Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av BrannLFC »

silkyglenjohnson skrev: fre okt 07, 2022 9:09 am
clivewarren skrev: fre okt 07, 2022 8:40 am
Hvorfor ikke vente til gw13? Jeg sitter på 5 fra City/Arsenal. Bytter 2 ut i gw12, kanskje 3 også for å slippe å spille Neco, så wildcard i gw13. Da har jeg mulighet til å fylle opp med City/Arsenal igjen og kanskje noen Liverpool-spillere som går inn i et finfint program.
Jeg er også spent på logikken til de som kjører WC i 12 kontra 13. Hva er argumentene for dette?
Da må jeg kvitte meg med City og Arsenal nå. Har 5 igjen. Synes det er dumt med kun 3 runder med et WC. 4 er absolutt maks. Men nå ble jeg usikker. Får gruble litt mer før ikveld

startelver

Legg inn av startelver »

Sists frist denne uken er lørdag 13:30

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

Mr.Meep skrev: fre okt 07, 2022 10:15 am Mitrovic hv fanden er statusen der?
Det får vi vite på pressekonferansen om noen timer.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

startelver skrev: fre okt 07, 2022 11:53 am Sists frist denne uken er lørdag 13:30
14.30 takk

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

startelver skrev: fre okt 07, 2022 11:53 am Sists frist denne uken er lørdag 13:30
Langhelg i London på deg?

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Blir spennende å høre om det er noe nytt rundt Mitrovic. Scamacca, Martial, Welbeck og Edouard virker som åpenbare erstattere. Kanskje Solanke hvis man vil spare penger.

startelver

Legg inn av startelver »

Sodajr skrev: fre okt 07, 2022 12:00 pm
startelver skrev: fre okt 07, 2022 11:53 am Sists frist denne uken er lørdag 13:30
14.30 takk
Ja BST tid jeg oppga.

clivewarren

Legg inn av clivewarren »


clivewarren

Legg inn av clivewarren »


Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Oppdatering fra dagens pressekonferanser:

✅ Fit to play

Andersen (CRY)
Cucurella (CHE)
ASM (NEW)
Cash (AVL)

⁉️ 50-50

Mitrovic (FUL)
Bailey (AVL)
Varane (MUN)
DCL (EVE)

🔜 Soon

Isak(NEW)
Robbo (LIV)

❌ Out

Digne (AVL)
Fofana (CHE)
Walker (MCI)
Neto-Neves (WOL)

guru

Legg inn av guru »

Mitro klar til Bmouth og Villa. Da selges han ikke. Spørsmålet er om man skal starte han mot WH og risikere at han kommer inn til en 1-poenger. Eller gamble på at Palace holder nullen og gå for Guechi? Jeg sparer nok byttene mine.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Tenker følgende:

Vil Foden+Bowen få 4 poeng mer enn KdB-Perisic denne runden? Isåfall vurderer jeg KdB->Foden og Andreas->Bowen (-4). Mister jo i tillegg et bytte, så tviler sterkt på det. Men er så langt nede i sumpen at jeg har lyst til å angripe. Et Fulham svakest xGa i år (dog faktisk bedre borte enn hjemme) er i så fall en fin matchup å angripe, samtidig som jeg sitter med Bowen mot Southampton og Bournemouth i 2 av hans 3 neste. KdB->Foden er ikke basert på hattricket mot United, men for å få midler til å få inn Bowen.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Lew_Ashby skrev: fre okt 07, 2022 3:48 pm Tenker følgende:

Vil Foden+Bowen få 4 poeng mer enn KdB-Perisic denne runden? Isåfall vurderer jeg KdB->Foden og Andreas->Bowen (-4). Mister jo i tillegg et bytte, så tviler sterkt på det. Men er så langt nede i sumpen at jeg har lyst til å angripe. Et Fulham svakest xGa i år (dog faktisk bedre borte enn hjemme) er i så fall en fin matchup å angripe, samtidig som jeg sitter med Bowen mot Southampton og Bournemouth i 2 av hans 3 neste. KdB->Foden er ikke basert på hattricket mot United, men for å få midler til å få inn Bowen.
Deler dine tanker om å nedgradere KdB til Foden. For å kunne oppgradere Bowen fra Pereira.

Selv med Mitro som er 50 / 50 tror jeg at jeg sparer bytte.
Så blir det Bowen inn for KdB neste runde. For så å ha to bytter tilgjengelig til runde 13. Blant annet Foden for Pereira.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Ah, ble fortsatt ikke noe klokere på Mitro akkurat. Fuck it, da benker vi han for Gross, er vel uansett særdeles tvilsomt at han spiller fulle 90 hvis han er småskadet. Sparer også ene byttet til neste GW. Laget for helgen:

Pope (Sanchez)

Cancelo - Trippier - Cucurella - Perisic (Neco)

KdB - Zaha - Martinelli - Gross (Bailey)

Haaland (C) - Jesus (Mitrovic)

Terry_26

Legg inn av Terry_26 »

Kjørte inn Scamacca for Mitro. Føkk it, skal jo være litt moro dette spillet her!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: fre okt 07, 2022 10:26 am Ja folkens, blir det fornyet tillit på Ward? Som sikret inn pene 8 poeng forrige runde.

De møter et Bournemouth lag som ikke har skåret noe mål på sine 3 siste hjemmekamper i PL.
Vurderer faktisk Ward, men planen er i utganspunktet å spille Guaita.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

chelsea8 skrev: fre okt 07, 2022 12:04 pm Blir spennende å høre om det er noe nytt rundt Mitrovic. Scamacca, Martial, Welbeck og Edouard virker som åpenbare erstattere. Kanskje Solanke hvis man vil spare penger.
Eller bare spare opp ett bytte.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: fre okt 07, 2022 3:23 pm Oppdatering fra dagens pressekonferanser:

✅ Fit to play

Andersen (CRY)
Cucurella (CHE)
ASM (NEW)
Cash (AVL)

⁉️ 50-50

Mitrovic (FUL)
Bailey (AVL)
Varane (MUN)
DCL (EVE)

🔜 Soon

Isak(NEW)
Robbo (LIV)

❌ Out

Digne (AVL)
Fofana (CHE)
Walker (MCI)
Neto-Neves (WOL)
Takk for info :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: fre okt 07, 2022 3:34 pm Mitro klar til Bmouth og Villa. Da selges han ikke. Spørsmålet er om man skal starte han mot WH og risikere at han kommer inn til en 1-poenger. Eller gamble på at Palace holder nullen og gå for Guechi? Jeg sparer nok byttene mine.
Jeg sparer også bytte slik at jeg har 2FT neste runde. Men vet ikke om jeg skal spille Mitrovic eller sette han på benken..

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: fre okt 07, 2022 3:56 pm
Lew_Ashby skrev: fre okt 07, 2022 3:48 pm Tenker følgende:

Vil Foden+Bowen få 4 poeng mer enn KdB-Perisic denne runden? Isåfall vurderer jeg KdB->Foden og Andreas->Bowen (-4). Mister jo i tillegg et bytte, så tviler sterkt på det. Men er så langt nede i sumpen at jeg har lyst til å angripe. Et Fulham svakest xGa i år (dog faktisk bedre borte enn hjemme) er i så fall en fin matchup å angripe, samtidig som jeg sitter med Bowen mot Southampton og Bournemouth i 2 av hans 3 neste. KdB->Foden er ikke basert på hattricket mot United, men for å få midler til å få inn Bowen.
Deler dine tanker om å nedgradere KdB til Foden. For å kunne oppgradere Bowen fra Pereira.

Selv med Mitro som er 50 / 50 tror jeg at jeg sparer bytte.
Så blir det Bowen inn for KdB neste runde. For så å ha to bytter tilgjengelig til runde 13. Blant annet Foden for Pereira.
Tenker det samme som deg her Nevi :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Crabsen skrev: fre okt 07, 2022 3:59 pm Ah, ble fortsatt ikke noe klokere på Mitro akkurat. Fuck it, da benker vi han for Gross, er vel uansett særdeles tvilsomt at han spiller fulle 90 hvis han er småskadet. Sparer også ene byttet til neste GW. Laget for helgen:

Pope (Sanchez)

Cancelo - Trippier - Cucurella - Perisic (Neco)

KdB - Zaha - Martinelli - Gross (Bailey)

Haaland (C) - Jesus (Mitrovic)
Fint lag :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Terry_26 skrev: fre okt 07, 2022 4:11 pm Kjørte inn Scamacca for Mitro. Føkk it, skal jo være litt moro dette spillet her!
Tøft spilt :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Velger å spare opp ett bytte med følgende gjeng:
Guaita
Trippier James Cancelo
Martinelli KdB Zaha Maddison
Haaland Toney Mitrovic
Ward Neco Pereira Ait-Nouri

Spørsmålene er:
1) Starte Guaita eller Ward?
2) Spille Mitrovic, Neco, Pereira eller Ait-Nouri?
3) Rekkefølgen på benken?

Innspill tas i mot med stor takk :)

Bliss

Legg inn av Bliss »

Pope
Trippier, James, Cancelo
Maddison, Bowen, Foden, Martinelli
Haaland, Kane, Solanke

Guttene leverte virkelig varene forrige runde, endte på 121(-4) poeng og gikk fra 900k til 100k OR. En god runde er alt som skal til for å snu en litt kjip start.

Sparer sannsynligvis byttet denne runden men vurderer Solanke > Martial.

Bliss

Legg inn av Bliss »

K-Torget skrev: fre okt 07, 2022 6:49 pm Spørsmålene er:
1) Starte Guaita eller Ward?
2) Spille Mitrovic, Neco, Pereira eller Ait-Nouri?
3) Rekkefølgen på benken?

Innspill tas i mot med stor takk :)
1) Guaita
2) Mitrovic må starte om du beholder han
3) Har selv Andreas før Neco på benk

Nevi

Legg inn av Nevi »

K-Torget skrev: fre okt 07, 2022 6:45 pm
Nevi skrev: fre okt 07, 2022 3:56 pm
Lew_Ashby skrev: fre okt 07, 2022 3:48 pm Tenker følgende:

Vil Foden+Bowen få 4 poeng mer enn KdB-Perisic denne runden? Isåfall vurderer jeg KdB->Foden og Andreas->Bowen (-4). Mister jo i tillegg et bytte, så tviler sterkt på det. Men er så langt nede i sumpen at jeg har lyst til å angripe. Et Fulham svakest xGa i år (dog faktisk bedre borte enn hjemme) er i så fall en fin matchup å angripe, samtidig som jeg sitter med Bowen mot Southampton og Bournemouth i 2 av hans 3 neste. KdB->Foden er ikke basert på hattricket mot United, men for å få midler til å få inn Bowen.
Deler dine tanker om å nedgradere KdB til Foden. For å kunne oppgradere Bowen fra Pereira.

Selv med Mitro som er 50 / 50 tror jeg at jeg sparer bytte.
Så blir det Bowen inn for KdB neste runde. For så å ha to bytter tilgjengelig til runde 13. Blant annet Foden for Pereira.
Tenker det samme som deg her Nevi :)
Det blir enten slik jeg skisserte. Evt Wilson inn for Mitrovic. Kan fortsatt få inn Foden Bowen og Jesus til runde 13 om jeg vil, uten hits.
Men da har jeg ikke råd til andre problemer med laget 😀

Deila

Legg inn av Deila »

Bliss skrev: fre okt 07, 2022 7:01 pm
K-Torget skrev: fre okt 07, 2022 6:49 pm Spørsmålene er:
1) Starte Guaita eller Ward?
2) Spille Mitrovic, Neco, Pereira eller Ait-Nouri?
3) Rekkefølgen på benken?

Innspill tas i mot med stor takk :)
1) Guaita
2) Mitrovic må starte om du beholder han
3) Har selv Andreas før Neco på benk
Ser ut som fasit. Har også Andreas før Neco her.

mashadar

Legg inn av mashadar »

K-Torget skrev: fre okt 07, 2022 6:49 pm Velger å spare opp ett bytte med følgende gjeng:
Guaita
Trippier James Cancelo
Martinelli KdB Zaha Maddison
Haaland Toney Mitrovic
Ward Neco Pereira Ait-Nouri

Spørsmålene er:
1) Starte Guaita eller Ward?
2) Spille Mitrovic, Neco, Pereira eller Ait-Nouri?
3) Rekkefølgen på benken?

Innspill tas i mot med stor takk :)
Har helt likt lag som deg. Tenker selv å starte med Mitrovic, da jeg finner det lite sannsynlig at noen av benkespillerne vil ta noe særlig med poeng. Setter Andreas på første benk, Ait Nouri bakerst.
Keeperspørsmålet er det jeg selv er mest i tvil om, men heller nok mot å starte med Guaita. Gamblet og lyktes med Ward sist, men satser på at lynet ikke slår ned på samme sted to ganger.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

Martinelli og Haaland mister man 0.3 og 0.4 på om man tar de ut og inn igjen. Den blanke kampen i gw12 et problem. Jeg kan satse på å benke begge på WC i gw12, eller kjøre WC i gw13 men benke de som eneste blanke i gw12.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bliss skrev: fre okt 07, 2022 6:54 pm Pope
Trippier, James, Cancelo
Maddison, Bowen, Foden, Martinelli
Haaland, Kane, Solanke

Guttene leverte virkelig varene forrige runde, endte på 121(-4) poeng og gikk fra 900k til 100k OR. En god runde er alt som skal til for å snu en litt kjip start.

Sparer sannsynligvis byttet denne runden men vurderer Solanke > Martial.
Fint lag og gratulerer med en solid runde! :) Hadde spart byttet tror jeg :)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»