det fort kan bli tosifret poeng på de i alle fall. Vet ikke om jeg har så troen på Palace som deg, men hvorfor ikke.
Porro ble vel benket pga fire forsvarere, så ser an om det blir vingbacker eller ikkke. Fire bak fungerte vel dårlig mot Brentford...? Shaw er min "safe" ikke-diff, så får jeg bare krysse fingerene for at Trent blanker. Shaw nærmest CS, selv om jeg ikk eser helt hvordan Soton skal score på annet enn frispark
D.Luiz er nok den som må ut ja, kommer fort inn en Maddison der. WH lader vel bare opp til finalen sin, Leicester MÅ vinne. Dog kan jo en 1-0-ledelse til Leicester gjøre de passive, så er litt "meh" med Leicester.
AV-Bri kan vel også fort bli en kjedelig kamp, to lag som ikke vil tape, kan bli målfattig..